• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.694 votes
Profile

Prison Break

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Hoe noemt de acteur die de rol van Mahone zo schitterend vertolkt nu weer?

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

William Fichtner. Goede acteur idd, hij komt ook in behoorlijk wat bekende films langs.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Denk aan The Dark Knight bijvoorbeeld, waar hij bankmanager in het begin in. De shotgun scene

Straks effe de 19e aflevering kijken.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Is ook een van de weinige mensen in deze serie die goed kunnen acteren,alleen de gevangenis-directeur uit het eerste seizoen was erg top.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Dat valt ook wel mee....

De meesten doen/deden het naar behoren in elk geval.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Er zijn er wel meer.

Ik vind de personages Michael, T Bag en Mahone bijvoorbeeld sterk geacteerd. Sucre en Lincoln zijn minder.

Het ligt ook maar aan je rol he.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar Sucre is wel eyecandy voor de vrouwelijke kijkers, hehe.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

En Abruzzi niet te vergeten! Echt zonde dat ze hem eruit hebben geschreven. Briljante personage en sowieso goede acteur.

En de moeder van Michael en Linc die je nu hebt is ook erg goed.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Mahone is ook goed ja,en T-bag is de leukste rol,wel vaak over-acting.

Vergeet trouwens nog Peter Stormare die Abruzzi speelde,dat vond ik een goede rol en goed geacteerd.

Sucre & Lincoln zijn wel erg matig,ook die neger uit de eerste 2 seizoenen was erg matig,die op het laatst bij z'n vrouw en dochter terugkeerde...

Michael is ook erg matig,in het 1ste seizoen kwam die weg met dat kalme rustige,bijna suffe spel,maar in de seizoenen erna,toen er af en toe ook emoties nodig waren,werden zijn tekortkomingen duidelijk.

Ik zie dat ook mensen met verstand dit zien want hij word gelukkig niet gecast een goede of grote filmrol...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aardig goede 19e aflevering. Genoeg vaart en tempo en het was zelfs weer wat geloofwaardiger. Sterk einde ook.

Nu nog 3 afleveringen en that't it. Of komt er toch nog die bioscoopfilm waar geruchten over waren?

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Aardig goede 19e aflevering. Genoeg vaart en tempo en het was zelfs weer wat geloofwaardiger. Sterk einde ook.

Nu nog 3 afleveringen en that't it. Of komt er toch nog die bioscoopfilm waar geruchten over waren?

Die geruchtten heb je bijna over elke serie wel,over sopranos waren ook erg sterk die geruchtten.

Denk dat voor elk liefhebber van een serie het toch wel erg mooi zou zijn om een film te zien in de bios met je favo karakters op een groot scherm,en daardoor komen vaak die geruchten tevoorschijn...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geruchten is gewoon met 1 't' hoor.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ja foutje,schrijf te snel,gelukkig maar dat jij alles naloopt voor me.

Enne Litmanen schrijf je zonder 1 hoor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als je te snel zou schrijven zou je niet 2 keer alleen dat woord fout schrijven, dus dat is onzin.

Anyway, ik ga zometeen lekker de nieuwe episode kijken, ben benieuwd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elineloves wrote:

Als je te snel zou schrijven zou je niet 2 keer alleen dat woord fout schrijven, dus dat is onzin.

Anyway, ik ga zometeen lekker de nieuwe episode kijken, ben benieuwd.

3x zelfs....

Veel plezier! Stuk beter dan die van vorige week.

@ Leidenaar. Rot op met je spoilers, zelfs al zijn ze bullshit.

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Echt zonde dat het verder is gegaan op zaterdag. Ik ben zaterdagavond vrijwel nooit thuis.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Iemand de nieuwe al gezien? Ik ga hem maar eens aanzetten nu om te kijken.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

DeCol wrote:

Echt zonde dat het verder is gegaan op zaterdag. Ik ben zaterdagavond vrijwel nooit thuis.

In België is het op zondagavond gebleven.

