- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
JAAAAAA zeer blij met de afvaller, nu weet ik het zeker. Susan! 
Volgende week Sofie er uit en dan heb ik mijn ideale finalisten.
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Week 1: Susan
Week 2: Susan
Week 3: Susan
Week 4: Susan
Week 5: Susan
Week 6: Susan
Week 7: Susan
Week 8: Susan
Het zal toch niet? Mijn eerste molseizoen en gelijk een perfect score? Ja, ik weet het zeker.
Freek is verliezend finalist, want hij zit op Tygo. Sofie of Tyfo, afhankelijk wie er volgende week uit gaat wordt de winnaar.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Laat ik maar in mijn tunneltje blijven
Na afl. 1: Sofie
Na afl. 2: Sofie
Na afl. 3: Daphne (Sofie)
Na afl. 4: Susan (Sofie)
Na afl. 5: Sofie (Susan)
Na afl. 6: Sofie (Susan)
Na afl. 7: Sofie
Na afl. 8: Sofie (Susan)
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Mol na afl. 1: Sofie
Mol na afl. 2: Freek, Sofie
Mol na afl. 3: Freek
Mol na afl. 4: Freek, (Susan)
Mol na afl. 5: Freek
Mol na afl. 6: Freek
Mol na afl. 7: Susan, (Freek)
Het moet haast Susan wel zijn. De enige andere optie is en blijft Freek, maar de puzzelstukjes voor Susan beginnen nu steeds meer op hun plaats te vallen. De andere drie zijn het in ieder geval niet.
Leuk, maar het blijft altijd koffiedik kijken. De regie bepaalt wat wij willen zien. De mol valt enkel te achterhalen door de cryptische aanwijzingen uit te vogelen.
Oh ja, ik zit op Sofie 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Mooi dat sommigen met 5 kandidaten nog steeds slag om arm houden door twee mensen te noemen. En vervolgens wel zeker weten welke het niet zijn. 
Ach ja, 35% van alle WIDM-stemmers zat op JW.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Mol na afl. 1: Sofie
Mol na afl. 2: Freek, Sofie
Mol na afl. 3: Freek
Mol na afl. 4: Freek, (Susan)
Mol na afl. 5: Freek
Mol na afl. 6: Freek
Mol na afl. 7: Susan, (Freek)
Mol na afl. 8: Susan
Het is Susan. Sofie zit al een paar afleveringen vol op Susan en gaat dan ook de winnaar van WIDM worden. Freek wordt de verliezer. Tygo gaat volgende week naar huis. Dit kan allemaal niet meer missen. 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Leuk, maar het blijft altijd koffiedik kijken. De regie bepaalt wat wij willen zien. De mol valt enkel te achterhalen door de cryptische aanwijzingen uit te vogelen.
Oh ja, ik zit op Sofie
Onder andere ja. Maar op basis van gedrag en acties, kun je soms ook wel deelnemers uitsluiten. Dat werkte bij mij vorig jaar prima, en ook dit jaar komt het helemaal goed. Jammer, maar Sofie is het echt niet. 
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
ik denk ook Susan-die constant de onhandige vermoorde onschuld speelt 
Weer een uitermate saaie aflevering vond ik, ben wel blij dat die JW er eindelijk uit is, kan er misschien toch nog wat leuks gebeuren volgende week
MRDammann
-
- 661 messages
- 3560 votes
Mijn absolute mol is er uit. Voor mij blijft er dan nog maar 1 mol over, en dat is Susan. Geen twijfel meer, kan niet anders.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Wie dat shirt van Jan Willem overigens een duidelijke molhint vond: kijk eens wat er onderop dat shirt staat.
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Volgende week Sofie er uit en dan heb ik mijn ideale finalisten.

Week 1: Sofie
Week 2: Sofie
Week 3: Sofie (en een beetje Freek)
Week 4: Sofie (en een beetje Freek en Susan)
Week 5: Sofie en Freek
Week 6: Susan en Sofie
Week 7: Susan en Sofie
Ik wilde te graag dat Sofie de mol is, maar ik kan er nu echt niet meer onderuit dat Susan de mol is. In deze fase moet je ook niet meer gaan spreiden.
Ach ja, 35% van alle WIDM-stemmers zat op JW.
Pff... alleen vanwege dat shirtje? Samen met Tygo de enige die ik al snel niet meer verdacht.
Sofie zit al een paar afleveringen vol op Susan en gaat dan ook de winnaar van WIDM worden. Freek wordt de verliezer. Tygo gaat volgende week naar huis. Dit kan allemaal niet meer missen.
