- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Georgina!
Die mag nog wel een paar afleveringen mee. Vermaak me kostelijk om haar! Na aflevering 1 zat ik nog niet echt op een spoor maar nu ik aflevering 2 heb gezien ga ik toch ook voor Edo of Patrick. Maar dat zou zo maar bij aflevering 3 anders kunnen zijn 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik vind het molgebeuren tegenwoordig te opzichtig.
In eerdere seizoenen was dat allemaal wat subtieler en ging het in eerste instantie over de opdrachten die de groep moet doen.
Nu wordt bij elke zucht of scheet iemand geinterviewd: 'nou pietje doet wel heel verdacht nu 'ie als eerste naar voren stapt... goh ik denk dat pietje de mol is'. Vijf seconden later weer een andere deelnemer die iets verdachts heeft gezien.
Ik vind dat het programma daardoor een karikatuur van zichzelf geworden is.
Daarbij is het zo dat niet alleen de mol molgedrag vertoont. Andere deelnemers vertonen ook molgedrag om andere deelnemers te misleiden en zo te doen voorkomen dat zij de mol zijn.
Het hele molspeculatie gebeuren is daardoor een soort tikkertje voor volwassenen geworden.
Ik verwacht dat in latere uitzendingen het wel weer spannend zal worden. Dan is de groep kleiner en moeten deelnemers voorzichtiger zijn.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik zit na aflevering 2 nog steeds op Patrick met in mijn achterhoofd ook Dennis die ik niet uitsluit.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Ik zit nog steeds op Edo
Hef je kont af en toe eens op he.
Welke zender spelen ze de Mol?
DonnieD
-
- 11 messages
- 0 votes
Jammer dat Coen eruit is.
Ik ga voor Edo. Maar ook Dennis sluit ik niet uit.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik vond Edo grote tijd dé mol, maar als hij de mol is, is hij echt een verschrikkelijke mol. Hij wordt door vele getipt als mol en daarbij speelde hij anders wel een dom spelletje bij het ontmantelen van de bommen. Bij andere opdrachten doet hij opzettelijk vaag wat hem niet erg goed doet. In het maisveld speelde hij redelijk goed. Daarbij was het duidelijk dat Coen volledig op Edo gewed had en daarmee de mist is in gegaan. Het gedrag van Edo ligt er te dik bovenop.
Dunja kan ik ook nog steeds niet uitsluiten en Joris zou ook een sluwe mol kunnen zijn, hoewel hij in de camera aangaf mollenstreken uit te halen om hem niet verdacht te maken. Misschien een trucje van de regie? Dennis was té speels bij de bom-opdracht en vond ik toch een echte speler. Patrick en Regina zijn ook overduidelijk spelers en zullen de mol ook niet zijn. Ik gok toch op Dunja.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Coen gaf toe bij Schiffers FM dat hij grotendeels op Edo had gestemd. Kleine kans dus dat Edo de mol is
Amsteldam
-
- 57 messages
- 75 votes
Er is maar 1 persoon die iedere aflevering geld uit de pot heeft gehouden en dat is Patrick. Dus ik zet mijn geld op hem.
Aan de andere kant heb je Dennis waarvoor heel veel andere aanwijzingen zijn. Zo had hij het bordje met acht en ik om bij het spel op de markt. Seizoen 8, ik ben de mol. Zo zijn er nog wat dingen die hem verdacht maken. Maar ik blijf bij Patrick.
Amsteldam
-
- 57 messages
- 75 votes
Oh ja, ik heb me laten vertellen dat toquito (hoe je dat ook spelt) kleine mol betekent in het spaans...
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Klopt ja. Ik spreek geen Spaans maar mijn broer is getrouwd met een Ecuadoriaanse en zij (en haar hele familie trouwens) hebben me nog nooit met 'Ramon' aangesproken.
Ze noemen me 'Monchito' , 'Ramonneke' dus, een koosnaam.
Zinloze info eigenlijk maar a la. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Zinloze info eigenlijk maar a la. 
Vond het anders leuk om te lezen. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Joris eruit
Onverwacht wat mij betreft
Patrick of Dennis is de mol
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Spoilerbericht verwijderd.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Het is onzin kappeuter. Vorig jaar was er ook zoiets met Renate Verbaan.
btw Dennis is de mol 
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Ik twijfel gigantisch tussen de twee heren, Dennis of Edo.. voorgaande afleveringen dacht ik voortdurend aan Edo, maar ik heb het meestal mis, dus er zit nu iets dat zegt dat het Dennis moet zijn.. daarnaast zou hetgeen wat eerder hier gezegd is een subtiele hint zijn: dat bordje wat hij droeg met, ik & acht.. seizoen 8 van 'wie is de mol'..Ik zou balen als het die vrouw zou zijn zeg
Loreleii
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Filmthema in Wie is de Mol?:
Hallo allemaal.
