• 178.193 movies
  • 12.222 shows
  • 33.996 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.678 votes
Profile

Wie is de Mol?

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Ik vind Hadewych Minis anders een erg prettige verschijning

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Not my tup of cea.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Slowchat verwijderd.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Louis van Gaal las ik ergens als gerucht

Tof als Maarten vd Weijden zou gaan, geweldige man!

Van de rest ken ik alleen Huffnagel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Marit en Hadewych zeggen me iets,maar de rest..

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Kijk maar op afbeeldingen bij google, dan herkennen jullie ze vast wel.

Louis van Gaal zou wel lachen zijn. Die gaat niet naar huis als het scherm op rood verschijnt.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Louis van Gaal doet niet mee. Die stond wel vlak bij hun maar zijn reis ging naar Griekenland.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Van Gaal doet echt niet mee aan een televisiespel hoor.

Heb ook gelezen dat Art Rooijakkers PJH zou gaan vervangen als presentator. Dat zou ik persoonlijk niet leuk vinden...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Art? Die Art van het vorige seizoen of is dat weer een andere?

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ja, van vorig seizoen. Er zitten niet echt hele leuke namen bij. Allemaal een beetje onbekend voor mij.

Al vind ik het wel leuk dat William Spaaij en Dio meedoen . Dat zijn de enige die ik ken haha.

Maar ik hoop toch dat het uiteindelijk allemaal andere mensen zullen zijn. We zullen zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ugh nee, dat van Art zie ik ook niet zo zitten.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

BenicioDelToro wrote:
Van Gaal doet echt niet mee aan een televisiespel hoor.

Had ook geen moment het idee dat het zou gebeuren. Daar is hij veel te groot voor. vind hijzelf.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Tegen elke uitvaller: 'Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?' En als-ie wint natuurlijk een mooi plein opzoeken voor zijn 'Ik ben de beste' speech.

Verder boeit de presentator me niet, die heeft toch maar een kleine rol? Art heeft destijds Peking Express prima gedaan, niks mis mee.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Persoonlijk heb ik PJH heel hoog zitten, dus ik zou het erg jammer vinden als hij stopt.

Aan Art had ik het afgelopen seizoen een enorme hekel (even terugbladeren...), dus als mijn grote vriend PJH uitgerekend door hem vervangen zou worden, dan is dat voor mij een grote schok.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2635 votes

Ik wil Karel terug . Die deed het echt perfect.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Tim Kamps bekend van Rooyakkers Kamps en Kamps en het Monica Da Silva trio (maatje van Arjan Lubach) zou de 9e kandidaat zijn volgens Santegoeds vanmorgen bij Evers staat op. Nog 1 vrouw te gaan.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Hmm, gaan ze weer over op het oude recept ofzo? Onbekende Nederlanders.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Dit zijn overigens alle kandidaten:

Hadewych Minis, Anne-Marie Jung, Marion Pauw, Dio, Maarten van der Weijden, Marit van Bohemen, Tim Kamps, William Spaaij, Frits Huffnagel, Liesbeth Staats.

Zit niet veel boeiends tussen. Meest aansprekende vind ik nog Maarten van der Weijden.

Wel mooi dat ze naar IJsland gaan.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Wel jammer dat ze weer niet de televizierring hebben gewonnen. Maar ja de toespraak van winnaar Johan Derksen was wel goud waard

Santegoeds had het dus goed gezien in Mei. De crew mag toch wel voorzichtiger zijn bij een volgend seizoen. Anne-Marie Jung is wel een lekker gek wijf zie ik al in interviews met haar en Ron en Andre. Een nieuwe weg ingeslagen met voor het eerst een rapper, een sporter en een politicus. Lang leve de mol

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Heb ook ieder jaar het idee dat die tussenstanden wie is de mol geen goed doen. Gisteren ook weer eerste op bepaald moment. Vorige jaar zelfs dik boven 50% bij tussenstand.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Wie is de Mol? hoort gewoon die ring te winnen. Veruit het beste programma van de afgelopen jaren. Het wordt al het 8e seizoen dat ik het actief ga volgen. Ze kiezen ook steeds meer voor onbekende bekende Nederlanders. Dat vind ik ook z'n charme hebben.

Kan al niet meer wachten tot 5 januari!

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Spartaan1986 wrote:

Een nieuwe weg ingeslagen met [...] een sporter

Dick Jol?

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

AD meldt vandaag dat het 36 tegen 37 procent was tussen Wie is de Mol en VI.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Nicolage Rico wrote:

Frits Huffnagel

.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Niet iedereen hier zal het leuk vinden, maar Art Rooijakkers heeft vandaag via Twitter bevestigd dat hij de nieuwe presentator van Wie is de Mol? Is.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Nee, leuk vind ik het niet. Vind hem maar een vervelende gozer, die ook leuk denkt te zijn bij "Mag ik u kussen."

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Mwah, was wel een leuke eerste aflevering. Heb zin in volgende week .

William is echt leuk . Maarja, dat wist ik allang. Ook Hadewych, Marit en Dio zijn wel leuk.

Beetje jammer dat er nu al -500 in de pot zit. Maarja, het kan nog alle kanten op.

Verdenk nog weinig mensen. Maar als ik iemand verdenk het is: Frits of Liesbeth.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Jeuj, we zijn weer losss!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond er niet zoveel aan, vind de deelnemers ook niet zo schitterend. Mis de Brard of Gordon er tussen.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Mis de Brard of Gordon er tussen.

Pardon?!

Vond het zelf verder ook niet erg spectaculair. Vraag me ook af hoeveel je nu eigenlijk met Ijsland kunt (maar bij aflevering nogwat werd zon beloofd toch?).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.