• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.941 votes
Profile

Wie is de Mol?

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Hmmm, die klote kaarten spreken ook nooit de waarheid

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kees zit er nog in, we zijn briljant Rico.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Zit ik weer verkeerd.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Paulien is het niet, maar ze zit er nog wél in en ze zit op Kees. Ja-ja

Mol aflevering 1: Paulien

Mol aflevering 2: Paulien

Mol aflevering 3: Paulien

Mol aflevering 4: Zarayda

Mol aflevering 5: Zarayda

Mol aflevering 6: Zarayda, Kees

Mol aflevering 7: Carolien, Zarayda

Mol aflevering 8: Carolien

Waarom Zarayda verder alleen heeft lopen gillen en geen cent heeft verdiend? Geen idee

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Het is Kees. Ik vond het vandaag te opvallend hoe er gemonteerd werd dat er toch nog verdenking op Paulien zou komen. Vroeger verdacht ik haar, maar minder en minder.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Paulien winnares,Kees mol,Carolien verliezend finalist

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5746 votes

Nicolage Rico wrote:

Net de aflevering van vorige week gezien.

Balen dan Daniël eruit is. Eén van de leukste kandidaten ooit, vind ik. Maar ja, op 3 kandidaten zitten, behalve 1 en dat is de Mol. Wel de slechtste wannabe Mol ooit - zo fanatiek heb ik ze zelden gezien. Hij viel bij het verschijnen van zijn scherm bijna van z'n stoel.

(quote)

Dat heeft de regie later bepaald, denk ik, of al vanaf het begin. Want het zou nergens op slaan om 4 zwarte blaadjes te laten zien bij die ontwikkelopdracht. Kees begon ineens vanuit het niets op zoek te gaan naar iets, met als alibi vrijstellingen. Vandaar dat het ook maar een relatief klein bedrag was (500 euro). Daarnaast is het nuttig om hem minder verdacht te maken, aangezien niemand verdacht is, behalve Kees.

Mol week 1: Paulien

Mol week 2: Paulien

Mol week 3: Kees

Mol week 4: Kees

Mol week 5: Kees

Mol week 6: Kees

Mol week 7: Kees

Als Kees het niet is, vreet ik Volendam op. Carolien gaat winnen.

Bovendien moest Yvon Jaspers in haar seizoen ook noodgedwongen van de productie Gijs terughalen in het spel, ook al leverde dat geld op. Niets nieuws voor WIDM.

Het dansje dat Kees heeft bedacht "enkel, enkel, dubbel, dubbel" is cruciaal. Er worden hier nog verschillende verwijzingen naar gemaakt door de serie heen (de opstellingen van de kaars in de kerk tijdens de ontmoeting met de mol. De opstelling van de tweets van de mol; alle eerste letters samen vormen constant enkele klinker enkele klinker, dubbele klinker, dubbele klinker. Enkel enkel dubbel dubbel kan ook staan voor 1, 1, 11 (1+1+11=13).

In de aflevering van vanavond wordt een klok met alleen een ster erop getoond. Kees presenteert sterren.nl. Het is niet de eerste verwijzing naar zijn carrière; hij presenteert ook Draaitol. En waarop vond de vrijstellingsopdracht plaats...

Twee andere hints van vanavond: Kees liet zijn das vallen op de plek waar de portofoons lagen & op zijn mouw stond het woord dissident (="individuen of groeperingen die zich verzetten tegen de overheersende opvattingen of beleidslijnen op religieus, politiek of sociaal gebied").

Om terug te komen op de kerkopdracht: voorafgaand is een man te zien die een krant leest met het woord 'opposition' (=tegenovergesteld) erop. Als je alle antwoorden van de mol tegenovergesteld neemt, kan je alleen op Kees uitkomen.

Bovendien is het rode scherm van Zarayda een trigger: Zij is vol gegaan voor ofwel Carolien, ofwel Paulien. Het was duidelijk dat ze Kees vertrouwde. Carolien en Paulien hebben een verbond en spraken al 5 afleveringen achter elkaar bij de test enkel verdachting over Kees (en Zarayda; nu irrelevant) uit. Paulien zei letterlijk dat ze haar hand in het vuur zou steken dat Carolien niet de mol is. Als Carolien de mol is, zou Paulien het nooit hebben kunnen schoppen tot finalist. Andersom geldt hetzelfde voor Carolien, als Paulien de mol is. Bij de testen is Pauliens naam maar liefst 15x gevallen, door bijna alle afvallers. Carolien heeft haar welgeteld 0x genoemd. Een voor een vielen mensen die Paulien verdachten af, en ging Carolien door. Doesn't make any sense, does it?

