- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
The Wire is top. Fijn is dat zowat ieder seizoen de focus op een andere "maatschappelijke groep" -misschien beter: rader in het criminele, maatschappelijke en politiële systeem- in Boston ligt waardoor ieder seizoen zijn eigen...eh eigenheid heeft die maakt dat de serie niet gaat vervelen. Problemen worden vanaf verschillende gezichtspunten belicht en dat maakt de serie gevarieerd en realistisch.
Mijn tekst klinkt vrij saai maar ga gewoon (verder) kijken. 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Dan nu maar weer verder met de stroperige oninteressante traagheid die Luke Cage heet. Het is dat ik het verhaallijn wil volgen voor wanneer alles bij elkaar komt, maar anders... 
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Dan nu maar weer verder met de stroperige oninteressante traagheid die Luke Cage heet. Het is dat ik het verhaallijn wil volgen voor wanneer alles bij elkaar komt, maar anders...
Luke Cage is alles, behalve traag.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Trager heb ik ze bijna niet gezien. Ik haat het als mensen op MM zeggen "dat er niks gebeurt", maar hier is dat toch wel op zijn plaats. Net weer 55 minuten zonder gebeurtenissen gezien.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Whaha, aflevering 4 is geniaal. Nog nooit zo vaak fuck gehoord in 10 minuten. Ik krijg steeds meer vertrouwen in The Wire. Ik zal maar even wachten tot seizoen 1 erop zit anders wordt dit topic meer The Wire Dan serie-gericht 
GoodOldJack
-
- 1339 messages
- 4625 votes
It's Showtime
Voor fans van het iets absurdere werk van Bart De Pauw een aanrader imo. Meerdere keren dubbel gelegen van het lachen en ben nog maar drie afl ver.
Rmie
-
- 528 messages
- 965 votes
Ik volg:
-Broadchurch
-Better call Saul
-Azork
-House of Cards
-Ascension
-The Bridge (Deens/Zweedse versie)
-Black Mirror
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ozarks, nieuwe netflixserie is lekker rauw! Nu 2 epi's gezien, en smaakt naar meer!
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Dat Ozark lijkt me ook wel wat afgaande op het plot en de IMDb score. Zelf nu bij The Wire seizoen 2, aflevering 4. Moet zeggen dat dit seizoen het nog wat traag is tot zover.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik 'geniet' momenteel ook van The World At War, zit nu aan aflevering 7
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ozark klaar. (Netflix)
Heerlijke serie. Geen trailer kijken. Geen synopsis. Kijk gewoon epi 1&2.
Rauw en origineel.
Paar afleveringen zouden je al moeten overtuigen. Ik heb nieuw respect voor Jason Bateman.
Arri
-
- 913 messages
- 347 votes
The People v. O. J. Simpson: American Crime Story: goed!
Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
Toch (ondanks mijn principes) hier mijn lijstje.
Ik kijk voornamelijk naar veel herhalingen van series op Comedy Central (Friends, South Park, Modern Family)
En BBC First de detectiveseries.
Mijn favorieten zijn hierbij toch wel Midsummer Murders, New Tricks, Father Brown en Coroner.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Kan er net mee door, dat Glow. Af en toe een glimlachje, dan weer minutenlang niet opletten zonder iets te hebben gemist. Lekker kort ook, dit einde ga ik wel halen.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ozark: op de helft van seizoen 1. Best aardig, maar ik mis het echt originele en rauwe. Zit er ergens wel in, maar het blijft teveel voortkabbelen..
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
hmmm ik vond het wel degelijk rauw. Maar ja, dat had ik hierboven al gezegd.
Ik moet wel zeggen, dat hij minder beklijft dan ik had verwacht. Toen het af was bleef ik er niet over denken. Maar dan nog heb ik er zolang het duurde wel erg veel lol van gehad.
The People v. O. J. Simpson: American Crime Story: goed!
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Afgelopen weekend de dvd box van Kapitein Zeppos aangeschaft en al een stuk of 15 afleveringen zitten kijken. Blijft leuk deze Vlaamse jeugd serie uit midden jaren '60.
n00r
-
- 669 messages
- 1069 votes
24 augustus (volgens mij) komt the Mist op netflix. Zin in!!
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Ozark S1 was wel vermakelijk. Duidelijk een antwoord van Netflix op Breaking Bad. 7/10
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Nu kijk ik
Friends (halfweg seizoen 8 )
The World at War (aflevering 8, al een maandje niet gekeken, denk ik)
The Big Bang Theory (al alles gezien tem 8, nu kijk ik bij een maat seizoen 6 opnieuw en zit halfweg)
Wat ik nog ga volgen:
Fc de kampioenen (seizoen 18 tem 21 nog, na friends)
Two and a half men (na friends ook)
geen zin/tijd voor een serieuze serie, pff..
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ik heb doorgaans juist geen zin/tijd voor niet serieuze series. 
Ieder zijn meug natuurlijk, maar Een sitcom van begin tot eind kijken, lukt me zelden. Bij The Big Bang theory was ik er ook bij beide pogingen na 2-3 seizoenen toch wel klaar mee, en was de lol er wat af. Two and a half men kon ik helemaal niet kijken. Niet mijn humor, mede door Sheen.
Friends is een uitzondering.
Seizoenen van liefst 10 afleveringen van een uur, met season story arcs en groter, waarbij er ruimte is voor grote ontwikkelingen, karakterverdieping/characterarcs, en waarbij de spanning en het drama door je binding extra voelbaar zijn. En uiteraard met grote acteurs en fijne dialogen. Wanna.
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Ben nu bij aflevering 7 van The Handmaid's Tale. Topshow!
Vandaag de finale van Game of Thrones en episode 16 van Twin Peaks kijken. Zin an!
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Momenteel:
Ballers S3
Queen of the South S2
Preacher S2
Twin Peaks S3
House of Cards S5
In afwachting van nieuwe seizoenen Narcos, Gomorra, Billions, Veep, Atlanta, The Crown, Empire, Master of None, Bron, Stranger Things.
Arri
-
- 913 messages
- 347 votes
Precies hetzelfde voor mij. Ik ben bij geen enkele sitcom verder gekomen dan 1 seizoen, behalve bij Friends. Van Friends heb ik alle afleveringen minimaal 2 keer gezien.
Majestics
-
- 322 messages
- 43 votes
Iemand die de pilot heeft gekeken van The Deuce? Lijkt erop dat HBO weer een nieuwe sterke en rauwe misdaad/drama heeft afgeleverd want ik vond het echt een goede pilot.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Oeh ja daar was ik wel benieuwd naar!
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Spijtig, maar ik loop toch een beetje vast met The Wire. Inmiddels tot en met seizoen 3 aflevering 6 gezien, maar het wordt toch wat eentonig. Dit seizoen heeft nog niet echt een motiverend doel of iets dergelijks waar ik zin in heb.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
heiligschennis. 
Seizoen 4 is juist zo cool
Maar je moet niets tegen je zin gaan kijken natuurlijk.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Op dit moment bezig met 'Twin Peaks' S03 en 'Game of Thrones' S07.
In afwachten van het nieuwe seizoen van 'Black Mirror'. Wat is dat ook geweldig.