- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Ik vind het ook allemaal wat ongeloofwaardig worden.
Na het 2de seizoen is het niveau sterk naar beneden gegaan. Maar ondanks alle ongeloofwaardige plotwendingen ga ik het toch proberen vol te houden. Het duurt zowieso niet lang meer en als je zolang hebt gekeken wil je toch weten hoe het afloopt.
Moest het nog doorgaan, dan zou ik wel afhaken denk ik.
Ben ik mee eens. het blijft nog wel boeiend, maar dit is weer zo'n reeks die men maar blijft verlengen omdat ze zo'n hoge kijkcijfers haalt.
Nu mag het ook voor mij wel zo ongeveer gedaan zijn.
Alles is er nu wel uitgehaald. Ze kunnen natuurlijk nog eens een nieuwe "tegenstander" laten verschijnen, en dan moeten de broertjes voor de zoveelste keer gaan vluchten.
Als dit zou zo zijn, zou ik ook wel afhaken, denk ik.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ben ik mee eens. het blijft nog wel boeiend, maar dit is weer zo'n reeks die men maar blijft verlengen omdat ze zo'n hoge kijkcijfers haalt.
Nu mag het ook voor mij wel zo ongeveer gedaan zijn.
Alles is er nu wel uitgehaald. Ze kunnen natuurlijk nog eens een nieuwe "tegenstander" laten verschijnen, en dan moeten de broertjes voor de zoveelste keer gaan vluchten.
Als dit zou zo zijn, zou ik ook wel afhaken, denk ik.
Of nog een keer een gevangenis in,haha,bijvoorbeeld in nederland!
En dan willen ze niet ontsnappen want is net een hotel hier ofzo.
Ja ben blij om te zien dat er mensen zijn die weten wat ze zien en zeggen en niet alleen maar mensen die 20 jaar lang blijven hangen met dezelfde serie,waarin doden opstaan en plotwendingen gerecycled blijven worden,want dat noem je soaps.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ik vind het jammer dat sommige mensen geen respect hebben voor iemand anders zijn mening, en dan maar proberen om de ander de grond in te boren met opmerkingen te nergens op slaan, of zich voor te doen als een of andere alwetende tvgod.
Ik ben alles behalve een alwetende tvgod,hoef ik niet te zijn hoor om te zien wat ik zie,en zie een paar reacties op deze pagina die bevestigen dat ik niet de enige ben.
En ik heb wel respect voor andere hun meningen,juist wel,wat doe ik anders hier,vind de reacties juist leuk,vooral van iemand zoals jou,kan me lol niet op.
Al die vergelijkingen met andere series kennen we ondertussen ook wel, leuk dat iedereen zijn of haar mening heeft gegeven, respecteer dat en laat het voor wat het is.
Respecteer dan ook mijn mening en probeer niet later nog je gram te halen zonder enige goede argumenten,want je komt een beetje onvolwassen over nu.
Mensen die denken dat ze het beter kunnen: move your ass to America, en kijk eens of ze daar open staan voor 'realistische en geloofwaardige' plotwendingen in series. Kijken hoe lang je die serie op gang kunt houden!
Slaat nergens op,Intolerable Cruelty geef jij ook een onvoldoende onder andere,zou jij dat beter kunnen?
Hou die domme opmerkingen lekker voor je en blijf je richtten op de show,als we niks meer mogen zeggen zonder het beter te kunnen mag niemand meer over voetbalwedstrijden praten,niemand over politiek,en krijgt elke film op moviemeter een dikke voldoende want als alleen onvoldoendes worden gegeven door mensen die het zelf beter kunnen zal er geen enkele gegeven worden....
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Lost is pas afgelopen in 2010...
Is 24 een serie voor je,of OZ?Ook top-serie over een gevangenis,beter dan prison break.
Hey LEIDENAAR187, ff tussen de hete strijd hier door, bedankt voor het wijzen op OZ! Klinkt super en komt binnenkort de woonkamer in hier!
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Hey LEIDENAAR187, ff tussen de hete strijd hier door, bedankt voor het wijzen op OZ! Klinkt super en komt binnenkort de woonkamer in hier!
