- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
saltyballs
-
- 4 messages
- 84 votes
Recentelijk Godless, Manhunt: Unabomber, Mindhunters, Dark en the Deuce (heel goed) gezien. Peaky blinders wil nog niet echt pakken en ben een beetje zoekende. Iemand al la Mante (netflix) gezien?
Pierre1988
-
- 6 messages
- 0 votes
Recentelijk Godless, Manhunt: Unabomber, Mindhunters, Dark en the Deuce (heel goed) gezien. Peaky blinders wil nog niet echt pakken en ben een beetje zoekende. Iemand al la Mante (netflix) gezien?
Peaky Blinders is echt een top serie, ik zou even doorzetten met deze serie.
Ben nu zelf bezig met Dark (Netflix) heb nu 3 afleveringen gezien, maar ik vind het nog niet top. Maar ga hem wel verderkijken.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Poeh, wat een eerste 3 afleveringen van Banshee seizoen 2! Toch geen tijd voor een tussendoortje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dark, La Mante en The Strain staan hier nog op het lijstje. Van Dark en The Strain aflevering 1 gezien, nog niet top maar wil wel doorkijken.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Oja, The Strain. Was ik ook ooit aan begonnen.. Misschien weer eens oppakken.
Van Helsing eerste seizoen inmiddels klaar, heb daar extreem van genoten!
Kijk nu Mars (tof concept, best mooie uitwerking) en Terra Nova, maar daar is (gelukkig) maar 1 seizoen van 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
The Bridge seizoen 4 begint nog niet echt heel sterk.
Pierre1988
-
- 6 messages
- 0 votes
The Bridge seizoen 4 begint nog niet echt heel sterk.
Alathir
-
- 2125 messages
- 1635 votes
Trollhunters aan het kijken, animatieserie van Guillermo Del Toro en ik vind het best goed. Normaal ben ik niet zo'n animatiekijker maar dit is zeker ook voor volwassenen. Het is in de aard van How to train your dragon en ja je zult er even moeten inkomen. Echt een heerlijke fantasywereld met aardig wat grappen en natuurlijk kijk ik het ook omdat het één van Anton Yelchin's laatste rollen is (één van mijn favoriete acteurs)
saltyballs
-
- 4 messages
- 84 votes
Peaky Blinders is echt een top serie, ik zou even doorzetten met deze serie.
Ben nu zelf bezig met Dark (Netflix) heb nu 3 afleveringen gezien, maar ik vind het nog niet top. Maar ga hem wel verderkijken.
Net klaar met La mante. Het groeiende aantal niet Amerikaanse series van netflix doen het goed. Deze is ook weer prima!
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Momenteel Bates Motel aan het kijken. Eerste 4/5 afleveringen gezien. Ik weet nog niet zeker of ik het leuk ga vinden.
Friends staat nu op Netflix. Prima om tussendoor af en toe even een aflevering mee te pikken. Nog nooit in zijn volledigheid gezien.
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5023 votes
Dark, La Mante en The Strain staan hier nog op het lijstje. Van Dark en The Strain aflevering 1 gezien, nog niet top maar wil wel doorkijken.
Dark is zeer goede serie. Zeker aanrader.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Ik kijk naar Big Little Lies, grote slokkop tijdens de Emmy Awards uitreiking. Raakt me niet erg diep maar entertainen doet het zeker.
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Ik kijk doorgaans niet veel series, maar die nieuwe trailer van The Handmaid's Tale seizoen 2 weet me wel weer bijzonder enthousiast te krijgen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
De laatste series die ik gezien heb:
La Mante (2017) - TvMeter.nl S1 3,5*
Manhunt: Unabomber (2017) - TvMeter.nl S1 3,5*
Shooter - Seizoen 2 (2017) - TvMeter.nl S2 3,0*
The Sinner - Seizoen 1 (2017) - TvMeter.nl S1 4,5*
Bron - Seizoen 3 (2015) - TvMeter.nl S3 4,5*
Arri
-
- 913 messages
- 347 votes
Wat een fijn camerawerk in The End of the F***ing World zeg!
