• 178.172 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.574 votes
Profile

Wie is de Mol?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Precies ja, de minst voor de hand liggende mol is de meest voor de hand liggende mol.

Toch denk ik dat het Karin is. Die ouwe.

Overigens wel opvallend dat er altijd zo'n ideale kandidaat bij zit, die veel geld binnenhaalt, alle opdrachten goed kan en ook door lijkt te hebben wie de mol is, en dat die er dan één of twee afleveringen voor de finale eruit vliegt.

Nu Anna, vorig jaar Arjen, daarvoor Dennis.

Wel jammer. Mag toch hopen dat Art er niet met de pot vandoor gaat.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Volgens mij zat Anna niet op Patrick hoor, althans niet voor honderd procent.

Dus wist ze niet wie de mol was.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Art gun ik de winst niet. Doe dan maar Soundos.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Waarom gun je het Art niet?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik weet het niet precies, maar zal het proberen uit te leggen: Ik heb een bepaald gevoel bij hem gekregen en dat voelt niet goed. Alsof het een man met twee gezichten is, zijn manier van het spel spelen bevalt me niet. Ik snap natuurlijk wel dat dit zijn tactiek is, en hij hoeft ook niet de manier van andere kandidaten over te nemen, maar er is iets aan hem waardoor ik hem steeds minder ben gaan waarderen. Op zich jammer, in het begin vond ik hem nog een frisse verschijning. Kan geen hoogte van hem krijgen omdat hij steeds zo over-the-top aan het mollen is.

Soundos daarentegen vond ik in het begin niks maar heeft voornamelijk de laatste afleveringen punten gescoord, omdat het lijkt alsof zij zichzelf is gebleven en wat 'natuurlijker' in het spel staat.

Kom je er wijs uit? Ik volg mijn eigen gedachtegang na dit verhaaltje eigenlijk al niet meer.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik volg je wel.

Ik weet alleen nog niet wat ik er zelf van vind.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Ik gun het Art ook het minst. Ten eerste omdat ik hem qua persoon het minst vind (ik mag hem niet echt). Ten tweede omdat hij continue aan het mollen is en daardoor egoïstisch bezig is en geen geld in het laatje brengt.

Soundos vond ik in het begin ook niks, maar ik vind haar nu toch wel sympathiek. Niet dat ik ooit naar haar stand-up comedian show zal gaan.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik vind Art wel een leuke kerel, alleen heeft hij werkelijk niets bijgedragen aan het vullen van de pot. Dus daarom.

Het lijkt ook alsof dit jaar minder duidelijk is van iedereen op wie hij/zij zit, of ligt dat aan mij? Soundos zit op Patrick, en Patrick zit op Karin. Maar op wie Anna zat, geen idee eigenlijk.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Anna zat op iemand die houd van pokeren waarschijnlijk En volgens mij zat Patrick de laatste keer op Art hoor. En Karin en Soundos zaten allebei op Patrick, en op wie Art zat weet ik niet.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Maakt niet zoveel uit op wie Patrick zit, want hij is de Mol.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Hij is voor mij ook nog altijd de mol, maar ik vrees dat het iemand anders zal worden

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

eRCee wrote:

Ik vind Art wel een leuke kerel, alleen heeft hij werkelijk niets bijgedragen aan het vullen van de pot. Dus daarom.

Klinkt als de Mol. Heb vanaf het begin gedacht dat Art het was maar twijfel nu toch wel flink. Is eigenlijk veel te opvallend. Maar ook weer zo opvallend dat je gaat twijfelen. Daarom blijf ik tegen beter weten in toch maar op Art zitten.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Leuke aflevering met een spannende twist op het eind. Ik denk dat Patrick de mol is.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Alle kandidaten denken inmiddels volgens mij dat Patrick de Mol is... en ik natuurlijk ook!

Mol na afl. 1: Patrick

Mol na afl. 2: Patrick

Mol na afl. 3: Patrick

Mol na afl. 4: Patrick

Mol na afl. 5: Patrick

Mol na afl. 6: Pepijn

Mol na afl. 7: Patrick

Mol na afl. 8: Patrick

Mol na afl. 9: Patrick

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

't Kan bijna niet anders meer hè?

Goed geacteerd trouwens, die blijdschap toen hij die vrijstelling pakte. Je zou 'm nog bijna geloven!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

BenicioDelToro wrote:

't Kan bijna niet anders meer hè?

Huh? Jawel hoor. Sterker nog, voor mij kunnen het er nog drie zijn (Art, Karin, Patrick), waarbij ik op Karin zou gokken.

