- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Het is Japan van de Presidents of the United States of America.
Hmm... 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Ik zet mij geld in op Tim.
wat nu 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ook ik moet na aflevering 2 al alles omgooien.
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Blijft toch geniaal hé. Elke aflevering weer weten ze iedereen verdacht over te laten komen waardoor je als kijker helemaal de kluts kwijt raakt. Ik durf nou nog echt niets te zeggen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik vind die Hind niet echt een toegevoegde waarden. Ze zegt niet veel, doet weinig en hobbelt er maar wat achteraan. Jammer dat Tim eruit is. Vond het wel een sympathiek kereltje.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Tim is nooit verdacht geweest wat mij betreft. Wel jammer dat hij eruit ligt, want hij was een leuke kandidaat en bovendien iemand die het spel speelde zoals je het hoort te spelen als 'gewone' deelnemer: ouderwets fanatiek. Hij was een mooie winnaar geweest, maar helaas...
Mogelijke mollen zijn wat mij betreft nog altijd Erik en Sanne. Daar zijn nu dan ook Manuel en Arjen bij gekomen.
Kim legt het er te dik bovenop. Hind als mol kan ik me gewoon echt niet voorstellen, Barbara heb ik persoonlijk nog weinig verdachts zien doen (die was veel te eerlijk bij het jokerspel) en voor Frits geldt eigenlijk hetzelfde (al heeft hij ons beloofd dat vanaf afl. 3 het spel 'echt gaat beginnen', dus kom maar op!).
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Hey Maarten! 
Ik kijk er regelmatig op (onweerstaanbaar toch, die fantastische theorieën van mensen, haha!). Maar zelf posten heb ik nog niet gedaan. Jij wel?
Jep nog altijd 
De muzikale hint was van Joe Cocker-With a little help from my friends
Ik vind het moeilijk tot nu toe. Ik verdenk er nu 3 Hind,Manuel en Barbara.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Mag morgen wat langer opblijven: de uitzending is pas om 22.05u ivm de Haïti actie.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Mag morgen wat langer opblijven: de uitzending is pas om 22.05u ivm de Haïti actie.
Oh, goed dat je het zegt! Was anders gewoon klaar gaan zitten om 20.30 uur hoor! 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Ben benieuwd naar de 3de aflevering 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Vanavond wordt de mol al onthuld. Tenminste dat werd in de eerste aflevering gezegd.
DES-Niels
-
- 448 messages
- 732 votes
Pfff, Frits die verdacht werd door de twee presentatoren. Manuel die ziek werd en naar huis werd gestuurd. Barbara die weer in het spel mocht.
(Lees het als je aflevering 3 hebt gezien.)
Ik heb nog geen keuze gemaakt welke de mol is......
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Bah, wat een teleurstellende aflevering. Manuel helaas door overmacht eruit en het spel met de presentatoren heel vaag, flauw en leverde eigenljik geen fluit op. Barbara is de Mol dus niet. Even in verwarring hoe het nu verder moet.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Even in verwarring hoe het nu verder moet.
Omdat er een zieke naar huis ging, hebben ze denk ik een geimproviseerd spel er in gedaan. Barbara er uit om verwarring te zaaien. (Misschien gokten er te veel kandidaten op Barbara) De kans was dan ook bij voorbaat nihil dat ze er uit ging. Van de hele groep had ze maar 4 stukken nodig. Gezien de sportiviteit die nu nog heerst, en het feit dat het nog maar de 3e aflevering was, kon je er bijna vanuit gaan dat de medekandidaten haar terug lieten komen. Barbara zou dus nog goed de Mol kunnen zijn.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Barbara zou dus nog goed de Mol kunnen zijn.
Dat denk ik toch niet. In principe lag het lot om haar naar his te sturen bji de overige (Niet Mol kandidaten). De kans was niet 0 dat ze dat zouden doen, dan zou de Mol naar his gaan. Dat risico lopen ze toch niet? Hoewel nu denk ik dat er iemand wellicht aanwijzingen gaf achter de rug van de andere kandidaat aan Barbara waar de groene lag, zodat ze er altijd in zou blijven. Ook een optie. Dan bijft Barbara gewoon nog even mijn Mol. Hoop dat het Sanne niet is, ik word een beetje nerveus van haar. Hind doet goed mee!
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
De Mol zou onthuld worden in aflevering 3 en je kan er vanuit gaan dat dat niet zomaar gezegd is, maar ook gedaan. Maar natuurlijk op een ontzettend slinkse en verborgen wijze, ga dat er maar eens ergens tussenuit vissen...ik heb i.i.g. niets gezien, maar daarvoor moet je waarschijnlijk echt alles gaan ontleden.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Was weer een bizarre aflevering zeg! Jammer dat Manuel gedwongen moest vertrekken. Ben nog geen steek verder in mijn mollenzoekactie trouwens. Ik vertrouw Erik nog steeds voor geen meter, ook al heeft hij veel geld binnengehaald. Kan ook zijn tactiek zijn om een wit voetje te halen bij de anderen, maar ondertussen wel op subtiele wijze ervoor te zorgen dat de opdrachten mislukken (auto-opdracht was een mooi voorbeeld: wel voorbeeldig rijgedrag vertonen, maar toch een subtiele, onopvallende fout maken. Arjen pakte het op dezelfde manier aan trouwens en is daardoor eveneens een potentiële mol wat mij betreft).
