- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
''Wie is de mol zal leuker zijn dan de geboorte van mijn kind.'' Lekker dubbelzinnig.
Pepijn zijn reactie toen hij het hoorde, de verbazing! Alsof hij een ufo zag landen. Inderdaad bijna rijp voor psychologische hulp. 
En Horace met die pruik, knap zeg.
Vond het seizoen met Marc Marie e.d. leuker dan deze, maar al met al was het vrij vermakelijk. Pepijn blijft mijn favo kandidaat.
Nu is het weer lang wachten op een nieuw seizoen.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Haha inderdaad, dat hoofd van Peppijn. Zag er wel geniaal uit. Die zal ondertussen wel ergens in een psycholigische inrichting zitten
.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik zat een tijd lang op art, maar sinds de één na laatste aflevering werd het helemaal duidelijk voor mij.
Das wel erg laat. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Net de aflevering gekeken. Toch licht tegenvallend. De hints zijn waren veel te vergezocht en jammer dat de makers de grootste hint niet lieten zien: tijdens aflevering 1 zei Pieter-Jan dat de Mol zich in aflevering 8 zou bekendmaken. En tijdens aflevering 8 zei Patrick lacherig: 'ik geef het toe, ik ben de mol.' Misschien dat de hint op internet staat.
Patrick vanaf alevering 1 verdacht (maar ook meerdere). Otherfool is toch wel de winnaar hier. Toen Art zo erg begon te mollen tijdens de foto-opdracht, wist ik zeker dat hij de mol niet was.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik herinnerde me bij Yvon ook weel leukere hints, bijvoorbeeld een vlag op het strand die zij vast had, met het mol teken op. Naar dat soort dingen zocht ik dit seizoen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Tja, omdat iedereen nu op dergelijke hints zit te letten, kunnen de makers het niet makkelijk maken. Maar vind het vooral raar dat ze de opmerking "in aflevering 8 maakt de mol zich bekend" in alevering 1 totaal negeren.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Otherfool is toch wel de winnaar hier.
En zo is het maar net

Waar is mijn 20.000 euri?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Nee hoor. Otherfool was er uitgevlogen in die ene aflevering dat hij naar Pepijn switchte. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Welk seizoen is aan te raden om terug te kijken? 2011 was mijn eerste seizoen, maar heb best wel zin om een ander seizoen te kijken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik kan echt seizoen 5 aanraden (2005).
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
2005 lijkt me ook wel leuk, bekende gezichten, al heb ik volgens mij al een dikke spoiler gezien om de website, maar hopelijk kan ik daar door heen kijken! Bedankt
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Wel als je gezien hebt welk trio als laatst overblijft 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh, dan wel ja.
Spijtig. Naja, valt nog genoeg te genieten verder.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Inderdaad, en ik weet alsnog de mol niet. De opdrachten zijn sowieso erg leuk om te kijken 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Nee hoor. Otherfool was er uitgevlogen in die ene aflevering dat hij naar Pepijn switchte.
Dat wel ja. Ik heb nooit Patrick losgelaten als mol. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ook.
Bij aflevering 6 zat ik alleen nog op Anna en Patrick.
Volgend jaar ga ik puur voor 1 Mol. Is toch leuker.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Volgend jaar ga ik puur voor 1 Mol. Is toch leuker.
Mwoah. In het begin is het vrijwel onmogelijk om echt iets zinnigs te kunnen zeggen over wie de mol is.
Het is zelfs binnen het programma voorgekomen dat de eerste keer dat de naam van de mol werd ingevuld op de vraag 'wie is de mol' in de finale was. De winnaar hoeft dan ook helemaal niet degene te zijn die al het langst op de mol zat.
Wat mij betreft is er dus niks mis met switchen tijdens het programma. (Moet je het wel goed doen natuurlijk.
)
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Welk seizoen is aan te raden om terug te kijken? 2011 was mijn eerste seizoen, maar heb best wel zin om een ander seizoen te kijken.
Waar/hoe ga je ze terugkijken?
De eerste twee seizoenen zijn inmiddels op dvd verschenen. Het is de bedoeling dat ook de daarop volgende seizoenen uitgebracht worden op dvd, maar het duurt allemaal zo lang...
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Mwoah. In het begin is het vrijwel onmogelijk om echt iets zinnigs te kunnen zeggen over wie de mol is.
Tot aan de 8e alfevering ofzo is het bijna onmogelijk. De makers manipuleren bij het leven.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Waar/hoe ga je ze terugkijken?
De eerste twee seizoenen zijn inmiddels op dvd verschenen. Het is de bedoeling dat ook de daarop volgende seizoenen uitgebracht worden op dvd, maar het duurt allemaal zo lang...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben wel nieuwsgierig naar de volgende kandidaten. Lijkt me best leuk om die BN-ers te mogen selecteren en een divers groepje te vormen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
William Spaaij en Frits Huffnagel doen mee aan Wie is de Mol 2012. De andere 8 worden deze week bekend gemaakt in weekblad Prive. Evert Santegoeds heeft de groep gespot op Schiphol
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
LOL! moet de Huff wel flink wat flessen drank in zn koffer meenemen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Nog 6 namen naast Spaaij en Hoefnagel die vermoedelijk mee doen:
Marit van Bohemen
Liesbeth Staats
Maarten van der Weijden
Hadewych Minis
Dio
Anne-Marie Jung
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Dio, de Amerikaanse metalzanger?
Marit van Bohemen is de Mol.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Nee Dio de nederlandse rapper
We missen nog een man en een vrouw om de lijst compleet te maken 
Zal wel niet lang duren voordat de AVRO die ook bekend maakt.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Niet echt veel aansprekende namen, alleen Maarten van der Weijden en Frits Huffnagel. En we missen nog een lekker ding a la Anna Drijver.