• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.079 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Inderdaad, seizoen 1 is ronduit saai maar hetgeen dat daarna komt is echt fantastisch. Gewoon doorbijten.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ben nu bezig met Uta Kata Erg leuke en vooral ook zoete serie (NW had bijna een teiltje nodig)

Dit ligt er verder nog op me te wachten:

11Eyes

Princess Tutu

Claymore

Moon Phase

Air

Shattered Angels

Rumbling Hearts

Rozen Maiden

Nog genoeg te kijken dus

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Can you blame me .

Nu ik ze zo bij elkaar zie heb je nog wel erg veel te doen ja .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Haha nee, het is ook wel een erg zoete serie, maar ik hou daar wel van Heb inderdaad nog genoeg te kijken zo, maar dat vind ik alleen maar lekker, en er zijn ook nog zoveel andere anime series die ik nog wil zien, dus ik ben en blijf voorlopig wel zoet

mrmojorisin123

• 1869 messages
  • 1808 votes

Gezien :

- Friends

- IT-Crowd

- South Park

- Willy's en Marjetten

- Het Geslacht De Pauw

- Wipeout USA

- Charmed

- Sister, Sister

- 3rd Rock from the Sun

- Dawson's Creek

- That '70s Show

- Desperate Housewives

- Married With Children

- One Tree Hill

- The Simpsons

- Pokemon, First Edition

- Mr. Bean

- Boy Meets World

Lopend :

- Family Guy (Seizoen 6/9)

- Californication (Seizoen 1/4)

- Masters of Horror (Seizoen 2/2)*

- Blue Mountain State (Seizoen 2/2)*

- Robot Chicken (Seizoen 1/4)*

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

How i met your mother, big bang theory, glee, covert affairs, jersey shore

een aanrader: freaks and geeks (maar jammer genoeg maar 1 seizoen dacht ik)

van plan om nog te zien: fawlty towers, gossip girl, vampire diaries

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Ik kijk op dit moment:

- Breaking Bad (S4)

- Entourage (S8)

- Game of Thrones (S1)

- Six Feet Under (S1)

- Friday night lights (S2)

Pauze in de VS, maar volgend en helemaal bij:

- How to make it in America

- The Walking Dead

- Eastbound & Down

- South Park

- Mad Men

- Archer

- Californication

- How I met your mother

- Community

Op de rol:

- Dexter

Afgesloten en afgekeken:

- Scrubs

- The Wire

- Arrested Development

- Generation Kill

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Net de pilot van Awkward gezien en dit is zeker iets wat ik ga volgen. Vond de pilot erg grappig.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

melvddonk wrote:

Net de pilot van Awkward gezien en dit is zeker iets wat ik ga volgen. Vond de pilot erg grappig.

Ik heb hem ook gezien en vond het op zich best aardig. De serie is trouwens binnenkort ook op MTV NL te zien.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Mooie puber serie en meer niet maar dat is wel meer met MTV series

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb zojuist ook aflevering 2 bekeken en ga zometeen verder met de derde aflevering. Ik vind het erg grappig. Zit niet echt diepgang in en is enorm voorspelbaar, maar dat maakt verder niet uit. Heerlijk om je verstand op 0 te zetten en gewoon te kijken naar een aflevering van Awkward.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

melvddonk wrote:

Heb zojuist ook aflevering 2 bekeken en ga zometeen verder met de derde aflevering. Ik vind het erg grappig. Zit niet echt diepgang in en is enorm voorspelbaar, maar dat maakt verder niet uit. Heerlijk om je verstand op 0 te zetten en gewoon te kijken naar een aflevering van Awkward.

Moet je ook Teen Wolf kijken van MTV. En Hard Times. Zelfde laken een pak. Of Greek van ABC Family.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Thnx voor de tips. Vind het altijd leuk om iets 'luchtigs' te volgen naast de andere series die ik kijk. En een speelduur van 20 minuten per aflevering is ook altijd fijn. Zal de pilots van die 3 series eens gaan bekijken als ik bij ben met Awkward.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Moet je doen. Greek en Teen Wolf duren wel 40 min.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

40 minuten is ook niet erg, maar een serie 'voor erbij' die 20 minuten duurt is altijd fijn. Als je dan even niet heel veel tijd hebt kan je toch snel eventjes een episode kijken. Ik heb de eerste 4 episodes van Awkward nu gezien en het wordt steeds leuker en beter. Ik hoop dat er nog heel wat seizoenen van gemaakt gaan worden. Vanaf nu wordt het per week volgen.

