• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.277 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je comedy wil zonder twijfel AD, best comedy ever.

Al dring ik vooral aan op SoA. Ook pas ontdekt maar een geweldige serie. Heb het briljante eerste seizoen net afgerond. Perfecte mix tussen drama en actie, met een meer dan degelijke character development en lekker raunchy dialogue. SoA zal niet teleurstellen. Ook erg underexposed hier.

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

voor de liefhebbers van greek, ik heb net ontdekt dat die serie ook op 2be uitgezonden wordt

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Veel aanhangers voor Arrested Development dus denk dat ik daar maar voor ga!

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Hier nog een aanhanger van SoA.. Absolute aanrader

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

schram101 wrote:

Hier nog een aanhanger van SoA.

(ja ik snap dat het een afkorting in dit geval is..)

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

Justified Season 1, Heb de eerste 2 episodes gezien en bevalt me heel goed.

Suits Season 1(Nog lopend), Eerste 5 gezien en verslaafd.

Rome Season 2, Eindelijk aan begonnen, is erg vermakelijk.

24 Season 1, Nooit eerder 24 gezien maar kijkt lekker weg.

Entourage Season 8(Nog lopend), Normaal haat ik maandagen maar nu ff niet.

Breaking Bad Season 1, Best aardig maar langdradig

Nip/Tuck Season 1, Kijkt lekker weg maar de sfeer is er niet.

Deadwood Season 1, Kom niet verder dan 6 episodes, zelfde verhaal als met Boardwalk

Dexter Season 5, Heb het wel gehad met Dex, kom niet verder dan Ep 8

In September weer kijken: Community S03, Fringe S04

En eind dit jaar: The Walking Dead S02, South Park S15 Part 2, Family Guy S10

Volgend jaar: Californication S05, Game of Thrones S02

Kijk een hoop series door elkaar

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Series die ik volg:

- Buffy the Vampire Slayer S1

- Desperate Housewives S1

- Grey's Anatomy S2

- That 70's Show S3

- Big Bang Theory S1

Series per week:

- Pretty Little Liars S2

- True Blood S4

- Jersey Shore S4

- The Nine Lives of Chloe King S1

- Friends with Benefits S1

- Awkward S1

- The Lying Game S1

In September weer Beginnen:

- The Vampire Diaries S3

- Modern Family S3

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Justinw wrote:

Veel aanhangers voor Arrested Development dus denk dat ik daar maar voor ga!

Krijg je zeker geen spijt van. S3 heeft maar 13 eps volgens mij, dus neem die dan ook gelijk mee. Ben benieuwd naar je review in het AD-topic.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Damn, hoe kan iedereen zoveel series door elkaar kijken? Dat is toch niet relaxed?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Juist wel. Niets zo relaxed als lekker voor een goede serie gaan zitten.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Ja voor eentje, maar wanneer je er meerdere (zie hier mensen een stuk of zes) door elkaar kijkt volg je er toch niets meer van?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jawel hoor, als je wekelijks een aflevering kijkt, blijf je prima in het verhaal zitten. Het nadeel is alleen dat sommige series een hiatus hebben en dan wekenlang niet uitgezonden worden. Dat is wel balen als je meeloopt met Amerika. Je kunt ook een tijdje wachten tot het hele seizoen afgelopen is zodat je alles in 1 keer kunt kijken, dan zit je wel nog meer in het verhaal, maar niet iedereen kan zo lang wachten.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Ah, tja ik behoor tot die andere groep. Wacht liever 1x een paar maanden dan iedere week een week

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Net de nieuwe episode van Awkward weer gekeken en ik moet zeggen dat het toch wel een favorietje van me begint te worden. Leuke humor, leuke personages en kijkt heerlijk weg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waar kijk je ze Mel? Heb ze nog niet gevonden.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

- Buffy the Vampire Slayer S1

Persoonlijk vind ik Angel beter, maar Buffy is zeker ook niet slecht.

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

Buffy en Angel, dat keken we toen we 11-12 jaar waren, toen het elke dag op televisie kwam.

Nu zie ik daar echt geen herzieningswaarde in en zijn het ook wel series van B-kwaliteit.