Iemand schreef dat hij nerveus wordt van Sanne. Ik deel dat gevoel. Ik kan haar ook totaal niet peilen. Wat ik bovendien opmerkelijk vind - en wat ook al meermaals in het WIDM-forum genoemd is - is dat zij bij de executie steeds naast degene zit die eruit vliegt. Eerst naast Loretta, toen naast Tim en nu naast Barbara, die weliswaar gered is door haar medekandidaten, maar toch... Het geeft je te denken...
Een van die anderen als mol lijkt me onwaarschijnlijk. Kim legt het er te dik bovenop dat ze de boel saboteert; Frits of Hind als mol dat zíe ik gewoon niet voor me; Barbara heb ik tot deze derde afleving nauwelijks zien mollen en vanwege het slotspel (ze had er ook zomaar wél uit kunnen liggen) denk ik dat ze de mol niet is.
Maar ja... niets is wat het lijkt. Ik kan het zomaar helemaal aan het verkeerde eind hebben. Dat maakt het nou zo leuk! 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Oh, goed dat je het zegt! Was anders gewoon klaar gaan zitten om 20.30 uur hoor!
. Maargoed, ik zat meer de denken aan Frits of Arjen. Maar dat is meer gevoelsmatig. Na al die jaren kan ik nog steeds niet de mol aanwijzen. Maar dat komt omdat op tv zo'n beetje iedereen verdacht overkomt, en je zodoende geen mol kunt aanwijzen.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Eigenlijk best dom dat ze Barbara terug halen maargoed.
Vind haar zelf ook niet zo'n leuke speler.
Wel leuk voor haar natuurlijk.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Bah, wat een teleurstellende aflevering. Manuel helaas door overmacht eruit en het spel met de presentatoren heel vaag, flauw en leverde eigenljik geen fluit op. Barbara is de Mol dus niet. Even in verwarring hoe het nu verder moet.
Ik vond dit juist de beste aflevering van de 3 tot nu toe. Mysterieus en vooral de test en executie waren zenuwslopend. Barbara kan de mol in ieder geval niet meer zijn aangezien de AVRO het risico niet kan nemen. Als 1 van de kandidaten voor het rode schijfje had gekozen was de mol uit het spel geweest.
Niveath
-
- 363 messages
- 596 votes
Of ze werd ingeseind, oortje o.i.d. Als ze het is komt het goed uit voor haar. Ze is nu veel minder verdacht voor de andere kandidaten.
Verder verdenk ik zelf vooral Arjen en Frits.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Ik snap niet dat jullie zo naief zijn door te zeggen dat Barbara de mol niet meer kan zijn. Ze hebben heel bewust geen rood scherm laten zien. Bovendien zijn er allerlei mogelijkheden om zo'n spelletje te regiseren (seintjes en oortje zijn al genoemd).
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
En hoe wil je dan dat ze dat doen? Tegen elke kandidaat in hun oortje zeggen: nee ze is de mol, laat haar geen rood steentje pakken. Dat kan toch niet?
Of als zij een oortje in heeft tegen haar zeggen dat een bepaalde kandidaat je de rode laat pakken en dan juist de andere pakken. Dat heeft ze niet gedaan en daarnaast zal het de kandidaat tegenover haar toch ook opvallen als zij precies de andere pakt. Het risico kan de AVRO niet lopen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Zo klein was de kans anders niet dat ze alleen maar groene stukjes zou pakken. Van de zeven tegenspelers hoefden er maar vier haar te gunnen dat ze mocht blijven.
Wat mij betreft kan Barbara nog steeds de mol zijn. Er is in ieder geval nooit gezegd of duidelijk gemaakt dat ze het niet kan zijn, dus die vraag ligt nog helemaal open.
Ik vind het wel jammer dat Manuel 'ineens' weg was, zonder dat hij er wat aan kon doen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Sorry ik blijf het een te grote gok vinden die de AVRO niet kan nemen. Ik zie haar dus niet meer als mogelijke mol.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Een erg sterke aflevering kan ik het niet echt noemen. Er gebeurde vooral... weinig.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Leukste aflevering tot nu toe:
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Barbara er uit. Ik vond het een vermakelijke aflevering. Grappig dat juist Barbara de hele aflevering een beetje aan het mollen was. Rare keuzes maakte en er dan toch uit gaan. Verrassend.