• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.414 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zo briljant geschreven zie je ze niet vaak nee . Only HBO. Zonder twijfel meest briljante comedy ooit, hands down. Briljant geschreven, cast met een sterke delivery. Fuck it, ik ga het ook weer herzien!

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Ik denk dat ik eens begin met The Twilight Zone (1959-1964).

Maar hoe is de serie eigenlijk? Is het wel wat ?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Justinw wrote:

Verder gegaan met Arrested Development. De serie is echt geniaal. De grappen en inside jokes volgen mekaar in ongeëvenaard tempo op. Briljant geschreven. Jammer dat de kijkcijfers niet goed waren in de states.

Moet je nagaan dat in S3 de grappendichtheid nog hoger is omdat dat seizoen maar 13 eps kent. Nu de film nog. Hopelijk keert elk bijzonder personage dan terug, want AD zit er vol mee. Werkelijk alles heeft met elkaar te maken en alle verhaallijnen komen mooi samen. Come on!

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Fortune wrote:

Buffy en Angel, dat keken we toen we 11-12 jaar waren, toen het elke dag op televisie kwam.

Nu zie ik daar echt geen herzieningswaarde in en zijn het ook wel series van B-kwaliteit.

Visueel misschien B kwaliteit maar daar stopt het dan ook, ik ken geen andere serie die zoceel herbekijkwaarde heeft dan Buffy en ook Angel, zo sterk geschreven en met zoveel humor en drama, heb ze ondertussen zeker al 3 keer volledig gezien en nog steeds helemaal niet beu.

Enige andere serie die ik de laatste jaren herbekijk is Big Bang Theory,

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Ik vind Buffy en Angel geweldig. Het gaat me vooral om de personages.

Daarnaast zit er genoeg humor in.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik heb allebei de series nog nooit gezien en ben sinds kort begonnen aan Buffy. Ik vind het tot nu toe nog niet echt boeiend, maar misschien dat het nog gaat komen. Ik hoor zoveel positieve berichten dat ik toch maar blijf kijken. Ben benieuwd of het tweede seizoen al beter is.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

melvddonk wrote:

Ik heb allebei de series nog nooit gezien en ben sinds kort begonnen aan Buffy. Ik vind het tot nu toe nog niet echt boeiend, maar misschien dat het nog gaat komen. Ik hoor zoveel positieve berichten dat ik toch maar blijf kijken. Ben benieuwd of het tweede seizoen al beter is.

Op basis van seizoen 1 had ik waarschijnlijk ook niet verder gekeken want dat moet zwaar onderdoen voor de rest, het wordt echt alleen maar beter.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik hoor het echt van iedereen, dus vandaar dat ik ook verder kijk. Anders was ik al lang afgehaakt. Nu trouwens ook veel gezien van The Nine Lives of Chloe King. Ook prima als tussendoortje.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Series gezien:

Prison Break

That 70 show

Scrubs

Band of Brothers (mini-serie)

Series aan het volgen

Chuck (moet nog beginnen aan S4)

Californication (bezig met S1)

The Sopranos (bezig met S3)

Lost (bezig met S1)

Dexter

How I Met Your Mother

Zullen zometeen nog wel een paar te binnen schieten.

Warren Stantin

• 185 messages
  • 0 votes

Series die (helaas) allang niet meer bestaan maar die ik nog steeds briljant vind zijn Inspector Morse en La Piovra. Gelukkig heb ik de delen allemaal op dvd.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Eazy wrote:

Series gezien:

Lost (bezig met S1)

Jaloers, jij gaat het nog mooi krijgen! (Ook even heel slecht, maar daarna weer heel mooi!)

lost s1 ja die krijgt het nog mooi ja

en hoe zit het met bones? net 1 aflevering gekeken denk dat ik criminal minds ga missen

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

How to make it in America krijgt eindelijk een nieuwe seizoen.

Ik dacht dat die allang geannuleerd was en wist niet eens dat ze verder gingen.

Is wel belachelijk dat er anderhalf jaar tussen zit.

Maar goed 2 Oktober zullen we het zien.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Begonnen aan Friday Nights Lights, begon wat mij betreft al meteen lekker!

Voor de rest gaan we is kijken hoeveel series ik dit jaar 'live' bij kan houden, wil in principe Chuck, Community, The Vampire Diaries, How I Met Your Mother, Hart of Dixie, The Big Bang Theory en The Walking Dead bijhouden.

Hopen dat ik mezelf kan beheersen en een aantal van deze series weet te bewaren om vervolgens een geheel seizoen achter elkaar te kunnen kijken.

Wat betreft series die al geëindigd zijn wil ik na FNL ook nog Lost, Prison Break, Carnivàle, Deadwood, Rome en The O.C. bekijken..