Graag jullie filmkenner-hulp! Kan het zijn dat de opstelling van deze groepsfoto doet denken aan een bepaalde film, en zoja welke? Hij is nl. nogal opvallend.
Bij voorbaat dank!
Lorelei

Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Ziet er wat mij betreft uit als een doorsnee vakantie kiekje, alleen dan gevuld met moeilijk te onderscheiden CN'ers.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Gisteren weer gekeken, en ze flikken het weer! Volgende week de uitslag. Ik was even in de war omdat ik dacht dat Dennis bekent maakte dat hij de mol was, toen hij vroeg aan die priester of wat dan ook wie de mol was, en deze hem aanwees. Na even na denken kwam ik er achter dat dit niet het geval hoefde te zijn. Ik ben benieuwd...
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
Nou ik ben op het laatst toch dennis gaan verdenken. Aangezien die monk hem aanwees EN de monk tegen dat meisje zei dat de mol geen bruine ogen heeft. En aangezien zij de puzzel fout had gelegt, het antwoord van de monk niet zou kloppen. (als ik dit goed begrepen heb) Duz dan zou hij dus gelogen hebben, en de mol wel bruinen ogen moeten hebben en is Dennis dus de mol.
agja.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Goed nieuws. Er komt in ieder geval nog minimaal 1 serie wie is de mol. Pieter-Jan bevestigde dat bij Paul de Leeuw. Een vrouw mag de komende editie achter de schermen mee lopen tot de 1e eleminatieronde. Dan moet ze naar huis.
btw Dennis is de mol. Kan niet meer missen
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Ja, ik heb echt zo vaak de afleveringen bekeken, en het is dennis idd.. alle hints.. ik en acht etc leiden naar hem.
Dan het punt waar ik zeg, DENNIS IS DE MOL.
Hij vraagt aan de hoge priester, wie is de mol? Hij weet echter NIET ZEKER of hij de kalender goed heeft ingevuld.
De priester wijst hem lachend aan, en hij lacht er ook om..hij zegt erbij: daar heb ik natuurlijk niets aan..
Maar hier heb ik nog een moment stilgestaan en logischerwijs nagedacht.. en toen schoot me iets te binnen:
ALS dennis nou niet de mol was, zou die de kalender niet goed moeten hebben ingevuld.. anders was hij het dus wel.. DUS laten we dan aannemen dat hij het niet goed had ingevuld..WAAROM wijst de priester hem dan toch aan, het zou toch veel verstandiger van de makers zijn om hem dan gigantisch te laten twijfelen tussen de andere twee.. de priester had dan beter een van de andere twee kunnen aanwijzen of dergelijke.. maar nee, hij wijst dennis aan.. daarmee zou die dennis zijn keuze niet kunnen beinvloeden.. DAT was voor mij het verdachtste, want de makers willen natuurlijk dat de finalisten met hun haren in het hoofd afvragen wie het nou is
Kortom, het zou anders heel raar zijn, met het antwoord wat de priester nu gaf zouden ze Dennis anders zekerheid geven dat hij de kalender zowieso verkeerd ingevuld had.. en dat hij bij zijn vast keuze kan blijven zonder te twijfelen.. NEEN mensen, dit lijkt me duidelijk een prima gelegenheid van Dennis om aan ieder1 te laten zien dat hij het uiteindelijk is.. alleen zijn er sommigen nog die twijfelen, en die moeten volgende week kijken wanneer er opnieuw gezegd wordt dat hij de mol is.. (eigenlijk is het dan toch dubbelzinning) ik zie sommige mensen in forums nog zeggen, ik dacht dat ze deze week al lieten zien wie de mol is.. in principe zouden ze dat dus al gedaan hebben, alleen op een heel subtiele wijze.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
Ik zie donderdag wel wie de mol is, geen zin om er over te speculeren.
Ik dacht trouwens dat we het vorige week donderdag al te zien kregen wie de mol is, maar dan zeggen ze op het einde van het programma dat we het volgende week pas te zien krijgen. Was overigens een vrij saaie aflevering, die laatste.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Als Dennis echt de mol is dan heeft hij toch echt z'n roeping gemist. Dan kan hij namelijk verdomd goed acteren...
Voor mij is Edo het nog steeds. Maar goed, we moeten nog een paar dagen wachten en dan weten we het! 
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Ja, dat zeker.. ik twijfelde ook enorm dus.. maar zoveel hints wijzen naar Dennis.. sta er dan ook gek van op te kijken als het Edo zou zijn, zouden al die andere hints naar Dennis dan gwn stom toeval zijn..Maar als Dennis het is, waar ik van uitga, dan kan hij idd verdomd goed acteren