- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vind in de eerste episode anders niet erg veel vaart zitten. Over de rest kan ik niet oordelen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eerste seizoen kan best wat traag overkomen (lijnen die uitgezet worden, personages die geintroduceerd en wat uitgediept worden), pace wordt pas echt opgepakt in de tweede helft en zal dat tempo ook niet meer verliezen.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik ben IRIS aan het kijken. Bijna klaar en is top. Ik kijk ook naar Faling Skies en ben net afl.5 aan het binnen halen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oh gosh, ik ben begonnen aan Gossip Girl (eerste dvd) maar kom er niet doorheen.
Afhaken of is doorzetten de moeite waard?
Heb je trouwens Charmed al gezien? Dat vond ik echt enorm verslavend. Als je het nog niet gezien hebt is het misschien ook wel iets voor jou. Ben verder nog niet echt iets tegen gekomen wat ik net zo leuk/verslavend vond als TVD, Charmed en PLL.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Charmed heb ik vroeger als kind elke avond gezien, vond het toen erg spannend. Ben een beetje bang dat een herziening tegen gaat vallen, omdat het me nog zo goed bij staat. Eerst maar eens beginnen aan True Blood, daarna kan ik inderdaad Charmed nog eens een kans geven.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Charmed heb ik vroeger als kind elke avond gezien, vond het toen erg spannend. Ben een beetje bang dat een herziening tegen gaat vallen, omdat het me nog zo goed bij staat. Eerst maar eens beginnen aan True Blood, daarna kan ik inderdaad Charmed nog eens een kans geven.
Vind TVD ergens wel veel weg hebben van Charmed. Alyssa Milano is sowieso erg fijn om naar te kijken en ik heb me alleen af en toe gestoord aan Piper (Holy Marie Combs). Verder zit er elke aflevering genoeg spanning in en loopt de verhaallijn goed door. Vooral de romances van Phoebe (Milano) vond ik erg leuk en ook de hotties zijn aanwezig. Ik vond vooral Leo en Cole erg leuk.
Ik word al enthousiast tijdens het typen. Misschien binnenkort maar weer eens herkijken. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Waaat Piper was sowieso mijn favoriet. Stil, slim en met veruit de vetste gave. HMC ftw! Zij was de reden waarom ik uberhaupt Pretty Little Liars ging kijken. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Vanaf vandaag aan Fawlty Towers begonnen. Heb pas serie 1 gezien, wel een geweldig, leuke serie met Britse humor.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Waaat Piper was sowieso mijn favoriet. Stil, slim en met veruit de vetste gave. HMC ftw! Zij was de reden waarom ik uberhaupt Pretty Little Liars ging kijken.
Vond haar gewoon niet zo heel leuk. HMC wel, maar haar personage niet. De vetste gave had ze wel en ook vond ik haar verhaallijn (met Leo) wel leuk. Maar het karakter van Piper (vooral dat nerveuze ofzo af en toe) vond ik helemaal niets.
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
Wij waren begonnen met nieuwe copserie Blue Bloods. Viel zwaar tegen en met aflevering 7 van 22 zijn we er mee gestopt. Verspilling van tijd
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vond haar gewoon niet zo heel leuk. HMC wel, maar haar personage niet. De vetste gave had ze wel en ook vond ik haar verhaallijn (met Leo) wel leuk. Maar het karakter van Piper (vooral dat nerveuze ofzo af en toe) vond ik helemaal niets.
Ah dat kan, maar ik heb een zwak voor dat soort personages. Hermelien en Monica zijn niet voor niets mijn jeugdcrushes.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Wij waren begonnen met nieuwe copserie Blue Bloods. Viel zwaar tegen en met aflevering 7 van 22 zijn we er mee gestopt. Verspilling van tijd
Allemaal series van dezelfde zender. Blue Bloods is er een van maar ook 24, CSI, NCIS, Bones een nieuwe slechte aftreksel van Heroes genaamd ALPHAS en zo nog een lijst aan vrij matige series en oja True Blood is er ook van.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
The Wire nadert zijn einde voor me. Voor mij de eerste keer dat ik een serie van meerdere seizoenen van DVD bekeken heb en hoewel ik besef dat ik lang niet alles zo goed ga vinden als The Wire ga ik toch meer series op deze manier bekijken. Om afkickverschijnselen te temperen staat de miniserie The Corner in bestelling en ik heb tig films te zien. Maar ik ben ook langzaam aan het bedenken wat de volgende serie gaat worden. Van het meeste heb ik nog helemaal niks gezien.
