- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik ben het ook eens met Donkerwoud. Alleen vind ik zulke dingen in een comedyserie net iets beter, maar dat komt vooral omdat ik die vaker prefereer boven dramaseries. Veel constanter.
btw, ik had net gelezen dat naast Kellerman ook C-note waarschijnlijk zal terugkeren in de laatste episodes van s4. Ze zouden in het geheim hebben samengewerkt ofzo..... ben benieuwd. En ook dat vrouwtje van Whistler uit s3 komt vrijwel zeker terug.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Kellerman terug?Bewijst alleen maar wat ik zeg,pff wat een onzin....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoezo onzin? Het bewijst juist niks.
Het is toch onduidelijk hoe het verder is gegaan met Kellerman nadat hij ontsnapt was uit dat politiebusje?
Denk dat velen wel willen weten waar hij zich daarna mee heeft bezig gehouden. Vind het een vrij logische zet dat hij weer in the picture komt, zou het juist slecht vinden als dat zijn einde was, die ontsnapping.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Hoezo onzin? Het bewijst juist niks.
Het is toch onduidelijk hoe het verder is gegaan met Kellerman nadat hij ontsnapt was uit dat politiebusje?
Denk dat velen wel willen weten waar hij zich daarna mee heeft bezig gehouden. Vind het een vrij logische zet dat hij weer in the picture komt, zou het juist slecht vinden als dat zijn einde was, die ontsnapping.
Uhhhh ontsnapt????Hij werd doodgeschoten,maar ja,nu kunnen ze zeggen dat die gemist werd....ongelooflijk nep.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hm.. wij hadden gezien (en gelezen) dat HIJ niet dood werd geschoten maar juist bevrijd werd door anderen (zijn hulpjes), en dat hij toen zei: 'Zijn jullie er eindelijk, dat duurde lang.' en dat de bewakers of whatever vermoord zijn.
En vandaar dat hij dan weer terug kan komen om Scofield en Burrows te helpen.
Hm, aflevering nog maar eens opnieuw kijken.
Donkerwoud
-
- 8662 messages
- 3941 votes
Ach, de schrijvers hebben er wel een handje van om gebeurtenissen uit vorige seizoenen een tikkeltje te verdraaien ten faveure van nieuwe gebeurtenissen. Op een bepaald punt hebben ze Michael's verleden anders ingevuld om het beter bij de nieuwe episodes aan te laten sluiten.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Elineloves,
Hij verraad de company,vertelt alles in de rechtbank,en daardoor komt lincoln vrij.
Hij neemt ook afscheid van zijn zus in een scene,en hij weet dat ze hem komen vermoorden omdat die een verrader is.
Dus als het busje opengaat is die niet verrast...
Als je bijvoorbeeld sopranos kijkt,en adriana word in het bos meegenomen en daar neergeschoten zie je het niet in beeld,zij kruipt weg,en je ziet hem schieten en daarna niks,zoals met keller.
Als zij zou terugkomen zou het belachelijk zijn en iedereen erover vallen.
In prison break neem je het maar voor lief,genoeg onzin gewend,zegt genoeg over de serie...
En onzin mag,het is nou eenmaal zo'n serie,maar nu ook al keller trug,pffff,ff serieus..
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Kellerman werd niet doodgeschoten. Er werd gewoon geschoten in het busje, meer niet. Zijn einde werd bewust door de makers opengelaten. Dat zij daar nu op terugkomen is niks raars aan.
geval van Sara daarentegen is iets anders. Zij had problemen met het contract en uiteindelijk hebben ze er op de een of ander manier voor gezorgd dat zij terugkwam.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Spoiler eens jullie samenvattingen...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kellerman werd niet doodgeschoten. Er werd gewoon geschoten in het busje, meer niet. Zijn einde werd bewust door de makers opengelaten. Dat zij daar nu op terugkomen is niks raars aan.
geval van Sara daarentegen is iets anders. Zij had problemen met het contract en uiteindelijk hebben ze er op de een of ander manier voor gezorgd dat zij terugkwam.
Precies, die veronderstelling had ik dus ook, dat het moest lijken alsof ie dood ie maar dat ie eigenlijk gewoon nog in t geheim zn plannetjes zit te smeden.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ja geloof jij dat maar,zo'n serie is gemaakt voor mensen zoals jij,die alles maar pikken en geloven,net als gtst kijkers als ludo sanders nog leeft na 3 kogels in de borst,jaja...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
He maar Ludo is wel een held he.. eerst blind, toen verlamd, toen depressief, waanideeen, daarna werd zn vrouw levend begraven door haar dubbelgangster, toen die kogels, en nu werd ie bijna gewurgd..
Daar kan PB nog iets van leren!
