- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
750 euro in de koeienopdracht, de twee te raden foto's er feilloos uitgehaald en destijds 9 stemmen op haar persoonsomschrijving.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Volgens mij zat Jan namelijk al een aantal afleveringen op dezelfde mol (die het ook echt is) en nu ineens op een andere mol.
Jan zat volgens mij vanaf aflevering 1 of 2 op Art. En ik heb eigenlijk niet gezien dat hij geswitched is?
Want dat Jan er nu uitligt is een belangrijk argument voor mij om Art minder te verdenken.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hij zat volgens mij ook steeds op Art, maar gisteren zei hij dat hij op Soundos zat. Wat mij betreft kan Soundos het dus niet meer zijn.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Heeft hij dat letterlijk gezegd?
Volgens mij zei hij iets van 'Als Soundos de mol is, is het wel een luie mol'.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Na het maken van de test (?) zei iedereen de naam van degene die hij/zei verdacht.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik hoorde juist dat hij 100% zeker was van zijn zaak en verkeerd gegokt had. Daarom dacht ik dat hij op dezelfde mol zat als voorheen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
@SD
Oh ja, dat klopt. Maar daar daar kan wel makkelijk mee gespeeld/in ge-edit worden.
@EL
Ik ga met jou mee. Als je net switcht ben je niet zo zeker van je zaak (dat je ook nog eens 3 jokers ongebruikt in de tas laat).
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Volgens dat filmpje zit Karin op Jan, Soundos op Art, Pepijn op Karin, Art op Jan, Jan op Soundos en Patrick op Art. Er kan inderdaad in ge-edit zijn maar dit komt overeen met wat ze tijdens het invullen van de test zeggen. Anna komt trouwens niet in beeld, maar die hoeft de test niet in te vullen, omdat ze een vrijstelling heeft.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Na het maken van de test (?) zei iedereen de naam van degene die hij/zei verdacht.
Dat is door elkaar gehusseld. Ook om de kijker op het verkeerde been te zetten. Edit: zoals je hierboven al aangeeft.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ben ik nou gek of staat Art altijd midden (voor of achter) op de verschillende groepsfoto's (terwijl de rest steeds andere posities heeft)? Misschien is het niks, maar het valt wel op. 
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Ik vind Karin de Groot eigenlijk wel verdacht. Om een of andere rede heb ik het idee dat zij zo aan het acteren is. Ik heb niet alles gezien, maar van wat ik mee gekregen heb vond ik haar het meest verdacht. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Anna staat meestal ook altijd vooraan, en Soundos staat meestal achteraan en Jan ook. Het heeft meer met lengte te maken denk ik. Terwijl Art ook niet de kleinste is hoor.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik had er over dat Art in het midden staat (niet links/niet rechts), niet over voor en achter, dus dat heeft niets met lengte te maken.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Nee, maar ik heb het wel over lengte, en over andere mensen en dus niet alleen over Art 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik ga met jou mee. Als je net switcht ben je niet zo zeker van je zaak (dat je ook nog eens 3 jokers ongebruikt in de tas laat).
Dat lijkt mij ook.
Hoe langer ik erover nadenk, hoe duidelijker het wordt dat het die ouwe is.
Dus ere wie ere toekomt: Don Dijk.

Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Het is wel vreemd dat de Mol van Karin telkens het veld moet verlaten. Dat klopt. Maar misschien vult ze die test wel heel snel in. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
1,8 miljoen kijkers voor aflevering 5. Best bekeken serie tot nu toe 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Best veel. Ik vond de laatste 2 afleveringen alleen niet zo best. Hoop dat het snel weer beter wordt > mysterieuzere opdrachten.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Ik vond de laatste 2 afleveringen juist wel goed. Erg humoristisch (wat een kneuzenactie Art) (of Miss Marple) en zeker met die cliff spectaculair. Maar goed wij 2 zijn het wel vaker totaal oneens 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Miss marple, ja die was mooi ja. Kan ook echt om die Karin lachen, ook met die paarden "Ik ben zoooo benieuwd wat er gaat gebeuren als wij er aankomen''
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik vond de laatste 2 afleveringen juist wel goed. Erg humoristisch (wat een kneuzenactie Art) (of Miss Marple) en zeker met die cliff spectaculair. Maar goed wij 2 zijn het wel vaker totaal oneens
Er zaten inderdaad humoristische momenten in. Ik vind de serie ook niet slecht (veel leuke kandidaten). Maar de opdrachten van de laatste 2 afleveringen waren gewoon niet top. Die foto-opdracht vond ik wel geslaagd, overigens. Ik houd meer van het mysterieuze.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik herken de 'kritiek' wel ja. Maar bij mij is dat omdat ik onlangs nog seizoen 5 heb gekeken en ik die echt schitterend vond, waardoor deze net ietsie minder lijkt.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Opdrachten zijn wat mij betreft ook niet meer dan een leuke kapstok, het gaat om de interactie tussen de deelnemers, en die ene grote vraag:
Waarom ziet men niet dat Karin de mol is? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Omdat Karin te dom en naief overkomt. Maar als ze het is....
..dan heb ik me vergist.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Opdrachten zijn wat mij betreft ook niet meer dan een leuke kapstok, het gaat om de interactie tussen de deelnemers, en die ene grote vraag:
Daar ben ik het op zich wel mee eens, maar de opdrachten kunnen wel iets - nogmaals - mysterieus toevoegen.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Karin is het niet hoor. Die emoties die ze had nadat ze haar hoogtevrees had overwonnen, die waren echt. Zoiets kun je niet spelen, en al helemaal niet als je van huis uit geen acteur bent (zoals zij dus).
Art was trouwens aanwezig tijdens het PAC Festival in Tuschinsky gisteren... Heb ik net op MoMe geroepen dat hij WEG moet, loopt hij ineens 'in het echie' voor mijn voeten... 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Karin is het niet hoor. Die emoties die ze had nadat ze haar hoogtevrees had overwonnen, die waren echt. Zoiets kun je niet spelen, en al helemaal niet als je van huis uit geen acteur bent (zoals zij dus).
Waarom zou een mol geen echte emoties kunnen hebben dan?
Misschien had ze een beetje geoefend op veel kleinere hoogte, dan is het alsnog een overwinning als het ook in het 'echie' lukt.
Ze ging volgens mij na Patrick, dus op dat moment was al vrijwel zeker dat de opdracht niet meer zou lukken... Zeer slimme actie van de mol.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Was natuurlijk nog lang niet zeker dat opdracht ging mislukken, na het falen van Patrick.
En Karin is het echt niet.