• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.384 actors
  • 9.375.067 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Gister ook begonnen aan Gossip Girl en ik ben nu al verslaafd. Heerlijke serie waar ik waarschijnlijk zo doorheen ben. Gelukkig is het nog bezig

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Onlangs begonnen aan Californication, echt geweldig!

Momenteel zit ik in seizoen 3.

Uzza_Sparta

• 1195 messages
  • 2138 votes

wij hebben net de derde seizoen van MISFITS en de nieuwe serie SUITS afgekeken. Tot nu toe maar een seizoen van Suits, maar wel een aanrader

Misfits (TV Series 2009– ) - IMDb

Suits (TV Series 2011) - IMDb

Sannz

• 30 messages
  • 0 votes

ma: Californication, House of Lies

di: How i Met Your Mother, Two and a Half Men, the Voice U.S.

wo: White Collar

do: Modern Family, Happy Endings

vr: Parks & Recreation, the Big Bang Theory, Impractical Jokers

Ludovic

• 54 messages
  • 0 votes

Spongebob Squarepants.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Net Mad Men afgekeken, erg chille serie al moest ik er wel even inkomen. Denk dat ik nu ga beginnen met The Shield, of wordt het nu dan toch tijd dat ik eens aan Dexter ga beginnen.

zinfandel

• 47 messages
  • 17 votes

what a waste of time: Big Love 1.

Zeurderige serie over polygamie. Geen aanrader.

Nu bezig met "six feet under"...Much better.

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76935 votes

Big Love vind ik echt toppie

zinfandel

• 47 messages
  • 17 votes

stinissen wrote:

Big Love vind ik echt toppie

Uit nieuwsgierigheid: Welke andere series vind je ook zo toppie?

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Waarschijnlijk Friends ofzo. Stinissen is nou eenmaal een emotionele man met een klein hartje. Check zijn nummer 1 film maar als je me niet gelooft.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Weeds. Bij seizoen 3 beland. Geweldige serie!

• 23444 messages
  • 76935 votes

Lefgozer wrote:

Waarschijnlijk Friends ofzo. Stinissen is nou eenmaal een emotionele man met een klein hartje. Check zijn nummer 1 film maar als je me niet gelooft.

De top 10 staat in willekeurige volgorde zijn ook meerdere genres

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Wel allemaal drama films.

Ben ook maar eens met Firefly begonnen. Bleek nogal een cultstatus te hebben verworven. Ik vind het zelf vermakelijk maar kan de echte allure nog niet ontdekken.

Klopt het dat er geen speciaal Firefly topic is op moviemeter.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Ben net begonnen aan Dexter en Scrubs, beide series lekker lekker veel seizoenen dus daar ben ik wel even zoet mee . Ondertussen volg ik The Walking Dead en The Big Bang Theory iedere week en binnekort beginnen ook Game of Thrones en Mad Men weer.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

zo te zien niet Justin, vreemd dat ik die nooit heb aangemaakt. Ga je gang!

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

De eerste aflevering van Mafiosa Le Clan afgerond. Valt voorlopig wat tegen, het is allemaal iets te braaf, de rauwe kant heb ik in de Pilot nog niet gevonden. Gaat de kast in.

zinfandel

• 47 messages
  • 17 votes

Lefgozer wrote:

Hé maar op nummer 4 staat wel Alien. Dus Stinissen en ik hebben toch wel iets gemeen....