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
He maar Ludo is wel een held he.. eerst blind, toen verlamd, toen depressief, waanideeen, daarna werd zn vrouw levend begraven door haar dubbelgangster, toen die kogels, en nu werd ie bijna gewurgd..
Daar kan PB nog iets van leren!
Aangezien je alle lompe plotwendingen van prison break zo verdedigd weet ik niet eens of je nu sarcastisch bent haha...
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Ik ben zeer verrast over s4! Ik vond s3 echt afschuwelijk saai en niet doordacht. Alsof het gemaakt werd zonder plan en er niet energie gestoken werd in het tot uiting komen van de karakters zoals we ze in s1 hebben leren kennen.
s4 daarentegen laat weer veel meer zien van de onderlinge banden, t-bag komt weer veel beter uit de verf, en het "alles mislukt maar alles wordt opgelost-PBeffect" ervaar ik weer!
Tof dat ze hun kwalileiten nog even laten zien en dan de stekker eruit! Ik hoop dat de afronding niet teleurstelt, maar dat ze nog ff hun best doen!
ps: s2 vond ik ook goed, anders maar wel doordacht!
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Ik moet wel ff gaan bedenken welke serie ik hierna ga kijken... nu PB en LOST er bijna opzitten. Komt er nog iets nieuws aan?? Weet iemand dat?
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Lost is pas afgelopen in 2010...
Is 24 een serie voor je,of OZ?Ook top-serie over een gevangenis,beter dan prison break.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ja geloof jij dat maar,zo'n serie is gemaakt voor mensen zoals jij,die alles maar pikken en geloven,net als gtst kijkers als ludo sanders nog leeft na 3 kogels in de borst,jaja...
Wat een bullshit kraam je toch uit jongen. hoezo mag ik het niet pikken?? Dit soort series worden immers voor de lol gemaakt. Ga ander lekker op de bank zitten en de hele dag door het raam heen kijken, zie je een hoop dingen gebeuren die wel geloofwaardig zijn.....
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Haha ja the last,erg volwassen reactie.
Natuurlijk mag jij dit pikken.
Er zijn mensen die houden van verhaallijnen die goed bedacht zijn.
Maar je hebt ook mensen zoals jou die in de maling worden genomen,het gtst-publiek,die je van alles kan wijsmaken en die alles toch maar voor lief nemen.
Elke serie is voor de lol hoor,welke serie niet dan?Beetje domme opmerking....
Maar een goede serie moet ook geloofwaardig blijven.
Als tony soprano opeens kan vliegen of laserstralen schieten,of jack bauer opeens mensen tot leven kan wekken en is geboren op planeet mars,dan slaat dat natuurlijk nergens meer op.
Prison break is geen geloofwaardige serie maar om mensen die doodgaan weer tot leven te brengen slaat nergens op.
Hoe heet die vriendin van scofield?die zogenaamd doodging in seizoen 3,en dan opeens weer leeft,slaat echt nergens op.Ook hoe ze de uitleg daarvoor gaven sloeg totaal nergens op,belachelijk maar mensen zoals jij vinden dit allemaal best,zien dit zelfs als verrassende wending,oh ze leeft nog!!cool!!!
En dat kan 1x gebeuren maar nu ook met keller???
Een lachertje.
Ik kijk het uit en vind het allemaal best hoor,na seizoen 1 is het toch flink omlaag gegaan.
Geniet jij maar van goede plotwendingen,je zal vast ook alle soaps volgen die voor de lol gemaakt zijn...
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes

Ik weet wel dat het allemaal ongeloofwaardig is, dus dat de makers mij in de maling nemen slaat helemaal nergens op. Ik kan er op z'n hoogst van genieten en dat doe ik dan ook.
Ook het feit dat een goede serie altijd geloofwaardig moet blijven is compleet vergezochte onzin (waar haal je dat in godsnaam vandaan??) Dat is net zoiets als ''lekker eten moet altijd duur zijn''. Maar goed, ik zeg verder niks meer, kan ik net zo goed tegen de muur hier voor mij praten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Like I care of het soms niet realistisch of logisch is. Ik blijf PB een heerlijke serie vinden. Wanneer ging het nou ook alweer beginnen?
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes

Ik weet wel dat het allemaal ongeloofwaardig is, dus dat de makers mij in de maling nemen slaat helemaal nergens op. Ik kan er op z'n hoogst van genieten en dat doe ik dan ook.
Ook het feit dat een goede serie altijd geloofwaardig moet blijven is compleet vergezochte onzin (waar haal je dat in godsnaam vandaan??) Dat is net zoiets als ''lekker eten moet altijd duur zijn''. Maar goed, ik zeg verder niks meer, kan ik net zo goed tegen de muur hier voor mij praten.
