• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.150 votes
Profile

Wie is de Mol?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

3000 euro aflevering 1, daar kun je toch niet naast kijken?!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

otherfool wrote:

3000 euro aflevering 1, daar kun je toch niet naast kijken?!

Dat is eigenlijk het enige wat tegen Karin pleit ja.

Mijn theorie is dat ze het gevoel had dat ze niet anders kon, om niet meteen teveel op te vallen. Sowieso was die opdracht moeilijk te sturen, omdat ze afhankelijk was van of iemand haar zou kiezen.

Echter, in de busopdracht heeft ze het weer goedgemaakt door de andere bus van de weg te drukken, waardoor de mol (zijzelf) als eerste aankwam en de groep 3000 euro misloopt... (of gaat er zelfs 3000 euro af?).

Hou geen molboekje bij, maar volgens mij is er niemand meer die niets heeft ingebracht. (Mogelijk Art, Pepijn, Soundos?) > Patrick bijvoorbeeld haalde in de auto-opdracht door het laatste vlaggetje te pakken 250 euro + de verdubbeling van het totaal van 1500 euro binnen = 1750 euro (als ik het goed heb).

Edit: hmm, volgende aflevering toch wat beter op Pepijn gaan letten.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Zat net op uitzending gemist de aflevering terug te kijken en het lijkt wel of Art expres verdacht wordt gemaakt door de crew. Elke keer zie je een opzichtige actie van hem in beeld (zelfs als je een vooruitblik van de week erna ziet), hij komt veruit het meest aan het woord en komt nog klunziger over dan Karin. Het kan een type Milouska zijn maar zal de AVRO er weer voor kiezen?

Wat tegen hem werkt is voor mij zijn blijk op minuut 48:00 (check het via uitzending gemist). Art is geen acteur maar die blik van verbazing als ie ziet dat Jan het rode scherm krijgt lijkt heel erg echt. Als ie de mol blijkt te zijn kan ie zeker wel een goede acteur worden.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2634 votes

Ik zit (vooral na de laatste aflevering) op Art. Hij zit gigantisch te mollen. Met die koeienopdracht heeftie geen cent opgebracht. Bij de foto opdracht evenmin. Daar heeftie alleen maar (expres?) foute foto's gemaakt. En bij de laatste opdracht met die auto's heeft ie eindelijk geld en dan wil die et weggooien. Zeer verdacht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Leuk om reacties van anderen te lezen

-Romy
Art is het wel , want hij houdt van topografie en topo betekent in het spaans ik ben de mol .
Daarom snappen jullie!

Monique.
Wie is de mol: Wie is de Mol? - avro.nl. Dit filmpje afspelen in groot beeld, tussen 8 en 9 seconden komt er stoof in beeld = achternaam patrick. @ patrick is de mol!

ARON.
karin is de mol want zij verdacht horace en jan en die zijn eruit dus drm karin

Ben benieuwd naar vanavond.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Niemand eruit

Zit nog steeds op Pepijn en Art. Pepijn is nu mijn nummer 1 en Art nummer 2. Pepijn vond ik heel verdacht met het zeggen van het woordje 'mol' bij de speurtochtopdracht. Kom op Soundos had het goede woord gezegd en Pepijn komt opeens met mol aan.

En bij die plankenopdracht probeerde ie Art op het verkeerde been te zetten maar gelukkig was Art nu niet bezig om zichzelf verdacht te maken zoals ie de vorige aflevering heel erg opzichtig deed.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Toffe aflevering, geweldig om zo'n opdracht net te halen. Overigens wel minder aantrekkelijk dat Art eruit KON zijn...

#koen

• 9 messages
  • 0 votes

Spartaan1986 wrote:
Niemand eruit

Zit nog steeds op Pepijn en Art. Pepijn is nu mijn nummer 1 en Art nummer 2. Pepijn vond ik heel verdacht met het zeggen van het woordje 'mol' bij de speurtochtopdracht. Kom op Soundos had het goede woord gezegd en Pepijn komt opeens met mol aan.

En bij die plankenopdracht probeerde ie Art op het verkeerde been te zetten maar gelukkig was Art nu niet bezig om zichzelf verdacht te maken zoals ie de vorige aflevering heel erg opzichtig deed.
Of ik heb een andere aflevering zitten kijken of ik heb last van tunnelvisie Art blijft nog steeds mijn mol, maar hij loopt zo overduidelijk te mollen dat ik bijna ga twijfelen...

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2634 votes

Haha ik heb hetzelfde koen . Alles wat Art doet is in mijn ogen verdacht, en alles wat de rest doet is gewoon dom.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Het grote moment is daar; ik ga switchen. Pepijn die 'executie' overruled en dan ook nog eens zijn scherm wil zien? Ik zat al langer te twijfelen, maar ben nu om. Leuke aflevering trouwens!

Mol na afl. 1: Patrick

Mol na afl. 2: Patrick

Mol na afl. 3: Patrick

Mol na afl. 4: Patrick

Mol na afl. 5: Patrick

Mol na afl. 6: Pepijn

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Net even opgezocht via uitzending gemist, inderdaad leuke aflevering. Ik zit deze aflevering ook op Pepijn. Al blijft het wel mindfuck hoor.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Mee eens. Niet dat van dat scherm trouwens, dat is toch geen molstreek, maar dat overrulen van het woord executie sloeg echt nergens op. En ook de gelaatsuitdrukking daarna.

