- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Maar voor de rest genoeg vrije tijd? Man, als ik zoveel serie's én films dagelijks kijk...
Ik heb al te weinig tijd om één serie normaal te kunnen volgen, laat staan twintig. Ik heb nog zoiets als wat men in de volksmond een sociaal leven noemt. 
De serie die ik nu - tevergeefs - probeer te volgen is Breaking Bad, die ze nu op de VPRO uitzenden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Same here, soms wel 2 maar al snel lastig. Anders zie ik het daglicht ook nooit meer.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Kan het ook niet helemaal meer bijbenen, vooral door andere interesses. Fantasyboekje hier, gamen daar, et cetera. Dus maar even een downloadstopje ingezet. Ben nu bezig met Greek omdat maar eens helemaal af te zien. Ik merk dat ik het fijner vind om meerdere afleveringen van een serie achter elkaar te kijken, dan zit je goed in het verhaal. Dus eind mei-tot september kan ik weer flink wat inhalen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Tussen het lijstje van Eline staan sowieso een heleboel series waarvan we weer moeten wachten op een nieuw seizoen. Zag bijvoorbeeld series als True Blood, Awkward en The Vampire Diaries ertussen staan en deze series zijn nu niet lopende.
Bovendien is het voor mij ook prima te doen. 2 afleveringetjes op een dag en je bent klaar. Dat kost net zoveel tijd als 1 film..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb al te weinig tijd om één serie normaal te kunnen volgen, laat staan twintig. Ik heb nog zoiets als wat men in de volksmond een sociaal leven noemt. 
De serie die ik nu - tevergeefs - probeer te volgen is Breaking Bad, die ze nu op de VPRO uitzenden.
Wie zegt dat ze alles op 1 dag kijkt? Ze kan gewoon alles over een week kijken, dan valt het best mee. Of je nou 's avonds 3 uur tv kijkt of 3 uur series, wat is het verschil? Ik kijk op sport en actualiteit na bijna geen tv, heerlijk hoor. Des te meer tijd voor een leuke film of serie. Heeft echt niks te maken met wat jij Eline, gebrek aan sociaal leven, verwijt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ach, veel series kijk ik samen met mijn vriend, en 's avonds na het werk is het lekker om op de bank te ploffen en samen een aflevering of meer te kijken. Duurt gemiddeld zo'n 40 minuten, dus valt aardig mee. Inderdaad hetzelfde of je nou een film kijkt of 2 á 3 afleveringen van een serie.
Dus nee, ik heb geen boeiend sociaal leven en ik zit lekker burgerlijk mijn serietjes te kijken met mijn vriend of met mijn vriendinnen.(Series als Grey's Anatomy of Desperate Housewives bijv.) Vaak spaar ik ook enkele afleveringen van een serie op om ze allemaal achter elkaar te kijken op een luie zondag (zoals The River). En wat anderen daarvan vinden zal me ook een worst wezen eigenlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Same here, soms wel 2 maar al snel lastig. Anders zie ik het daglicht ook nooit meer.
Heb jou ook lijstjes zien posten van minimaal 6 á 7 lopende series en je had het ook over 'marathons' of in ieder geval over periodes waarin je veel series keek ipv films, dus begrijp je opmerking niet zo goed.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En zoals ik nu aangeef zijn dat er nu maximaal 2 en meer kan ik niet 'dragen' op dit moment. Een nieuwe woning bewoonbaar maken is ook niet een kwestie van een paar uurtjes dus moet wel flink wat time slots voor series/films laten vallen. Ik heb het dus niet over het feit dat veel series kijken gelijk staat aan het daglicht niet meer zien maar wel als ik het zou doen op dit moment.
Fortune
-
- 4316 messages
- 2772 votes
Gewoon doen wat je wilt doen Eline!
Maar wat ik heb met series is dat ik niet kan stoppen en dat ik op een doordeweekse dag tot half 3 afleveringen zit te kijken terwijl ik om 7 uur op moet staan.
Laatst Modern Family ontdekt en 3 seizoenen in een week gekeken.
