- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Gister ook begonnen aan Gossip Girl en ik ben nu al verslaafd. Heerlijke serie waar ik waarschijnlijk zo doorheen ben. Gelukkig is het nog bezig 
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Onlangs begonnen aan Californication, echt geweldig!
Momenteel zit ik in seizoen 3.
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
wij hebben net de derde seizoen van MISFITS en de nieuwe serie SUITS afgekeken. Tot nu toe maar een seizoen van Suits, maar wel een aanrader
Sannz
-
- 30 messages
- 0 votes
ma: Californication, House of Lies
di: How i Met Your Mother, Two and a Half Men, the Voice U.S.
wo: White Collar
do: Modern Family, Happy Endings
vr: Parks & Recreation, the Big Bang Theory, Impractical Jokers
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Net Mad Men afgekeken, erg chille serie al moest ik er wel even inkomen. Denk dat ik nu ga beginnen met The Shield, of wordt het nu dan toch tijd dat ik eens aan Dexter ga beginnen.
zinfandel
-
- 47 messages
- 17 votes
what a waste of time: Big Love 1.
Zeurderige serie over polygamie. Geen aanrader.
Nu bezig met "six feet under"...Much better.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76935 votes
Big Love vind ik echt toppie
zinfandel
-
- 47 messages
- 17 votes
Big Love vind ik echt toppie

Uit nieuwsgierigheid: Welke andere series vind je ook zo toppie?
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Waarschijnlijk Friends ofzo. Stinissen is nou eenmaal een emotionele man met een klein hartje. Check zijn nummer 1 film maar als je me niet gelooft.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Weeds. Bij seizoen 3 beland. Geweldige serie!
-
- 23444 messages
- 76935 votes
Waarschijnlijk Friends ofzo. Stinissen is nou eenmaal een emotionele man met een klein hartje. Check zijn nummer 1 film maar als je me niet gelooft.
De top 10 staat in willekeurige volgorde zijn ook meerdere genres 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Wel allemaal drama films.
Ben ook maar eens met Firefly begonnen. Bleek nogal een cultstatus te hebben verworven. Ik vind het zelf vermakelijk maar kan de echte allure nog niet ontdekken.
Klopt het dat er geen speciaal Firefly topic is op moviemeter.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Ben net begonnen aan Dexter en Scrubs, beide series lekker lekker veel seizoenen dus daar ben ik wel even zoet mee
. Ondertussen volg ik The Walking Dead en The Big Bang Theory iedere week en binnekort beginnen ook Game of Thrones en Mad Men weer.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
zo te zien niet Justin, vreemd dat ik die nooit heb aangemaakt. Ga je gang!
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
De eerste aflevering van Mafiosa Le Clan afgerond. Valt voorlopig wat tegen, het is allemaal iets te braaf, de rauwe kant heb ik in de Pilot nog niet gevonden. Gaat de kast in.
zinfandel
-
- 47 messages
- 17 votes

Hé maar op nummer 4 staat wel Alien. Dus Stinissen en ik hebben toch wel iets gemeen.... 
Justinvdk
-
- 264 messages
- 2200 votes
Volg op het moment Game of Thrones en The Walking Dead. Denk binnenkort aan The Wire beginnen. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nieuwe series:
Awake (thriller, NBC)
Breaking In (light drama, FOX)
I Just Want My Pants Back (realistisch 20-something drama, MTV)
New Girl (komedie, FOX)
Pan Am (drama in de lucht, waarschijnlijk canceled, ABC)
Revenge (koningsdrama in The Hamptons, ABC)
Smash (musical, NBC)
Lopende series worth mentioning:
Happy Endings S2 (grappigste moment van je week, ABC)
One Tree Hill S9 (laatste maar super sterk seizoen, The CW)
The Vampire Diaries S3 (zieke fantasy met oneindig veel twists, The CW)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Onlangs begonnen met "Spartacus: Vengeance". Vriend kijkt dit altijd, ik heb van het eerste seizoen een aantal afleveringen gezien maar ben toen afgehaakt, maar zodra ik bij ben met Vengeance ga ik ook nog even de voorgaande seizoenen kijken. Bevalt toch best goed, ookal kan ik die namen niet onthouden en maak ik er zelf maar iets van; 'Crucifix' en 'Vitrineüs'. 
-
- 23444 messages
- 76935 votes
Onlangs begonnen met "Spartacus: Vengeance". Vriend kijkt dit altijd, ik heb van het eerste seizoen een aantal afleveringen gezien maar ben toen afgehaakt, maar zodra ik bij ben met Vengeance ga ik ook nog even de voorgaande seizoenen kijken. Bevalt toch best goed, ookal kan ik die namen niet onthouden en maak ik er zelf maar iets van; 'Crucifix' en 'Vitrineüs'.
Heerlijke serie vooral de 5de afl was gewoon een 10 
zinfandel
-
- 47 messages
- 17 votes
Genoten van Six Feet Under.
Op naar seizoen 2.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kijk, dat zijn nog eens series zinfandel 
zinfandel
-
- 47 messages
- 17 votes
Kijk, dat zijn nog eens series zinfandel
hihi ja ik ben lekker bezig...
een beetje een laatbloeier, maar toch... Moet bijvoorbeeld nog steeds een keer de Sopranos zien. Schijnt ook fantastisch te zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Momenteel weer een hele lijst, heb weer helemaal in een serie periode. 
Criminal Minds (favoriet) - Jersey Shore (ik wil 'dansen' met Snooki and Deena.) - True Blood - Pretty Little Liars - Glee - The Vampire Diaries - Modern Family - Desperate Housewives - Greys Anatomy - Death Valley - American Horror Story - 2 Broke Girls (Max is geweldig.) - Awkward - Suburgatory - The Secret Circle - Happy Endings - South Park - Crime Scene Investigation - Supernatural - The Walking Dead - The River - Spartacus.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Maar voor de rest genoeg vrije tijd? Man, als ik zoveel serie's én films dagelijks kijk...
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ben maar begonnen aan Six Feet Under. Als ik even geen serie weet dan kijk ik altijd eerst bij HBO of er nog niet een wat oudere serie is die ik nog niet heb gezien.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Tijdelijk wegens een etalagekanaal: Nurse Jackie, Being Human. Wel redelijk blij dat het tijdelijk is, al vind ik Edie Falco een prima actrice.
Ondertussen verheug ik me op 3 seizoenen van Overigen >> Televisie >> The League of Gentlemen (in bestelling), klik, klik en klik.
En ook binnenkort de tweede helft van Overigen >> Televisie >> Freaks & Geeks .
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ken je Psychoville? Als je klaar bent met The Leaque is dat een goed vervolg. Dezelfde cast, maar dan meer een soort Twin Peaks parodie, zich grotendeels afspelend ondom mensen die in een inrichting/ziekenhuis thuishoren.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Psychoville heb ik eens een klein stukje van meegekregen op BBC. Niet genoeg om echt een oordeel te kunnen vellen en was het ook alweer vergeten, maar ik zal het zeker weer eens opzoeken. Thanks! Die Mark Gatiss is wel een creatieve geest, met interessante dingen op zijn naam (zie ook: A History of Horror with Mark Gatiss (2010). -edit- zie nu pas dat hij niets met Psychoville van doen heeft, Steve Pemberton dan weer wel...