- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Wie is de Mol is echt een leuk programma maar na 4 seizoenen kan ik nog steeds de Mol niet aanwijzen. Ik mis ook de aanwijzingen, die zijn allemaal te diepgaand voor me.
Wat ik wel een beetje raar vond aan vorige aflevering is dat Froukje haar boekje kwijt was, daar heel laat achter kwam en nog wel de quiz haalt. Hoe kan je nou weten wie wat geroepen heeft of wie met wie samenwerkte tijdens een opdracht als je je boekje niet meer hebt?
Of ik ben te neurotisch en onthoud dat niet maar eigenlijk is het heel normaal dat je dat soort dingen weet.
Nou ik ga dus voor Froukje als Mol. En Rick vind ik ook verdacht.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Paula eruit. Beetje vreemde aflevering nummer 4
Ik denk nu Froukje of Sebastiaan
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Sebastiaan lijkt meer op een fanatieke kandidaat
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
De belangrijkste verdachten blijven voor mij nog steeds Rick - en in mindere mate Anniek. Ik denk ook dat Rick het geld heeft gepakt (als Sebas dat niet zelf heeft zoekgemaakt, in zijn inspanningen om verdacht over te komen). Hij zou met Sebas in een tent slapen en kon dus makkelijk bij diens broek om het geld eruit te halen.
Verder was hij degene die bij het bieden steeds maar liet wachten. Onder het mom 'misschien is de derde optie wel een hotel'. Achteraf meldt hij vervolgens doodleuk dat 'ze' de meest luxe optie (de eerste dus) aan hun neus voorbij lieten gaan. Hallo meneer Engelkes, JIJ was het die de boot steeds afhield hoor!
Rick is de mol!
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Froukje is alweer een ronde verder zonder boekje!
Maar goed, ik vond het een vreemde aflevering. Iedereen deed raar. Jon over die kistjes en of hij wel of geen sleutel gehad had. Sebastiaan met dat geld. Dennis die om aandacht schreeuwt. Heel veel geld uit de pot.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
In aflevering 5 gaan ze van Noord-Ierland naar Jordanie.
Froukje eruit
Ik denk nu dat Jon de mol is
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik ben er alleen nog maar meer van overtuigd dat Rick het is. 
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Ja, da`s nu wel duidelijk met de vele échte hints die naar hem wijzen.
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Ja Froukje eruit en zij was de Mol volgens mij dus er is een fout gemaakt in het programma 
Nee, nu ga ik voor Rick. Ik ging ook al voor Rick maar dat is nu mijn enige, ach eigenlijk heb ik geen idee, iedereen doet raar en ik heb nog niet echt iets heel verdachts gezien. Maar ik ben dan ook heel slecht in dit spelletje.
Rick is wel een mooie man.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik ben er alleen nog maar meer van overtuigd dat Rick het is. 
Ik vond dit de leukste aflevering tot nu toe. Het wordt wat overzichtelijker. Jon komt bij de verdachten, maar het is voor mij nog steeds Anniek.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Rick of Vivienne na aflevering 6
Jammer dat Sebastiaan eruit is. Was mijn favoriete kandidaat
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Ik vond John en Anniek bijzonder verdacht in deze aflevering. Eén van deze twee is het.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Mijn mol is er uit...
Ik heb nou echt helemaal geen idee meer! Ze kunnen het alle vier zijn voor mijn part!
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Al mijn mollen (Froukje en Rick) zijn eruit! Nu weet ik het helemaal niet meer!
Dennis? Jon? Wel een man denk ik.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Rick verdacht Anniek (in het spiegelspel) dus als hij er nu uit is, is het een grote kans dat het tóch niet Anniek is zoals ik de hele tijd dacht, maar wellicht toch Jon. Al blijft Anniek nog even mijn hoofdverdachte tot na de uitzending vanavond.
Maar aangezien iedereen van de overgebleven drie kandidaten Jon verdenkt weet ik niet wie er uit gaat vanavond. Bovendien is de pot heel groot, dus de Mol heeft weinig binnengebracht (zowel Jon als Anniek brengen niet/nauwelijks geld binnen) hij/zij heeft ook weinig geld uit de pot weten te krijgen.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Anniek is de mol. 100% zeker. Dennis was één van mijn verdachten. Nu hij naar huis is ben ik er zeker van dat Anniek de mol is. Zeker na vandaag. In de eerste opdracht haalde ze ook al geen geld op nadat ze door een stomme fout het verkeerd gedaan had.
