- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- One Tree Hill
One Tree Hill
bazillion
-
- 253 messages
- 1209 votes
Ik heb net 1,2 en 3 gezien. Maar ik denk dat de bedoeling van deze aanpak is om het een volwassener tintje te geven. Iets minder highschool probs, iets meer reality en working life. Maar weet niet hoe het gaat uitpakken. Moet zeggen dat ik wel heel benieuwd was naar seizoen 5 maar het toch niet echt refreshing vond. Misschien dat het nog komt. Je hebt natuurlijk een heleboel gemist, waar ze nu omheen kunnen gaan draaien.
bazillion
-
- 253 messages
- 1209 votes
Net I'm only bleeding gezien.
Nog niet echt denderend moet ik zeggen...
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ik vind seizoen 5 tot nu toe eigenlijk goed meevallen (heb er 3 gezien tot nu toe)
Al direct voldoende drama en een paar dingen die we pas achteraf te weten komen, blijkbaar komen er nog meer flashbacks waardoor we beter mee zullen zijn met wat er ondertussen allemaal gebeurd is.
Ik ben in alle geval niet teleurgesteld, het is natuurlijk wel heel anders dan wanneer ze nog in highschool zaten.
Het jongetje dat Jamie speelt vind ik trouwens ongelooflijk schattig!
bazillion
-
- 253 messages
- 1209 votes
Moet toegeven dat je helemaal gelijk hebt.
Ik heb net ep 7 gezien.
En ik ben zo benieuwd wat er gebeurd... ik ga natuurlijk geen spoilers plaatsen, maar echt goede shit, wat ik je brom:D
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ok blijkbaar waren de 3 eerste afleveringen voorlopig ook de sterkste van dit seizoen want op dit moment ben ik toch redelijk teleurgesteld in de rest. Het lijkt een beetje alsof ze niet weten welke richting ze willen opgaan met de verhaallijnen, en de belangrijkste verhaallijnen zijn nu ook net de slechtste: dat met de nanny please, meer iets voor een goedkope soap en het hele Lucas en Peyton verhaal dat blijft ook maar eindeloos aanslepen he.
Ik hoop dat ze snel wat nieuwe een goede ideeën gaan gebruiken want op dit moment gaat de serie voor mij dezelfde weg op als The OC: downhill fast...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Alleen is OTH verzekerd van sowieso nog een seizoen downhill, het blijft de nr. 2 op de zender....die laten ze voorlopig niet gaan.
Lucianos
-
- 2 messages
- 1 votes
Ik ben het een kleine 2 weken geleden begonnen met kijken.
Ik vond de eerste 2 seizoenen erg goed gebracht, de 3e (waar ik nu zit) vind ik minder, want die relatie-gebeuren tussen Lucas en Brooke blijft maar aan de gang.
Wat ik wel een mooi stuk vond, is de brand in de autowinkel van Dan Scott. Erg mooi gedaan, je weet niet zeker wie nou de dader is. Totdat alles helder word dan..
Toch vind ik dit één van de mooiste realityseries die er is. Maar dat is mijn mening.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Reality-serie? Ik moet je teleurstellen, Lucas & co zijn niet echt 
Maar als je de dealershipfire al mooi vond hou je dan schap voor het einde van seizoen 3!
bazillion
-
- 253 messages
- 1209 votes
Ben nu toch wel benieuwd of dat huwelijk met lindsey doorgaat.
Vast niet, heb net de preview gezien van ep 12.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Als je het antwoord wil weten:
Linsey beseft dat Lucas altijd verliefd zal blijven op Peyton en loopt weg, natuurlijk pas als de hele kerk vol zit en ze al op het altaar staan
Tenminste, dat las ik per ongeluk, wat eigenlijk alles een beetje verpest, maar toch, de honderste aflevering van OTH beloofd weer een goed drama te worden!!!
bazillion
-
- 253 messages
- 1209 votes
Haha, en wat vond je van het spektakel?
Weet jij toevallig misschien waarom de volgende aflevering pas 24 april is? Is OTH ook slachtoffer van de writers guild ofzo?
Pff, eerst greys, en nu OTH..........
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Uhm, elke serie is slachtoffer van de writer's strike, er is geen enkele serie die niet enige tijd niet op de buis is geweest. Nu beginnen de series langzaam terug te komen. OTH had het geluk om 12 afleveringen af te hebben voor de staking, hierdoor hoeven we korter te wachten dan de fans van de meeste series. Maar geloof me, OTH-fans zijn niet de enige!!
Aflevering 12 was meer het nodige tussendoortje. De verhaallijnen waren allemaal saai en voorspelbaar, maar ook uiterst nodig om het verhaal verder te laten lopen.
bazillion
-
- 253 messages
- 1209 votes
Oh oke, ja daar zit wat in.