Werkt altijd wel erg verslavend op mij, series kijken.
Met Breaking Bad heb ik zelfs een keer een nacht doorgehaald 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hehe, herkenbaar Fortune. (Al ben ik een pussy en red ik een nacht doorhalen niet). Zeker als je net een nieuwe serie ontdekt die goed bevalt. Heb Breaking Bad ook al een hele tijd op het lijstje staan maar als ik dat zo lees wacht ik daar nog maar even mee totdat er wat meer series die ik volg stoppen/pauze hebben.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Breaking Bad heb ik net vorige week afgerond, aanrader!
Bij mij valt het gelukkig mee. Ik volg momenteel vooral sitcoms. Die duren maar 20 minuten per aflevering, dus met een uurtje of 2, 3 per week heb ik nu wel alles gezien wat ik wekelijks volg.
Maar laat mensen lekker zelf bepalen wat ze kijken en hoeveel ze kijken. Om meteen termen als ''gebrek aan sociaal leven'' te noemen is wat flauw. TV programma's zijn tegenwoordig zo kansloos en matig (of je moet programma's als Barbie's Bruiloft, Oh Oh Cherso en Hollands Top Model leuk vinden
) dat mensen logischerwijs sneller de dvd boxen erbij pakken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
*Zal maar niet vertellen dat ze momenteel RTL 5 op heeft staan* 
david bohm
-
- 3075 messages
- 3439 votes
Een paar van de series van Film1 volg ik.
Revenge (goed kijkbaar)
Once upon a time (kijkbaar)
Borgen (aanrader)
De filmkanalen beseffen zich dat series verslavend zijn.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Wie zegt dat ze alles op 1 dag kijkt? Ze kan gewoon alles over een week kijken, dan valt het best mee. Of je nou 's avonds 3 uur tv kijkt of 3 uur series, wat is het verschil? Ik kijk op sport en actualiteit na bijna geen tv, heerlijk hoor. Des te meer tijd voor een leuke film of serie. Heeft echt niks te maken met wat jij Eline, gebrek aan sociaal leven, verwijt.
Ik verwijt Elineloves helemaal niets, beste A&L1. Met de zinsnede 'Ik heb nog zoiets als wat men in de volksmond een sociaal leven noemt' impliceerde ik mijzelf. Vreemd dat je juist mijn bericht aanhaalt, terwijl het bericht van Minotaurus - waar ik in eerste instantie op reageerde - een stuk suggestiever is betreffende die vrije tijd en daarbij ook een directe reactie was op Elineloves.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat ik jou quote is toeval, las hem toevallig en wilde er wat over zeggen. Als je het niet onaardig bedoelde, dan neem ik uiteraard mijn woorden terug.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Mijn lijstje is ook oneindig lang, heb series die ik wekelijks volg, dan series die ik aan het inhalen ben en dan nog ns een paar dvd boxen thuis. Het is gewoon m'n grootste hobby, samen met m'n man en wij zitten op zaterdagavond ook veel liever met z'n tweetjes voor tv dan op stap te gaan. Vroeger volgde ik er ook maar een paar hoor maar met ouder te worden, minder andere hobby's en uitgaansleven, en een overkill aan slechte films is dat stilaan gewoon gegroeid, je zit vaker thuis en op tv zelf vind ik zo weinig dat me echt boeit dus maar beginnen series downloaden 
Op dit moment volg ik:
Switched at birth
the River
Grey's anatomy
Big bang theory
Happy endings
Raising Hope
Cougar town
Castle
Fringe
Smash
Criminal minds
Being human Us
Desperate Housewives
Vampire diaries
Angel
The good wife
Shameless us
Californication
New girl
The walking dead
Once upon a time
Supernatural
Glee
Scrubs
Key and Peele
en ik vergeet er zeker nog wel een paar, door de vele breaks valt het mee om alles bij te houden, sommigen ben ik aan't inhalen en kijk ik maar eens om de 2 weken ofzo en de vele 20 minuten series zijn ideaal om snel te kijken 
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76935 votes
Ach, veel series kijk ik samen met mijn vriend, en 's avonds na het werk is het lekker om op de bank te ploffen en samen een aflevering of meer te kijken. Duurt gemiddeld zo'n 40 minuten, dus valt aardig mee. Inderdaad hetzelfde of je nou een film kijkt of 2 á 3 afleveringen van een serie.