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

Staat nergens dat je geen streaming-tips mag geven.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Had al PM, dit mag dus verwijderd worden door een mod als het niet toegestaan is.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Fortune wrote:

Buffy en Angel, dat keken we toen we 11-12 jaar waren, toen het elke dag op televisie kwam.

Nu zie ik daar echt geen herzieningswaarde in en zijn het ook wel series van B-kwaliteit.

Ach, als je ze lang niet meer hebt gezien dan is het toch geen ramp om het weer te gaan kijken na al die jaren? Niks B-kwaliteit ze staan een 8.4 en 8.3 op imdb .

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Ik heb het verwijderd, maar youtube filmpjes mag je wel plaatsen

davert89

• 163 messages
  • 265 votes

- The Office US

- How I Met Your Mother

- The Big Bang Theory

- Californication

- Scrubs

- The West Wing

- Modern Family

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fortune wrote:

Staat nergens dat je geen streaming-tips mag geven.

Same ballpark. Lijkt me ook niet zo lastig te begrijpen. Of je moet de site van het desbetreffende network opgeven, wat niet het geval was.

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

ace leader wrote:

(quote)

Ach, als je ze lang niet meer hebt gezien dan is het toch geen ramp om het weer te gaan kijken na al die jaren? Niks B-kwaliteit ze staan een 8.4 en 8.3 op imdb .

8.4 en 8.3, dat is wel behoorlijk hoog maar fantasie en avontuur fans kunnen er geen genoeg van krijgen natuurlijk.

Telkens een avontuurtje van 50 minuten waar ze het in midden van de aflevering moeilijk krijgen maar op het einde altijd overwinnen. En de special effects waren ook vaak van bedenkelijk niveau.

Heb het nog weleens terug gezien, kijkt natuurlijk wel weg maar nooit had ik zoiets van ik wil al die avonturen nog wel een keer terugzien. Vergeleken met series van nu vind ik het wel b-kwaliteit.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Voor die tijd was het in ieder geval iets nieuws en het trok miljoenen kijkers (niet alleen fantasy/avontuur fans) per aflevering. De series wonnen vele prijzen en kreeg dus vooral positieve reviews. Buffy speelde een grote rol voor de groei van het televisienetwerk van Warner Bros, dus echt slecht kan je dit absoluut niet noemen.

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Same ballpark. Lijkt me ook niet zo lastig te begrijpen. Of je moet de site van het desbetreffende network opgeven, wat niet het geval was.

Streamen en downloaden is niet hetzelfde. Er zijn geen regels tegen streamen tenzij je echt op lugubere sites lugubere filmpjes aan het streamen bent maar dat is weer een ander verhaal.

Je mag gewoon zeggen dat een bepaalde film op youtube te zien is en dan mag je ook zeggen dat een bepaalde serie ergens anders te zien is, zit geen verschil in.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fortune wrote:

Streamen en downloaden is niet hetzelfde. Er zijn geen regels tegen streamen tenzij je echt op lugubere sites lugubere filmpjes aan het streamen bent maar dat is weer een ander verhaal.

Streamen is lastiger aan te pakken maar HBO en Showtime hebben niet voor niks veel lawsuits lopen tegen streaming sites hoor.

Je mag gewoon zeggen dat een bepaalde film op youtube te zien is en dan mag je ook zeggen dat een bepaalde serie ergens anders te zien is, zit geen verschil in.

Ligt aan de motivatie achter het feit waarom je geen downloadtips mag geven, en dat lijkt mij in aardig verband met de motivatie die je kan plakken achter streaming sites.

Al maakt het verder niet zo uit natuurlijk, het leek mij wel vergelijkbaar. Probeer niet het politieagentje te spelen ofzo .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

melvddonk wrote:

Net de nieuwe episode van Awkward weer gekeken en ik moet zeggen dat het toch wel een favorietje van me begint te worden. Leuke humor, leuke personages en kijkt heerlijk weg.

Dat is mooi, want Awkward groeit bij mij ook per episode, dus hier kijk ik alweer naar uit.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Verder gegaan met Arrested Development. De serie is echt geniaal. De grappen en inside jokes volgen mekaar in ongeëvenaard tempo op. Briljant geschreven. Jammer dat de kijkcijfers niet goed waren in de states.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.