Vinden jullie het niet raar dat als Patrick de mol was dat hij de vrijstelling aan zichzelf geeft? Zou ik wel heel vreemd vinden eerlijk gezegd.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Als je het stukje kijkt van volgende week, zie je dat Pieter Jan naar Karin kijkt als er een rood scherm komt, dus waarschijnlijk zal ze de finale niet halen.

Ik ben er nu sterk van overtuigd dat Soundos de mol echt niet kan zijn, ze doet te goed haar best. Zou het iig wel leuk vinden als ze het wel blijkt te zijn .

Art is te opvallend vind ik nog altijd, en dan blijft Patrick over.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

TragieStar.* wrote:

Art is te opvallend vind ik nog altijd

Art is wel opvallend, maar toch verdenken de anderen hem niet. En hij brengt geen geld binnen. Zou dus prima de mol kunnen zijn (mijn volgorde van verdenking is dan ook 1. Karin, 2. Art, 3. Patrick en 4. Soundos).

Maar mijn vraag blijft staan: zou Patrick de vrijstelling aan zichzelf geven als hij de mol was?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond Patrick eigenlijk helemaal niet zo overtuigend. Art zijn verontwaarding ook niet, trouwens.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

@ErCee Zou wel leuk zijn aangezien het natuurlijk leuker is dat je via de test door of niet door bent i.p.v. zo'n kaartje. Nu hoeft hij ook niet met het bomenspel mee te doen volgende week...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

eRCee wrote:

Maar mijn vraag blijft staan: zou Patrick de vrijstelling aan zichzelf geven als hij de mol was?

Waarom niet? En ik neem aan dat de loting tussen Patrick en Karin (voor haar zou je dan hetzelfde kunnen stellen) gewoon eerlijk is verlopen.

Vergeet niet dat met het verkrijgen van de vrijstelling ook automatisch de opdracht was mislukt, wat weer 2500 euro heeft gekost. De echte mol heeft dat denkelijk graag in eigen hand...

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

otherfool wrote:

Waarom niet? En ik neem aan dat de loting tussen Patrick en Karin (voor haar zou je dan hetzelfde kunnen stellen) gewoon eerlijk is verlopen.

Als ik de mol was en er waren twee aanmeldingen: ikzelf en nog iemand, dan zou ik die andere persoon benaderen. Anders is er toch niets aan zo'n interventie.

Vergeet niet dat met het verkrijgen van de vrijstelling ook automatisch de opdracht was mislukt, wat weer 2500 euro heeft gekost. De echte mol heeft dat denkelijk graag in eigen hand...

Dat is niet nodig. Iedereen zou voor de vrijstelling zijn gegaan en zodoende de opdracht hebben gesabotteerd.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Alleen Karin kan het echt niet zijn.

Nogmaals: het is Patrick (maar Art en Soundos zijn nog niet uitgesloten als Mol).

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ik denk als volgt:

Winnaar: Soundos.

Verliezer: Art.

Mol: Patrick.

En afvaller voor de finale: Karin.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

eRCee wrote:

Als ik de mol was en er waren twee aanmeldingen: ikzelf en nog iemand, dan zou ik die andere persoon benaderen. Anders is er toch niets aan zo'n interventie.

Erg slim juist van Patrick. Die vrijstelling aan jezelf geven en daarna een hele act opvoeren (met geschreeuw en gejuich en al) + het zelf in de hand houden om de opdracht te verpesten. Goede zet van Patrick.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

TragieStar.* wrote:

Ik denk als volgt:

Winnaar: Soundos.

Mol: Patrick.

En afvaller voor de finale: Karin.

Ik denk:

Winnaar: Art

Verliezer: Soundos

Mol: Patrick

Afvaller voor de finale: Karin.

Al hoop ik meer dat jouw voorspelling klopt.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Erg slim juist van Patrick. Die vrijstelling aan jezelf geven en daarna een hele act opvoeren (met geschreeuw en gejuich en al) + het zelf in de hand houden om de opdracht te verpesten. Goede zet van Patrick.

Zo heb ik het ook geïnterpreteerd, NR (buiten dan dat ik denk dat er wel echt geloot is tussen Patrick en Karin, anders zou het voor die laatste ook niet eerlijk zijn). Mijn voorspelling:

Winnaar: Karin (die oue)

Verliezer: Art

Afvaller voor de finale: Soundos

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Winnaar: Art (hoewel Art wel errug geconcentreerd zat te kijken bij de eliminatieronde in het voorstukje)

Verliezer: Soundos

Afvaller voor de finale: Karin

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Winnaar: Patrick.

Mol: die oue.

Afvaller: Soundos.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Winnaar: Soundos

Verliezer: Art

Afvaller: Karin

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.