• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.350 actors
  • 9.374.485 votes
Profile

Wie is de Mol?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Liesbeth zal er volgende aflevering wel uitvliegen denk ik, die zit op Anne-Marie.

Jammer otherfool, vorig jaar wist je het zo snel al en nu hou je die oogkleppen maar op.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

William eruit !

Mijn mol is eigenlijk al vanaf het begin: Liesbeth, maar na aflevering 3 is dat alleen nog maar meer geworden. En dat ga ik ook niet meer veranderen ook.

Ik vind dat ze wel heel weinig geld krijgen per geslaagde opdracht, vergeleken met de wat oudere seizoenen. Ook moeten meestal alle opdrachten helemaal geslaagd zijn voordat ze iets krijgen terwijl dat vroeger eigenlijk veel minder was. Ook zijn er veel opdrachten waardoor er geld uit de pot gaat en volgens mij gaat er volgende week weer alleen maar geld uit de pot omdat ze moeten gaan bieden op de vrijstelling ofzo :S. Dat slaat echt nergens op.

Volgens mij moeten ze bezuiningen ofzo bij de AVRO, want niet alleen de bedragen zijn minder maar ook de bestemmingen. Zo gaan ze naar Ijsland en Spanje, eerst gingen ze veel verder. Niet dat het een groot punt is, maar je zo het zo wel kunnen zien.

The Goss

• 502 messages
  • 4757 votes

TragieStar.* wrote:

Volgens mij moeten ze bezuiningen ofzo bij de AVRO, want niet alleen de bedragen zijn minder maar ook de bestemmingen. Zo gaan ze naar Ijsland en Spanje, eerst gingen ze veel verder. Niet dat het een groot punt is, maar je zo het zo wel kunnen zien.

Bestemmingen zijn wel vaker in Europa geweest, oa Portugal en Schotland, dus dat punt gaat niet op.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Mol na aflevering 1: Hadewych

Mol na aflevering 2: Hadewych

Mol na aflevering 3: Hadewych

Mol na aflevering 4: Liesbeth, Frits, Hadewych

Mol na aflevering 5: Hadewych, Liesbeth.

Mol na aflevering 6: Hadewych

Mol na aflevering 7: Hadewych

Ook al is ze er passief, toch zie ik haar vaak acteren. Maar dat doet ze ook als het niets met het spel te maken heeft. Tim is het niet (al is de gedachte dat hij geld gegeven zou hebben voor die studenten zo gek nog niet). Rare speler.

Liesbeth is ook afgevallen. Anne-Marie zou nog kunnen.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Goss wrote:

Bestemmingen zijn wel vaker in Europa geweest, oa Portugal en Schotland, dus dat punt gaat niet op.

En de bedragen zijn ook niet minder dan vorige afleveringen.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

The Goss wrote:

(quote)

Punt gaat zeker wel op, aangezien ze er meestal nog een verre bestemming aanplakken. En dan heb ik het over de serie met bekende mensen dat is toch wel iets anders is dan zonder.

@Nicolage Rico, je bedoeld de seizoenen? Dan heb je blijkbaar niet goed gekeken ben ik bang.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

TragieStar.* wrote:

(quote)

Punt gaat zeker wel op, aangezien ze er meestal nog een verre bestemming aanplakken. En dan heb ik het over de serie met bekende mensen dat is toch wel iets anders is dan zonder.

@Nicolage Rico, je bedoeld de seizoenen? Dan heb je blijkbaar niet goed gekeken ben ik bang.

Bedoel seizoenen ja. Dat ze niet veel winnen is wat anders, maar er zijn genoeg hoge geldbedragen te winnen. Niet minder dan de vorige seizoenen. Alleen afgelopen aflevering en die daarvoor was het misschien wat matig qua geldbedragen.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Zonder die onderhandelopdracht op Ijsland hadden ze nog 10.000 euro meer gehad he. Denk dat het verder aardig gelijk is.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Nog maar 3 afleveringen te gaan! Zoals gewoonlijk wordt pas over 3 week bekend wie de mol is (Anne-Marie!).

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Wat een rare serie is dit. Tim is in alle polls het meest verdacht en gaat eruit. Anne-Marie zou het best passen in het rijtje mollen qua theatraal gedrag. Wel blij dat mijn favoriete kandidaat Hadewych de finale heeft gehaald. Hopelijk wint ze die ook en als ze toch de mol blijkt te zijn is het de beste mol sinds jaren.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Zelfs met kwartetten kan de Mol toch niets? Of heeft ze (Anne-Marie) een oortje in?

Vanaf aflevering 1 op AM, blijf er op!

Spetie

• 38871 messages
  • 8156 votes

Mol na afl. 1: Liesbeth

Mol na afl. 2: Tim

Mol na afl. 3: Tim

Mol na afl. 4: Frits

Mol na afl. 5: Tim

Mol na afl. 6: Tim

Mol na afl. 7: Tim

Mol na afl. 8: Liesbeth

Toch maar Liesbeth dan. Ben erg verrast door de aftocht van Tim moet ik zeggen, alles wees toch wel in zijn kant. Dan moet het wel Liesbeth zijn, zou erg verrast zijn als het een van de andere dames is.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Ik zit al weken op Hadewych, en denk dat ik voor het eerst gelijk ga krijgen.