Justinvdk

• 264 messages
  • 2200 votes

Volg op het moment Game of Thrones en The Walking Dead. Denk binnenkort aan The Wire beginnen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nieuwe series:

Awake (thriller, NBC)

Breaking In (light drama, FOX)

I Just Want My Pants Back (realistisch 20-something drama, MTV)

New Girl (komedie, FOX)

Pan Am (drama in de lucht, waarschijnlijk canceled, ABC)

Revenge (koningsdrama in The Hamptons, ABC)

Smash (musical, NBC)

Lopende series worth mentioning:

Happy Endings S2 (grappigste moment van je week, ABC)

One Tree Hill S9 (laatste maar super sterk seizoen, The CW)

The Vampire Diaries S3 (zieke fantasy met oneindig veel twists, The CW)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Onlangs begonnen met "Spartacus: Vengeance". Vriend kijkt dit altijd, ik heb van het eerste seizoen een aantal afleveringen gezien maar ben toen afgehaakt, maar zodra ik bij ben met Vengeance ga ik ook nog even de voorgaande seizoenen kijken. Bevalt toch best goed, ookal kan ik die namen niet onthouden en maak ik er zelf maar iets van; 'Crucifix' en 'Vitrineüs'.

• 23444 messages
  • 76935 votes

Elineloves wrote:

Onlangs begonnen met "Spartacus: Vengeance". Vriend kijkt dit altijd, ik heb van het eerste seizoen een aantal afleveringen gezien maar ben toen afgehaakt, maar zodra ik bij ben met Vengeance ga ik ook nog even de voorgaande seizoenen kijken. Bevalt toch best goed, ookal kan ik die namen niet onthouden en maak ik er zelf maar iets van; 'Crucifix' en 'Vitrineüs'.

Heerlijke serie vooral de 5de afl was gewoon een 10

zinfandel

• 47 messages
  • 17 votes

Genoten van Six Feet Under. Op naar seizoen 2.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kijk, dat zijn nog eens series zinfandel

zinfandel

• 47 messages
  • 17 votes

Naomi Watts wrote:

Kijk, dat zijn nog eens series zinfandel

hihi ja ik ben lekker bezig... een beetje een laatbloeier, maar toch... Moet bijvoorbeeld nog steeds een keer de Sopranos zien. Schijnt ook fantastisch te zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Momenteel weer een hele lijst, heb weer helemaal in een serie periode.

Criminal Minds (favoriet) - Jersey Shore (ik wil 'dansen' met Snooki and Deena.) - True Blood - Pretty Little Liars - Glee - The Vampire Diaries - Modern Family - Desperate Housewives - Greys Anatomy - Death Valley - American Horror Story - 2 Broke Girls (Max is geweldig.) - Awkward - Suburgatory - The Secret Circle - Happy Endings - South Park - Crime Scene Investigation - Supernatural - The Walking Dead - The River - Spartacus.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

Maar voor de rest genoeg vrije tijd? Man, als ik zoveel serie's én films dagelijks kijk...

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ben maar begonnen aan Six Feet Under. Als ik even geen serie weet dan kijk ik altijd eerst bij HBO of er nog niet een wat oudere serie is die ik nog niet heb gezien.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Tijdelijk wegens een etalagekanaal: Nurse Jackie, Being Human. Wel redelijk blij dat het tijdelijk is, al vind ik Edie Falco een prima actrice.

Ondertussen verheug ik me op 3 seizoenen van Overigen >> Televisie >> The League of Gentlemen (in bestelling), klik, klik en klik.

En ook binnenkort de tweede helft van Overigen >> Televisie >> Freaks & Geeks .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ken je Psychoville? Als je klaar bent met The Leaque is dat een goed vervolg. Dezelfde cast, maar dan meer een soort Twin Peaks parodie, zich grotendeels afspelend ondom mensen die in een inrichting/ziekenhuis thuishoren.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Psychoville heb ik eens een klein stukje van meegekregen op BBC. Niet genoeg om echt een oordeel te kunnen vellen en was het ook alweer vergeten, maar ik zal het zeker weer eens opzoeken. Thanks! Die Mark Gatiss is wel een creatieve geest, met interessante dingen op zijn naam (zie ook: A History of Horror with Mark Gatiss (2010). -edit- zie nu pas dat hij niets met Psychoville van doen heeft, Steve Pemberton dan weer wel...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.