Pepijn nu ook mijn eerste keuze, daarna Karin.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Karin tsja, weet niet goed wat ik met haar aanmoet. Zij is voor mij het meest wisselend. Wel sterk spel van haar dan.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Nog eventjes wat delen van de eerste aflevering teruggekeken. Wat opvalt is dat Pepijn degene is die zegt dat er in het laatste mandje wel iets zit, waardoor Soundos dat mandje kiest en geld laat liggen.

Pepijn vanaf nu op 1 dan bij mij (met Karin en Art als reserves).

Ben nu al een aantal keer gewisseld, maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald zullen we maar zeggen. In ieder geval heb ik nooit op Patrick gezeten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zat in het begin erg op Anna maar vraag me nu ook af waarom ook alweer..

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Eerste aflevering was ze wel verdacht, daarna niet meer.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

eRCee wrote:

Niet dat van dat scherm trouwens, dat is toch geen molstreek

Niet een mol-actie, maar wel een niet-kandidaat actie zeg maar

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Pepijn snoepte ook meteen 2 minuten bij de plankenopdracht

Molletje

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Nou, Art zat na mijn gevoel wel heel erg te kloten bij die opdracht. Ik heb me nog nooit zo geirriteerd aan hem. Dat trage gedoe en steeds maar teruggaan en niks doen terwijl iedereen zegt dat hij zo en zo moet. Al verdenk ik hem wel maar hij is het gewoon niet voor mij aan de ene kant.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

otherfool wrote:

en dan ook nog eens zijn scherm wil zien?

Als hij de mol is, zou dat een domme actie zijn.

Als hij geen mol is, zou het een slimme actie zijn. Nu verdenken veel mensen hem, ook de kandidaten dus.

Ik blijf bij Anna of Patrick.

M'n gevoel zegt wel Pepijn, maar dan begrijp ik die scherm-actie echt niet. Vorig seizoen had Arjen Leubach een soortgelijke actie, en ook hij was de mol niet.

Ik dacht elke keer dat het karin was, voornamelijk omdat iedereen wie zij verdacht, eruit knikkerde. Maar ze molt veels te veel netzoals Art. Ik denk dat anna de mol is omdat ze de ideale mol is en te onopvallend is. De rest maakt te erg opvallende fouten. Dat doen de mollen niet, en ook niet de mollen van vorige jaren.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

De laatste tijd vind ik Karin juist helemaal niet mollen, ze doet goed haar best bij de meeste opdrachten en misschien is ze een beetje dom toch denk ik dat het een beetje bij haar persoonlijkheid hoort, en misschien een beetje geacteerd maar zeker niet alles.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Nicolage Rico wrote:

M'n gevoel zegt wel Pepijn, maar dan begrijp ik die scherm-actie echt niet. Vorig seizoen had Arjen Leubach een soortgelijke actie, en ook hij was de mol niet.

Denk juist dat Pepijn dat deed om de aandacht af te leiden van zijn werkelijke gemol die aflevering.

Zo op de voorgrond treden doet een mol normaal niet, dus hij probeert met de scherm-actie juist over te komen als een overtuigde kandidaat.

En zo kan je alles precies draaien zoals je het zelf wil.

Overigens denk ik dat er nooit een kandidaat is geweest die zoveel aan het mollen is als Art.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Art gaat helemaal los inderdaad. Misschien is dat omdat hij normaal gesproken, in zijn eigen programa's, altijd presentator is en nooit deelnemer.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Toch raar dat ze dit op de Nederlandse televisie nog steeds uitzenden.

Op de Vlaamse TV heeft dit het 3 seizoenen uit gehouden (met record-kijkcijfers). Woestijnvis was van mening om te stoppen op het hoogtepunt.

Spijtig, want ik vond dit een tof programma

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

eRCee wrote:

Overigens denk ik dat er nooit een kandidaat is geweest die zoveel aan het mollen is als Art.

Als Art de mol niet is, is hij gewoon een enorme egoïst. Door hem is er al erg veel geld verloren. Beetje gaan voetballen tijdens een opdracht.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

eRCee wrote:

Denk juist dat Pepijn dat deed om de aandacht af te leiden van zijn werkelijke gemol die aflevering.

Zo op de voorgrond treden doet een mol normaal niet, dus hij probeert met de scherm-actie juist over te komen als een overtuigde kandidaat.

Het zou best kunnen hoor, mijn gevoel zegt nu ook Pepijn.

Maar ik ga niet lullig doen, ik blijf bij m'n eerste keuzes:

- Anna

- Patrick

En als ik 1 naam noem, noem ik Anna.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Altijd op je gevoel afgaan Rico

Nu kan je nog switchen. Hoef je je niet voor te schamen.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Geweldige aflevering! Met Soundos als heldin! Vind haar steeds leuker worden.

Na deze aflevering is er haast geen twijfel meer mogelijk dat Pepijn de mol is. Fijn dat anderen dat nu ook eindelijk doorhebben (ik zit zelf al vanaf afl. 1 op Pepijn, met Patrick op de reservebank).

Art moet nog steeds weg trouwens, hij is en blijft een irritante kandidaat. Doet me een beetje denken aan Nadja Hüpscher in een van de vorige seizoenen. Zij was ook zo mega-vervelend!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Art speelt een vies, maar slim spelletje. Er zitten nog genoeg mensen + kandidaten op hem.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.