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
En we gaan weer verder op de comedy tour; ditmaal is 'Episodes' aan de beurt. Een erg leuke comedy waarin Matt LeBlanc de botte versie van zichzelf speelt en in een comedy terecht komt die gedoemd is om te falen. Daarbij wordt er een interessant kijkje achter de schermen van de televisiewereld gegeven. Op momenten komt het in de buurt van de huidige #MeToo trend, gezien er een personage in zit die schrikbarend veel gelijkenissen vertoont met Harvey Weinstein.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Stranger Things seizoen 1 was genieten, maar seizoen 2... Ongelooflijk weggeblazen, waardoor je dan pas beseft dat seizoen 1 eigenlijk ook niet perfecter kan als het seizoen dat alles moet introduceren. F*ck man, had ik me maar aan m'n eigen regel gehouden: alleen series kijken die al compleet afgelopen zijn. Nu al ongeduldig en nog zo'n heel jaar te gaan geloof ik voor seizoen 3 en weet ik veel hoelang voor seizoenen daarna.

Nu Sherlock proberen, met nog steeds Banshee en Riverdale als 'tussendoortjes'.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
En ben klaar met Friends. Tien seizoenen eindelijk allemaal bekeken.
Wel goed, dat ze het op tien kwaliteitsvolle seizoenen hebben gehouden.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ik heb sinds kort Ghost Adventures ontdekt op Spike tv.
Hilarisch! Schijnt al 15 seizoenen minstens bezig te zijn, maar ik had er nog nooit van gehoord.
Komt iedere avond rond elf uur op Tv en op YouTube staat het er ook mee vol.
Je moet er vooral niet serieus naar kijken, want dan is er niet veel aan, maar wanneer je er de -onbedoelde- humor van in ziet, zit je je vaak rot te lachen. Het is eigenlijk hele slechte TV over een team van zich zelf benoemde experts die bovennatuurlijk verschijnselen onderzoekt.
Eigenlijk zie je iedere aflevering nauwelijks wat en het zgn bewijs is ook altijd heel discutabel te noemen, maar meestal lig ik dan al lang dubbel van het lachen. Erg grappig voor wie er oog voor heeft.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Toch nog even The Sinner er door heen gejaagd vorige week in plaats van Sherlock. Prima serie toch wel. Nu weer verder gegaan met Banshee seizoen 3, waarvan aflevering 3 maar liefst een 9,7 heeft op IMDb met redelijk veel stemmen. Inderdaad een leuke aflevering, maar als dat de flinke uitschieter moet zijn vond ik het tegenvallen. Hopelijk wordt er zo snel mogelijk wat gedaan aan de eentonigheid, anders is het toch een behoorlijke anticlimax aan het worden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Help. Ik ben weer eens door mijn series heen. Iemand nog tips voor een écht must see serie?
Heb redelijk wat series al gezien, daarnaast een paar series ook -meerdere keren- geprobeerd (GOT, Dark, La Mante, The Strain) maar daar kom ik niet doorheen en bij een enkeling ben ik na de pilot al gestopt, dus het wil niet zo vlotten.
Komedie vind ik wat genre betreft het minst, thriller/crime trekt me het meest aan.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Manhunt: Unabomber (2017) - TvMeter.nl
Zelf vind ik de Scandinavische series altijd erg goed.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Thanks voor de tips! De eerste heb ik gezien, de tweede staat in de kijklist op Netflix geloof ik, en de laatste 2 klinken wel als iets voor mij. Die ga ik sowieso eens een kans geven.
matthieu1204
-
- 49 messages
- 11 votes
Waarom hoor ik niemand hier over Johan Falk.
Voor mij persoonlijk 1 van de de beste series momenteel op Netflix
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Banshee op pauze, te veel van gezien voorlopig.
Nu Penoza S1 t/m 4 herkijken en dan voor het eerst seizoen 5. Zojuist weer de allereerste aflevering gekeken, erg sterk zeg.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Afgelopen weken Boardwalk Empire herkeken. Benieuwd of ik deze keer wel voorbij seizoen 4 kom. Eerste 2 seizoenen valt er sowieso genoeg de genieten, en ik meen in het derde ook? Gaan we komende week zien.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
@John Milton: Het is geen serie dat in mijn Top 5 staat maar ik heb alle seizoenen van Boardwalk Empire bekeken zonder enige problemen.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Destijds was ik met S4 wat klaar mee, nucky ging ergens waar het warm was heen?
synec
-
- 752 messages
- 439 votes
Iemand die Altered Carbon (netflix) al heeft gezien?