Sidenote: Kees zei dat hij alles op Paulien zet.

Ik vind de opmerkingen van de mol ttijdens de auto-opdracht te obvious gestuurd naar Paulien ("ik spreek nu ook vloeiend Zulu"). I don't buy it. Kees is al vanaf week 1 mijn mol. Carolien speelt ontzettend slim het spel en gaat denk ik winnen.

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Mol aflevering 1: Tim

Mol aflevering 2: Daniël, Tim

Mol aflevering 3: Kees, Paulien

Mol aflevering 4: Kees, Paulien

Mol aflevering 5: Kees

Mol aflevering 6: Kees

Mol aflevering 7: Kees

Mol aflevering 8: Kees

Kees is de Mol, Paulien de winnaar en Carolien de verliezer.

Erg mooie aflevering gisteren. Het wantrouwen richting elkaar neemt inmiddels grote vormen aan. Carolien bijvoorbeeld die de foto’s van Kees even extra wilde checken. Ook de spellen vond ik erg leuk. Dat spel met die sloopkogel was erg grappig, omdat het helemaal mis ging. “Zouden er ook portofoons zijn?” vraagt 1 van de dames. Kees: Nee!! Ehhm..., tenminste….. ik denk het niet. Haha, komen ze er een paar minuten voor het einde van het spel achter dat er toch portofoons zijn. Verder noemt Matthijs hier al een mooie opsomming. Alleen bij Zayrada had ik nog een heel klein beetje twijfel, maar die is er nu ook uit en heeft toch maar bar weinig geld binnengehaald voor een niet-mol.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Paulien for sure! Zij wist die andere 2 woordjes ook echt wel! Daar is gemold. Heb Kees geen seconde verdacht. Kees gaat winnen (doet goed zijn best en teveel om Mol te zijn) en Carolien heeft mooi haar.

Hints vóór Kees als Mol voor wie het wil weten:

-Als je de leader hebt (welke kandidaten meedoen en afgevallen zijn) dan kun je voor dat Kees komt 'graven graven graven' horen. Zegt mij niets

-De feitjes in de kerk in het begin - dan vormen de eerste letter van de zinnen die de priester noemt (bij Kees?) Kees is de Mol

Ik zou wel lijstje willen met wie wat binnen heeft gehaald (of juist niet).

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

laundromat wrote:

en Carolien heeft mooi haar.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

En zéér relevant - niemand uit om mijn omgeving had door of wist dat Kees harstikke gay is. Dus dat dansje van hem is gewoon Kees-ish, nix mollerigs aan.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

matthijs_013 wrote:

Ik vind de opmerkingen van de mol ttijdens de auto-opdracht te obvious gestuurd naar Paulien ("ik spreek nu ook vloeiend Zulu"). I don't buy it.

Das dus de hele grap - niet is wat het lijkt!

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

laundromat wrote:

Heb Kees geen seconde verdacht. Kees gaat winnen (doet goed zijn best en teveel om Mol te zijn)

Maakt niks uit hoeveel geld er verdiend wordt. De pot is toch wel leeg, want wie is de penningmeester?

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Carolien en Kees doen harstikke hun best - hoewel ze allebei kunnen stoken. Het is Paulien gewoon.

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Ik blijf ook nog bij Paulien, maar heb ondertussen al iedereen gehad Ik vind de analyse van Mathijs wel interessant overigens, we gaan het zien volgende week.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

laundromat wrote:

Carolien en Kees doen harstikke hun best - hoewel ze allebei kunnen stoken. Het is Paulien gewoon.

Volgend jaar heb je het vast wel goed

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Elineloves wrote:

Kees zit er nog in, we zijn briljant Rico.

Net gezien. Ik werd nog wel ff op een verkeerde been gezet door al die Facebook berichten van vandaag. Ik zag vaak Paulien en Carolien voorbij komen bij "Wie is mijn Mol?" En geen Zayrayda en Kees. Zegt mijn vriendin voor de aflevering dat zij veel mensen met Zayrayda had gezien. Dus ik dacht "het zal toch niet". Bleken die berichten vlak voor de uitzending van gisterenavond te zijn.

