- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Eerste aflevering geweldig daarna zakt het flink in.
Als je zombies niks vind lekker links laten liggen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
En als post-apocalyptische werelden je ook niets lijkt (denk dus aan de wereld in I Am Legend), dan ook niet kijken.
Ik vind het wel een geweldige serie, dit omdat ik korte films heb. Hier verdiep je per personage, hun dreigende situatie binnenin het groepje en alles wat buiten het groepje valt. Daarnaast zien de zombie's er extreem goed uit en de vernietigde wereld ook netjes. Alleen grootschalige effecten zijn wat minder (zoals een enorme explosie).
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Vond de Zombie aflevering in Community leuker 
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
De Walking Dead moet je zeker proberen
Is zeker en vast één van mijn favorite series, heb seizoen 1 zo'n paar weken geleden uitgekeken en ben echt onder de indruk. Eén van de spannendste series ooit.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vraag me trouwens af hoe The Walking Dead is, iemand die het kijkt?
Beste serie out there 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes

Even een screen van mijn HDD... Elke serie gestructureerd.. Total Commander is echt een heerlijk programma daar voor 
en ja, ik bewaar al m'n series.
Adviezen zijn welkom al heb ik daar toch geen tijd voor (Suits, Mad Men, Sherlock, en White Collar bv... grmmble)
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Adviezen zijn welkom
[moraalridder]Hier's wat advies; als je iets voor herhaling vatbaar vindt, koop 't dan.[/moraalridder]
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is Games of Thrones iets? Hoor er zulke goede verhalen over, maar weet niet wat te verwachten van de serie. Wil ook niet teveel gaan googlen anders krijg je de helft alweer gespoilerd en daar heb ik ook geen zin in. Ben bijna klaar met Spartacus (love it) en zoek een 'vervanger'.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als je er goede verhalen over hoort heb je je antwoord toch al. Maar een totaal other ballpark dan Spartacus.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Vind Game of Thrones erg vermakelijk.
Mist de subtiliteit wat ik normaal van HBO verwacht, dus gebruik dat niet als vergelijkingsmateriaal.
Maar ik zou het je zeker aanraden!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Was nogal bang dat het een 'mannenserie' zou zijn, maargoed dat dacht ik van Spartacus bijv. ook. Hoor net dat mijn vriend het ook kijkt, dus ik ga maar een inhaalslag maken en als het bevalt kijk ik met hem mee.
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
De laatste tijd kijk ik via Youtube naar de Mary Tyler Moore show uit de '70s, diverse afleveringen zijn er nog te zien. Fijne sfeer, leuke aankleding én grappig 
Hier een stukje bv, waarin Mary een sollicitatiegesprek heeft, nadat ze net verhuisd is.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Dexter (bijna klaar helaas)
The Big Bang Theory (bij)
Game of Thrones (bij)
Mad Men (bij)
The Walking Dead (zal wel weer even duren)
Breaking Bad (ook)
Zodra ik klaar ben met Dexter ga ik beginnen aan Six Feet Under en daarnaast ook Californication maar eens proberen.
Seifer
-
- 805 messages
- 356 votes
Game of Thrones, ben ik eigenlijk gaan kijken vanwege Sean Bean.
The Walking Dead, toch wel een geweldige zombie-serie.
Supernatural volg ik ook nog, een leuke serie waarbij 2 broers jagen op bovennatuurlijke wezens.
The Big Bang Theory bekijk ik ook nog wel eens als ik TV kijk. Het verhaal in die serie interesseert me niet, maar de afleveringen op zich zijn wel leuk. Het is dan ook een serie waarbij het verhaallijn er niet toe doet.
Falling Skies is ook wel nog een leuke serie (o.a. met Will Patton), maar geen idee of ze daar nog mee verder gaan. Dit gaat over een wereld dat is vernietigd en veroverd door aliens, en dat een groep mensen zich tegen de overheersing verzetten.
Firefly is ook aan te raden (helaas allang gestopt en maar 14 afleveringen), maar ook dit is geen standaard TV serie (hier bedoel ik eigenlijk die rotzooi als CSI, Law & Order, etc mee).
