- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het is Taeke of Tim.
Mol na afl. 2: Rop
Mol na afl. 3: Rop
Mol na afl. 4: Klaas
Mol na afl. 5: Klaas
Mol na afl. 6: Tim
Mol na afl. 7: Tim
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
Mol na afl 3: Cecile
Mol na afl 4: Cecile
Mol na afl 5: Cecile, en Annemieke vind ik toch ook maar verdacht
Mol na afl.7: Annemieke
Taeke is het niet, daar ben ik vrijwel zeker van.
Klaas zou ik nu gewoon irritant vinden, enkel en alleen door die hints die gevonden werden. Dan is de fun eraf.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik hoop dat Klaas er uit gaat vanavond, maar ik vrees er voor.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Het is nog maar weer eens duidelijker geworden.
Mol: Klaas
Winnaar: Annemieke
Verliezer: Tim
Redelijk teleurstellend seizoen wat mij betreft, ook los van de uitkomst. Kende aardige momentjes, maar ik denk toch met weemoed terug aan menig eerder seizoen.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Wat een kutseizoen is dit zeg. En dat Moltalk is al helemaal tenenkrommend. Zo nep en gemaakt. Susan Visser (één van slechtste Mollen ooit) wordt daar neergezet puur om Tim verdacht te maken. Grote hints naar Klaas worden er volledig genegeerd. Zo doorzichtig.
Ik denk dat nu echt het dieptepunt is bereikt. Er moet echt een bezem door de opzet voor volgend seizoen.
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
Het is nog maar weer eens duidelijker geworden.
Mol: Klaas
Winnaar: Annemieke
Verliezer: Tim
Redelijk teleurstellend seizoen wat mij betreft, ook los van de uitkomst. Kende aardige momentjes, maar ik denk toch met weemoed terug aan menig eerder seizoen.
Ben ik het heel erg mee eens. Ik vond het oprecht jammer dat Taeke eruit vloog, alle leuke mensen verdwenen al vrij snel en hij was de enige nog eigenlijk, die irritante Tim had al de 1e aflevering eruit gemogen. Ik denk dat je opzetje ook de uitkomst zal zijn.
Vrij saai seizoen al zijn de opdrachten de laatste 3 afleveringen wel leuk (vooral vorige week met die piccolo's)
Maar seizoen 2013 en 2005 die ik nu aan het herkijken ben zijn toch mn favoriet
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het is niet het meest spannende seizoen maar ik vind het wel erg vermakelijk dankzij een leuke groep en leuke opdrachten. Annemieke speelt ook nog eens als een koning (ze houdt continu de controle en haalt geld binnen voor de pot die ze zelf gaat winnen, maar alleen wanneer dat kan zonder haar kansen in gevaar te brengen). Ben wel benieuwd of Klaas nog iets uitgevroten heeft als mol want als ik afga op de laatste aflevering is het tamelijk teleurstellend qua molacties.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Iedereen zegt Klaas, maar ik verwacht een molactie van de redactie:
Mol na afl. 8: Tim
joyce.b
-
- 712 messages
- 0 votes
Vanavond weer!
Al vanaf aflevering 1 denk ik Tim.
Maar ikmoet toch toegeven dat de gezochte hints naar Klaas er vast niet voor niks zijn.
Vanavond zullen we het zien.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Vaak werd de verliezer in de finale-aflevering al bekend gemaakt.
Mijn theorie is dat dit nu niet kan, omdat Tim de verliezer is:
1. Aangezien Klaas op Tim zit en Annemieke en Tim op Klaas zou het voor de kijker daardoor duidelijk worden dat alleen Klaas de mol kan zijn (tenzij Annemieke de mol is en er niemand op de goede mol zit).
2. Als Annemiek de verliezer was geweest hadden ze dat rustig kunnen laten zien.
3. Klaas kan alleen de verliezer zijn als Annemieke de mol is.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Wat een kutseizoen is dit zeg. En dat Moltalk is al helemaal tenenkrommend. Zo nep en gemaakt. Susan Visser (één van slechtste Mollen ooit) wordt daar neergezet puur om Tim verdacht te maken. Grote hints naar Klaas worden er volledig genegeerd. Zo doorzichtig.
Ik denk dat nu echt het dieptepunt is bereikt. Er moet echt een bezem door de opzet voor volgend seizoen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Alles heeft het programma er dit jaar aan gedaan om Klaas de Mol te doen lijken, dus hij is het niet.
Mol na afl. 9: Tim
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Alles heeft het programma er dit jaar aan gedaan om Klaas de Mol te doen lijken, dus hij is het niet.

Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Al sinds aflevering 2 was het (te) duidelijk. Niet zo zeer een slechte mol, maar gewoon matig geknipt en plakt. Had wel 'de ander' als winnaar verwacht.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Eens, hij had opzich prima mol acties, de regie mag voor volgend seizoen even goed in de spiegel kijken.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Mol na afl. 9: Tim
Ik had het je gegund. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Kwam er gisteravond achter dat er bij de Vlamingen blijkbaar ook een seizoen bezig is. Zitten nu bij aflevering 5 en het is terug te kijken via de site (https://demol.vier.be/afleveringen). Heb gisteravond de eerste twee afleveringen gekeken en het is nu al veel leuker dan het hele Nederlandse seizoen. Het spel wordt gespeeld zonder bekende mensen en de opdrachten zijn interessanter en heftiger (viel zelfs iemand flauw bij eentje). Zoals aflevering twee begint (laten we de afgevallen kandidaat uit aflevering één terugkomen of niet?) is bijvoorbeeld al meer genieten dan het hele Nederlandse seizoen bij elkaar en laat zien dat er echt om geld gestreden wordt. Ik zou graag willen dat de Nederlandse productie eens goed naar de Vlaamse serie gaat kijken. Zeker een aanrader voor de mensen die weer eens toe zijn aan een spannend en leuk seizoen van Wie is de Mol?.
Overigens eens dat Klaas wel een goede Mol leek te zijn naar aanleiding van de aflevering van gister. De regie heeft het echter compleet verpest zoals wel vaker.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Vond inderdaad vooral de twee acties waarbij hij daadwerkelijk geld laat verdwijnen heel goed, niet alleen maar van dat gefrut met een verkeerde zoutkar ofzoiets. Heb wel vaker het gevoel dat een mannelijke mol iets verder durft te gaan in dat soort dingen.
Die hele heisa rondom de ontknoping inclusief erehaag is natuurlijk wel bespottelijk.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Beetje een teleurstellende ontknoping. Ik zat vanaf 4 of 5 op Klaas en vond het zeker de laatste paar afleveringen erg duidelijk, maar had dus stiekem gehoopt dat ik ernaast zat. Nog wel een paar aardige molacties maar niet écht iets bijzonders gebeurd seizoen. En ja, matige regie inderdaad.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Kwam er gisteravond achter dat er bij de Vlamingen blijkbaar ook een seizoen bezig is. Zitten nu bij aflevering 5 en het is terug te kijken via de site (https://demol.vier.be/afleveringen).
Dank je voor de link, ik kwam er gisteren ook achter maar vond alleen een site die alleen vanuit Belgie te bekoekeloeren was. Benieuwd, vast leuker dan die slappe BN'ers.
Blamage natuurlijk voor de NL versie, die mega-hint die dan toch echt was...
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ach ja, als er hints inzitten die te ver gezocht zijn is het ook niet goed. Het feit dat ondanks de hint sommige mensen toch nog blind op een andere mol inzetten geeft natuurlijk wel aan dat het programma zich dit soort dingen kan veroorloven.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Toch leken ze er zelf ook wel van te balen, gisteren...
Net de eerste aflevering van de Belg gekeken, en WOW!
Zo hoort het spel te zijn!
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Goed bezig, otherfool. Is zeker een aanrader de Vlaamse serie! Maakt pijnlijk duidelijk hoe de kwaliteit er in Nederland op achteruit is gegaan. Hoop dat de Nederlandse makers er ook wat van opsteken.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nou, inderdaad! Meteen aflevering 2 er achteraan, en die start over de al dan niet terugkerende kandidaat waar jij het ook al over had, fe-no-me-naal!
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Ik heb ook maar meteen vier afleveringen achter elkaar gekeken. Heel erg leuk inderdaad! Zeker een aanrader.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Pfff de paardenrenopdracht in aflevering 4 
Wat een intensiteit!
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
ik ga die Belgie reeks ook kijken
als ik het enthousiasme hoor.
Ik ben ook klaar met seizoen 2005 met Yvonne Jaspers en Marc Marie Huybregts, heb me kapot gelachen, daar werd ook echt nog flink gewerkt in de opdrachten. Ik wil nu de nederlandse met onbekende mensen ook gaan kijken.
Wat zaterdag betreft, gelukkig dat Klaas de Mol was.Jammer voor Annemieke, had het haar veel meer gegund.
Blijkbaar blijft die Rooijakkers gewoon.
Ergerde me wel super aan dat onnodige gebruik van engelse woorden van de popi jopie BNN-ers, vooral als je het verkeerd uitspreekt komt dat best zielig over 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Geweldig inderdaad! Had niet verwacht dat *piep* had gewonnen. Heerlijke manier ook om de wrange nasmaak van het Nederlandse seizoen weg te spoelen. 
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Ja vind de Belgische reeks ook veel beter. Deze week was ook schitterende aflevering, met verrassende wendingen.