Mol week 1: Paulien

Mol week 2: Paulien

Mol week 3: Kees

Mol week 4: Kees

Mol week 5: Kees

Mol week 6: Kees

Mol week 7: Kees

Mol week 8: Kees

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

@matthijs_013: hoe kom je aan al die wijze info?

The Goss

• 502 messages
  • 4757 votes

Mijn mol Kees zit er gelukkig nog steeds in.

Zou wel fijn zijn asl ik het na jaren weer eens een keer goed ga hebben.

Yvon Jaspers was namelijk de laatste die ik goed had en dat is al weer een aantal jaar geleden...

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Spartaan1986 wrote:

(quote)

Volgend jaar heb je het vast wel goed

Had het vorig jaar ook goed, dus misschien is het maar beter als ik het niet goed heb. Ga ik nog naast mijn schoenen lopen

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Afgang, weet het nu compleet niet meer. Niet mijn jaar

Mol na afl. 1: Daniël

Mol na afl. 2: Daniël

Mol na afl. 3: Zarayda

Mol na afl. 4: Zarayda

Mol na afl. 5: Zarayda

Mol na afl. 6: Zarayda

Mol na afl. 7: Zarayda

Mol na afl. 8: Kees

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

laundromat wrote:

En zéér relevant - niemand uit om mijn omgeving had door of wist dat Kees harstikke gay is. Dus dat dansje van hem is gewoon Kees-ish, nix mollerigs aan.

Weet niet in wat voor omgeving jij woont, maar in mijn omgeving ziet zelfs Stevie Wonder nog dat ie gay is.

Het is nu wel duidelijk dat Kees de mol is toch? Nu alleen nog de vraag wie er wint. Laat Carolien maar winnen, dat vind ik een schatje.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Kan ik ook nix aan doen - mijn gaydar sloeg iig meteen op tilt.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ik heb een erg goede gaydar. De enige waar ie verkeerd op tilt sloeg was bij Rudolph van Veen. Toen ik hoorde dat hij hetero was schrok ik me een hoedje. Maar ik weiger het te geloven, als zijn vrouw hem dumpt komt ie meteen de kast uit denk ik.

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Ik wist dat ook niet dat hij homo is, ik dacht altijd dat dat gewoon bij die rare zangers uit Volendam hoorde. Die ene van de 3J's is hij dan ook homo?

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Mol aflevering 1: Tim

Mol aflevering 2: Tim en een beetje Daniël

Mol aflevering 3: Zarayda, Carolien

Mol aflevering 4: Zarayda, Paulien

Mol aflevering 5: Zarayda, Paulien en Kees als reserve

Mol aflevering 6: Zarayda, Paulien, Carolien als reserve

Mol aflevering 7: Zarayda, Paulien

Mol aflevering 8: Paulien of Kees

Denk als ik nu een mol zou moeten kiezen dat ik toch voor Paulien ga alleen zit er gênant hard naast dit seizoen.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

@Lefgozer, dus jij bent vooral bezig of iemand gay is of niet? Wat boeit het..

Zit echt te twijfelen tussen Paulien en Kees, toch mijn 2 grootste verdachten na Tim en Joep

Maar, ik denk toch dat het Kees is.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

TragieStar.* wrote:

Zit echt te twijfelen tussen Paulien en Kees, toch mijn 2 grootste verdachten na Tim en Joep

Maar, ik denk toch dat het Kees is.

Uhh nee, dat zeg ik toch nergens?

Ik moet trouwens nog eerlijk bekennen dat ik de laatste afleveringen wel weer leuk vind. De groep komt altijd veel meer los als er minder medespelers zijn. Volgend seizoen sla ik gewoon maar de eerste vijf afleveringen ofzo over denk ik.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

TragieStar.* wrote:

Herken de homo is inderdaad een ander programma.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Uhh nee, dat zeg ik toch nergens?

Ik moet trouwens nog eerlijk bekennen dat ik de laatste afleveringen wel weer leuk vind. De groep komt altijd veel meer los als er minder medespelers zijn. Volgend seizoen sla ik gewoon maar de eerste vijf afleveringen ofzo over denk ik.

Nee, maar je hebt zoals je zelf zei een erg goede gaydar.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.