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Ik ben net begonnen met Six Feet Under en Modern Family. Verder volg ik iedere week de nieuwe afleveringen van Game of Thrones, Mad Men en The Big Bang Theory. The Walking Dead en Breaking Bad zijn alweer klaar dus dat is even wachten op het nieuwe seizoen.
Op mijn lijstje om hierna te gaan kijken staan: Homeland, Boardwalk Empire en Californication.
zinfandel
-
- 47 messages
- 17 votes
Sopranos was een tegenvaller.
Walking Dead daarentegen erg van genoten (niet verwacht qua zombies verhaal etc. maar werkelijk verrassend goed), dus op naar seizoen 2.
Nu begonnen met Breaking Bad.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zondag aanstaande begint men op het Vlaamse 2BE met de 18-delige reeks 'Grimm'.
Iemand gezien en zo ja, wat kan ik verwachten?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Een crime show met fantasy elementen over een nazaat van de gebroeders Grimm die daardoor sprookjes wezens (goed en slecht) kan herkennen waar anderen gewone mensen zien. Het is een grauwere (snap je
) kijk op sprookjes en de verhalen van de gebroeders worden in procedure vorm verteld met misdadigers en slachtoffers. Een goede pilot maar ben er zelf nooit verder mee gegaan. Tweede seizoen is al besteld door NBC.
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
Kent er iemand misschien Mad Love?
Heb er gisteren 2 afleveringen van gezien en lijkt me niet slecht, lijkt wat op How I Met Your Mother.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76936 votes
Zondag aanstaande begint men op het Vlaamse 2BE met de 18-delige reeks 'Grimm'.
Iemand gezien en zo ja, wat kan ik verwachten?
Ik heb het gezien maar na een paar afl afgehaakt te veel fantasy.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Heb er gisteren 2 afleveringen van gezien en lijkt me niet slecht, lijkt wat op How I Met Your Mother.
Ja heb alle 13 episodes en is bijna precies hetzelfde al How i Met your mother. Alleen met andere personages. Het werd alleen al gecancelled na 13 episodes. Het werd gewoon teveel gezien als een HIMYM ripoff wat het eigenlijk ook was.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb het gezien maar na een paar afl afgehaakt te veel fantasy.
Een crime show met fantasy elementen over een nazaat van de gebroeders Grimm die daardoor sprookjes wezens (goed en slecht) kan herkennen waar anderen gewone mensen zien..
Bijna vergeten, bedankt nog. Ga er later vandaag naar kijken en ik denk (hoop eigenlijjk) dat het iets voor mij is. 
dimi303
-
- 3418 messages
- 3665 votes
Gisteren de eerste aflevering gezien op Kanaal twee van de serie Grimm. Ik vond het nog best meevallen en ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Niet aan beginnen. Als je een echt leuk concept van een vriendengroep wil zien kijk dan Happy Endings. Je lacht je helemaal suf.
Gish
-
- 1445 messages
- 6906 votes
Net 2 seizoenen Downtown Abbey gezien en mensen wat een geweldige serie is dat.
Voor de liefhebbers van Jane Austen, North & South etc een ware must.
Echt genieten.
zinfandel
-
- 47 messages
- 17 votes
Hmm Breaking Bad... een aantal scenes werkelijk krom gelegen van het lachen: badkuipscene zo fantastisch, maar verder niet voor vervolg vatbaar.
Even terug naar Engeland en beginnen met Downstairs Upstairs.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Gisteren met Dexter begonnen. Heb 5 afleveringen gezien, en ben nu al helemaal verkocht aan deze serie. Goed verhaal, sterke acteerprestaties, lekkere muziek, leuke humor. Ja echt een serie die ik met veel plezier verder ga volgen. Werkelijk geniaal. 24 moet daar even voor wijken op dit moment, ben daar nu ongeveer op de helft van S1.
hwwtje
-
- 89 messages
- 0 votes
- Smallville
- Friends
- Chuck
Weet iemand een soortgelijke serie als Chuck? Beetje actie, leuke humor?