En zo heb ik er nog wel een aantal die het bekijken waard schijnen te zijn, helaas niet genoeg tijd .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Net weer de episode van Awkward van deze week gekeken. Blijft erg leuk. Jammer dat het maar +/- 22 minuten duurt. Had van mij best 40 minuten mogen zijn. Hopelijk komen hier nog vele seizoenen van.

bryandejong

• 12 messages
  • 812 votes

Vroeger heb ik lost gevolgd, kijk nu 2 and a half men en The Big Bang Theory wanneer ze voorbij komen tijdens het zappen.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Game of Thrones (zit te wachten op seizoen 2)

Dexter (zit te wachten op seizoen 6)

Melosi

• 8 messages
  • 176 votes

Wat ik zeker kan aanraden is:

1. Suits (seizoen 1 is 10 episodes onderweg)

2, The Mentalist (wacht op nieuwe seizoen)

3, Sons of Anarchy (wacht op nieuwe seizoen)

4. Entourage (nieuwe seizoen is zojuist begonnen)

5. Royal Pains (Tegen het einde van het 2de of 3de seizoen geloof ik)

6. Lie to Me (wacht op nieuwe seizoen)

without a doubt, the best.

Kan ik zeker aanraden aan iedereen op dit forum...

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Two and a half men kijk ik soms ook trouwens.

Vind die serie Sons of Anarchy maar saai, heb paar aflveringen gezien maar vond de acteurs maar een stelletje sukkels als stoere motorclub leden. Niet geloofwaardig genoeg, vooral de hoofdpersoon.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Op dit moment eigenlijk alleen That 70's Show (op DVD) en Entourage (nieuwe aflevering download ik elke maandag)

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

@ Melosi

Lie to me is gecancelled, dus geen 4e seizoen

Melosi

• 8 messages
  • 176 votes

Val.Broman wrote:

@ Melosi

Lie to me is gecancelled, dus geen 4e seizoen

Seriously?!

Altijd het zelfde liedje met goede series, gelukkig beginnen velen van wat ik volg binnenkort weer.

Zolang White Collar, Game of Thrones, Sons of Anarchy en Entourage maar niet vroegtijdig gecancelled worden.

Nog iemand suggesties om te gaan kijken?

herder

• 425 messages
  • 0 votes

Geen een.

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

Entourage is al bezig aan zijn laatste seizoen, nog maar 2 afleveringen..White Collar heeft redelijk goede kijkcijfers dus die houd het nog wel ff vol. GOT krijgt iig een 2e seizoen maar of er ook een 3e zal komen? ben bang voor hetzelfde verhaal als met Rome. SOA is een kijkcijferhit dus zal het zeker wel een 5e en 6e seizoen krijgen

Verder kan ik je Justified wel aanbevelen. Wat ik meestal doe als ik op zoek ben naar nieuwe series is een hele boel Pilots kijken en de goede ga ik dan verder volgen.

custom22

• 30 messages
  • 116 votes

comedy: The big bang theory, party down, happy endings, episodes(aanrader met matt leblanc en een veel betere rol dan je gewend bent)

Drama: Dexter, justified, Boardwalk empire, weeds, The mentalist, californication, Breaking bad! (de laatste is een aanrader)

sci-fi: Misfits, en op dit moment alleen falling skies, en eigenlijk valt die nogal tegen.

aktie: criminal minds, chuck (kan ook bij comedy)

arrested development staat nog op m'n verlanglijstje, maar september komt eraan en dan beginnen weer een hoop series aan hun nieuwe seizoen. dus het wordt nog druk.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Melosi wrote:

(quote)

Seriously?!

Altijd het zelfde liedje met goede series, gelukkig beginnen velen van wat ik volg binnenkort weer.

Zolang White Collar, Game of Thrones, Sons of Anarchy en Entourage maar niet vroegtijdig gecancelled worden.

Nog iemand suggesties om te gaan kijken?

Covert affairs ligt wel wat in de lijn van White collar en Castle lijkt wat op The mentalist maar voor mij beter. Verder de serie die ik iedereen aanraadt omdat hij gewoon echt zo goed is: Dexter! En als het sci fi mag zijn Battlestar Galactica.

White collar is trouwens heel onlangs nog vernieuwd voor een 4e seizoen dus dat zit wel goed.

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

Net nieuwste aflevering gezien van Rescue Me en moet zeggen dat het een van de sterkste afleveringen ooit is in een serie.

Ik weet het, niemand kijkt dat hier terwijl het echt een populaire serie is in het algemeen.

Het einde van deze aflevering is niet normaal sterk en laat je sprakeloos achter gewoon. Nog nooit met een serie gehad. Een ontzettend onvoorspelbare aflevering die eigenlijk doet wat je ervan verwacht alleen in het extreme en iets doet wat je niet als een mogelijkheid acht.

Nog maar een aflevering en dan is het met deze serie ook weer gedaan.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Akward begint hier echt favoriet te worden. Zijn er nog meer mensen hier die dat kijken? Héérlijk humor, leuke personages en lekker sarcastisch en cynisch allemaal. Verder heef het een erg fijn highschoolsfeertje (just what I like) en kijkt het erg lekker weg. Ik baal vaak echt als de 20 minuten weer om zijn en ik weer een hele week moet wachten op een nieuwe episode.

Volgens mij zenden ze het sinds een paar weekjes ook uit op MTV.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ha, toevallig hadden vrienden het gister op staan. De laatste drie afleveringen gekeken en het is idd erg leuk. Wel heel voorspelbaar enzo, maar zeker vermakelijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Awkward vind ik dan niet al te best. Niet inventief, niet best geschreven en vooral erg braaf. Vooral erg overbodig omdat er vele betere counterparts zijn. RJ Berger anyone? Misshcien maar weer eens herzien .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.