- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Over een kwartier is het zover.
Het lang verwachte moment!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Yes Jon is de mol!!! 4 van de 5 BN'er mollen heb ik goed 
Jon je was fantastisch gozer. Je hebt veel mensen om de tuin geleid.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Het was een goede mol. Ik had hem de hele tijd al in mijn achterhoofd, maar ik zat eigenlijk op Anniek. Maar dat was dan achteraf een gigantisch dom wijf. Ze ziet er wel leuk uit, mooie ogen. Maar daar gaat het nu niet om. Jon was wat mij betreft een fantastische mol. En ik krijg altijd weer een happy feeling aan het eind van de serie.
Tot volgend jaar dan maar weer.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik had echt Anniek verwacht, maar die was gewoon niet zo snugger. Dat zou er wel heel dik boven op liggen omdat ze nauwelijks geld gewonnen had en ze domme acties had. Jon was een leuke mol. Hij heeft het goed gedaan...
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik moet eerst weer een week 'ontmollen'. Je bent er toch 10 weken mee bezig en nu moet je opeens weer tot Januari 2010 wachten
In September komen meestal de nieuwe namen weer naar buiten. 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Misschien laten ze volgend jaar, vanwege het jubileum, wel de tien mollen van alle afgelopen seizoenen met elkaar strijden om de titel 'supermol'.
Ik kan alvast niet wachten op het nieuwe seizoen! 
Maarten, zullen we een Molaholics Anonymous oprichten, zodat we samen kunnen 'ontmollen'? 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Er zijn tot nu toe 9 mollen geweest toch? Dus ik denk zelf dat er in ieder geval nog 1 normale serie komt 
Als er genoeg drank bij komt kijken word ik mede oprichter 
missl
-
- 3866 messages
- 5797 votes
Maar Anniek is het. Anders vreet ik me schoenen op.
Wanneer gaat dit gebeuren?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Wanneer gaat dit gebeuren?
Ik heb ze al op 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Drie namen deelnemers ‘Wie is de Mol’ gelekt
Op het internet circuleren beelden van de nieuwste serie ‘Wie is de mol’. In de wazige beelden herkende Albert in ieder geval Barbara Barend, Manuel Venderbos en Loretta Schrijver.
Deze zomer werden Wie is de mol presentator Pieter Jan Hagens en Frits Sissing samen gezien in een vliegtuig uit Japan waar de opnames van het spelprogramma waren.
Angela Groothuizen en Karl van de Graaf zullen ook in de serie te zien zijn, wat ze er gaan doen is onbekend. RTL Boulevard maakt vrijdag alle deelnemers bekend.
Hier is het filmpje: YouTube - WieisdemolGESPOT
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
En de rest is nu ook al bekend.

Frits Sissing,Erik van der Hoff,Barbara Barend,Arjan Lubach,Tim Akkermans,Hind,Loretta Schrijver,Manuel venderbos,Sanne Vogel,Kim Pieters.
Ik ken alleen Sanne Vogel en Arjan Lubach niet. Heb er weer zin in 
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Serieus, ik ken alleen Hind... en een zo'n gastje rechtsonder komt me bekend voor. Voor de rest ken ik helemaal niemand.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nog nooit van Frits Sissing en Loretta Schrijver gehoord? Die zijn toch zeker landelijk bekend.
Tomson_
-
- 257 messages
- 3441 votes
Vind het geen bijster interessante groep...
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Vind het geen bijster interessante groep...
Dat is het meestal niet...
Ik heb er wel weer zin in!
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Het is begonnen
. Ik heb alleen nog geen flauw idee wie de mol kan zijn.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jammer voor Loretta.
Ik denk Hind na aflevering 1
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ben blij dat Loretta er gelijk uit is. Vind het een vreselijk mens. Al sinds ze te gast was bij 'Laat ze maar lachen'.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Ik ga ook voor Hind als eerste ingeving.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Tim Akkerman is ook voor mij de belangrijkste gegadigde. Timbo’s Filmblog - filmmad.wordpress.com
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hind is veel te obvious mensen! Ik wantrouw Sanne heel erg. En Erik vertrouw ik ook voor geen cent. Dat lijkt me echt zo'n type die de rest op zit te jutten!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ey Patrice kom je nog wel eens op het WIDM forum?
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Zou iemand een pistool op mij richten, dan zou ik voor Hind gaan als mol dit jaar - zij had op een gegeven moment namelijk een rode sleutelhanger toen de rest allemaal een witte had. Aan de andere kant: het is wel een érg opvallend in beeld gebrachte hint (ha!).
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Op mijn blog reageert iemand en die had wel iets gezien dat ik een typische Wie is de Mol aanwijzing vind.
''Net als Sanne, die kreeg op het vliegveld de envelop van een ex-mol in haar handen gedrukt en had, nauwelijks te zien, het bord met de tekst “niets is wat het lijkt” voor haar raam in de bus…"
Die tweede vind ik een echte wie is de mol aanwijzing.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ey Patrice kom je nog wel eens op het WIDM forum?
Hey Maarten! 
Ik kijk er regelmatig op (onweerstaanbaar toch, die fantastische theorieën van mensen, haha!). Maar zelf posten heb ik nog niet gedaan. Jij wel?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
O ja hier was ook een Mol forum. Vooraf dacht ik Barbara Barend (denk ik nog steeds). Erik bijzonder verdacht in aflevering 1. Bij Kim ligt het er te dik op en Tim was gewoon iets te enthousiast. Mjin vriendin verdenkt overigens Manuel. De eerste aflevering was toch weer leuk.
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
De muzikale aanwijzing van schiffers FM:
http://schiffersfm.omroep.n...
Iemand ideeën, of kent iemand het liedje sowieso al?
PS. jammer dat Wie is de Mol' op deze tijd komt. Dat is net de tijd waar de meeste films oo'k beginnen.