De andere opdracht had ze uiteraard wel goed omdat ze daar een vrijstelling mee kon winnen, zodat de mol een vrijstelling heeft. Opzich best slim. Maar viviene kreeg hem.
Dus Anniek is de mol. Ook de afgelopen afleveringen heeft ze ontzettend stomme fouten begaan, en weinig geld binnen gebracht.
Jon zou het ook kunnen zijn maar hij is te fanatiek, en brengt te veel geld binnen voor een mol. Het zou me overigens niks verbazen als Jon het wel was. Dat zou een rotstreek zijn.
Maar Anniek is het. Anders vreet ik me schoenen op.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Duidelijk na vanavond. Het is Anniek. Dat is al vanaf het begin eigenlijk duidelijk. Volgens mij heeft ze nog geen cent binnengebracht.
Dennis heeft teveel op Jon gespeeld en vreemd dat Annieks gedrag niet bij hem is opgevallen. Als hij Anniek de vrijstelling had gegeven had hij in de test nog kunnen winnen van Vivienne en wél de finale gehaald. Jammer voor hem, leuke fanatieke kandidaat net als Jon.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Het blijft Jon voor mij. Met die fake schrikreactie bij de test heeft ie al mijn twijfel weg genomen.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Het zal wel weer, net als vorig jaar, de minst verdachte zijn. Vivienne dus.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Maar Anniek is het. Anders vreet ik me schoenen op.
Daar hou ik je aan! 
ik baal er wel van zeg, vorige week al mijn Mol eruit, nu mijn favoriete kandidaat....
Met deze drie nog over hoop ik toch echt dat Jon de Mol is. Anniek heeft zo opzichtig lopen saboteren dat het niet leuk zou zijn als zij het blijkt te zijn. De bedoeling is toch dat je onopvallend de boel loopt te flessen...
Viviënne mag van mij dan wel de pot winnen.
Maar goed, ik heb het de hele tijd al aan het verkeerde eind dus het zal wel helemaal anders lopen... [zucht]
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jon of Aniek we zullen het volgende week weten
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Tijdens het spel met de met kranten beplakte auto stond in de krant van Anniek een klein molletje afgebeeld. Een aanwijzing? Spannend!
Jon of Anniek zouden beide de mol kunnen zijn. Ik zit al tijden op Anniek, maar dat zou wel wat overduidelijk zijn. Ze heeft echt 'domme' acties uitgevoerd, en nauwelijks geld weten binnen te halen. Ik ben benieuwd...
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik hoop het niet, want dan is ze echt de allerslechtse mol ooit! Laat het Jon dan maar zijn...
Ik ben in elk geval blij dat Viviënne heeft gewonnen. Ze was een van de beste kandidaten en heeft verreweg het meeste geld binnengehaald. Ze verdient het dus ook om te winnen. Viv, gefeliciteerd! 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat Sebastiaan of Dennis zou winnen. Beide veruit de fanatiekste en leukste kandidaten van deze serie wat mij betreft.
luckyluuk
-
- 18 messages
- 282 votes
Ik hoop het niet, want dan is ze echt de allerslechtse mol ooit! Laat het Jon dan maar zijn...
Nou dat is wel een goede mol wou je zeggen? Dan moeten er wel heel veel verborgen dingen zijn die jon heeft gedaan en wij niet hebben gezien, want Jon doet toch wel heel erg veel goed.
Bij de laatste opdracht met die kaarsjes nog, hij zegt bijna alle antwoorden goed voor.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat Sebastiaan of Dennis zou winnen. Beide veruit de fanatiekste en leukste kandidaten van deze serie wat mij betreft.
Ja, die vond ik inderdaad nóg leuker. Vooral Dennis, lekker fanatiek! Maar ja, zij liggen er al uit. Dus van degenen die over zijn gun in het Viv het meest om te winnen.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Nou dat is wel een goede mol wou je zeggen? Dan moeten er wel heel veel verborgen dingen zijn die jon heeft gedaan en wij niet hebben gezien, want Jon doet toch wel heel erg veel goed.
Bij de laatste opdracht met die kaarsjes nog, hij zegt bijna alle antwoorden goed voor.
Tja, Jon is ook geen fantastische mol inderdaad. Maar wat mij betreft toch wel iets beter dan Anniek. Zij legt het er zó dik bovenop, dat is niet leuk meer.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Ik hoef weinig meer te zeggen denk ik. Overduidelijk dat anniek het is. Ik vind het alleen zo klote dat het nog zo lang wachten is.