• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.414 votes
Profile

Wie is de Mol?

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Soundos vind ik idd ook erg leuk, vond haar van aflevering 1 al heel grappig maar ook een leuke kandidaat. Verder heeft ieder natuurlijk zijn/haar pluspunten en kijkwaardigheid.

Ben echt benieuwd naar donderdag, ik ben echt weer verslaafd. En jammer als het eenmaal afgelopen is, en dan weer een jaar wachten

Nadja Huscher legde het er wel heel dik bovenop, was wel grappig toen

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ja, die verslaving is heel herkenbaar, hihi! Voor mij is het na de laatste aflevering ook altijd weer afkicken.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik denk dat Art de mol is. Ik had al een vermoeden maar het werd mij duidelijk nadat ze vragen moesten beantwoorden of de mol spaans sprak of niet. Dat deed de mol en bleven er maar 2 over. Miryanna kon dat en Art. Zij is eruit en Art blijft over. Einde oefening.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nee nee, of die deelnemer dacht dat de mol Spaans sprak...

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Haha, dat zou wel errug makkelijk geweest zijn.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik denk dat er meer mensen zijn die die opdracht niet goed begrepen hebben. Misschien hebben ze hem juist daarom wel bedacht, om mensen op een dwaalspoor te brengen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Aaaaaaaaargh zit je zelf het voetbal te kijken belt het vrouwtje op om zonder introductie (hai schat hoe gaat het?) te melden wie er uit is gevlogen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Niet verklappen! Kijk het morgen pas terug.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

AAAARGH, rot hyves. Schrijft iemand:

Vliegt Pepijn dr weer uit, zo blijft dr geen één leuke kandidaat meer over in wie is de mol..

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Ben in shock. Moet op zoek naar een nieuwe mol. Ik heb geen idee meer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nu ik dit weet boeit het me eigenlijk ook geen zak meer wie de mol is.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Elineloves wrote:

Niet verklappen! Kijk het morgen pas terug.

Eeuuuh maar dan snap ik niet dat je vanavond nog op dit forum kijkt?

Ik ben over de teleurstelling heen en ga het vanavond nog ff koekeloeren dacht ik zo Analyse volgt!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Art kan het wel zijn maar die doet wel te opvallend. Zou ik in ieder geval geen leuke mol vinden. Het zal wel briljant zijn als het Karin is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Was eigenlijk de berichten van de afgelopen dagen terug aan het lezen, en toen zag ik jouw bericht. Wist niet dat vanavond nog iemand gereageerd had, had ik niet gezien. Maar stiekem ben ik ook wel nieuwsgierig natuurlijk. Donderdagavond is altijd kiezen wat ik kijk, zijn nu 3 programma's tegelijk dus ik zap van het een naar het andere.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ik moet het morgen ook nog kijken, weet het ook al via internet Achja, niet zo slim van mij maarja, ben toch nog benieuwd haha.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Prachtige vulkaan-opdracht, maar al met al weinig mol-aanwijzingen (buiten de wekelijkse Art-antics). Mijn grote switch van vorige week maak ik maar weer ongedaan dan:

Mol na afl. 1: Patrick

Mol na afl. 2: Patrick

Mol na afl. 3: Patrick

Mol na afl. 4: Patrick

Mol na afl. 5: Patrick

Mol na afl. 6: Pepijn

Mol na afl. 7: Patrick

Anna en Soundos zijn het sowieso niet, in de oue weiger ik te geloven en Art... nou nee, te opvallend.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2635 votes

Pepijn eruit . Had ik echt niet verwacht. Hij was altijd heel fanatiek. Toch jammer . Ik heb toch mijn twijfels met art. Hij is iets te opvallend om een mol te zijn.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Spartaan1986 wrote:

Same here... Ik was er echt van overtuigd dat hij het was...

Ineens kan iedereen het weer zijn. Zelfs mensen die ik al heel lang geleden had afgeschreven. Vorig jaar had ik het ook, toen Erik er ineens uitlag en ik helemaal radeloos was omdat ik in feite alleen maar op hem gelet had...

