• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.683 votes
Profile

Wie is de Mol?

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Het wordt tijd dat het programma over gaat op een ander soort kandidaten.

9 real life gevangenen die al lang zitten (zware misdrijven), en dat de winnaar wordt vrijgesproken van verdere straf,en een nieuw leven (met enkelband) elders mag beginnen, de mol die krijgt strafvermindering,en de verliezer er een paart jaartjes bij.

De rest mag het-terug- in de bak zien als extraatje,een uitje een vakantietje.

Dan gáát het tenminste ergens over,en kan je ook echt symphatie of antipathie met de kandidaten krijgen.

Nu zie ik 9 bnn ers die in een armelijk paradijsellijk oord die dames met gelakte nagels zoeken...o.i.d...gewoon vet bijschnabbelen.

Waar ons belastinggeld/kijk en luistergeld al niet naar toe gaat.

En dan moeten ze bij de omroep bezuinigen op echt interessante programmas.

Ik kan overigens niet anders dan zeggen dat Ellie Lustobject mijn symphatie verdient,die zit immers het dichts bij echte boeven,en doet nuttig werk voor haar geld.

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

En voor de mensen die zaterdag erg ongelukkig gekozen vinden: is er daarvoor niet de smart tv uitgedacht? alles op!nemen,en kijken wanneer je dat uitkomt?

Dan kijken jullie alsnog op donderdag!

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Ik ga het dit jaar niet kijken. Kwartiertje gezien en ik denk dat Rop de Mol is. Daar blijf ik op tot het eind.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Wat een gezeur over het uitzendtijdstip inderdaad, gewoon opnemen en ergens in het weekend kijken, geen probleem.

Rop (echt, wie heet er nou Rop), Aiden en Marjolein zijn m'n verdachten.

Klaas en Ellie zijn het niet.

En Annemieke is een schatje, die moet er zolang mogelijk in blijven.

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

Heeft niks met gezeur te maken-op heel veel radio (op het werk) wordt er elke dag gekwekt over WIDM dus hoor je eventueel al wie er uit is of op die irritante MSN pagina als je uitlogt uit je Hotmail.

Gisteren gekeken:

dat ellenlange intro voegde niet veel toe.

2 opdrachten die wel leuk waren en typische standaardopdrachten tevens.

Bleek dat ik er toch meer kende, die harpist heeft ook aan De Slimste mens meegedaan en de fraaie Marjolein mag er tot het eind bijblijven.

Dat puberale mannetje mag er zsm uit, geen idee waar ie van is, Tim

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Waar zijn de molloten!?

Eerste aflevering vond ik erg, erg matig maar gelukkig vandaag een ouderwets sterke aflevering met leuke opdrachten waarbij Ellie Lust hard op weg is een ultiem cultfiguur te worden.

Mol na afl. 2: Rop

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

De kijkcijfers zijn dit seizoen intussen omlaag geschoten. Moet wel vanwege de zaterdag zijn. Blijft een absurde actie van de NPO, onverdedigbaar feitelijk. 'De grootste programmeerfout ooit', las ik al.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

otherfool wrote:

Waar zijn de molloten!?

Ik volg het niet meer voor het eerst in tien seizoenen, vanwege de zaterdag.

De Mol keek ik altijd samen met mijn vriendin, dat was zo'n beetje ons enige gemeenschappelijke programma, maar als we het later moeten inhalen moeten we ergens in de week/werk/gezinsagenda een moment vinden door de week dat we dat samen kunnen blijven kijken en dat is zo'n beetje onmogelijk - ook als je het tot bijv. donderdag wilt uitstellen als je vasthoudt aan donderdag - want dan heb je al weer heel veel onbewust gehoord. Hoewel dat laatste meevalt, want ik hoor er dit jaar nog niemand over. Maar het komt er niet van om van uitzending gemist een vast item te maken.

Ik ben dus inderdaad afgehaakt. Was het toch al behoorlijk beu, omdat de keuzes van de regie steeds sturender leken te worden, dat je zelf eigenlijk geen flauw idee meer kon hebben, de molacties steeds matiger werden en die Art Rooijakkers hangt me totaal de keel uit.

