- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Leuke eindopdracht.
Mol na aflevering 1: Hadewych
Mol na aflevering 2: Hadewych
Mol na aflevering 3: Hadewych
Mol na aflevering 4: Liesbeth, Frits, Hadewych
Hoewel Hadewych wel erg passief is, en Frits juist te verdacht. Liesbeth vond ik direct al verdacht.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Leuk dat er al ontdekt is wie eruit gaat. Iedereen kan Maritafschrijven want haar naam is ontdekt op het scherm bij Art bij de vooruitblik van de volgende aflevering.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Sowieso dom dat ze zo vooruitblikken. Je ziet al welke kant Art opkijkt.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Wat een lastige dit jaar! Oooh volgens mij zeg ik dat bij elke serie. Milouska Meulens was al keer de Mol, dus nog een Jeugdjournaalpresentator. Neen. Ook al is het verschil dat Liesbeth dat werk niet meer doet (Milouska was ook de enige die ik echt goed had van alle series). Tim die zegt: 3 topverdachten en 3: mijzelf...hou toch op! hoop niet dat hun het zijn. Ik blijf star op Anne Marie. Hadewych mag winnen! Wat is ze leuk! William moet zijn mond houden en lekker zingen en Frits....(!)
Ik weet niet wat de afspraak is hier, alles in spoilers? Als je afl. nog niet hebt gezien gewoon niet op dit topic komen toch?
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Ik ben denk ik niet de enige die gek werd toen the soundtrack van The good, the bad and the ugly werd toegekend aan once upon a time in the west.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
Mol na afl. 1: Liesbeth
Mol na afl. 2: Tim
Mol na afl. 3: Tim
Mol na afl. 4: Frits
Mol na afl. 5: Tim, Liesbeth.
Frits valt voor mij nu definitief af. Tim blijft mijn hoofdverdachte en Liesbeth is een goede tweede Ben er nu absoluut zeker van dat een van hen de mol is. Het kan natuurlijk bijna niet, maar zouden er voor het eerst geen twee mollen kunnen zijn? Ik weet het dat zou wel vergezocht zijn, maar ik zat er gisteravond ineens aan te denken.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Het kan natuurlijk bijna niet, maar zouden er voor het eerst geen twee mollen kunnen zijn? Ik weet het dat zou wel vergezocht zijn, maar ik zat er gisteravond ineens aan te denken.
Dat zegt men (bijna) elk jaar Spetie....
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
Dat wist ik niet. Het is voor mij pas het eerste jaar dat ik het volg.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ok! Ik heb alle 11 voorgaande gezien, maar heb het maar 1x goed gehad. En dan bedoel ik vanaf het begin....niet als er nog 3 over zijn.
Verslaafd al?
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
Ja best wel ja. Eigenlijk stom dat ik hier niet eerder aan ben begonnen. Erg leuk en best verslavend ja. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Oké, ik moet toch maar even gaan opletten bij de volgende afleveringen. Volgens mijn anonieme tipgever was Marit de Mol. Eerste keer dat ie het fout heeft in vier jaar. Valt me toch tegen van em!
Vanaf volgende week ga ik goed opletten, maar blijf zolang op mijn eerste ingeving na aflevering twee zitten: Tim.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
@ Lefgozer: 
Grappig dat de totaal niet verdachte spelers er telkens uitvliegen. Alleen Anne-Marie is totaal niet verdacht nu. En Frits eigenlijk ook niet.
Mol na aflevering 1: Hadewych
Mol na aflevering 2: Hadewych
Mol na aflevering 3: Hadewych
Mol na aflevering 4: Liesbeth, Frits, Hadewych
Mol na aflevering 5: Hadewych, Liesbeth.
Al weet ik niet waarom ik nog op Hadewych zit. Tim wil te graag de Mol zijn (maar is nog niet uitgesloten).
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Tim is een interessante speler, ik wil hem ook nog niet helemaal uitsluiten. Toch blijf ik voorlopig bij mijn molletje Liesbeth:
Mol na afl. 1: Anne-Marie
Mol na afl. 2: Marit
Mol na afl. 3: Liesbeth
Mol na afl. 4: Liesbeth
Mol na afl. 5: Liesbeth
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Vanaf aflevering drie was mijn mol Liesbeth en dat gaat ook niet meer veranderen tenzij ze het programma moet verlaten.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Vorige aflevering was ik bijna zeker dat het Frits is. Eerst dat bord 'I'am', toen het shirt met 'Kennedy for president' in de aflevering dat er onderhandeld wordt tussen Reagan en Gorbatsjov, en dan de ultieme stem-rood actie.
Maar ik had niet goed gezien dat Liesbeth en Frits ook rood waren overeengekomen. Dus Frits had redenen om aan te nemen dat er drie keer rood zou worden gestemd.
Aflevering vijf pleit natuurlijk ook enorm tegen Frits met z'n 1500 euro.
Dus dan is het Tim of Liesbeth.
En toch denk ik Frits. 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Is Anne Marie de enige die het licht niet aan kreeg (Mol houdt van donker)? Ik blijf op haar zitten! Hade en william zijn het iig níet. Tim leek niet erg blij met het verdiende geld en Liesbeth is te opvallend (dom). Hoewel eerder mollen (Milouska!) ook dom waren.
Mooi die tranen van Fritsel!
