- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Vuurzee
Vuurzee
Martial
-
- 15 messages
- 0 votes
De VARA heeft inmiddels wel de afleveringinformatie over aflevering 11 van morgen aangepast, want dit verklapte ook al iets over de aflevering, maar ja nu weet zowat iedereen het al, erg slordig van de VARA hoor!
Aflevering 11. Moordenaars
Osman en Tom hebben een gevaarlijk plan.
Rinus moet op de aandeelhoudersvergadering van de Ovens een klus klaren.
Van de allereerste brand blijkt er iets op beeld te staan.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Dat ook nog ja die afleveringsinformatie, ik heb hem ook gelezen ik zal het hier niet posten maar dat was ook belachelijk inderdaad.
Martial
-
- 15 messages
- 0 votes
Seizoen 2 is mooi slecht geregeld.
Helemaal niet hoor, maar als je gewoon slecht op de hoogte bent van de 2e serie van Vuurzee is het misschien wel gepast om is even je mond te houden en vooral is afleveringen helemaal af te kijken dan half!
Maar ja ik zie dat je favoriete NL serie Flodder is, tsja...........
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Helemaal niet hoor, maar als je gewoon slecht op de hoogte bent van de 2e serie van Vuurzee is het misschien wel gepast om is even je mond te houden en vooral is afleveringen helemaal af te kijken dan half!
Maar ja ik zie dat je favoriete NL serie Flodder is, tsja...........
Als ze de spannendste cliffhanger verneuken is dat anders niet zo mooi. Hele afleveringen zijn niet altijd nodig en als ik Flodder mooi vind moet jij daar niet over gaan kutten.
Vooral als we het hebben over iemand met 0 stemmen.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Op dit moment kijk ik maar nu ga ik het dumpen voor Ghostbusters. Het is niet bijster interresant.
bobskee
-
- 4 messages
- 71 votes
Toch grappig dat je in de laatste 2 pagina's minimaal 10 keer een bericht achter laat over iets wat je niet interessant vindt. Blijf gewoon weg als je het niets vindt (Wat je al meerdere malen hebt gezegd)
Als ik het goed begrepen heb is volgende week dus de laatste aflevering? Staat een hoop te gebeuren als dat zo is.. Vond het weer een sterke aflevering net als vorige week. Vooral wat Peer nu zei aan tafel met die Sezai is een groot raadsel.
Kan niet wachten tot de volgende aflevering.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik snap het niet:
Als ik het niet leuk vind mag ik dit forum niet meer bezoeken?
Martial
-
- 15 messages
- 0 votes
Ik snap het niet:
Als ik het niet leuk vind mag ik dit forum niet meer bezoeken?
Het forum mag je natuurlijk wel bezoeken, maar in deze topic heb je m.i. niets te zoeken, er komt nauwelijks wat zinnigs uit over Vuurzee.
Maar terug naar gisteravond is veel interressanter natuurlijk, wat een cliffhangers werden er ingegooid zeg voor de laatste aflevering van volgende week, zo benieuwd wie Sonja ziet op de beelden van de webcam?
Osman?
Ook wel heftig om te zien dat Deniz overgoten werd met benzine.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik kan ook niet wachten tot volgende week, wat inderdaad de laatste aflevering is. Wat mij enorm deugd deed is dat Marjolein Ley nog even terug kwam bij de begrafenis. Dit gaf de geloofwaardigheid wel even een boost. Dat Jochum ten Haaf het laatste woord had vond ik wat minder.
Ik ben erg benieuwd naar volgende week.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
De kwaliteit van de afleveringen stijgt elke week. Met name het acteerwerk van Mark Rietman komt heel dicht in de buurt van zijn briljante acteerwerk in Oud Geld. Dat bewijst hij met name in de scènes waarin hij met de Turkse maffia om tafel zit.
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Ook dat de vingerafdruk niet van Peer was, had ik eigenlijk al voorspeld. Maar deze episode is wel sterk verder. Leuk hoe ze de grote bedrijven en de directiestructuur een beetje op de hak nemen.
