• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

The Wire is top. Fijn is dat zowat ieder seizoen de focus op een andere "maatschappelijke groep" -misschien beter: rader in het criminele, maatschappelijke en politiële systeem- in Boston ligt waardoor ieder seizoen zijn eigen...eh eigenheid heeft die maakt dat de serie niet gaat vervelen. Problemen worden vanaf verschillende gezichtspunten belicht en dat maakt de serie gevarieerd en realistisch.

Mijn tekst klinkt vrij saai maar ga gewoon (verder) kijken.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

The Wire is volstrekt briljant.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dan nu maar weer verder met de stroperige oninteressante traagheid die Luke Cage heet. Het is dat ik het verhaallijn wil volgen voor wanneer alles bij elkaar komt, maar anders...

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Zwolle84 wrote:

Dan nu maar weer verder met de stroperige oninteressante traagheid die Luke Cage heet. Het is dat ik het verhaallijn wil volgen voor wanneer alles bij elkaar komt, maar anders...

Luke Cage is alles, behalve traag.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Illum Sphere wrote:

(quote)

Luke Cage is alles, behalve traag.

Trager heb ik ze bijna niet gezien. Ik haat het als mensen op MM zeggen "dat er niks gebeurt", maar hier is dat toch wel op zijn plaats. Net weer 55 minuten zonder gebeurtenissen gezien.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Whaha, aflevering 4 is geniaal. Nog nooit zo vaak fuck gehoord in 10 minuten. Ik krijg steeds meer vertrouwen in The Wire. Ik zal maar even wachten tot seizoen 1 erop zit anders wordt dit topic meer The Wire Dan serie-gericht

GoodOldJack

• 1339 messages
  • 4625 votes

It's Showtime

Voor fans van het iets absurdere werk van Bart De Pauw een aanrader imo. Meerdere keren dubbel gelegen van het lachen en ben nog maar drie afl ver.

Rmie

• 528 messages
  • 965 votes

Ik volg:

-Broadchurch

-Better call Saul

-Azork

-House of Cards

-Ascension

-The Bridge (Deens/Zweedse versie)

-Black Mirror

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ozarks, nieuwe netflixserie is lekker rauw! Nu 2 epi's gezien, en smaakt naar meer!

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Dat Ozark lijkt me ook wel wat afgaande op het plot en de IMDb score. Zelf nu bij The Wire seizoen 2, aflevering 4. Moet zeggen dat dit seizoen het nog wat traag is tot zover.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Ik 'geniet' momenteel ook van The World At War, zit nu aan aflevering 7

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ozark klaar. (Netflix)

Heerlijke serie. Geen trailer kijken. Geen synopsis. Kijk gewoon epi 1&2.

Rauw en origineel.

Paar afleveringen zouden je al moeten overtuigen. Ik heb nieuw respect voor Jason Bateman.

Arri

• 913 messages
  • 347 votes

The People v. O. J. Simpson: American Crime Story: goed!

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Toch (ondanks mijn principes) hier mijn lijstje.

Ik kijk voornamelijk naar veel herhalingen van series op Comedy Central (Friends, South Park, Modern Family)

En BBC First de detectiveseries.

Mijn favorieten zijn hierbij toch wel Midsummer Murders, New Tricks, Father Brown en Coroner.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Kan er net mee door, dat Glow. Af en toe een glimlachje, dan weer minutenlang niet opletten zonder iets te hebben gemist. Lekker kort ook, dit einde ga ik wel halen.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ozark: op de helft van seizoen 1. Best aardig, maar ik mis het echt originele en rauwe. Zit er ergens wel in, maar het blijft teveel voortkabbelen..

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

hmmm ik vond het wel degelijk rauw. Maar ja, dat had ik hierboven al gezegd.

Ik moet wel zeggen, dat hij minder beklijft dan ik had verwacht. Toen het af was bleef ik er niet over denken. Maar dan nog heb ik er zolang het duurde wel erg veel lol van gehad.

Arri wrote:

The People v. O. J. Simpson: American Crime Story: goed!

Staat op de planning! al vanaf de eerste reviews, maar het komt er steeds niet van...

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Afgelopen weekend de dvd box van Kapitein Zeppos aangeschaft en al een stuk of 15 afleveringen zitten kijken. Blijft leuk deze Vlaamse jeugd serie uit midden jaren '60.

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

24 augustus (volgens mij) komt the Mist op netflix. Zin in!!

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Ozark S1 was wel vermakelijk. Duidelijk een antwoord van Netflix op Breaking Bad. 7/10

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Nu kijk ik

Friends (halfweg seizoen 8 )

The World at War (aflevering 8, al een maandje niet gekeken, denk ik)

The Big Bang Theory (al alles gezien tem 8, nu kijk ik bij een maat seizoen 6 opnieuw en zit halfweg)

Wat ik nog ga volgen:

Fc de kampioenen (seizoen 18 tem 21 nog, na friends)

Two and a half men (na friends ook)

geen zin/tijd voor een serieuze serie, pff..

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ik heb doorgaans juist geen zin/tijd voor niet serieuze series.

Ieder zijn meug natuurlijk, maar Een sitcom van begin tot eind kijken, lukt me zelden. Bij The Big Bang theory was ik er ook bij beide pogingen na 2-3 seizoenen toch wel klaar mee, en was de lol er wat af. Two and a half men kon ik helemaal niet kijken. Niet mijn humor, mede door Sheen.

Friends is een uitzondering.

Seizoenen van liefst 10 afleveringen van een uur, met season story arcs en groter, waarbij er ruimte is voor grote ontwikkelingen, karakterverdieping/characterarcs, en waarbij de spanning en het drama door je binding extra voelbaar zijn. En uiteraard met grote acteurs en fijne dialogen. Wanna.

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Ben nu bij aflevering 7 van The Handmaid's Tale. Topshow!

Vandaag de finale van Game of Thrones en episode 16 van Twin Peaks kijken. Zin an!

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Momenteel:

Ballers S3

Queen of the South S2

Preacher S2

Twin Peaks S3

House of Cards S5

In afwachting van nieuwe seizoenen Narcos, Gomorra, Billions, Veep, Atlanta, The Crown, Empire, Master of None, Bron, Stranger Things.

Arri

• 913 messages
  • 347 votes

John Milton wrote:

Friends is een uitzondering.

Precies hetzelfde voor mij. Ik ben bij geen enkele sitcom verder gekomen dan 1 seizoen, behalve bij Friends. Van Friends heb ik alle afleveringen minimaal 2 keer gezien.

Majestics

• 322 messages
  • 43 votes

Iemand die de pilot heeft gekeken van The Deuce? Lijkt erop dat HBO weer een nieuwe sterke en rauwe misdaad/drama heeft afgeleverd want ik vond het echt een goede pilot.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Oeh ja daar was ik wel benieuwd naar!

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Spijtig, maar ik loop toch een beetje vast met The Wire. Inmiddels tot en met seizoen 3 aflevering 6 gezien, maar het wordt toch wat eentonig. Dit seizoen heeft nog niet echt een motiverend doel of iets dergelijks waar ik zin in heb.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

heiligschennis.

Seizoen 4 is juist zo cool Maar je moet niets tegen je zin gaan kijken natuurlijk.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Op dit moment bezig met 'Twin Peaks' S03 en 'Game of Thrones' S07.

In afwachten van het nieuwe seizoen van 'Black Mirror'. Wat is dat ook geweldig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.