• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.111 votes
Profile

Wie is de Mol?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

JAAAAAA zeer blij met de afvaller, nu weet ik het zeker. Susan!

Volgende week Sofie er uit en dan heb ik mijn ideale finalisten.

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Week 1: Susan

Week 2: Susan

Week 3: Susan

Week 4: Susan

Week 5: Susan

Week 6: Susan

Week 7: Susan

Week 8: Susan

Het zal toch niet? Mijn eerste molseizoen en gelijk een perfect score? Ja, ik weet het zeker.

Freek is verliezend finalist, want hij zit op Tygo. Sofie of Tyfo, afhankelijk wie er volgende week uit gaat wordt de winnaar.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Laat ik maar in mijn tunneltje blijven

Na afl. 1: Sofie

Na afl. 2: Sofie

Na afl. 3: Daphne (Sofie)

Na afl. 4: Susan (Sofie)

Na afl. 5: Sofie (Susan)

Na afl. 6: Sofie (Susan)

Na afl. 7: Sofie

Na afl. 8: Sofie (Susan)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Spetie wrote:

Mol na afl. 1: Sofie

Mol na afl. 2: Freek, Sofie

Mol na afl. 3: Freek

Mol na afl. 4: Freek, (Susan)

Mol na afl. 5: Freek

Mol na afl. 6: Freek

Mol na afl. 7: Susan, (Freek)

Het moet haast Susan wel zijn. De enige andere optie is en blijft Freek, maar de puzzelstukjes voor Susan beginnen nu steeds meer op hun plaats te vallen. De andere drie zijn het in ieder geval niet.

Leuk, maar het blijft altijd koffiedik kijken. De regie bepaalt wat wij willen zien. De mol valt enkel te achterhalen door de cryptische aanwijzingen uit te vogelen.

Oh ja, ik zit op Sofie

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Mooi dat sommigen met 5 kandidaten nog steeds slag om arm houden door twee mensen te noemen. En vervolgens wel zeker weten welke het niet zijn.

Ach ja, 35% van alle WIDM-stemmers zat op JW.

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

Mol na afl. 1: Sofie

Mol na afl. 2: Freek, Sofie

Mol na afl. 3: Freek

Mol na afl. 4: Freek, (Susan)

Mol na afl. 5: Freek

Mol na afl. 6: Freek

Mol na afl. 7: Susan, (Freek)

Mol na afl. 8: Susan

Het is Susan. Sofie zit al een paar afleveringen vol op Susan en gaat dan ook de winnaar van WIDM worden. Freek wordt de verliezer. Tygo gaat volgende week naar huis. Dit kan allemaal niet meer missen.

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

rep_robert wrote:

Leuk, maar het blijft altijd koffiedik kijken. De regie bepaalt wat wij willen zien. De mol valt enkel te achterhalen door de cryptische aanwijzingen uit te vogelen.

Oh ja, ik zit op Sofie

Onder andere ja. Maar op basis van gedrag en acties, kun je soms ook wel deelnemers uitsluiten. Dat werkte bij mij vorig jaar prima, en ook dit jaar komt het helemaal goed. Jammer, maar Sofie is het echt niet.

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

ik denk ook Susan-die constant de onhandige vermoorde onschuld speelt

Weer een uitermate saaie aflevering vond ik, ben wel blij dat die JW er eindelijk uit is, kan er misschien toch nog wat leuks gebeuren volgende week

MRDammann

• 661 messages
  • 3560 votes

Mijn absolute mol is er uit. Voor mij blijft er dan nog maar 1 mol over, en dat is Susan. Geen twijfel meer, kan niet anders.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Wie dat shirt van Jan Willem overigens een duidelijke molhint vond: kijk eens wat er onderop dat shirt staat.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Elineloves wrote:

Volgende week Sofie er uit en dan heb ik mijn ideale finalisten.

Week 1: Sofie

Week 2: Sofie

Week 3: Sofie (en een beetje Freek)

Week 4: Sofie (en een beetje Freek en Susan)

Week 5: Sofie en Freek

Week 6: Susan en Sofie

Week 7: Susan en Sofie

Ik wilde te graag dat Sofie de mol is, maar ik kan er nu echt niet meer onderuit dat Susan de mol is. In deze fase moet je ook niet meer gaan spreiden.

chevy93 wrote:

Ach ja, 35% van alle WIDM-stemmers zat op JW.

Pff... alleen vanwege dat shirtje? Samen met Tygo de enige die ik al snel niet meer verdacht.

Spetie wrote:

Sofie zit al een paar afleveringen vol op Susan en gaat dan ook de winnaar van WIDM worden. Freek wordt de verliezer. Tygo gaat volgende week naar huis. Dit kan allemaal niet meer missen.

