- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wie zegt dat Paul echt een rood scherm heeft gekregen. Ze lieten het expres niet zien.
5 mensen kunnen er overigens de komende aflevering uitgaan.Dat zijn Alex,Menno,Paul,Eva en Inge. Dick,Renate en Nadja gaan er in ieder geval niet uit.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Inderdaad, Paul kan ook liegen.
Zou het trouwens gewoon Paul zijn die eruit gaat, aangezien hij op de site al rood gekleurd is?
Hoe weet je trouwens wie eruit kunnen gaan en wie niet, waarom Dick, Renate en Nadja niet bijvoorbeeld?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dat kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn. Volgens een aantal op het forum staat hij bij de opdracht met het bieden van komende week.
Dat met wie er weggaat heeft met de leaderfilmpjes te maken.Iedereen heeft een filmpje uit een bepaalde aflevering in het begin en die van Dick,Nadja en Renate is nog niet geweest. Van de andere 5 wel. Dus Dick,Nadja en Renate kunnen er niet uitgaan de komende aflevering. De rest wel
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Dat kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn. Volgens een aantal op het forum staat hij bij de opdracht met het bieden van komende week.
Dat met wie er weggaat heeft met de leaderfilmpjes te maken.Iedereen heeft een filmpje uit een bepaalde aflevering in het begin en die van Dick,Nadja en Renate is nog niet geweest. Van de andere 5 wel. Dus Dick,Nadja en Renate kunnen er niet uitgaan de komende aflevering. De rest wel
Op die manier. Ik zal er eens op gaan letten.
En dat van Paul kan net zo makkelijk een afleidingsmanoeuvre zijn.
Dat maakt het spel ook zo mooi, in alles wordt een hint gezien, maar uiteindelijk was bijna alles om iedereen te misleiden.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Paul zit nog wel in het spel maar niet meer in de groep
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Waarschijnlijk kan hij zich vanavond weer in de groep spelen. Al kan de uitspraak van Karel 'Je zit nog even in het spel maar ligt wel uit de groep' ook gewoon betekenen dat hij niet letterlijk maar figuurlijk uit de groep ligt. Ze moeten hem niet meer omdat hij mollenboekjes heeft gejat...
Jammer dat Nadja er voorlopig nog in blijft trouwens. Ik erger me rot aan haar!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nadja wil mollerig overkomen maar doet het veel te opzichtig. In het echt is ze overigens ook zo afwezig dat zag ik bij Onder de Tram
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Jammer dat Nadja zich zo gedraagd.
Vind het maar vreemd en vervelend gedrag.
Dat ze zich verdacht wil maken snap ik, maar dat kan toch ook wel subtieler.
Nouja, nog een paar uurtjes en het is weer zover.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Niet verwacht dit. Ik begon Menno zelfs als een Mol te zien, sinds vorige week.
En van Nadja weet ik nu ook niet meer wat ik moet denken.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Niet verwacht dit. Ik begon Menno zelfs als een Mol te zien, sinds vorige week.
En van Nadja weet ik nu ook niet meer wat ik moet denken.
Het kan ook natuurlijk tactiek zijn. Ze is denk niet de domste.
Het is vergezocht, maar misschien denkt ze;
Als ik de mol extreem speel, denken zij dat ik het nep doe om zo ze op mij te laten stemmen en dat ik dan doorga. Dat gaan ze doorhebben en daarna stemmen ze niet meer op mij, terwijl ik wel de mol ben. 
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Dat begin ik nu dus ook steeds meer te denken.
Want ze verspeelt toch elke keer steeds meer geld.
En dat is nu wel heel extreem, als het alleen zou zijn om jezelf verdacht te maken.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik zat weer verkeerd met Menno als mol
Erg jammer ook dat hij eruit want het was een hele sympathieke vent.
Dan zal Dick of Alex het wel zijn
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Yes! Paul zit er nog in!
Jammer alleen van Menno, mijn op een na favoriete deelnemer... Ik was er wel verrast dat uitgerekend hij eruit moest.
Ik heb nou echt even helemaal geen idee meer wie de mol is. Nadja levert de meeste mollenstreken maar dat doet ze zo opzichtig dat het niet leuk meer is. Dick is nu helemaal afgevallen voor mij, met zijn principes bij de veiling. Dat is echt geen tactiek, die man heeft volgens mij écht principes.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ja en Dick nam ook geen risico bij het abseilen in aflevering 2 omdat hij wist dat Alex niet zou gaan. Een mol zou ermee instemmen dus wat dat betreft is Inge verdachter
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Van tevoren had ik zo gedacht dat het deze keer wel een man zou zijn, aangezien de mol al 5x een vrouw was.
In dat geval kom ik nu uit op Alex.
Maar Nadja vind ik wel steeds verdachter en de laatste dagboekbijdrage kán ook wel erg van toepassing zijn op haar.