Dus als je belgische zenders hebt, is dit misschien handiger.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wow wow wow

Beste aflevering van heel het seizoen en sowieso in heel lange tijd!
Helemaal vol met actiemomenten en eindelijk een hele mooie vooruitgang in het plot.
Geweldige momenten met Michael en Lincoln in het hotel maar ook met de bankoverval, de aangegeven executie van Don's vrouw (wreed!) en het einde met Michaels keuze tussen Lincoln redden of Sarah.

Kijk voor het eerst echt enorm uit naar de komende ep!

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

WTF!?!? helemaal vergeten die nieuwe aflevering.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ga hem zometeen na het eten kijken, ben zeer benieuwd! De reactie van Ajax&Litmanen1 voorspelt veel goeds!

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Episode 21 was idd ge-wel-dig. Ook net gezien en ik kan me alleen maar aansluiten bij Ajaxlitmanen. De laatste afleveringen waren gewoon goed, maar dit was wel behoorlijk opgefokt en schocking!! Vooral (tegen) het einde!

We naderen nu het einde van de serie. Volgende week wordt er afgesloten met een dubbele aflevering.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lijst van afleveringen van seizoen 4 van Prison Break - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Niet helemaal. Komende zaterdag zijn er 2 afleveringen te downl...en de week erop met een dubbele aflevering de afsluiter van PB. Althans, de serie. Het is nog onbekend om ze met een film compleet afsluiten.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Hmmm dat is vreemd. Als je naar de engelse pagina gaat zie je gewoon 22 afleveringen staan ipv 24.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ga er vanuit dat men op een pagina geen extra afleveringen verzint met nieuwe aflevering titels. Maar goed, 2 of 4, het zal me worst wezen. Rond het maar waardig af.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

het zijn idd 22 afleveringen. De laatste afl. is dubbel zo lang lol.

Eindelijk een einde aan de sleur die door scriptschrijvers zijn veroorzaakt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Morgen de nieuwe. Dubbele toch?

List of Prison Break episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Volgens de Amerikaanse Wiki zijn er morgen 2 en 26 mei (dinsdags) ook 2.

Kan iemand dit bevestigen aangezien ik meende te horen dat het morgen ging stoppen.

NL Wiki

Lijst van afleveringen van seizoen 4 van Prison Break - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Aflevering 21 en 22 zullen twee en een half uur duren.

De film die na aflevering 21 en 22 uitkomt op dvd zal 2 keer een reguliere uitzendingstijd duren.

Dus toch op 26 mei nog 2 eps...

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

En dat was dan de allerlaatste.. er kwam echt een lach op me gezicht bij de afsluiting van een show die me dagen/weken en maandenlang heeft weten te vermaken en in spanning heeft weten te houden en toen kwam er dat klote einde ! Bah..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Niet het aller aller laatste aangezien er over 1,5 week nog een 2,5 uur durende afsluiting aan komt.

Ga zo effe kijken.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Ik heb ze net gezien. En idd, er is een einde gekomen aan deze serie......

Wat kan ik allemaal zeggen, ep. 21 was weer bloedstollend goed en ep. 22 was tot aan 'het einde' ook gewoon erg goed. Het was ook geweldig om C-Note en Kellerman weer terug te zien. Wat resteert is natuurlijk een happy-end. Tja de ene zal het tenenkrommend vinden, maar ik vond het wel mooi om te zien. Dat hebben ze ook zeker verdiend na al die ellende 4 seizoenen lang, wat vooral geldt voor Lincoln.

Er zijn nog wat losse eindjes, zoals Michael's dood natuurlijk, maar volgens mij komt dat allemaal terug in de reeds genoemde tv-film.

Verder ben ik wel blij dat er een einde is gekomen aan de serie. De makers hebben de situatie gelukkig realistisch bekeken en niet onnodig uitgemolken. Of de kijkcijfers nou minder werden of niet, dit zou sowieso het einde zijn van PB. Het verhaal uis gewoon afgelopen, het hele complot. Het valt goed op z'n plek, niks te klagen dus.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.