Op mijn voorlopige interessant-lijstje staan in elk geval Six Feet Under, Mad Men, misschien The Shield, Carnivale of Deadwood. Verder Oz, The Sopranos (wel al delen van gezien), Dexter en de andere David Simon series: Homicide, Generation Kill en Treme. Six Feet Under maakt de grootste kans denk ik om over een maand of wat de volgende te worden. Treme ziet er ook zeer interessant uit, maar ik denk dat ik series prefereer die al af zijn.
Maar misschien vergeet ik de ultieme aanrader...
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zit op het moment ook weer een beetje te zoeken. Nog 2 afleveringen True Blood te gaan en dan ben ik bij en wordt het per week volgen. Ik ga ook maar weer op zoek naar wat anders. Six Feet Under lijkt me ook wel wat, maar is iets totaal anders dan wat ik normaal kijk op serie-gebied. Ergens deze (of volgende) week krijg ik Desperate Housewives en The Ghost Whisperer binnen, dus dat zijn sowieso ook kandidaten.
Verder neig ik ook heel erg naar Buffy, maar ik weet niet of ik mezelf wel een plezier doe met wéér een vampierenserie. Ik heb eigenlijk wel zin in iets luchtigs tussendoor à la Hannah Montana, Modern Family of Full House (die heb ik allemaal al gezien). Heb de pilot van Victorious net opgezet, maar dat vond ik eigenlijk niet heel boeiend. Ik ben dus weer eens zoekende.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ben vandaag begonnen aan Raising Hope
Net de tweede aflevering erop zitten en ben waarschijnlijk hooked..
Imperial Figure
-
- 297 messages
- 741 votes
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Maar misschien vergeet ik de ultieme aanrader...
The West Wing
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is dit een nieuwe ABC Family serie? Zo ja, dan lijkt 't me best tof. ABC rocks.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Volgens mij is het een tv-film van ABC, zoals Cyberbully.
Klinkt leuk, ja. Zeker met Lyndsey Shaw. Bedankt voor de tip.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ha, inderdaad! Zag het voorbij komen bij PLL, maar de trailer is leuk, fijn sfeertje.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Lijkt me ook wel wat inderdaad. Lyndsey Shaw is sowieso erg leuk in 10 things I hate about you (de serie).
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Six Feet Under lijkt me ook wel wat, maar is iets totaal anders dan wat ik normaal kijk op serie-gebied.
Starbright boy: jij kan er wel met een gerust hart aan beginnen. En ik ben er zelfs nog wat zekerder van dat je Mad men goed gaat vinden. Van de rest van de titels die je noemt en die ik gezien heb (Oz, Dexter, Carnivàle en The Sopranos) wil ik je alleen Dexter afraden. Niks voor jou denk ik.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Denk inderdaad dat Six Feet Under niet echt iets voor mij is, maar ik verlang absoluut niet meer spanning en vaart bij True Blood. Misschien dat ik dat ergens in het begin (eerste 4 episodes van seizoen 1 (?)) gezegd heb, maar dat is nu absoluut niet meer het geval. Heb in een korte tijd alle afleveringen gekeken en ik kan nu alweer niet wachten tot de volgende episode.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ja, heb bij True blood alleen je eerste bericht gelezen en daar verwees ik naar. Maar dan nog. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Maar een complete serie beoordelen op de eerste 4 afleveringen is onmogelijk. Na die eerste 4 afleveringen had ik ook helemaal niet het idee dat ik het zo leuk zou gaan vinden als dat ik het uiteindelijk vond. Maar wees maar niet bang, ik ga niet beginnen aan Six Feet Under. Ga zometeen de pilot van Buffy maar eens opzetten. Dat is meer mijn ding denk ik zo.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Buffy? Is dat niet die serie met die... vampieren?
Ah joh, geef Six feet under gewoon een kans!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Fawlty Towers gezien. Een geweldig serie. Ik zou nu graag The Pacific willen zien, maar de dure prijzen laten mij even wachten tot het wat gedaald is.
Voor de rest zijn er geen series die echt mijn aandacht hebben.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Eerste 2 episodes van Buffy gezien en tot nu toe vind ik het eigenlijk maar niks. Toch nog even doorkijken totdat ik 10 episodes gezien heb. Als het dan nog steeds niks is, dan haak ik af en ga ik weer op zoek naar wat anders.
Vind dat zoeken naar een nieuwe serie altijd zo vervelend. Ik ben altijd blij als ik wat gevonden heb wat ik écht leuk vind. Vind het altijd erg moeilijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Buffy wordt volgens mij pas in S3 pas echt interessant en vooral S1 is het doorbijten meen ik.