Ik dacht eerst dat het misschien met een bepaalde omroep te maken had. Maar ja, 'it sucks either way.'
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5741 votes
Ach, er komt in ieder geval een zesde seizoen..
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja! En aangezien de acteurs tot en met seizoen 7 zijn gecontracteerd en Smallville volgend jaar stopt, denk ik dat OTH ook nog wel een 7e seizoen krijgt. Smallville is namelijk de best bekeken serie op The CW en als die weg gaat is die titel voor OTH, lijkt me stug dat ze hun best bekeken serie cancelen...
chel
-
- 16 messages
- 63 votes
KOmt er een seizoen 6?
Hoe weet je dat de acteurs zijn gecontracteerd tot seizoen 7?
IK volg de serie en kan niet meer zonder, dus ben er wel blij mee als het echt waar blijkt te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, er komt een zesde seizoen dat maakte The CW (zender waarop het wordt uitgezonden in Amerika) bekend.
Bij TV-Series worden hoofdrolspelers altijd voor 7 seizoen gecontracteerd. Hierdoor blijven ze sowieso 7 seizoenen bij de serie, ook al wordt een verzoek om uit de serie te gaan meestal ingewilligd. Hierdoor heeft Smallville problemen voor het 8ste seizoen, nu Lex en Lana weg willen. Omdat Smallville (de best bekeken serie op The CW) stopt na seizoen 8 is OTH de best bekeken serie op The CW dus een seizoen 7 lijkt logisch aangezien The CW wel heel dom moet zijn wil ze haar twee grootste series in een jaar verliezen.
chel
-
- 16 messages
- 63 votes
Ow dat vind ik echt geweldig(zacht utgedrukt!!!). Ik kijk altijd op de site van CW wat er staat te gebeuren in de volgende aflevering. Maar aangezien wij in nederland nog niet zo ver zijn(gala-avond), en ik altijd moet wachten tot het op dailymotion.com of youtube.com staat. Weet iemand nog een andere site??????
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Je mag geen downloadlinks geven, maar de gebruikelijke torrentsites staan er dinsdags vol van.
De 13e aflevering was wel aardig. Veel therapeutisch geleuter en vooral veel dialogen, wat toch niet altijd gewild is bij OTH.
chel
-
- 16 messages
- 63 votes
Heb net gelezen dat er idd een zesde seizoen komt:):):):)
ben helemaal happy
Lavigne
-
- 197 messages
- 182 votes
Jaaa een 6e seizoen!! Geweldig!! I (L) One Tree Hill!
Wanneer denken jullie dat we seizoen 5 op dvd kunnen kopen??
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5741 votes
Ja, er komt een zesde seizoen dat maakte The CW (zender waarop het wordt uitgezonden in Amerika) bekend.
Bij TV-Series worden hoofdrolspelers altijd voor 7 seizoen gecontracteerd. Hierdoor blijven ze sowieso 7 seizoenen bij de serie, ook al wordt een verzoek om uit de serie te gaan meestal ingewilligd. Hierdoor heeft Smallville problemen voor het 8ste seizoen, nu Lex en Lana weg willen. Omdat Smallville (de best bekeken serie op The CW) stopt na seizoen 8 is OTH de best bekeken serie op The CW dus een seizoen 7 lijkt logisch aangezien The CW wel heel dom moet zijn wil ze haar twee grootste series in een jaar verliezen.
Was America's Next Top Model niet de bestbekeken serie? En met de komst van Gossip Girl en binnenkort 90210 zal het publiek eerlijk gezegd binnenkort wel interesse verliezen in deze serie. Maarja, ik vind het zelf ook al een jaar niks meer voorstellen. OTH was een tienerserie en moet zich nu niet opeens als iets anders gaan lopen voordoen
.
Wanneer denken jullie dat we seizoen 5 op dvd kunnen kopen??
Regio 2 release wordt voor 6 oktober (2008) verwacht.
bazillion
-
- 253 messages
- 1209 votes
En wat vonden jullie van de season premiere?
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
En wat vonden jullie van de season premiere?
Al de rest zet ik even in spoilertags: Het hele Lucas-Peyton verhaal was in orde maar ook niks speciaals, Mouth en Millie worden blijkbaar zo snel mogelijk uit de serie gewerkt, verder doet men een beetje voort met de bestaande verhaallijnen: Deb en Skills, Nathan die blijkbaar toch nog pijn heeft bij het spelen, een paar schattige Jamie scènes, Brooke in strijd met haar moeder, ... Maar het ergste is natuurlijk de hele verhaallijn rond Dan en de terugkeer van nanny Carrie, als je wist hoezeer ik haar verhaallijn al haatte in het vorige seizoen kan je je wel voorstellen hoe teleurgesteld ik was om haar terug te zien komen, en dan nog met een totaal ongeloofwaardig verhaaltje erbij. Dit keer gaat ze Dan een beetje martelen en heeft ze weer haar zinnen gezet op Jamie, het leken wel scènes uit een B horrorfilm maar dan zonder de echte gruwel. Wat de schrijvers bezielde om deze verhaallijn, die de eerste keer al faalde, nu nog ns te herhalen ontgaat mij echt.