Ga zometeen de pilot van Hard Times kijken.

edit: Zojuist Hard Times gekeken en dat was toch niet echt mijn ding. Teen Wolf en Greek nog niet geprobeerd, maar dat verschuif ik ook eventjes naar morgen.

Sowieso krijg ik morgen (als het goed is) seizoen 1 van GTST binnen (guilty pleasure ), dus misschien dat het wel uitgesteld wordt naar overmorgen.

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

weet er iemand op welke dag van de week awkward altijd uitkomt?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Woensdagen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik heb gisteren de eerste 7 afleveringen van GTST seizoen 1 zitten kijken en ik heb me rot gelachen. Het acteerwerk is zo slecht dat het gewoon echt lachwekkend is. Vooral Oerlemans als Arnie en Isa Hoes als Myriam doen het echt zo slecht dat het gewoon grappig wordt.

Er zitten een heleboel personages in die ik eigenlijk helemaal niet kende, maar ook een heleboel die helemaal als vanouds voelen. Leuk, leuk, leuk!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Momenteel:

- The Nine Lives of Chloe King S1

- Pretty Little Liars S2

- True Blood S3

- The Vampire Diaries ; starten met S3

- Modern Family ; starten met S3

- Criminal Minds ; starten met S7

- Desperate Housewives ; starten met S8

- Greys Anatomy ; starten met S8

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Voor de fanaten onder ons.

(afbeelding)

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

handig!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Net de pilot van Friends with Benefits gezien. Was best aardig. Ook lekker voor tussendoor, maar niet echt heel bijzonder. Ga het wel blijven volgen denk ik.

Ik kijk heel erg uit naar The Lying Game. Een serie van dezelfde schrijvers als Pretty Little Liars. Vanaf morgen is de pilot te zien. Ben benieuwd!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

The Lying Game wil ik ook graag zien, ben benieuwd of het iets is.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Moet haast wel leuk zijn. Ben trouwens ook benieuwd naar The Secret Circle. Begint volgens mij op dezelfde dag als The Vampire Diaries. Ergens in de tweede week van september ofzo.

edit: Zie nu op die laatst van AHWA dat het klopt. Tweede week van september.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als ze beginnen zit ik in NY waarschijnlijk, dus als ik terug kom heb ik wat in te halen.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Leukste verrassingen van de zomer voor mij:

Teen wolf, na de eerste paar afleveringen dacht ik flauw afkooksel van Vampire diaries maar dan begint het toch echt te groeien

Switched at birth, familiedrama over 2 meisjes die bij hun geboorte omgewisseld zijn en nu proberen beide families elkaar te leren kennen. 1 van de meisjes werd op jonge leeftijd doof. Begint ook nogal traag maar de personages en het verhaal groeien snel, tegen het einde was ik volledig verkocht!

Franklin and Bash, eindelijk terug een advocatenserie met veel humor en uitstekende cast!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Heb entourage helemaal gekeken tot aan 804 vandaag. Zit even te twijfelen welke serie ik nu ga oppakken.

- Heb de pilot van Boardwalk Empire gezien en aangezien HBO garant staat voor kwaliteit geen slechte keuze.

- Sons of Anarchy, word me aangeraden door wat maten maar op het eerste oog lijkt het me niet echt wat.

- Lost, waar mijn zus aan is begonnen.

- Of wat kortere dingen zoals Arrested Development S2, 30 Rock of Community?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

30 Rock en Community Geweldig!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dirty Sexy Money, geweldige serie!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Altijd Arrested Development eerst kijken. Beste comedy aller tijden.

Heb nu drie eps gezien van Switched at Birth en dat is ook erg leuk. Ben klaar met s3 van Breaking Bad, dus die gaat nu even de koelkast in. Ik ga na the wire en breaking bad nu weer verder met iets luchtigers, Greek denk ik. Ook ben ik pas bij 107 van Teen Wolf en 106 van Nine Lives.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.