Dus nee, ik heb geen boeiend sociaal leven en ik zit lekker burgerlijk mijn serietjes te kijken met mijn vriend of met mijn vriendinnen.(Series als Grey's Anatomy of Desperate Housewives bijv.) Vaak spaar ik ook enkele afleveringen van een serie op om ze allemaal achter elkaar te kijken op een luie zondag (zoals The River). En wat anderen daarvan vinden zal me ook een worst wezen eigenlijk.
Daar heb je helemaal gelijk in gewoon doen wat je leuk vindt doe ik ook 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Gewoon doen wat je wilt doen Eline!
Maar wat ik heb met series is dat ik niet kan stoppen en dat ik op een doordeweekse dag tot half 3 afleveringen zit te kijken terwijl ik om 7 uur op moet staan.
Laatst Modern Family ontdekt en 3 seizoenen in een week gekeken.
Werkt altijd wel erg verslavend op mij, series kijken.
Met Breaking Bad heb ik zelfs een keer een nacht doorgehaald
Heb ik serieus ook gedaan met Breaking Bad ik moest om 6 uur opstaan en kon niet stoppen. en voor ik het wist was het 3 uur. Toen dacht ik fokkit ik kijk wel door.
Tiany
-
- 527 messages
- 754 votes
"Corner Gas" op ACHT
"Desperate Housewives" op CANVAS
"Getrouwd met een misdadiger" op VIJF
"Crime Investigation Australia" op 2BE
en 2 keer alle afleveringen van "Martin en Monita" bekeken op VITAYA
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Lie to Me, tot aflevering 8 gezien maar ging wel wat tegenstaan.
Archer nu bij aflevering 7, its a keeper 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Voor de liefhebbers: Breaking Bad, The Tudors, Damages en Weeds zijn nu 2de halve prijs bij de FRS.
zinfandel
-
- 47 messages
- 17 votes
voor de Mad Men liefhebbers, als je even niets te doen hebt... 
Imperial Figure
-
- 297 messages
- 741 votes
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Na Lost S3 afgerond te hebben begonnen aan Twin Peaks. 
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Momenteel volgen wij de volgende series:
- Once upon a time
- Revenge (echt een aanrader!)
- Criminal Minds
- NCIS en NCIS:LA
- Spartacus
- Californication
- Castle
- 2 broke girls (waarbij ik MAX echt geweldig vind)
- The Glades
- CSI: Las Vegas (aantal seizoenen niet gevolgd, maar Ted Danson bevalt mij uitstekend en ben ook zeer benieuwd naar Elisabeth Shue). Wel erg jammer dat Catherine (Marg Helgenburger) de serie heeft verlaten.
R-VV
-
- 1 messages
- 0 votes
ik kijk:
The voice US
The voice UK
Mob Wives
Khloe and lamar
Keeping up with the kardashians
Kourtney and kloe take new york
Bethenney ever after
Million dollar listing
Million dollar listing new york
Million dollar decorators
the real housewives of beverly hills
the real housewives of orange county
the real housewives of atlanta
the real housewives of new york city
the real housewives of new jersey
the celebrity apprentice
grimm
jersey shore
once upon a time
alcatraz
Touch
Awake
New girl
the river
modern family
revenge
nikita
90210
the secret circle
the walking dead
the killing
suburgatory
two and a half men
GCB
Q'viva the chosen
Shameless US
Missing
smash
person of interest
Homeland
Terra Nova
the only way is essex
Ringer
Breaking Bad
American horror story
Gossip Girl
Dexter
Californication
Weeds
Best wel veel dus:P
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Enigste serie waar ik tijd voor heb en ook elke zondag kijk is Homeland, fantastische serie!
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Vraag me trouwens af hoe The Walking Dead is, iemand die het kijkt?