• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.645 votes
Profile

One Tree Hill

bex

• 7 messages
  • 0 votes

deze serie is zoooo leuk:D

alleen wel klote dat ie nu niet meer op tv is

ik hoop dat ze m binnenkort weer gaan uitzenden

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Is hij niet gestopt? In Amerika van de buis gehaald?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Nee hoor de serie loopt nog gewoon

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

In Amerika bedoel je.

En in Nederland?

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Ik volg One Tree Hill op Kanaal2 in België en het is een fantastische serie. Heel mooi en leuk, echt zalig.

Met een zeer goeie Chad Michael Murray, James Lafferty, Bethany Joy Lenz, Sophia Bush,... Ze zijn allemaal heel goed. Supersupersuper serie!!!!!!!! Van mij krijgt hij zeker al zijn sterren. En er is geweldige muziek ook in de serie (vb. Bethany Joy Lenz, Gavin DeGraw, Tyler Hilton,...)!

Nu zeker mijn lievelingsserie!

(afbeelding)

handa3

• 23 messages
  • 72 votes

Deze serie is ook mijn lievelingsserie!! Het is gewoon zooo goed!

riivas

• 64 messages
  • 260 votes

Ook één van mijn favorieten. Leuke, jonge cast en dat muziek een aanzienlijke rol speelt in de serie is voor mij zeker een pluspunt.

Er schijnen nu trouwens wel problemen te zijn op de set, vanwege het stukgelopen huwelijk tussen Chad en Sophia Bush.

Waarom o waarom moest 'ie dan ook vreemdgaan?!

(afbeelding)

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Deze serie vind ik dus niet veel aan. Slecht acteerwerk. Alleen dat basketbal kan nog wel.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik vind het een goede serie

Allemaal een beetje veel drama maar ach de serie moet wel levendig blijven toch?
De serie weet mij elke aflevering weer te verrassen en is altijd weer anders..

Ben nu net aan seizoen 3 begonnen en moet zeggen dat ik heel graag wil weten hoe dit seizoen afloopt

Met de brand van Dann z'n bedrijf, soort van ruzie tussen Hayle en Nathan, de echte moeder van Payton, de nieuwe relatie tussen Lucas en Brooke, het gedoe van Keith en Andy en de scheiding van Dann en Deb

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Yeah One Tree Hill is heel leuk!

Ik heb net het eerste seizoen afgekeken, en ben er nu al verslaafd aan.

Wil niet zeggen dat het de beste serie is, maar het is toch heel leuk.

En ook een leuke cast uiteraard!

jammer dat Chad is vreemgegaan, ik vond ze zo leuk samen...

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Rianneke_Dan wrote:

jammer dat Chad is vreemgegaan, ik vond ze zo leuk samen...

Wacht maar af..., eind seizoen 2 en in seizoen 3 wordt je weer blijer.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Hé dat moet je niet zeggen joh, ik weet gelijk wat je bedoelt.

Nee maar ik bedoelde in real life, daar vond ik ze namelijk ook een leuk stel, en ik vind het wel een teleurstelling, had het niet zo snel van Chad verwacht.

Want Sophia lijkt me in het echt ook een leuke vrouw, maar ik kan me vergissen.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik vind ze echt zo leuk samen, ze passen bij elkaar

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Ow ow sorry Rianneke, ik dacht dat je van in de serie bedoelde. Echt heel erg sorry, ik wou echt niet te veel verklappen. Ik met mijn grote mond ook.

Ik vond het ook heel erg dat hij was vreemdgegaan. Sophia Bush lijkt mij een hele leuke vrouw, echt zonde. En nogmaals sorry.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

haha geeft niet Valerie maak je geen zorgen, ik had het anders toch wel gezien, maar voor andere kan je het misschien beter veranderen.

Wel stom dat jij al weet hoe het verder gaat, ik wil ook de andere seizoenen zien, ben echt benieuwd hoe het allemaal verder gaat.

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Ik heb het al in spoiler gezet hoor. Sorry hoor.

Echt de 2 andere seizoenen zijn heel erg mooi, maar er gebeuren ook veel erge dingen. En het derde seizoen is voorlopig nog niet te koop maar kan je wel zien op youtube. Dus je kan altijd daarop kijken als je het tweede seizoen hebt gezien.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja ik vond het soms in het eerste seizoen al zo zielig, en soms had ik zo'n hekel aan bepaalde mensen.

En ja het einde van het eerste seizoen, is wel weer een aflevering waarvan je moet weten wat er verder gaat gebeuren.

Maar ik zag ook dat Chad kort haar had in het tweede seizoen, dat vind ik wel minder. had hij niet moeten doen.

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Ja maar het groeit weer rap hoor. En in het derde seizoen is het dan weer helemaal lang. Maar ik stoorde me er niet aan.

Ja dat is iets aan One Tree Hill dat ik ook soms niet tegenkan dat het soms zo zielig is, het gaat dan weer even goed en dan allemaal weer slechter. Dat is nog veel zo. Ik heb ook soms een hekel aan bepaalde mensen maar dat is nou hun rol he, naar welke heb jij dan soms een hekel?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nou uiteraard aan Dan Scott, maar komt ook door de rol doe hij speelt, en hij heeft er ook echt zo'n hoofd voor.

