• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.940 votes
Profile

Wie is de Mol?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik stop acuut met kijken!

#koen

• 9 messages
  • 0 votes

Hier baal ik van zeg

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Elineloves wrote:

Ik stop acuut met kijken!

Maar denk ik wel zekerder te weten wie de mol is!

Volgens mij zat Jan namelijk al een aantal afleveringen op dezelfde mol (die het ook echt is) en nu ineens op een andere mol.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Naar welke knappe, halfnaakte man moeten we nu kijken?

Ik vond het een mindere aflevering. Jij zegt nog steeds niet wie jouw mol is, SelmaDuim?

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Na vanavond blijf ik bij mijn twee mollen die ik al van het begin heb namelijk Patrick en Art. En net als vorige week verdenk ik Art iets meer dan Patrick. Nou Elineloves, vandaag kom ik niet met die dwaze theorieën van de vorige keer!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben van Pepijn afgestapt, van Anna ook, en zit nu ook op Art of Patrick.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Iemand ook de rode ruiter opgevallen, werd een lichte focus opgelegd tijdens een close-up van, uit het hoofd, Karin? Het was te zien op het grote schilderij in de lege ruimte, wanneer ze achter de laptop de vragen moesten beantwoorden. Leuke aflevering, moest lachen om de foto's. Heb niet zoveel met Jan maar kan begrijpen dat de vrouwelijke kijkers het jammer vinden. Natuurlijk wel minder dan Art, want hij mag weg. Veel te veel gemol.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik ben juist heftig aan het twijfelen geslagen... Patrick was wel erg actief in de auto-opdracht... Eigenlijk ben ik heel dicht in het switchen naar Pepijn, ik kijk het morgen nog effe na. Maar toch:

mol na afl. 1: Patrick

mol na afl. 2: Patrick

mol na afl. 3: Patrick

mol na afl. 4: Patrick

mol na afl. 5: Patrick

Tunnelvisie a-go-go

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Het blijft voor mij Art of Pepijn. Hier in huis dacht iedereen dat het Jan[/Spoiler]was dus de verbazing is groot.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

otherfool wrote:

Ik ben juist heftig aan het twijfelen geslagen... Patrick was wel erg actief in de auto-opdracht... Eigenlijk ben ik heel dicht in het switchen naar Pepijn, ik kijk het morgen nog effe na. Maar toch:

mol na afl. 1: Patrick

mol na afl. 2: Patrick

mol na afl. 3: Patrick

mol na afl. 4: Patrick

mol na afl. 5: Patrick

Tunnelvisie a-go-go

Waarom precies naar Pepijn? Ben ik wel nieuwsgierig naar, juist omdat ik hem naar de achtergrond plaatste.

#koen

• 9 messages
  • 0 votes

Jessen0wnt wrote:

Heb niet zoveel met Jan maar kan begrijpen dat de vrouwelijke kijkers het jammer vinden.

Niet alleen de vrouwlijke kijkers hoor!

Mijn mol is nog steeds Art.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Ik ga nog steeds voor die moslima. Gewoon, omdat dat kan.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Quido wrote:

Ik ga nog steeds voor die moslima. Gewoon, omdat dat kan.

Dat dacht Jan deze aflevering ook en nu ligt hij er uit.

@Eline, nee ik zeg niet wie ik verdenk, omdat Yak en ik elke weer noteren wie we verdenken en wij elkaar niet willen beïnvloeden/in de kaart willen spelen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Hmm, zonde dan. Zag alleen de ontknoping vandaag (en vorige week heb ik het ook gemist), en daarin leek ze me iets te gespeeld blij bij het zien van een groen scherm.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Wat is die Art mega irritant zeg! Hij loopt werkelijk bij elke opdracht te mollen. Juist omdat hij het er zo dik bovenop legt is hij het niet natuurlijk. Hij leidt ook enorm af van de daadwerkelijk molacties. Art moet er volgende week maar uit, dan kan ik me tenminste weer focussen op Pepijn en Patrick.

Art moet WEG!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Net herzien, ben het inderdaad met BenicioDelToro eens. Heb voornamelijk op Art gelet en het ligt metersdik er bovenop. Te dik.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Waarom precies naar Pepijn? Ben ik wel nieuwsgierig naar, juist omdat ik hem naar de achtergrond plaatste.

De rest is het sowieso niet

Dus als ik twijfel aan Patrick (en echt, hij is veel te fanatiek in die auto-opdracht, hij onthoofd Anna zelfs bijna 2x), switch ik naar nummer 2. Ik heb alles daarna nog even bij elkaar opgeteld en Patrick blijft dus mijn mol, maar ik ben een stukje minder zeker van mijn zaak.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

True, zo had ik het niet bekeken. Kan moeilijk hoogte van Patrick krijgen. Gisteravond dacht ik nog volop Art, nu na de verziening vanmiddag niet meer.

Soundos niet, Karin niet, Art niet, Pepijn twijfel, Patrick twijfel, Anna.. tsja, ook twijfel.

Ben helemaal de kluts kwijt. Ik weet het niet meer. Hopelijk volgende week meer duidelijkheid.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Jammer van Jan Alleen wist ik toch al dat hij de mol niet was, maar hij was natuurlijk wel de moeite waard om naar te kijken Ik verdenk Art heel erg, het kan niet anders dan dat hij de mol is! Alleen denk ik toch dat het iemand anders zal zijn, misschien iemand die minder verdacht word?
Dus ik blijf gewoon bij; Patrick op nummer 1! En Art volgt hem op.
Vond het verder geen boeiende aflevering, de serie is een beetje aan het aftakelen vind ik.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Elineloves wrote:

Net herzien, ben het inderdaad met BenicioDelToro eens. Heb voornamelijk op Art gelet en het ligt metersdik er bovenop. Te dik.