Anne Marie wint, Hadewych de Mol, Liesbeth verliezer

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Kwartetten was leuk - hebben zo nooit eerder gedaan, zoiets toch?

Vooruitblik was ook wel gek met Liesbeth die ontbreekt.

En iemand enig idee waaorm de uitzending Tim, Anne-marie en Liesbeth heette??

(alleen vanwege de eerste opdracht?)

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Liesbeth is mol

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Alle twijfel is weg.

Mol na afl. 1: Anne-Marie

Mol na afl. 2: Marit

Mol na afl. 3: Liesbeth

Mol na afl. 4: Liesbeth

Mol na afl. 5: Liesbeth

Mol na afl. 6: Liesbeth

Mol na afl. 7: Liesbeth

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ja, lijkt mij dan ook maar.

Hadewich kan ik me echt niks bij voorstellen als mol, en Anne-Marie lijkt me ook niet. Maar ja, het is weer zo'n serie waarbij ik telkens compleet mis zit.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

In de laatste aflevering is wel erg duidelijk geworden dat Liesbeth de mol is.

Typische mol. Niet teveel op de voorgrond, gematigd reageren bij bepalende momenten, etc.

Mol na aflevering 1: Hadewych

Mol na aflevering 2: Hadewych

Mol na aflevering 3: Hadewych

Mol na aflevering 4: Liesbeth, Frits, Hadewych

Mol na aflevering 5: Hadewych, Liesbeth.

Mol na aflevering 6: Hadewych

Mol na aflevering 7: Hadewych

Mol na aflevering 8: Liesbeth

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

En iemand enig idee waaorm de uitzending Tim, Anne-marie en Liesbeth heette??

(alleen vanwege de eerste opdracht?)

En om extra verwarring in het spel te gooien.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik vind Liesbeth te nerveus doen de laatste tijd. Ik blijf bij Anne-Marie.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik vind Liesbeth te nerveus doen de laatste tijd. Ik blijf bij Anne-Marie.

dan zijn wij de enige...van al mijn vrienden (zowel digitaal als irl) zit níemand op AM! Zit er vanaf het begin al op!

Winnaar: Liesbeth

Mol: Anne-Marie

Verliezer: Hadewych (hoewel ik haar de overwining het meest gun)

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Jammer, het is echt zo duidelijk nu. Ik zou er bijna m'n dvd verzameling op durven zetten.

Mol na afl. 1: Liesbeth

Mol na afl. 2: Liesbeth

Mol na afl. 3: Liesbeth

Mol na afl. 4: Liesbeth

Mol na afl. 5: Liesbeth

Mol na afl. 6: Tim

Mol na afl. 7: Tim

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Dat gaat me weer te ver

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ik denk ook nog steeds dat Liesbeth de mol is. Al begon ik de vorige uitzending toch wel een beetje te twijfelen aan Haydewych die ik eigenlijk nooit echt verdacht had. Anne-Marie verdacht ik in het begin wel af en toe, maar ik denk dat zij de mol niet is.

Maar ik ga gewoon als mol voor: Liesbeth

Winnaar: Haydewych

Verliezer: Anne-Marie

Ik ben benieuwd

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Het kan enkel Liesbeth zijn, is duidelijk geworden na de aflevering met de onderhandelingen. Er waren 3 stemmen voor het bij elkaar houden van de groep, daar waar Frits, Tim en Liesbeth de 3 waren die NIET voor het bij elkaar houden gingen stemmen. Hadewijch en Anne-Marie hadden duidelijk voor gestemd(zoals ze ook hadden gezegd tegen de groep) en dus moest de mol bij de groep Liesbeth, Tim of Frits zitten. En aangezien nu enkel nog Liesbeth overblijft..

Het is echt jammer want dit maakt het niet meer spannend.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Zou niet weten waarom. AM kan zoveel gezegd hebben, waarom zou zij niet anders gestemd kunnen hebben

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Anne Marie en Hadewych hebben gewoon groen gestemd zoals ze aankondigden. Die derde groene stem komt van Tim, Frits of Liesbeth die echter alle drie zeiden op rood te stemmen. Door de leugen van één van die drie ging pot naar nul. Ben het er dus mee eens dat mol uit dat groepje moet komen en aangezien dat groepje is teruggebracht naar één is Liesbeth inderdaad de mol

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Hoe weet je dat nu zeker? Was je erbij?

Ik dacht het toen ook, maar er is niet veel meer zeker sindsdien.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Het zou extreem onlogisch zijn als iedereen ineens anders heeft gestemd dan aangekondigd. Natuurlijk weet je nooit iets 100% zeker. Maar verreweg het meest logische is dat Hadewych en Anne Marie groen hebben gestemd en bij die andere drie een leugenaar zit

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ben het wel met je eens hoor, maar weiger te geloven dat het Liesbeth is, moet ook toegeven dat Hadewych en AM erg (oprecht) verrast leken bij die uitslag toen. Maar waarom is AM nog in het spel als Tim, William en Frits al weg zijn?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.