Graag gedaan,en let op rollen van mr eko,michael en abadon(karakters uit lost) in Oz.
Veel plezier,en laat nog eens weten wat je ervan vind 
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Wanneer gaan ze eigenlijk het volgende deel uitzenden van Prison Break?
Iemand enig idee?
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Wanneer gaan ze eigenlijk het volgende deel uitzenden van Prison Break?
Iemand enig idee?
17 april word aflevering 17 uitgezonden in amerika... mother lode is de titel..
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Ik wou net vragen, wanneer begint het weer? Maar 17 april dus! Ik ben benieuwd!
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Verdomme, dan zit ik net in het buitenland, en Desperate Housewives heeft ook een kleine stop opeens. Wordt een maandje wachten met afkijken. 
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Verdomme, dan zit ik net in het buitenland, en Desperate Housewives heeft ook een kleine stop opeens. Wordt een maandje wachten met afkijken.
Dat zie ik juist als een voordeel (ik was in februarie 2,5 week weg), dan kun je namelijk in 1 keer 3/4 afleveringen kijken

The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Gister is PB weer van start gegaan.
Heb net episode 17 gezien en ik moet zeggen, het was niet echt bijzonder ofzo. Ze gaan wel verder ja, maar je kunt duidelijk merken dat er een hele lange stop is geweest. Het was weinig spannend omdat er vanalles rustig werd opgebouwd. Pas richting het einde werd het echt spannend. Dus volgende week verwacht ik gewoon weer een bovengemiddelde aflevering. Het kan nog alle kanten op.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Krijg nu wat....
Ik wist niet dat dit vrijdags in de VS komt....
Ik dacht zondagavond ofzo en dan maandag hiero.
Heb hem meteen aangezet, straks effe kijken! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zonet de 17e aflevering dus gezien en ik vond hem best sterk weer. Genoeg actie en zowel de stukken met Michael als met Lincoln en de rest waren aardig.
Prison Break is helaas sinds seizoen 2 tot nu wel over the top qua plot en actie maar het is enorm vermakelijk. Ik kijk uit naar de komende aflevering. Spannende cliffhanger op het einde.
sehzades
-
- 35 messages
- 1447 votes
Ik moet de vorige deel toch nog eens terug zien, want ik kan niet meer volgen. Was trouwens een saaie aflevering.
Loutjee14
-
- 2 messages
- 1 votes
hee, iedereen zegt dat het 17 april weer begonnen is, maar het staat niet in mijn TV gids?!? Hebben jullie het op internet gekeken ofzo?
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Ik denk dat de afleveringen enkel nog maar in Amerika zijn begonnen, bij ons komen ze wat later.
Waarschijnlijk een tv met enorm veel (te veel) kanalen.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Afl.17 vanavond gezien... Ik krijg een beetje genoeg van het Sarah / Michael emo gedoe... Michael die deze aflevering, vanzelfsprekend, weer eens moest onstnappen en Lincoln die altijd boos / dwars is... Grootste blunder vond ik toch wel die actie met die foto's, die werden gestuurd door de Generaal. Beetje voor de hand liggend allemaal.
Toch wel 1 leuk puntje deze aflevering de generaal die een aanslag op zich krijg
Vermakelijk, maar ik kijk eigenlijk alleen nog omdat ik weten hoe het afloopt!
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ach, dat gezeur ook.... je had gewoon moeten weten dat ze na het briljante s1 verder gingen met het ontrafelen van een mysterieus complot. Ik vind het nog altijd erg gaaf. Hoewel best over the top, is dit 4e seizoen goed geschreven.
Maar morgen weer een nieuwe aflevering. En daarna nog maar 4 afleveringen verwijdert van het totale einde van PB.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Idem. PB vermaakt nog steeds. Ik heb er geen moeite mee dat het totaal omgeloofwaardig is geworden. Al is het jammer op zich want seizoen 1 was superrealistisch en daardoor zo gigantisch goed en spannend.
Ben wel blij dat de serie bijna erop zit. Het is meer dan genoeg geweest.