Precies. En de montage werkt het ook nog eens lekker in de hand. Ze laten alle molacties van hem extra duidelijk in beeld zien. Hij is het daarom dus niet, ze willen alleen dat wij met z'n allen denken dat hij het is. Nou, mij krijgen ze niet mee.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

En Art heeft altijd als laatste een boodschap die hij inspreekt. Vorige week met die Joker van Patrick en nu weer "In dit spel kan iedereen je zomaar bedriegen". En dan zo'n mysterieuze blik erbij, je wordt haast gedwongen hem te verdenken. Vind het wel een lachen gast trouwens.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar is het niet zo dat Art bewust heel veel aan het mollen is, zodat andere mensen hem verdenken, hij er als één van de laatste 3 in blijft, en dan de overwinning kan grijpen?

#koen

• 9 messages
  • 0 votes

Mijn tweede mol was Patrick maar...

otherfool wrote:
Dus als ik twijfel aan Patrick (en echt, hij is veel te fanatiek in die auto-opdracht, hij onthoofd Anna zelfs bijna 2x)
ik vond hem ook veel te fanatiek (ook al zat hij flink te kloten met dat fototoestel!), dus blijven Art en Pepijn over als verdachten. Pepijn, tja... ik kan maar geen hoogte van hem krijgen. En Art, ja het ligt er inderdaad dik bovenop, maar om m nou daarom af te schrijven? Nee (ook al is dat wel mijn argument waarom Karin niet de mol kan zijn ). Trouwens, het is wel vaker voorgekomen dat de mol er heel dik bovenop lag, denk aan Yvon Jaspers of Jon van Eerd! Maar goed, het enige wat telt voor de mol is dat er geen geld in de pot komt en hoeveel geld heeft Art opgehaald? Precies!

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ook al ben je fanatiek in het spel, je kan nog altijd de mol zijn. Je kan dus nooit iemand van je lijstje afschrijven dus ook Patrick niet ookal is hij 1x fanatiek bij een opdracht.

#koen

• 9 messages
  • 0 votes

Is ook zo, maar er zit wel 750 (of was het 500?) euro extra in de pot door hem. Nu is dat niet relatief gezien niet zo veel, maar goed het is altijd nog meer dan Art heeft opgehaald.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Nou niet alleen door hem hoor, iedereen heeft zijn best gedaan. En Patrick en Art zaten er nog over te denken om bij het ene paaltje het geld gewoon weg te gooien dusja.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Art legt het er te dik bovenop maar deed Milouska dat ook niet? Hij is wel mijn hoofdverdachte omdat de rest niet echt flink loopt te mollen. Pepijn is nummer 2 omdat hij soms nogal klunzig over komt op sommige momenten zoals met het toevoegen van mosselen bij het levend schilderij en het bang maken van iedereen bij de cliff en het achter Anna aan rennen met de jeep opdracht.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

BenicioDelToro wrote:

Wat is die Art mega irritant zeg! Hij loopt werkelijk bij elke opdracht te mollen. Juist omdat hij het er zo dik bovenop legt is hij het niet natuurlijk. Hij leidt ook enorm af van de daadwerkelijk molacties. Art moet er volgende week maar uit, dan kan ik me tenminste weer focussen op Pepijn en Patrick.

Art moet WEG!

Precies mijn gedachte.

Net gekeken. Jammer dag Jan weg is, maar hij was sowieso al afgevallen als Mol zijnde (die blik naar Art toen hij zei: "wat een kneuzenactie" bij het mislukken van die foto.

Art is dus ook afgevallen voor me. Pepijn komt er eigenlijk bij.

Maar vooruit, ik ga voor 2 namen:

- Anna

- Patrick

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

otherfool wrote:

Dus als ik twijfel aan Patrick (en echt, hij is veel te fanatiek in die auto-opdracht, hij onthoofd Anna zelfs bijna 2x), switch ik naar nummer 2. Ik heb alles daarna nog even bij elkaar opgeteld en Patrick blijft dus mijn mol, maar ik ben een stukje minder zeker van mijn zaak.

Vandaar juist dat het eindelijk eens "teamwork" was.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Laten we eerlijk zijn, na deze opdracht vallen Soundos en Patrick gewoon af als molkandidaten.

Soundos omdat ze niet meedeed aan de koeienopdracht, dat kan je je als mol niet veroorloven. Patrick omdat hij het laatste vlaggetje vond in het autospel, waardoor alles verdubbeld werd.

Anna is inmiddels ook onverdacht. Pepijn is wat op de achtergrond, zou dus nog kunnen.

De strijd gaat wat mij betreft gewoon tussen Art en Karin.

Art legde het er deze aflevering inderdaad wel te dik op, waardoor ik aan hem ga twijfelen. Maar dat kan ook juist tactiek zijn (ook stiekem probeerde hij trouwens te mollen, door te beweren dat het parcours 6 km was).

Toch ben ik geneigd te switchen naar Karin. Alleen die 3000 euro van het begin kan ik niet verklaren, misschien durfde ze het niet aan om niks te pakken. Maar let bijvoorbeeld op haar zin tijdens de koeienopdracht: "dat hebben we dan mooi slecht gedaan!".

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.