• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.404 votes
Profile

Wie is de Mol?

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik ook. Ik kan ook niet geloven dat ze voor de 4e keer op rij een vrouw als mol nemen

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik hoop eigenlijk dat Nadja er de komende aflevering uitgaat. Inge mag van mij wel blijven en Eva ook. Maar die Nadja... argh!!! Gaat gewoon lekker op een olifant zitten tijdens de drakenopdracht. Wat een trut!

Column van Paul op zijn blog, wellicht met verborgen hints.

Verder zonder Alex

Chiang Mai heeft een hoop te bieden. Dit keer hebben we kennis gemaakt met nogal grote fauna (lees: olifant) en voeren we de rivier af op iets dat ooit tot de flora behoorde.

De eerste opdracht was een domper. Zelfs Karel had met ons te doen zoals je misschien wel gezien hebt. Na de veiling van vorge week zat er 0 euro en de pot en daar kwam ook.... niets bij. Ondanks de goede samenwerking.

Misschien zorgde die teleurstelling ook wel voor de aanvaringen op het vlot. Inge wilde niet met Dick, Renate en Dick bekvechtten over en weer en Alex en ik lagen in de clinch over de manier waarop je een vlot bestuurt.

De stemming was echt niet altijd zo slecht. Na afloop konden we ook gezellig wat drinken met elkaar. Alleen niet meer met Alex... (mijn mol!)

Jammer dat hij moest vertrekken. Een vrolijke noot minder.

Volgende week kijk je misschien wel de mol recht in de ogen.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Die laatste zin slaat natuurlijk op de opdracht van volgende week met de foto's van de deelnemers die ze moeten spotten in de rimboe (zag je in de promo van volgende week).

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Ik hoop ook dat Nadja er óf de volgende aflevering uit gaat óf dat ze de finale haalt, maar deze verliest.

Bah, ik vind haar ook zo vervelend. Niet leuk meer.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik denk dat Nadja wel ver komt helaas

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

nadja is zonder twijfel de irritantste ja..

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Ik vrees ook dat ze ver gaat komen, maar ja, dan moet ze de finale maar verliezen.

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

Ahhh. Ik wordt gek. Ik was eerst 100% zeker dat het Renate was maar aangezien Dick waarschijnlijk op haar heeft gestemd (en er uitligt) lijkt me dit nu zeer onwaarschijnlijk. Ik weet het niet meer.....

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Shit...

Dit had ik niet verwacht.

En ik vrees steeds meer dat Nadja misschien toch wel de mol is.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Mijn 5 favoriete kandidaten op rij eruit. Geen humor meer, Geen sportiviteit meer alleen maar gillende wijven en een betweter

Ik hou het nu op Nadja of Paul. Het moet 1 van die 2 zijn

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Dit seizoen ben ik al weer snel afgehaakt. Het hele programma wordt verneukt door irritante mensen die denken dat ze populair zijn en dat ook uitstralen in kleur en geur (en die blijven er lees ik ook het langste in...). De nachtelijke gesprekken over welke VIP-parties ze goede herinneringen aan hebben en welke cocaine-dealer ze in hun agenda hebben staan voor de dagelijkse snuif worden vreemd genoeg niet uitgezonden.

Weg met die BN'ers!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik vind het met BN'ers juist leuker. Het is half om half denk ik

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Spartaan1986 wrote:

ik ben actief onder Maarten op het WIDM forum. Tja ik vind het ook altijd apart om naar hints te gaan zoeken vorig jaar had ik Milouska min of meer ontmaskerd

Driemaal raden onder welke naam ik actief ben?

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Benicio

Heb je nog steeds de overtuiging dat Paul de mol is

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Jazeker! Het kan toch geen toeval zijn dat hij er nog steeds in zit terwijl degene op wie hij stemt er telkens uitvliegen? En mocht hij niet de mol zijn dan is hij waarschijnlijk de winnaar. Dat verklaart namelijk waarom hij in zijn eigen programma en op zijn blog zoveel aandacht besteed aan het programma. In tegenstelling tot de mensen die er eerder uitlagen dan hij...

Maar we zullen zien morgen!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik hoop in ieder geval niet dat hij eruitgaat morgen

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Nee, dan zitten we alleen nog maar met al die vrouwen opgescheept. Heb wel medelijden met Paul, als enige man tussen de vrouwen! Haat en nijd is dat man, en ik kan het weten, ben er zelf een!

Paul moet echt wel blijven! Anders vind ik het niet leuk meer...

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik ook niet. Ik vind het al niet leuk dat leukste er al zo'n beetje uit zijn. Alex,Menno,Liesbeth

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Menno, Paul en Sander waren mijn favorieten. Nu alleen Paul nog over is moet hij de eer maar hoog houden.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Paul moet zeker de eer hooghouden.

De enige leuke kandidaat nog op dit moment en inderdaad erg sneu voor hem dat hij opgescheept zit met dat zooitje.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Jippie! Nadja is eruit!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik vind dat helemaal niet leuk. Nu wordt het helemaal saai qua kandidaten

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik vond haar maar irritant met die nep-mollenacties. Nu zij eruit is kunnen we tenminste weer de echte van de nepacties onderscheiden. nadja heeft het de mol wel makkelijk gemaakt, die hoefde niets te doen en is lekker onopvallend het programma doorgekomen.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Ik maakte me gewoon boos om die stomme snoekduik van gisteren.

Waarom doe je dat nou? Kom op zeg, €5000 weg.

Blij dus dat ze eruit is, al zal het inderdaad minder levendig zijn nu.

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

The Hunter wrote:

Ik maakte me gewoon boos om die stomme snoekduik van gisteren.

Waarom doe je dat nou? Kom op zeg, €5000 weg.

Blij dus dat ze eruit is, al zal het inderdaad minder levendig zijn nu.

Ik vond het juist wel grappig dat ze zo die tent in dook.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik ook nu zitten er nog 4 saaie pieten. Beetje kleurloze figuren niet onaardig maar ik had leukere kandidaten gehoopt bij de laatste 4

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

robin00787 wrote:

(quote)

Ik vond het juist wel grappig dat ze zo die tent in dook.

Nouja, achteraf kan ik er wel om lachen.

Zag het terug net en het zag er eigenlijk wel grappig uit.

Maar donderdag vond ik het stom.

Schuco

• 105 messages
  • 0 votes

The Hunter wrote:

(quote)

Nouja, achteraf kan ik er wel om lachen.

Zag het terug net en het zag er eigenlijk wel grappig uit.

Maar donderdag vond ik het stom.

Ik vond het wel een strakke actie, iedereen zou het gedaan hebben gok ik zo. Er is trouwens bekend gemaakt dat er geen Wie Is De Mol meer komt met Onbekende Nederlanders, maakt mij verder niet uit, vindt het allebei leuk.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Klopt Schuco begin volgend jaar komt pas de nieuwe serie. Komende zomer wordt hij opgenomen

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Is er ook al iets bekend over de deelnemers daarvan?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.