Dus dit was precies het zetje dat ik nodig had. Mijn vriendin heeft de eerste uitzending nog wel op Uitzending Gemist gekeken, maar toen ik gisterenavond thuiskwam gaf ze al aan dat ze het eigenlijk helemaal vergeten was.

Ons nieuwe ding samen wordt eens in de week (twee weken) een Indiase film gaan kijken. Misschien nog wel veel leuker.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

otherfool wrote:

Waar zijn de molloten!?

Eerste aflevering vond ik erg, erg matig maar gelukkig vandaag een ouderwets sterke aflevering met leuke opdrachten waarbij Ellie Lust hard op weg is een ultiem cultfiguur te worden.

Mol na afl. 2: Rop

Nou, exact dit.

Die intro van de eerste aflevering sloeg helemaal nergens op. Na aflevering 1 had ik nog geen duidelijke mol. Nu is het ineens omgeslagen naar complete tunnelvisie op Rop. Ellie Lust is verschrikkelijk, maar heerlijk vermaak

Week 1: Rop of Tim, maar eigenlijk geen idee

Week 2: Rop

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

Misschien zijn het dit jaar niet de meest bekende BN-ers, maar ik vind het (op Ellie na) een fijne groep met een mooie groepsdynamiek. Ik zit redelijk vol op Remy, maar Klaas vertrouw ik ook niet 100%.

Week 1: Remy

Week 2: Remy of Klaas

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

wat een slecht geregisseerde/ge-edite aflevering.Alsof er tijdgebrek was!

Zout scheppen en mensen goed op een rijtje zetten,poffff

@curry...meen je echt dat een programma rekekning moet houden met waar jij op je werk over praat?

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

Niet waar mensen op het werk over praten maar radiozenders zoals Q en 3fm

En het klopt want gisteren bij mijn schoonouders stond toevallig Hart van Nederland aan en daar werd gelijk-"JA je ligt eruit he bij Wie is de Mol?" gezegd tegen Airen dus dat soort acties bedoel ik.

De media houdt echt geen rekening met mensen die later willen kijken (wij hebben niet gekeken om 20.30)

En ik ben het eens met Mochizuki Rokuro dat Art Rooijakkers ook wel vervangen had mogen worden, is voor mij ook een minpunt

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

en ik vind ook niet dat media er rekening mee hoeven houden, maar het is moeilijk te omzeilen.

Hetzelfde verhaal eigenlijk als voetbaluitslagen niet willen weten, onmogelijk met social media

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Nu al een leuke groep. Prima seizoen wordt dit weer. Een mol heb ik nog niet kunnen ontwaren (Rop is vooral verdacht door de rol die hij inneemt in de goep, maar om nu te zeggen dat hij rare dingen deed, mwa).

Ik vraag me wel af wat de kandidaten in het klooster nu gemist hebben (achter hun rug?).

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11903 messages
  • 5309 votes

joyce.b wrote:

@curry...meen je echt dat een programma rekekning moet houden met waar jij op je werk over praat?

Zeker. In medialand wordt ook al schande gesproken van de netcoördinator die heeft besloten om WIDM van de donderdagavond naar de zaterdagavond te verplaatsen. WIDM is bij uitstek het koffie-automaatprogramma, het programma waar je met je collega's de dag erna over napraat. Op zaterdagavond hebben mensen vaak sociale verplichtingen en je moet een échte Molloot zijn (die ik overigens wel ken) wil je dat opgeven voor een programma.

Overigens ben ik als WIDM-leek - dit is het derde seizoen dat ik kijk - nog steeds erg enthousiast. Een Molloot zal ik niet worden - kost veel te veel tijd en je weet het toch pas zeker in de laatste aflevering - maar ik vind het een heerlijk programma. Ik verdenk nu Marjolijn, maar ik hoop Rop of Remy. Ellie Lust als de Mol zou me om de een of andere reden na vorig seizoen te veel voor de hand liggen.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Kijk elk jaar weer, en wederom is het in het begin wat onwennig (vond de intro van dit seizoen wat vreemd, waar uitleg wordt gegeven aan de mol), maar kan best eens een heel leuke groep worden!