En ik heb een hekel aan de ex van van Jake, die Nikkie bah kan ik me echt aan ergeren.

Favorietjes zijn toch wel Lucas, Nathan, Haley, Brooke en Jake vind ik in zijn rol echt een lieve man.

(afbeelding)

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Ja, Jake is heel erg leuk. Ik ben het volledig eens met je favorieten. En Dan Scott goh, als je er nu al een hekel aan hebt moet je niet seizoen 3 kijken. Maar natuurlijk wel.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja het zal vast nog wel erger worden, maar je veraad nu weer iets

Je hebt het zelf niet eens door haha, maar geeft niet ik kan er niet mee zitten

Bij vind jij dat Lucas moet eindigen bij Peyton of Brooke?

Ik vind wel soms dat het acteren van Peyton iets minder is, ze doet soms teveel haar best.

En ze is vaak wel heel zielig, terwijl ze zelf ook geen lieverdje is.

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Goh, juist maarja Dan komt in elk seizoen erger en ik zeg nog niet wat hij juist allemaal doet. Ik zeg het je ik heb een te grote mond. Sorry.

Lucas moet bij Brooke eindigen, maarja het blijft tussen die 3 gaan he. Mijn favo koppels zijn zoals het moet zijn:

Lucas en Brooke

Nathan en Haley

Jake en Peyton

Hilarie Burton doet idd soms te veel haar best, maar ze komt alleen maar beter vind ik.

Kijk maar rap die volgende 2 seizoenen, dan moet ik tenminste niet zo mijn mond houden erover tegen je.

edejong

• 277 messages
  • 531 votes

seizoen 4 is al weer begonnen....

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

ik heb maar 1 aflevering gezien van deze serie.. vond hem niet echt zo leuk, om hem te volgen.. maarja..

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Seizoen 4 is echt het beste tot nu toe!

De laatste aflevering was echt zo vet! het ongeluk van Haley

Woensdag komt er (in Amerika) weer een vette aflevering.. Een vette spinn-off

Trailer daarvan:
http://www.youtube.com/watch?v=5uxUvxIFixk

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5741 votes

Hilarious wrote:

Hilarie Burton doet idd soms te veel haar best, maar ze komt alleen maar beter vind ik.

Dat is de enige waar ik me niet aan erger

De ergste is nog wel die broer van de echte vader van de hoofdrolspeler (ben een ramp met namen) die nu voor hem "zorgt". Hij is echt irritant. Net zoals Brooke. Zo nep (en die zangeresvriendin die nog steeds denkt dat ze niet oppervlakkig is)

Ik vind de bijrollen beter (die tienervader enzo)

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

matthijs_013 wrote:

(quote)

Dat is de enige waar ik me niet aan erger

De ergste is nog wel die broer van de echte vader van de hoofdrolspeler (ben een ramp met namen) die nu voor hem "zorgt". Hij is echt irritant. Net zoals Brooke. Zo nep (en die zangeresvriendin die nog steeds denkt dat ze niet oppervlakkig is)

Ik vind de bijrollen beter (die tienervader enzo)

Ik erger mij niet aan Hilarie Burton hoor, en zeker in het derde en vierde seizoen vind ik haar heel goed en leuk. Maar soms wil je graag dat Lucas voor Brooke kiest en als hij dan meer naar Peyton toetrekt vinden sommige Peyton niet meer leuk. Maar dat ligt aan haar rol dat ze speelt. Ik erger mij daar zeker niet aan. In het vierde seizoen vind ik Peyton zelf het leukst van de meisjes. Nu vind ik haar het meest bij Lucas passen. Maar Lucas draagt daarin soms echt wel te nauwe t-chirts en zijn nieuw kapsel past ook niet echt. In de vorige 3 siezoenen zag hij er veel beter uit. Dat zijn dan dingen waaraan ik me erger.

Brooke is zeker niet nep Matthijs je ziet haar personage evolueren gedurende de seizoenen en je leert haar meer appreciëren. Ik vind haar een heel leuk meisje.

En tot slot Haley, ik vind haar ook leuk hoor maarja het ligt vast wel aan welk seizoen je zit elk seizoen beleven ze wel iets nieuws waardoor je haar juist beter of juist slechter vind. De bijrollen zijn dan misschien beter maar ze verdwijnen veel, zoals Jake dat in het vierde seizoen niet mee doet.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Vond de afgelopen aflevering echt heel goed

Ben blij dat Keith weer een keer terug kwam

darkRomance

• 72 messages
  • 0 votes

Ik zit nu aan aflevering 11 van seizoen 4..

En ik moet die zien!! (helaas vind ik ze nergens )

Ik vind One Tree Hill echt een super programma! De muziek, de personages met al hun intriges..

Eigenlijk is het nog een educatief programma ook, althans dat vind ik toch.

Janaa.

• 6 messages
  • 8 votes

Haay!

Ik vind het een hele leuke serie! Ik vind de spelers juist allemaal heel leuk spelen en natuurlijk overkomen (vind Chad idd in t laatste seizoen iets minder met zn nieuwe stijl..) Maar weet iemand de namen van de afleveringen vanaf 4.11 ?? Die kan ik namelijk nergens vinden..

xx

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Liefe mensen die afleveirng is er nog niet omdat die nog helemaal niet is uitgezonden.. Die komt pas volgend jaar weer (begin 2007)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.