Ok het is pas de eerste aflevering en misschien oordeel ik te snel, maar op dat soort fake spanning zit ik echt niet te wachten. Ik kan alleen maar hopen dat ze dit niet te lang laten aanslepen maar ik vrees ervoor.
chel
-
- 16 messages
- 63 votes
Nou volgens mij zitten we weer in een ellelange pauze aangezien seizoen 5 weer gestopt is. of ze lopen in de vs mss voor dat wij weer een pauze krijgen van een half jaar.
chel
-
- 16 messages
- 63 votes
HOERA gelukkig komen er op youtube wel nieuwe afleveringen!!!!:):)
Maar weet iemand waarom de nieuwe afleveringen gestopt zijn, of loopt het op tv zoals het moet lopen?
Wanneer begint het weer????
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Het zal wel heel erg fout zijn om te bekennen dat ik dit eigenlijk best wel 'n toffe serie vind, maar ach, ik hou nu eenmaal ook van Rick Astley, dus wat foutheid betreft zit ik toch wel aan mijn plafond. Tuurlijk, de personages zijn allemaal vrij plat, de problemen nietszeggend en stupide en het plot is mijlen van tevoren te voorspellen, maar toch: vermakelijk is het wel. En nu mijn zusje de eerste drie seizoenen op dvd heeft gekocht, kan ik mezelf onderdompelen in het zoveelste inwisselbare tienerprobleem, zo vaak als ik maar wil! Jaja, het leven is best mooi. Voor de liefhebber, althans.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5741 votes
Tuurlijk, de personages zijn allemaal vrij plat, de problemen nietszeggend en stupide en het plot is mijlen van tevoren te voorspellen, maar toch: vermakelijk is het wel.
Het klopt wat je zegt, maar ik denk dat de kracht van de serie is dat dit op zo'n manier verpakt wordt, dat er nog redelijk diepgang is (mijns inziens heeft het zich vooral in het derde en vierde seizoen ontplooid tot een 'echte' serie). Dus geen hersenloos gedoe zoals Gossip Girl, maar tegelijkertijd ook geen non-stop diepgaande televisie met een overvloed aan symbolisme, zoals Six Feet Under. De balans is goed gevonden, waardoor het voor veel mensen fijne entertainment zal zijn. Schamen dat je het leuk vindt lijkt me overbodig.
Ik ben trouwens toch maar begonnen aan seizoen 5, na twee jaar argwaan en hardnekkigheid. Het is tegenwoordig vooral sentiment en genieten van de bekende personages, maar ik zie (nadat ik de afgelopen twee jaar ook echte topseries heb bekeken) ook steeds meer zwakke punten. De toevoeging van Jamie is het grooste minpunt. Overduidelijk geval schaamteloos inspelen op het schattigheidsfactor. Zijn personage is ook totaal niet geloofwaardig voor een 4-jarige, hij reageert op situaties alsof hij 30 is. Erg jammer.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Het klopt wat je zegt, maar ik denk dat de kracht van de serie is dat dit op zo'n manier verpakt wordt, dat er nog redelijk diepgang is (mijns inziens heeft het zich vooral in het derde en vierde seizoen ontplooid tot een 'echte' serie). Dus geen hersenloos gedoe zoals Gossip Girl, maar tegelijkertijd ook geen non-stop diepgaande televisie met een overvloed aan symbolisme, zoals Six Feet Under. De balans is goed gevonden, waardoor het voor veel mensen fijne entertainment zal zijn. Schamen dat je het leuk vindt lijkt me overbodig.
Ik zit op het moment ergens tegen het einde van seizoen 1 aan, en nog heel veel verder dan 'o nee toch, die en die zoent met die en die, terwijl 'ie eigenlijk met die en die is' komt het nog niet. Ook de constant moeilijke blikken van Chad Michael Murray werken geregeld op de lachspieren. Verder heb je wel gelijk dat de serie verre ven hersenloos is (gedurende de spaarzame momenten waarop ik met mijn zusje meekeek naar Gossip Girl lach ik constant, tot haar ongenoegen, dubbel van het lachen), maar toch 'makkelijk' genoeg blijft om zorgenloos te kunnen volgen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik ben nu ook begonnen aan seizoen 1, we zijn halverwege. Het kijkt lekker weg, de dames zijn erg mooi, en het acteerwerk van Lafferty is dan wel om te huilen, maar die Chad Michael Murray-frons maakt weer een hoop goed.