- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nee dat wordt meestal 2,3 maanden na de opnames bekend gemaakt dus dat zal in September zijn
Schuco
-
- 105 messages
- 0 votes
Dat klopt Spartaan1986 hehe, ze zijn al bezig met het aantrekken van mensen maar dat maken ze inderdaad pas bekend als alle 10 de kandidaten zeker zijn. Iemand voorkeuren voor bekende nederlanders die eens mee zouden moeten doen met Wie is de mol?, ik zou zeggen DJ Tiesto, lijkt me wel leuk.
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Willibrord Frequin, Mathijs van Nieuwkerk, Pieter Storms, Thijs Romer, Edwin Evers, Floortje Dessing, Nance, Ruud de Wild, Yolanthe van Casbergen en Ruben Nicolai als mol!
Zoiets?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Mannen
Jop Joris
Joris Lutz
Bert Kuizinga
Simon Keizer
Barry Atsma
Vrouwen:
Jetske van den Elzen
Sabine Koning
Wilma Nanninga
Hind
Fabienne de Vries
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Geert Wilders, Matthijs van Nieuwkerk, Hans Teeuwen, Carice Van Houten, Clarence Seedorf, Susan Smit, Willem Holleeder, Hirsi Ali, Dries van Agt en Linda de Mol.
Misschien dat ik dan zou kijken.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
En Jort Kelder en Bram Moszkowicz nog erbij, dan krijg je vuurwerk.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Het draait oorspronkelijk om 10 kandidaten maar dat wist je vast niet 
Schuco
-
- 105 messages
- 0 votes
Willibrord Frequin, Mathijs van Nieuwkerk, Pieter Storms, Thijs Romer, Edwin Evers, Floortje Dessing, Nance, Ruud de Wild, Yolanthe van Casbergen en Ruben Nicolai als mol!
Zoiets?
Ruben Nicolai als mol, ik vind hem goed haha.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ruben van der Meer zou nog leuker zijn! 
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Ik vond het gisteren niet echt een leuke aflevering. Geen spannende opdrachten en een beetje vreemd eind.
Schuco
-
- 105 messages
- 0 votes
Ik vond het gisteren niet echt een leuke aflevering. Geen spannende opdrachten en een beetje vreemd eind.
Dat komt omdat ze expres zo'n aflevering op het eind doen, een beetje verwarring zaaien. Het einde was vreemd, maar wel erg sterk, vond ik goed gedaan. 2 mollen denk ik niet, dat zou vrij lastig worden met de excecutie testen.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik vraag me vooral af waarom Sander weer terug is...
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ik ook.
Voor het spel kan dat geen betekenis hebben eigenlijk, want hij lag er meteen uit, dus heeft helemaal niks betekend.
Vreemd inderdaad.
Chattingforum
-
- 465 messages
- 12 votes
Vroeger keek ik deze programma, ik heb zelfs toen nog voor echt geld gewed en won altijd. Maar nu is het echt geen nut meer om te kijken.,
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Vroeger keek ik deze programma, ik heb zelfs toen nog voor echt geld gewed en won altijd. Maar nu is het echt geen nut meer om te kijken.,
want?
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Er schijnt dus via een code die een bepaalde deelnemer ten toon spreidt dat het duidelijk wordt wie de mol is.
Spoiler vertelt niet wie de mol is maar dat er meer aanwijzingen zijn dan men denkt.
Schuco
-
- 105 messages
- 0 votes
Ik vraag me vooral af waarom Sander weer terug is...
Sander komt volgens mij helemaal niet terug, het heeft volgens mij een andere betekenis.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Dat lijkt me ook inderdaad.
Zeker na DE hint gezien te hebben.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Op de site bedoel je?
Ja lijkt me duidelijk nu. Ik zat wel pas vanaf afl 6 op haar
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Zeer, zeer matige aflevering. Hoezo tijdrekken?
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik vond wel dat er deze aflevering uitermate effectrief met muziek/montage is omgegaan. Daar vond ik de serie altijd al hoogstaand in, maar gisteren zeker.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Zeer, zeer matige aflevering. Hoezo tijdrekken?
Ik begrijp je wel een beetje ik vond het ook teleurstellend dat er zo geheimzinnig werd gedaan over 'Dat kan ook anders' en eigenlijk stelde het niks voor
Maar ik blijf bij Inge als mol 
Schuco
-
- 105 messages
- 0 votes
Inge is de mol, daar is een hele duidelijke 100% hint voor.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
I Know
Maar sommige mensen blijven koppig 
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Dit kan inderdaad niet meer missen.
Helaas nog twee weken wachten op de verlossende beelden.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik vind het niet zo erg om nog 2 weken te wachten. De volgende serie komt namelijk pas eind dit jaar/Begin volgend jaar
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ik wil hem anders wel heel graag zien.
Die ene week meer wachten op de nieuwe serie maakt dan ook niks meer uit.
Maar goed, voetbal/schaatsen volgende week is ook leuk.