Volgend jaar ofzo eens de gehele serie dan herkijken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben erg benieuwd naar de volgende aflevering. De vorige was vermakelijk, maar niet om over naar huis te schrijven.
Wel zeer nieuwsgierig hoe ze er nu een einde aan gaan breien.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5071 votes
Een boel berichten verwijderd. Discussieren over de serie kan ook zonder elkaar te kleineren. Berichten waarin dat gebeurt worden vanaf nu weggehaald, wat er verder ook in staat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vanmorgen met een brakke kop aflevering 18 eens bekeken. Het is vermakelijk maar dit was soms wel echt erg nep. Ik bedoel, Lincoln en co opgepakt in de ambassade en dat worden ze alleen (!!) gelaten in een kamer met de deur open (!!). Tsja...en toen kwam knappe ontsnapping nr 304. Idem met op het vliegveld. Wederom iedereen in het nood en wederom iedereen gered doordat de rest er op tijd was en hen weer doodschoot. .
Mooie serie maar hoog tijd een einde eraan te maken want het wordt wel continue een herhaling.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Net thuis en heb ook meteen ep. 18 gezien. Haha gedeelte in de ambassade was erg dom ja. Ik heb me helemaal rot gelachen bij die ene scene, zo knullig. En T-Bag 
Maar verder uitstekende aflevering. Een stuk beter dan de vorige. Erg spannend vooral en ik vond het ook gaaf om te zien hoe zowel Michael als Lincoln hun moeder telkens dwarsbomen, ondanks dat ze niet met elkaar samenwerken. We zijn ook iets meer komen te weten over Scylla. Het is in elk geval iets in de richting van een technologische vooruitgang met zonne-energie, een bepaalde toekomstvisie ofzo.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het verhaal an sich is best goed maar de uitwerking grenst nu onderhand wel tegen het belachelijke aan met alle kansen, ontsnappingen en shoot outs.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Ik merk wel dat ik er helemaal weer in moet komen, ik vind het allemaal niet veel soeps trouwens. Het word namelijk wel erg ongeloofwaardig allemaal.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond t-bag schitterend in deze episode!
Heerlijke droogkloot is 't toch 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Net thuis en heb ook meteen ep. 18 gezien. Haha gedeelte in de ambassade was erg dom ja. Ik heb me helemaal rot gelachen bij die ene scene, zo knullig. En T-Bag

Maar verder uitstekende aflevering. Een stuk beter dan de vorige. Erg spannend vooral en ik vond het ook gaaf om te zien hoe zowel Michael als Lincoln hun moeder telkens dwarsbomen, ondanks dat ze niet met elkaar samenwerken. We zijn ook iets meer komen te weten over Scylla. Het is in elk geval iets in de richting van een technologische vooruitgang met zonne-energie, een bepaalde toekomstvisie ofzo.
Dat laatste was toch al een hele tijd duidelijk?
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik vond t-bag schitterend in deze episode!
Heerlijke droogkloot is 't toch
Idd. Hij zat er weer goed in.
Einde is naarbij en dat maar goed ook.
De serie heeft al duidelijke fouten gemaakt.
Vooral de terugkeer van Sara is zo slecht dat zelfs de acteurs er genoeg van hebben. Ook hebben ze aangegevene dat het nu teveel gespreid wordt. Als het goed is is dit het laatste seizoen.
Dan is PB toch nog een mooie serie geweest.
Gelukkig heb ik Lost nog dat veel sterken in elkaar zit.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Idd. Hij zat er weer goed in.
Einde is naarbij en dat maar goed ook.
De serie heeft al duidelijke fouten gemaakt.
Vooral de terugkeer van Sara is zo slecht dat zelfs de acteurs er genoeg van hebben. Ook hebben ze aangegevene dat het nu teveel gespreid wordt. Als het goed is is dit het laatste seizoen.
Dan is PB toch nog een mooie serie geweest.
Gelukkig heb ik Lost nog dat veel sterken in elkaar zit.
amen,mooi gesproken
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Goede 19e aflevering. Vooral die twist aan het einde was erg goed.
En die moeder is toch wel een vuile bitch hoor, behoorlijk kille wijf is dat. Maar wel een uitstekende personage.