Welke avond hij draait boeit me dan weer weinig tot niets. Npo.nl/gemist is your friend

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ondanks de minst bekende groep in jaren is het wel een aardig seizoen tot nu toe. Vooral de kloosteropdracht met de Oud-Mollen was erg mooi. Ik gok op Rop of Klaas tot nu toe.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

We mogen weer! Mijn 'hoofdmol' is deze keer Rop. Tijdens de bekendmaking van de kandidaten zat ik al op hem en toen was er nog geen minuut gespeeld, dus tunnelvisie tot de max. Rop is mijn mol. En hij is leuk.

Mijn verdachten:

Week 1: Rop (Reserve Remy en Cécile)

Week 2: Rop (Reserve Remy)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh ja, ik wil wel nog even kwijt dat ik Ellie echt hilarisch vond de laatste aflevering. Dat verzin je toch niet? Wat een schitterend mens. (Al heb ik hier thuis iemand op de bank zitten die zich zo ontzettend aan haar stoort dat hij bijna niet naar haar kan kijken of luisteren ) Ik vind haar leuk.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Ik vind haar ook verschrikkelijk, maar een toevoeging voor het programma is ze zeker

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Heerlijk vermaak natuurlijk, de vrouw is nu al bijna een cultfiguur, en bezorgde me flink de lachstuipen de laatste aflevering. Dat spoorzoeken in het klooster.. fantastisch, als ook het 'aanroepen' van medekandidaten via de porto. Ellie is geen kandidaat zou je bijna zeggen, maar nog steeds gewoon politie-inspecteur. Dat ze de mol is zit er niet in, maar oh oh wat zou het heerlijk zijn als het toch wel zo was...

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

Mol na afl 3: Cecile (reserve: Rop)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ook deze week is Rop mijn mol, wat heb ik weer gelachen om hem.

Week 1: Rop (Reserve Remy en Cécile)

Week 2: Rop (Reserve Remy)

Week 3: Rop

Marjolein werkt me erg op de zenuwen, hopelijk snel weg.

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

Toen Rop pardoes tegen dat doek liep bij de laseropdracht: molactie of gewoon echt een stuntelige actie? Ik heb er in elk geval hartelijk om gelachen

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Ellie is de vrouwen potten versie van robocop. Zo strak..Zo geregisseerd,..Zo machinaal....zij plant spontaan.:) (en waars\chijnlijk maanden van tevoren)

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Rop is de mol.

Marjolein speelt ook een naar rolletje, zou een mollenrol kunnen zijn, maar volgens mij is ze gewoon een overacterende kandidaat.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

Rop is te opvallend aan het mollen, is het niet wat mij betreft. Maar ja met Remy zat ik er ook al redelijk naast..

Ik ga nu vol voor Klaas.

Week 1: Remy

Week 2: Remy of Klaas

Week 3: Klaas

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Er is zo'n dikke hint richting Klaas, dat kan geen toeval meer zijn. Jammer dat die al na twee afleveringen naar buiten is gebracht. Ik weiger mee te gaan in de hint, tegen beter weten in, en hoop dat het toch iemand anders is. Maar ik vrees dat we het nu al weten. Daar komt nog bij dat Klaas zelf niet eens echt hoeft te mollen, omdat hij als mol al wist dat er een opdracht in aflevering 3 zou komen waarbij een flinke hap uit de pot kon worden genomen. En waarschijnlijk heeft hij zelfs dat niet eens zelf hoeven doen (de mol bood waarschijnlijk gewoon de volle pond, dus heeft een van de kandidaten de 2345 euro geboden). Echt jammer. Alleen een vroege exit van Klaas kan het seizoen voor mij nog redden.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Wat is die hint dan naar Klaas?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ja, dat vraag ik me ook af inderdaad. Mij/ons is niks opgevallen iig..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.