Maar ik zou het zeker niet leuk vinden als Nadja de mol is.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Alex verdacht ik in aflevering 2 en nu nog steeds.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik twijfel nu tussen Dick,Nadja en Alex
Inge vind ik te sentimenteel
Eva doet te actief mee en heeft nauwelijks mollenstreken
Renate zie ik meer als winnares en heeft niks uitgehaald de afgelopen 2 afleveringen
Paul heeft als het goed is een rood scherm gehad dus lijkt me uitgesloten als mol.(Of de AVRO moet een truc uithalen)
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Renate zie ik meer als winnares en heeft niks uitgehaald de afgelopen 2 afleveringen
Dat ze niet wilde abseilen maar wel wilde vliegen telt niet mee? En de veiling dan? Zag je dat geniepige lachje elke keer als ze bood niet?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dat ze niet wilde abseilen maar wel wilde vliegen telt niet mee? En de veiling dan? Zag je dat geniepige lachje elke keer als ze bood niet?
Ik vind het wel even een verschil of je van een belachelijke hoge toren wil abseilen of dat je in een veilig vliegtuigje zit.
Dat geniepige lachje had Menno ook en die is de mol ook niet.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Ik vind het wel even een verschil of je van een belachelijke hoge toren wil abseilen of dat je in een veilig vliegtuigje zit.
Dat geniepige lachje had Menno ook en die is de mol ook niet.
Ik zou het toch even een stukje enger vinden om uit een onbedekt, heel klein vlieguigje naar beneden moeten kijken terwijl je vrij los zit dan dat je van een wand naar beneden gaat terwijl je alleen maar naar de muur voor je hoeft te kijken?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik zou het toch even een stukje enger vinden om uit een onbedekt, heel klein vlieguigje naar beneden moeten kijken terwijl je vrij los zit dan dat je van een wand naar beneden gaat terwijl je alleen maar naar de muur voor je hoeft te kijken?
Dat vind ik niet maar dat is gewoon een meningsverschil. Je weet niet hoe Renate het ziet
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Paul heeft als het goed is een rood scherm gehad dus lijkt me uitgesloten als mol.(Of de AVRO moet een truc uithalen)
Je zegt het zelf al; als het goed is. Maar we hebben het niet kunnen checken. Stiekem hoop ik dat Paul alsnog de mol is. Wat een stunt zou dat zijn!
Verder vind ik Inge verdacht. Om diverse redenen. In elke aflevering is er wel een moment waarop ze een vage actie doet.
En ik hoop echt niet dat Nadja de mol is. Ik vind haar te opzichtig bezig de boel te verkloten. Maar ja, de afgelopen aflevering had ze die vrijstelling en ze heeft voor de volgende week al die jokers ook nog. Voorlopig zijn we dus nog niet van haar af...
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nee ik ben ook bang dat figuren als Nadja en Renate de finale halen
Het lijkt me niet dat Paul de mol is maar zoals je zelf al zegt het kan wel zolang hij erin zit
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Alex eruit... En Paul is nog steeds verdacht wat mij betreft. Hoe verklaar je anders dat hij er nog steeds inzit terwijl hij voor 100 procent op Alex stemde (als enige op een man stemde bovendien) en geen jokers had om zijn foute antwoorden weg te poetsen...?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik weet het niet echt meer
Voor mijn gevoel zijn Eva,Inge en Nadja niet de mol en de andere 3 Dick,Renate en Paul kunnen het wat mij betreft alle 3 zijn
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Ik weet het niet echt meer
Voor mijn gevoel zijn Eva,Inge en Nadja niet de mol en de andere 3 Dick,Renate en Paul kunnen het wat mij betreft alle 3 zijn
Dat heb ik ook
Alex had ik al verwacht dat hij eruit zou gaan, Inge zal er volgende week wel uitgaan. Nadja weet ik nog zo net niet, kan ook allemaal een truc zijn. Die andere 3 zijn amper te peilen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik heb een theorie. Degene die de aflevering ervoor niks zegt tijdens het maken van de test gaat de aflevering erop eruit .Vorige aflevering zei Alex niks, daarvoor Menno,Daarvoor Liesbeth,Daarvoor Sander.
Nu zei Eva niks dus als Eva er de volgende aflevering uitgaat klopt de theorie. Opletten dus
Ik verdenk Dick wel het meest gevolgd door Renate en Paul vind ik toch ook nog een klein beetje verdacht
Ik heb ook een theorie waarom Inge de mol niet is. Het vat met het vraagteken betekende een verdubbeling van het bedrag in de pot. Inge pakte dat vat. De mol wist dat dat vat een verdubbeling betekende dus als Inge de mol was had ze dat vat niet gepakt. Paul probeerde haar over te halen het vat niet te pakken dus Paul is wat dat betreft nog steeds een beetje verdacht bij mij
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Voor mij zijn Dick, Paul en Renate ook nog de mogelijke mollen.
Waarbij ik Dick en Paul steeds verdachter vind worden.