- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
En Dennis is het dus ook, hij heeft het zeer goed gedaan. Mooi op te zien wat hij zodoende allemaal heeft uitgevreten.
Tot voor kort dacht ik Edo, maar toen er nog maar 3 over waren ben ik toch overgegaan op Dennis, die het dus ook was. Mijn complimenten voor Dennis. 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Prachtig! Dit had ik niet verwacht, alleen gehoopt. Ik wist zo zeker dat Edo de mol was. Na de tegenvallende mol van vorig jaar vond ik dit echt briljant!
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Ja, en ik zei het tog.. wat een last van mn schouders toen het EINDELIJK werd bevestigd, te lang op het antwoord moeten wachten
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
De nieuwe kandidaten zijn bekend. En deze keer ken ik ze allemaal.
De uitzenddatum is opnieuw Januari 2009
Anniek Pheifer
Dennis Storm
Froukje Jansen
Hans Schiffers
Jon van Eerd
Paula Udondek
Rick Engelkes
Sebastiaan Labrie
Vera Mann
Vivienne van den Assem
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Ik heb wel eens van Vera Mann gehoord. De rest zegt me niks.
-edit- o ja, Rick Engelkes.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Anniek Pheifer is bekend van de film DoodEind en de serie Westenwind
Dennis Storm is bekend van Try Before you die,Spuiten en slikken
Froukje Jansen is bekend van Sixpack, weg met Llink
Hans Schiffers is bekend van zijn muzikale hints bij Widm, Radio 2 Dj
Jon van Eerd is bekend van diverse musicals,reclames
Paula Udondek presenteerde Get the Picture en Knoop in je zakdoek
Rick Engelkes was Dokter Simon in GTST en speelt nu ook in diverse musicals
Sebastiaan Labrie zat ook in GTST en is de presentator van het KRO programma Holy Shit
Vera Mann is een Belgische zangeres,actrice die in diverse musicals speelde en gastrollen had in o.a. Baantjer
Vivienne van den Assem is bekend van Zoop,ONM en een kinder programma bij Nickelodeon
Hoop dat dit wat verheldert
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Ach, Hans Schiffers ken ik natuurlijk ook.
.
De rest nog steeds niet. Maar ik zie dat soort programma's ook nooit. (Get the Picture?, Spuiten en Slikken? )
.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Tja ik kijk gewoon achterlijk veel tv dus daarom ken ik ze waarschijnlijk allemaal.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
http://schiffersfm.omroep.nl/data/media/db_images/original/105777_0b058b.jpg
Groepsfoto inmiddels ook vrijgegeven. Het land nog steeds niet. Maar het lijkt een koud land aan de jassen te zien
DES-Niels
-
- 448 messages
- 732 votes
Het is opgenomen in het land Noord-Ierland. XD
Veel kijkplezier gewenst in Januari. XD
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jep klopt
Ben wel benieuwd wie nu de muzikale hints gaat geven. Als Hans Schiffers niet in de finale is gekomen kan hij het niet doen lijkt me.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Nog twee dagen en dan gaat het feest weer beginnen! 
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Elke keer denk ik weer "wat een saaie groep, oninteressante figuren" en toch valt het iedere keer weer reuze mee.
Hoewel types als Rick Engelkes
en Jon van Eerd bij mij normaliter een 100% wegzap- gehalte hebben, zal ik het er maar mee moeten doen.
Froukje maakt wat dat betreft een hoop goed. 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Joh, mij maakt het echt niet uit wie er meedoen, de meeste ken ik niet eens! Je krijgt toch vanzelf wel een 'band' met die mensen. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ben je nog actief op het forum Benicio?
Nog anderhalve dag 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hey Maarten! 
Ik zal eens kijken of mijn inlognaam het nog doet. Anders meld ik me maar weer opnieuw aan. 
Heb je al een theorie wie dit jaar de mol is?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nog geen theorie na aflevering 1. Vera eruit
Ik verdenk op dit moment Sebastiaan en Vivienne 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Haha, ik zou het ook echt nog niet weten. De enige die ik niet verdacht vond was Vera en die ligt er al uit! Sebastiaan is altijd verdacht - 't is dat hoofd denk ik.