Laten we het hopen

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Wat een uitermate saaie aflevering weer zeg. En dan heb ik het nog geeneens over de Mol (volgens mij weet elke kandidaat nu wel zeker dat het Susan is). Het is dat ik er al zo diep inzit, anders was ik afgehaakt. Tegenvallend seizoen, en dat terwijl er nu juist echt bekende namen aan meededen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Al 2x niet kunnen kijken maar begrijp dat JanWillem eruit is. Vreemd, dacht zeker te weten dat hij de mol was.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik zit al een tijdje op Susan, maar het kan ook nog Sofie zijn hoor.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Na afl. 1: Susan

Na afl. 2: Jan-Willem

Na afl. 3: Freek

Na afl. 4: Freek

Na afl. 5: Freek

Na afl. 6: Freek

Na afl. 7: Freek

Na afl. 8: Freek

Leuke aflevering vorige week. Susan zou het ook nog best kunnen zijn, ze heeft al die tijd al iets doms/mysterieus over zich. Mocht het daadwerkelijk zo zijn, dan roep ik haar uit tot beste Nederlandse actrice.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Sofie en Tygo zaten vol op Susan.

Susan zit op Sofie.

Tygo gaat eruit, dus Sofie is de mol Susan is de winnaar. Freek de verliezer

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja dat kan wel zijn, maar dat wil ik helemaal niet.

Susan als mol, Freek als winnaar en Sofie de verliezer. Zo moet het zijn. Basta.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Daarbij ligt de nadruk wel héél erg op Sofie nu, nu de twee andere daar vol op zitten. Iets te obvious.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Aarrgghh!

Susan niet de winnaar: Dus verliezer of de Mol

Sofie niet de verliezer: Dus winnaar of de Mol

Freek niet de mol: Dus winnaar of verliezer...

Freek de winnaar. Susan de verliezer en Sofie de Mol

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

mag niet.

Ik blijf Susan trouw al vrees ik nu het ergste. Al is Suus het wel meer gegund dan Softie.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Was er al bang voor. De laatste 2 afleveringen verdenk ik Susan - op gevoel.

De Mol: Susan

Winnares: Sofie

Verliezend finalist: Freek

Goed gedaan van Susan. Qua acteerwerk dan. Voor de rest wel een redelijk slechte Mol. Of de beelden van volgende week moeten dat tegenspreken.

MRDammann

• 661 messages
  • 3560 votes

Susan is gewoon de mol, kan niet anders. Klinkt allemaal logisch, Sofie een goede kandidaat en Susan een goeie mol. Leuk seizoen.

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

Spetie wrote:

Het is Susan. Sofie zit al een paar afleveringen vol op Susan en gaat dan ook de winnaar van WIDM worden. Freek wordt de verliezer. Tygo gaat volgende week naar huis. Dit kan allemaal niet meer missen.

Punt 1 is gebeurd en ook de rest gaat volgende week uitkomen.

De Mol: Susan

Winnares: Sofie

Verliezend finalist: Freek

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Spetie wrote:

Punt 1 is gebeurd en ook de rest gaat volgende week uitkomen.

Als je het een paar weken eerder had voorspelt, had ik het knap gevonden.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Niet de meest geweldige aflevering, mooie plaatjes hoor maar ik wil gewoon opdrachten zien. Over de mol kunnen we kort en krachtig zijn: die heeft zich reeds lang geopenbaard:

Mol na afl. 1: Tygo

Mol na afl. 2: Susan

Mol na afl. 3: Susan

Mol na afl. 4: Susan

Mol na afl. 5: Susan

Mol na afl. 6: Susan

Mol na afl. 7: Susan

Mol na afl. 8: Susan

Mol na afl. 9: Susan

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Hmpf! Voor mij is het gewoon nog Freek.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Een saaie mol in een saai seizoen. Laten we hopen dat het volgend seizoen weer leuker is. Nu dat Tygo eruit is is er helemaal niks meer aan. Zoals Sofie al zei, het is net alsof vijf man het spel hebben verlaten.

Nicolage Rico wrote:

Goed gedaan van Susan. Qua acteerwerk dan.

Ik vind haar juist erg nep in doen en laten. Het moment waarop Susan Sofie beschuldigde van de mol zijn, een paar afleveringen geleden op een strand ofzo, wist ik zeker dat ze de mol was. Zo wat was dat nep zeg.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Idem.

Vreemde aflevering gisteren trouwens. Het leek wel alsof ze op het laatste moment ineens een aflevering te kort hadden, waardoor ze nu maar meteen executie en slotopdracht gingen doen. Ik had volgende week pas het slot verwacht en over twee weken de bekendmaking + terugblik.

Week 1: Sofie

Week 2: Sofie

Week 3: Sofie (en een beetje Freek)

Week 4: Sofie (en een beetje Freek en Susan)

Week 5: Sofie en Freek

Week 6: Susan en Sofie

Week 7: Susan en Sofie

Week 9: Susan

Ben eigenlijk flink overtuigd van Susan, ondanks dat in deze aflevering alles op Sofie wees. Vaak weten de kandidaten in dit stadium van het spel het beste wie de mol is - dan zou Sofie de mol moeten zijn - maar Freek zit er gewoon helemaal naast volgens mij. Ook fijn dat Sofie niet de verliezer is. Ik gun haar de overwinning het meest en nu blijft ook nog de optie open dat Sofie toch wel de mol blijkt te zijn. Met beiden scenario's ben ik zeer tevreden; ik ben dankzij dit seizoen echt verliefd geworden op Sofie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mijn god waarom? Ik vind haar sowieso een vervelende uitstraling hebben, maar ook qua gedrag zie ik haar charme echt niet. Doe mij Jennifer dan maar.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Die liet haar twee pluspunten vooral kruipend zien

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.