Laten we het hopen 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Wat een uitermate saaie aflevering weer zeg. En dan heb ik het nog geeneens over de Mol (volgens mij weet elke kandidaat nu wel zeker dat het Susan is). Het is dat ik er al zo diep inzit, anders was ik afgehaakt. Tegenvallend seizoen, en dat terwijl er nu juist echt bekende namen aan meededen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Al 2x niet kunnen kijken maar begrijp dat JanWillem eruit is. Vreemd, dacht zeker te weten dat hij de mol was.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik zit al een tijdje op Susan, maar het kan ook nog Sofie zijn hoor.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Na afl. 1: Susan
Na afl. 2: Jan-Willem
Na afl. 3: Freek
Na afl. 4: Freek
Na afl. 5: Freek
Na afl. 6: Freek
Na afl. 7: Freek
Na afl. 8: Freek
Leuke aflevering vorige week. Susan zou het ook nog best kunnen zijn, ze heeft al die tijd al iets doms/mysterieus over zich. Mocht het daadwerkelijk zo zijn, dan roep ik haar uit tot beste Nederlandse actrice.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Sofie en Tygo zaten vol op Susan.
Susan zit op Sofie.
Tygo gaat eruit, dus Sofie is de mol
Susan is de winnaar. Freek de verliezer
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja dat kan wel zijn, maar dat wil ik helemaal niet.
Susan als mol, Freek als winnaar en Sofie de verliezer. Zo moet het zijn. Basta.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Daarbij ligt de nadruk wel héél erg op Sofie nu, nu de twee andere daar vol op zitten. Iets te obvious.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Aarrgghh!
Susan niet de winnaar: Dus verliezer of de Mol
Sofie niet de verliezer: Dus winnaar of de Mol
Freek niet de mol: Dus winnaar of verliezer...
Freek de winnaar. Susan de verliezer en Sofie de Mol 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
mag niet.
Ik blijf Susan trouw al vrees ik nu het ergste. Al is Suus het wel meer gegund dan Softie.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Was er al bang voor. De laatste 2 afleveringen verdenk ik Susan - op gevoel.
De Mol: Susan
Winnares: Sofie
Verliezend finalist: Freek
Goed gedaan van Susan. Qua acteerwerk dan. Voor de rest wel een redelijk slechte Mol. Of de beelden van volgende week moeten dat tegenspreken.
MRDammann
-
- 661 messages
- 3560 votes
Susan is gewoon de mol, kan niet anders. Klinkt allemaal logisch, Sofie een goede kandidaat en Susan een goeie mol. Leuk seizoen.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Het is Susan. Sofie zit al een paar afleveringen vol op Susan en gaat dan ook de winnaar van WIDM worden. Freek wordt de verliezer. Tygo gaat volgende week naar huis. Dit kan allemaal niet meer missen.
Punt 1 is gebeurd en ook de rest gaat volgende week uitkomen. 
De Mol: Susan
Winnares: Sofie
Verliezend finalist: Freek
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Als je het een paar weken eerder had voorspelt, had ik het knap gevonden. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Niet de meest geweldige aflevering, mooie plaatjes hoor maar ik wil gewoon opdrachten zien. Over de mol kunnen we kort en krachtig zijn: die heeft zich reeds lang geopenbaard:
Mol na afl. 1: Tygo
Mol na afl. 2: Susan
Mol na afl. 3: Susan
Mol na afl. 4: Susan
Mol na afl. 5: Susan
Mol na afl. 6: Susan
Mol na afl. 7: Susan
Mol na afl. 8: Susan
Mol na afl. 9: Susan
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hmpf! Voor mij is het gewoon nog Freek. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Een saaie mol in een saai seizoen. Laten we hopen dat het volgend seizoen weer leuker is. Nu dat Tygo eruit is is er helemaal niks meer aan. Zoals Sofie al zei, het is net alsof vijf man het spel hebben verlaten.
Goed gedaan van Susan. Qua acteerwerk dan.
Ik vind haar juist erg nep in doen en laten. Het moment waarop Susan Sofie beschuldigde van de mol zijn, een paar afleveringen geleden op een strand ofzo, wist ik zeker dat ze de mol was. Zo wat was dat nep zeg.
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Idem.
Vreemde aflevering gisteren trouwens. Het leek wel alsof ze op het laatste moment ineens een aflevering te kort hadden, waardoor ze nu maar meteen executie en slotopdracht gingen doen. Ik had volgende week pas het slot verwacht en over twee weken de bekendmaking + terugblik.
Week 1: Sofie
Week 2: Sofie
Week 3: Sofie (en een beetje Freek)
Week 4: Sofie (en een beetje Freek en Susan)
Week 5: Sofie en Freek
Week 6: Susan en Sofie
Week 7: Susan en Sofie
Week 9: Susan
Ben eigenlijk flink overtuigd van Susan, ondanks dat in deze aflevering alles op Sofie wees. Vaak weten de kandidaten in dit stadium van het spel het beste wie de mol is - dan zou Sofie de mol moeten zijn - maar Freek zit er gewoon helemaal naast volgens mij. Ook fijn dat Sofie niet de verliezer is. Ik gun haar de overwinning het meest en nu blijft ook nog de optie open dat Sofie toch wel de mol blijkt te zijn. Met beiden scenario's ben ik zeer tevreden; ik ben dankzij dit seizoen echt verliefd geworden op Sofie 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mijn god waarom? Ik vind haar sowieso een vervelende uitstraling hebben, maar ook qua gedrag zie ik haar charme echt niet. Doe mij Jennifer dan maar.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Die liet haar twee pluspunten vooral kruipend zien