Maar Rick vertrouw ik ook voor geen cent. En Dennis vond ik ook vreemd (met name dat 'ie niet zijn eigen naam invulde op de laptop).
En dan Hans. Ik denk niet dat hij de mol is hoor, omdat hij zo'n fan is van het spelletje dat hij veel te fanatiek is in het winnen en het puzzelen met alle aanwijzingen. Maar wat was 'ie nou aan het doen in die loods man?! Haha!
Is trouwens bekend wie de tweede persoon was die 'nee' antwoorde op de vraag of hij de mol wilde zijn. Overigens betekent dat natuurlijk niet automatisch dat Dennis (en die andere 'nee-zegger') dan automatisch de mol ook niet zijn. Toch? Of denk jij van wel?
Heerlijk, weer ouderwets puzzelen en overal wat achter zoeken! Wat ben ik blij dat het weer begonnen is! 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nee Dennis kan het nog best zijn
Ik denk trouwens wel dat de mol ruim van tevoren bepaald is en het gewoon een truc is om te kijken hoe iedereen zou reageren.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Die Chris Koning moeten ze echt van het forum af halen Benicio. Die sluit echt werkelijk elk nieuw topic wat niet afkomstig is van een moderator.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Nee Dennis kan het nog best zijn
Ik denk trouwens wel dat de mol ruim van tevoren bepaald is en het gewoon een truc is om te kijken hoe iedereen zou reageren.
Dat moet wel. Ze kunnen moeilijk een mol onvoorbereid het spel in sturen. Het was gewoon om te kijken hoe de reacties van de kandidaten waren. En als mol weet je natuurlijk van te voren hoe je geld uit de pot haalt bij het eerste 'spel'. En dennis verdiende juist geld. Dus hij is het niet denk ik. En BNNers hebben het de vorige jaren niet verder geschopt dan de eerste aflevering. Maar dat zegt niks natuurlijk.
Ik denk dat paula er snel uitgaat. Ze zei in interviews dat ze er zich niet zoveel meer van kon herinneren. En zoiets als dit vergeet je niet snel.
Ik vond Hans Schiffers trouwens behoorlijk verdacht doen in die fabriek. Hij kwam als laatste aan. En hij hoorde niemand roepen, terwijl ze keihard sschreeuwden.
Waarom heeft hij eigenlijk een zonnebril op in een donkere fabriek. Maar ik denk dat hij de dom is om een mol te zijn. Tenminste, zo komt hij bij mij over.
Ik zit op sebastiaan na de eerste aflevering. Echt zo'n molfiguur. en misschien is rick het ook wel. Ik ben benieuwd naar de tweede aflevering. Nog een kwartiertje 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Niemand eruit in aflevering 2. Anniek kreeg rood scherm dus de kans is klein dat ze de mol is
Ik vond Rick en toch ook Sebastiaan weer erg verdacht.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Niemand eruit in aflevering 2. Anniek kreeg rood scherm dus de kans is klein dat ze de mol is
Ervaring leert dat dat niet zo hoeft te zijn. Anniek kan gewoon de ml zijn en was dat rode scherm een mind fuck, net als het gegeven dat er in het begin geen mol was. Tuurlijk wel, om goed te kunnen mollen heb je veel voorbereiding nodig, zoals gezegd in eerdere seizoenen.
Sebastiaan en Rick vind ik op het moment te voor de hand liggend. Die spelen vooral hun eigen mol spelletje, Sebastiaan iets meer dan Rick. Ik denk dat het uit onverwachte hoek komt, zoals John ofzo.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Na aflevering 3 denk ik Froukje of Paula. Sebastiaan lijkt meer op een fanatieke kandidaat
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Meest verdacht vind ik na drie afleveringen Rick, Anniek en Sebastiaan. Paula deed de laatste aflevering inderdaad een beetje raar, maar dat kan best sabotage zijn van de mol (zeker bij die auto-opdracht kan iemand gewoon bewust het knopje steeds ingedrukt hebben gehouden).