• 178.174 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.635 votes
Profile

Wie is de Mol?

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Winnaar: Art

Verliezer: Soundos

Mol: Patrick

Afvaller: die oue

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Winnaar: Soundos

Mol: Art

Verliezer: Patrick

Afvaller: Karin

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Spartaan, hoe kan Art nou de Mol zijn. Hij was niet eens aanwezig bij de perspresentatie. Toen zei je nog dat we niet logisch nadachten en even later nomineer je hem zelf als Mol.

O.a.:

Spartaan1986 wrote:

Perspresentatie hoort bij een groot programma. Hoe kunnen de makers nou tijdens de opnames weten wie er wel en niet bij de perspresentatie kunnen komen?

Beetje logisch nadenken. Niet alles ligt ingewikkeld bij de Mol.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Tja ik weet het anders ook niet. De andere 3 lijken me zo onwaarschijnlijk als mol.

Overigens zei ik niet dat hij het niet zou kunnen zijn, de kans is alleen kleiner. Aangezien mijn mol Pepijn er al een tijdje uit is ben ik toch gaan switchen naar diegene die ik dan nog enigszins verdacht vind doen.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Spartaan1986 wrote:

Art en Anna zijn het niet want die waren niet eens bij de perspresentatie aanwezig. In het verleden is gebleken dat de mol daar altijd bij was.

Spartaan1986 wrote:

Als mol heb je de belangrijkste functie in het programma en dan ontbreek je echt niet tijdens de perspresentatie (tenzij je opeens ernstig ziek bent geworden)

Spartaan1986 wrote:

Nee jij denkt niet logisch na

Kom met een goed tegenwoord waarom de mol wel 1 van de 2 afwezige kan zijn en we praten verder.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dus dan blijven Soundos, Patrick en Karin over.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

@ Nicolage Rico misschien zit ik er wel naast en is het 1 van de andere 3. Dan klopt mijn theorie nog wel

Ik ga nadat mijn mol (Pepijn) het programma verliet puur af op wat ik zie tijdens de uitzendingen en dan vind ik Art het meest verdacht overkomen ondanks dat het soms er wel wat dik bovenop ligt.

Als Karin het is heeft ze het in ieder geval geweldig gedaan.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Als Karin het is, vreet ik een mol op.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zet het filmpje dan wel even op youtube, wil je.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Kan niet wachten tot volgende week

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Heerlijke aflevering.

Art keek wel erg blij toen ze al wisten wie de Mol is, als een winnaar. Maar die reactie op het allerlaatst, met alle kandidaten, was wel erg verrassend. Het ligt namelijk voor de hand dat Patrick nu de Mol is.

Toch blijf ik bij Patrick.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Zo denk ik erook over, toch twijfelde ik stiekem tussen Soundos en Patrick, aangezien ze wel een hele goede mol kon zijn.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Ik zit op Art maar diep van binnen vrees ik dat Patrick het is. 2x op rij een AVRO winnaar is misschien iets teveel van het goede

Was echt een prachtige aflevering met mooie vriendschappen en veel spanning op het eind.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ik hoorde dat volgende uitzending op St. Patricksday word uitgezonden

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Was dus niet de finale vanavond? Gelukkig. Morgen even terugkijken, ben benieuwd.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Jessen0wnt wrote:

Ik hoorde dat volgende uitzending op St. Patricksday word uitgezonden

Maar op die dag wordt Artificial Intelligence: AI ook uitgezonden.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Hm, eerste mol duo dan ?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Dat zou wel een verrassing zijn!

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Spartaan1986 wrote:

Ik zit op Art maar diep van binnen vrees ik dat Patrick het is.

Voor mij geldt het juist andersom: ik zit op Patrick maar mijn vrees dat het toch Art blijkt te zijn is na deze laatste aflevering enorm gegroeid...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

BenicioDelToro wrote:

Voor mij geldt het juist andersom: ik zit op Patrick maar mijn vrees dat het toch Art blijkt te zijn is na deze laatste aflevering enorm gegroeid...