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
Mol na afl. 5: Tim
Mol na afl. 6: Tim
Ik blijf voor Tim gaan. Liesbeth blijft nummer twee, daar is na gisteravond niets aan veranderd.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik blijf voor Tim gaan.
Thanks
. Nee mol is zeker Liesbeth
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Bij de vuuropdracht is het voor de mol toch wel handiger om niet bij de beste 2 te eindigen... De enige die daar echt haar best voor deed was Hadewych... Toch gaat het bij mij altijd weer tussen Tim en Liesbeth, ik ben heeeel dicht bij switchen maar voorlopig laat ik het nog even zo:
Mol na afl. 6: Liesbeth
Schitterende exit trouwens, fanatisme ftw!
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Mol na afl. 2: Liesbeth
Gisteren de officiële switch meegemaakt. Dit komt voornamelijk doordat de regie het er te dik bovenop legt dat Liesbeth het zou moeten zijn.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Gisteren de officiële switch meegemaakt. Dit komt voornamelijk doordat de regie het er te dik bovenop legt dat Liesbeth het zou moeten zijn.
Klopt. Maar wat zegt dat eigenlijk? Misschien gooien ze het ditmaal over een andere boeg.
Liesbeth is wel een typische mol, op basis van de vorige series. Niet té fanatiek, niet overdreven aan het mollen, soms wat stil en passief, andere keren toch actief. Zo acteerden de vorige twee mollen ook.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Het is bij mij 50/50 tussen Liesbeth en Tim. Ik kan geen keuze maken. Frits zat duidelijk op Liesbeth en vliegt eruit en Tim haalde bij de 'vis' opdracht 2000 euro in de pot. Beide gedragen zich zeer verdacht en absoluut niet als fanatieke kandidaat dus er is voor mij geen touw aan vast te knopen. Hopelijk gaat 1 van hen er in aflevering 7 uit dat zou het wat makkelijker voor me maken. Als Hadewych er maar niet uit want ik vind haar samen met Frits toch wel de leukste kandidaat van dit seizoen.
William en Anne-Marie doen naar mijn mening te veel goed om de mol te zijn. Zou niet geloofwaardig zijn als 1 van hen het was.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Geef nu ook de voorkeur aan Tim boven Liesbeth. Die visopdracht was een makkie, denk dat Tim probeerde voor verwarring te zorgen door er direct op te springen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Vreemd seizoen - wel leuk. Het was al duidelijk dat William de Mol niet was , maar had niet verwacht dat hij er uit zou gaan - Ik weet al twee afleveringen geen Mol te bedenken (omdat ik hoop dat het Liesbeth niet is), dus ik blijf maar op Anne Marie al weet ik niet waarom
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Zit nu alleen op Tim en blijf daar de laatste 3 bij. Als het Anne-Marie of Hadewych blijkt te zijn zou het wel een enorme stunt zijn.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Tim.
Zou me niks verbazen als hij die studenten geld heeft gegeven om de titels verkeerd te raden trouwens.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
Mol na afl. 5: Tim
Mol na afl. 7: Tim
The usual suspect.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Mol na afl. 2: Liesbeth
Mol na afl. 7: Tim
Tim en Liesbeth gingen een beetje gelijk op. Ik vond het zelf wel verdacht dat Tim de telefoon kreeg en dus al voorbestemt was de mensen te zoeken. Beste positie om te mollen.
Liesbeth... tja, erg jammer als zij het toch blijkt te zijn.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ik zit ook op Tim. Begonnen bij de aflevering waar Dio eruit vloog:
Waarom? Ik heb een wel drie keer horen zeggen dat ie Dio zo'n leuke jongen vind en hij probeerde hem nog te helpen bij de test. Hij zag natuurlijk ook wel dat die Dio er helemaal niks van snapte en bakte, en daarom het mollen voor hem heel makkelijk zou maken. Ja, of hij is gay, dan kan je mijn theorie vergeten.
Toch vind ik het nog altijd puur gokwerk (zoals elk seizoen). De regie kan bepalen wat ze wel of niet laten zien. Je zie bijvoorbeeld zo weinig van Hadewych, of die ouwe blonde, dat die het ook zomaar kunnen zijn.
Ik zie het alweer helemaal voor me in de aflevering waarin je de mollenacties zie (tevens altijd de leukste aflevering). "Ik stond gewoon lekker nonchalant met een tandenstoker tussen mijn tanden met de pijl en boog te schieten." Waarna er weer teruggeschakeld wordt naar Nederland waar je de overige kandidaten allemaal zie lachen om die opmerking.
Of: "Ik als Mol wist natuurlijk dat ik echte kunstexperts moest regelen, maar ik heb expres maar mooie meiden en zwervers aangesproken toen. En om niet heel verdacht te lijken ben ik uiteindelijk maar naar de kunstacademie gegaan om een stel eerstejaars studenten mee te nemen die de antwoorden waarschijnlijk toch niet wisten." Waarna er weer gegiechel volgt uit de studio van de overige kandidaten.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Spaanse eerstejaars kunstgeschiedenisstudenten horen toch echt wel werkjes van Picasso en Dali te herkennen, kan Tim niks aan doen. Vond eigenlijk dat-ie goed zijn best had gedaan. Nee hoor, iedereen lijkt naar hem te switchen maar ik blijf standvastig:
Mol na afl. 6: Liesbeth
Mol na afl. 7: Liesbeth