En wederom een hele sterke spoiler, nu maar hopen dat deze niet uitlekt. Ik gok erop dat we Kim zagen lopen, dat ze hoog spel speelde en eigenlijk iedereen wilde besodemieteren.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
De begravenis was wel goed in beeld gebracht. Ook speelde Osman goed dit keer.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Het acteerwerk van Marcel Musters in de rol van Rinus Davelaar is ook van zeer grote klasse.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Jammer dat deze nergens te downloaden is. Hiervoor stel ik de producers van Vuurzee verantwoordelijk, contact met ´Radar´ gezocht..
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
"Legaal" te bekijken via uitzendinggemist.nl
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
"Legaal" te bekijken via uitzendinggemist.nl
Maar niet te downloaden. Daar ging Van Nunen hem om volgens mij.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Via payserver is alles prima binnen te krijgen...
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
'klasse', 'slecht actweerwerk', 'geheimzinnig', 'traag en ongeloofwaardig'. De meningen over Vuurzee, te lezen op diverse internetfora, zijn verdeeld. Feit is dat wekelijks een kleine miljoen kijkers worden getrokken
. Daardoor is de reeks opnieuw een succes. Overigens doen zich op de fora nogal wat theoriën te ronde. Zo zou Ferdi nog in leven zijn, Rinus de brandstichter zijn en Peer toch niet de vader van Yasmins kind. Vanavond krijgen we in de laatste aflevering antwoorden op die brandende vragen.
Dit seizoen was wel heel snel voorbij zeg. Het waren maar een paar episodes.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik neem aan dat jullie het allen gezien hebben.
Dit was wel de beste episode van Seizoen 2 tot nu toe.
Paar dingen kwamen aan het licht maar ik had nooit zo'n gevoel van: Oh, zit dat zo.
En die goede oude Peer is weer lekker bezig. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Het acteerwerk van Mark Rietman is brilant. Hij steekt met kop en schouders boven de rest uit. Van de jonkies ben ik toch steeds meer onder de indruk van Sylvia Hoeks geraakt. Ze speelt heel goed.
thomzi50
-
- 1991 messages
- 2527 votes
Dit was wel de beste episode van Seizoen 2 tot nu toe.
Ik vond het eigenlijk de allerslechtste.. Wat een belachelijke strijkersmuziek, idiote slowmotions en wat een anti-climax voor de serie zeg..
robertus65
-
- 1130 messages
- 0 votes
Ja, ik vond het einde ook vaak te ver gezocht, een afknapper eigenlijk.
Hollywood had het niet beter kunnen verzinnen.
Martial
-
- 15 messages
- 0 votes
Het acteerwerk van Mark Rietman is brilant. Hij steekt met kop en schouders boven de rest uit. Van de jonkies ben ik toch steeds meer onder de indruk van Sylvia Hoeks geraakt. Ze speelt heel goed.
Helemaal met je eens!
Er zaten weer prachtige scenes in de laatste aflevering de allerlaatste van Kristel en Peer en die van Osman en Deniz.
Fans van Mark Rietman en ook die van Carine Crutzen kunnen die 2 aan het werk zien in het toneelstuk Het Geslacht waarmee ze nu mee door het land trekken, zie Het Toneel Speelt - hettoneelspeelt.nl voor de speeldata.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Eigenlijk is het enige pluspunt dat ze goede muziek gebruiken. Hiermee bedoel ik dan het Intro en Credits. Verder zijn de acteerprestaties een beetje half-half.
Weet iemand iets over een seizoen 3?
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik ben zeer onder de indruk van de laatste aflevering. Ik was best ontdaan na afloop. Het feit dat Osman zijn eigen zoon vermoord heeft deed mij echtg wat. Verder waren de acteer prestaties wederom erg sterk en de eindjes zijn waardig aan elkaar geknoopt. Pas op. Ze zijn waardig aan elkaar geknoopt voor dit seizoen. Het niveau van het eerste seizoen haalt de serie op geen elk vlak. Toch ben ik nogsteeds erg onder de indruk van de gehele serie, ookal was ik het er over veel dingen niet eens.
Seizoen 3 hoeft van mij niet. Hoeveel leed kan een mens er nog bij krijgen? En als er een 3e seizoen komt, dan zal dat wel over een jaar of 5, 6.
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
En ook de laatste episode stelde me een beetje teleur. Het is allemaal niet zo schokkend verrassend meer als dat bij de eerste serie wel zo was. Van de 12 afleveringen heb ik alle grote plotwendingen wel uitgevogeld, en als ze dan daadwerkelijk onthuld werden deed het me maar weinig.