Mijn nummer twee is vanaf het begin van de serie al Patrick geweest, dus op dit moment switch ik maar naar hem. Omdat ik verder echt geen idee heb. Ik weet alleen dat ik het echt niet leuk zou vinden als Art toch de mol blijkt te zijn. Een grotere teleurstelling is niet denkbaar.

Laat het dan nog maar Karin (of zelfs Soundos) zijn, dat zou ik een stuk genialer vinden.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Haha, zit ik daar met mijn switch naar Pepijn.

Ik weet het even niet meer.

Alleen dat Anna de mol niet is.

Errug leuke aflevering trouwens.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ik ga voor Patrick als nummer 1 voor mol, en het zou toch ook maar kunnen dat Soundos de mol is, ik weet niet echt waarom, maar heb zo'n voorgevoel Dus zet ik haar eventjes op plek 2, en dan zien we wat de volgende aflevering ons brengt, kan niet wachten iig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zo, even teruggekeken. Goede aflevering, spannend. Mijn gevoel zegt nu Karin. Het zal toch niet?

Schitterende beelden en prachtige muziek zeg. Kreeg inderdaad ook direct het Lord of the Rings gevoel.

Pepijn vind ik echt de leukste van het spel/stel. Soundos was ook bang bij het rennen van de vulkaan, maar liet zich in eerste instantie niet zo kennen als Karin. Toch cool dat ze het allebei gedaan hebben.

@ Tragie: Soundos heeft toch al teveel geld binnengebracht om de mol te kunnen zijn?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Trouwens, in één van die stukjes toen ze aan het stemmen waren zei iemand, volgens mij Art, dat Pepijn geen enkele keer naar de andere kandidaten had gekeken tijdens het jokerspel, maar hij zocht toch juist wel oogcontact/ Ik vond dat de andere kandidaten juist geen kik gaven toen hij aan de beurt was, terwijl ze het bij de anderen wel hadden gedaan.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Elineloves wrote:

Ik vond dat de andere kandidaten juist geen kik gaven toen hij aan de beurt was, terwijl ze het bij de anderen wel hadden gedaan.

Klopt.

Patrick en Art spelen de hele tijd al maatjes, en dat gaan Karin en Soundos ook steeds meer doen.

Als Anna mee had gedaan met het jokerspel had iedereen gewoon 3 jokers gehad.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

@Eline, ja dat is waar Maar ze kan ook gewoon een slechte mol zijn, en ik zou het gewoon grappig vinden omdat iedereen haar niet echt verdenkt. Dat zou best eens kunnen gebeuren.

Het was ook meer Karin en Art die mensen hielpen, vooral Art deed niks toen Pepijn aan de beurt was. Eigenlijk hoort niemand elkaar te helpen als het om jokers en/of vrijstellingen gaat, je doet mee voor jezelf uiteraard en niet voor iemand anders.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Spartaan1986 wrote:

Ben blij dat ik op Patrick of Anna ben blijven zitten.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

eRCee wrote:
(quote)

Klopt.
Patrick en Art spelen de hele tijd al maatjes, en dat gaan Karin en Soundos ook steeds meer doen.
Als Anna mee had gedaan met het jokerspel had iedereen gewoon 3 jokers gehad.

Het is ook essentieel om een maatje te hebben. Voor opdrachten als deze.

Jammer dat Pepijn eruit is, maar hij was ook te fanatiek bij de spelletjes. Zeker bij de laatste opdrachten.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Hij had een maatje, Anna, maar die stond buitenspel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hoe zat het ook alweer met Patrick? Heeft hij al veel geld binnengehaald of juist flink lopen mollen? Als ik terugdenk stond hij vaak, samen met Anna, op de achtergrond.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

BenicioDelToro wrote:

Hij had een maatje, Anna, maar die stond buitenspel.

I know.

#koen

• 9 messages
  • 0 votes

Pfff wat een stom programma

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.