• 178.172 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.535 votes
Profile

Wie is de Mol?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Shit, had ik Anna net uitgesloten als Mol, ligt ze eruit.

Patrick is de Mol. Heb ik heel het programma al verdacht.

Als Soundos of Karin (maar die is het echt niet) de Mol zijn, dan heeft één van de twee het heel goed gespeeld.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Hou het op Art maar ben er allerminst zeker van. Had Anna wel in de finale verwacht.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Patrick is de mol. Hij heeft het zelfs gezegd deze aflevering (en was vooraf niet gezegd dat de mol zich in aflevering acht bekend zou maken?).

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Alle overblijvers kunnen wat mij betreft de mol zijn. Ik zie iedereen wel een stap naar voren zetten als de vraag gesteld wordt.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

BenicioDelToro wrote:

Patrick is de mol. Hij heeft het zelfs gezegd deze aflevering (en was vooraf niet gezegd dat de mol zich in aflevering acht bekend zou maken?).

Inderdaad. Dat was me nog niet eens opgevallen, maar Patrick zei het inderdaad tussen neus en lippen door en net alsof hij een grapje maakte.

Goed acteur is hij wel.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Spartaan1986 wrote:

Hou het op Art maar ben er allerminst zeker van. Had Anna wel in de finale verwacht.

Hoe kun jij Art nu verdenken? Die was niet eens op de perspresentatie aanwezig.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Anna was misschien wel de enige die echt 100% zeker de mol niet was, dus deze executie helpt niet echt. Iedereen doet verdacht (al is Soundos het ook zeker niet), maar Patrick is en blijft mijn mol.

Mol na afl. 1: Patrick

Mol na afl. 2: Patrick

Mol na afl. 3: Patrick

Mol na afl. 4: Patrick

Mol na afl. 5: Patrick

Mol na afl. 6: Pepijn

Mol na afl. 7: Patrick

Mol na afl. 8: Patrick

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Patrick is het gewoon, otherfool. Jammer van je misstap na afl. 6.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, even de aflevering teruggekeken en ik zit ook (weer eens) op Patrick. Vind dit seizoen wel minder leuk dan verwacht. Misschien omdat de kandidaten die ik leuk vond, heel snel er uit lagen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Klopt het dat de wikipedia ''finalisten-lijst'' nu niet meer klopt aangezien Anna eruit ligt?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lijkt me wel he.

Moet wel lachen bij 'Frankenrijk'.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Dat vind ik toch vrij apart. Zo dom kan die Karin niet zijn.

Toch is het Patrick.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja met dat idee keek ik ook. Straks krijgt Don Dijk nog gelijk ook met zijn Karin.

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2254 votes

Ben ik de enige die het wel erg verdacht vond dat Karin ineens genezen leek van haar hoogtevrees aan het begin van de aflevering?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, had ik vorige week bij dat vulkaan afren gebeuren ook al.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Elineloves wrote:

Ja met dat idee keek ik ook. Straks krijgt Don Dijk nog gelijk ook met zijn Karin.

Nee, Karin is het echt niet. Ze reageerde te verrast, op de eerste opdracht gisteren. "Is dat alles?"

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kan toch nep zijn? Volgens mij is alles aan die vrouw nep.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Het gezicht dat ze trok was niet nep.

Daarnaast voor de laatste keer: het is Patrick.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oké oké! Als jij het zegt...

Ik ga je zo uitlachen als het toch Karin is

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Elineloves wrote:

Lijkt me wel he.

Moet wel lachen bij 'Frankenrijk'.

Oké bedankt, wilde niet terug kijken vandaar de vraag Dan kan ik weer vol mee genieten. Ik zet trouwens gek genoeg mijn kansen op Soundos

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ondanks dat ze alweer geld binnenhaalde?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Erg slim van Patrick om het briefje van 50 euro op te pakken, waar Art straal voorbij liep. En daarna in de groep gooien dat het raar was dat Art het niet zag.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ik heb vandaag ook de aflevering van gisteren bekeken, en vond het een hele leuk aflevering Alleen wel jammer dat Annaeruit is.

Maarja, mijn hoofdverdachte blijft nog altijd Patrick, en gevolgd door Soundos. Soundos doet meestal ook niet haar best hoor, ze haalt soms wel veel geld binnen, maar dat kan ook een dekmantel zijn. En sommige opdrachten laat ze aan haar neus voorbij gaan, ook al vind ik haar erg leuk.

Zo heb je natuurlijk allemaal hints die leiden naar een persoon die de mol kan zijn. Maar ook hints die laten zien dat die persoon niet de mol is. Dus iedereen zou het gewoon kunnen zijn. Ik kan weer niet wachten tot volgende week, dus ga ik weer een lange week tegemoet.

De laatste tijd word ik echt gek van Art Met zijn lompe gedoe elke keer. Dat stukje van Karin dat ze; frankenrijk typt is wel heel dom maar kan ook een typ-foutje zijn Heb me iig doodgelachen

pmje

• 2 messages
  • 0 votes

Hoi,

Dit seizoen volg ik wie is de mol voor het eerst, erg leuk .

Ik begrijp dat men zoveel mogelijk geld wil ophalen voor de final en de finale winnaar het geld krijgt maar wat heeft de mol er aan.

Ik bedoel waarom zou de mol saboteren als hij/zij er niks mee opschiet?

PMJe

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Daar gaat het juist om, de mol kan namelijk niet winnen, en wil dat de winnaar zo min mogelijk geld verdiend. Mensen moeten gaan raden wie de mol is en dan gaat er elke week iemand naar huis die de meeste fouten maakt. En zo is er weer een nieuw spel uitgevonden

Het gaat er namelijk niet om wat de mol eraan heeft, het gaat om de sensatie/spanning en het loop van het spel.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Elineloves wrote:

Ondanks dat ze alweer geld binnenhaalde?

Laat ik het anders formuleren: Ik zou het wel leuk vinden als zij het is, aangezien ze toch zo fanatiek meedoet. Hou wel in het achterhoofd dat ze twee opdrachten niet heeft gedaan en ze zit anders heel erg goed want ze schopt het wel ver. Ik zie de mol als iemand die niet moet zorgen dat hij of zij de mol is, dan doet ze het goed. Art vind ik veel te verdacht evenals Karin die nu ook maar het een en ander uit probeert te vogelen.

pmje

• 2 messages
  • 0 votes

Dus de rol van de mol moet ik meer zien als de croupier.

Ik had het logischer gevonden als de mol een gedeelte van het niet opgehaalde geld krijgt.

PMJe

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Waarschijnlijk krijgt de mol wel een zakcentje van de omroep. En anders heeft de Mol in ieder geval een gratis vakantie.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Het is ook voor de eer van de mol he. Hoe meer sabotage, hoe meer iedereen achteraf onder de indruk is.

Tsja, niks opgeschoten met deze aflevering. Vond het ook wat tam. Anna was het al niet, Soundos verdenk ik ook niet echt.

Patrick, sja, kan, maar ik denk het toch niet.

Dus het is opnieuw Karin of Art. En vanwege "frankenrijk" ("franken" en "florijnen" verhinderen het binnenbrengen van "euro's" ) denk ik toch weer Karin.

Maar waarom zou het eigenlijk niet gewoon Art zijn?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Art molt zo opvallend waardoor iedereen denkt dat hij het daarom niet is, waardoor hij het wel weer kan zijn, juist omdat hij minder verdacht is... ofzoiets.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.