Dit had ik geschreven kunnen hebben, Patrick wordt nu zo nadrukkelijk als mol neergezet dat de enige verrassing en climax nog kan zijn dat Art het is. En waarom zei die oue toen ze er uit ging (helaas Donnie) dat ze Art had vertrouwd? In een emotionele bui was ik gisteren bijna bereid te switchen, na een nachtje slapen weet ik me te beheersen, want de feiten liegen niet:

Mol na afl. 1: Patrick

Mol na afl. 2: Patrick

Mol na afl. 3: Patrick

Mol na afl. 4: Patrick

Mol na afl. 5: Patrick

Mol na afl. 6: Pepijn

Mol na afl. 7: Patrick

Mol na afl. 8: Patrick

Mol na afl. 9: Patrick

Mol na afl. 10: Patrick

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Haha, emotionele bui

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ai, ai, die oue heeft me jammerlijk in de steek gelaten.

Wel een erg leuke aflevering, vooral dat eerste stuk.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

MoFeDu wrote:

Winnaar: Art

Verliezer: Soundos

Mol: Patrick

Afvaller: die oue

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Vond ondanks de ontknoping toch niet de leukste aflevering, vind het leuker als je als kijker nog helemaal in het spel zit. Wel erg goed gespeeld van Patrick, binnenkort maar eens een ander seizoen kijken. Vind het echt een heel sterk programma!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Patrick de mol! Ik heb hem maar twee afleveringen verdacht. Art heb ik zes afleveringen verdacht. Dit doordat Jan mij op het verkeerde spoor heeft gezet. Maar vorige week wist ik ineens zeker dat Art het niet kon zijn, omdat hij het veel te belangrijk leek te vinden dat hij het geld pakte in het bos en hij leek veel te blij (wat hij probeerde in te houden) tijdens de ontknoping.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Pfoeh, toch een spannend moment, maar Patrick is de mol

Een mooie terugblik, zeker de onthulling in de bus. Vuurwerk-opdracht idd ongeveer zoals ik het had gedacht, zo'n systeem bedenk je niet 123. Heb ik toch maar mooi een score van 9 op 10 gehaald

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

******)*(*(*(*(*( NIet gekeken gisteren, express televisie vermeden verder en dit topic natuurlijk. Kom ik op de MSN home-pagina: "STOOF IS DE MOL!"

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Fijn dat ik al vanaf de eerste aflevering op de goede mol zat, al gooide Pep nog bijna roet in het eten. Geweldige, die terugblik die eindigde in de bus waar de mol zichzelf bekendmaakte. En Horace had hem gewoon recht in het gezicht aangekeken! Dan kun je jezelf toch voor je kop slaan, haha!

Ons molletje hoefde eigenlijk niet veel te doen, anderen molden wel voor hem (met name ART!).

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Joa, heeft Patrick het nou zo geweldig gedaan? Ik was niet erg onder de indruk eigenlijk (sowieso is de laatste aflevering vaak een beetje een anti-climax).

Weinig risico genomen mijns inziens door deze mol, en dan ook nog eens een paar molacties zien mislukken (dat geld pakken bij die auto-opdracht. ).

Maar goed, ik kan het natuurlijk ook gewoon niet uitstaan dat ik Patrick voor de finale niet werkelijk verdacht heb.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2635 votes

Meestal zit ik ernaast maar deze keer had ik het goed. Ik zat een tijd lang op art, maar sinds de één na laatste aflevering werd het helemaal duidelijk voor mij. Art is geen acteur en zijn emoties waren oprecht zag ik. Patrick daarentegen is wel acteur, wat het hem makkelijk maakt emoties op te roepen. Maar ik vond het een goede mol. De mol heeft inderdaad weinig risico's genomen, maar soms valt het ook niet mee om mol te zijn. Je kunt niet overal tegenin gaan, anders hebben ze je binnen de kortste keren door, en dat is niet de bedoeling.

Maar hij had ook enigzins hulp van Art, die behoorlijk wat mollenstreken op zijn naam heeft staan. Uiteindelijk bleek het een hele goede tactiek, want Art zette iedereen op het verkeerde spoor, en speelde op die manier iedereen eruit. Bovendien heeft hij ook nog eens de jackpot gewonnen.

Ik vond het een terechte winnaar en een prima mol. Geeft toch een bevredigend gevoel dat je net op tijd nog de mol ontmaskerd heb .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.