Je snapt het niet,geniet jij er nou maar van,zijn we allemaal blij,een kinderhand is snel gevuld....
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Like I care of het soms niet realistisch of logisch is. Ik blijf PB een heerlijke serie vinden. Wanneer ging het nou ook alweer beginnen?
Geen enkele serie is realistisch,het is allemaal fictief en in alles zit wel wat onzin en ongeloofwaardigheden verwerkt.
Opa flodder terug brengen na zijn dood in de 1ste film kan op zich,is comedy en onzin,maar prison break mag toch iets realistischer zijn,maar ok...haha
17 april word aflevering 17 uitgezonden in amerika... mother lode is de titel..
Donkerwoud
-
- 8662 messages
- 3941 votes
Je snapt het niet,geniet jij er nou maar van,zijn we allemaal blij,een kinderhand is snel gevuld....
Wil je alsjeblieft ophouden met het beledigen van mensen om maar je punt te maken? Prison Break is al vanaf seizoen 1 een lekkere pulpserie met vergezochte verhaallijnen en over-the-top-karakters. Daar zal iedereen het over eens zijn. In latere seizoenen worden de verhaallijnen wel erg overdreven, maar dat vinden zelfs de grootste fans van het eerste uur. Het staat je vrij om niet meer te kijken en over je mening te babbelen hier. Kom echter niet hier om beledigingen te maken naar mensen die nog wel plezier aan de serie hebben.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Dit schoot wel even bij mij in het verkeerde keelgat.
Wat is jou bedoeling nou? We hebben nu wel in de gaten dat je probeert duidelijk te maken dat het allemaal niet geloofwaardig is. Ik heb zelf ook in de gaten dat het totaal ongeloofwaardig is, dus wat ik niet snap mag God weten.
Volgens mij pretendeer je gewoon dat je alleen mag genieten van een serie zodra het geloofwaardig is. Want verder kan ik echt niks uit jou argumentatie halen (op een hoop provocatie na dan).
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Nee je snapt het zeker niet.
En doet er ook niet toe,zal mij zorg zijn wat jij ervan vind of de rest,grappig hoe mensen opgefokt raken om een serie te verdedigen.Echt heerlijk.
Dat de serie niet realistisch is is geen probleem,dat de serie steeds meer onzin verkoopt is ook geen probleem.
Dat de makers per aflevering nu maar dingen lijken te verzinnen om wendingen te brengen is ook geen probleem als word het vervelend.
Maar dat iemand zoals jij het dan gaat verdedigen,daar wou ik gewoon op reageren.
Scofields ouders zijn beiden dood aan het begin van prison break,nu allebei teruggekomen,ok we hebben ze niet zien doodgaan dus vergeef ik dat,zelfs met sarah was onzin,maar nu met keller,en dan ga jij verdedigen dat ze hem kwamen bevrijden.
Hoop dat jij de enige prison break fan bent die dat gelooft.
Tja,misschien ben ik gewoon teleurgesteld dat de makers de gekste dingen bedenken.
Gelukkig zijn er mensen die het prachtig vinden en alles voor lief nemen.
Volgens mij pretendeer je gewoon dat je alleen mag genieten van een serie zodra het geloofwaardig is. Want verder kan ik echt niks uit jou argumentatie halen.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik verdedig helemaal niks. Ik raak opgefokt omdat mensen zoals jij constant staan te provoceren.
En als mensen verder roepen dat Kellerman dood is, dan klopt daar feitelijk ook geen drol van, omdat de makers zelf hebben aangegeven dat ze zijn einde bewust hebben opgelaten. En of hij nou daadwerkelijk dood is of niet kan me ook geen tering schelen, ik vind dit vermakelijke pulp en geniet er elke aflevering van. Ik geef alleen aan dat je nooit kunt weten of Kellerman dood is of niet....
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Uhh spoilers plaatsen he mr last...
Tja,het kan je allemaal niks schelen,zeg dat dan,voor mensen die het niks kan schelen kunnen ze elke wending er tegenaan gooien en ermee wegkomen...
Als de baas van the company een driekoppige draak blijkt de zijn zal jij het ook nog best vinden als het je toch allemaal niks kan schelen.
En ik probeer niemand op te fokken,mag een discussie niet een beetje fel zijn,ik ben niet de gozer met wie je vriendin vreemdgaat of die je auto heeft gestolen,ik ben een naam op moviemeter,maak je niet druk knul...
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Tja,het kan je allemaal niks schelen,zeg dat dan,voor mensen die het niks kan schelen kunnen ze elke wending er tegenaan gooien en ermee wegkomen...
Dat was al duidelijk hoor. Ik had allang aangegeven dat ik dit gewoon vermakelijke pulp vind. Jij was blijkbaar zo druk bezig met provoceren dat je gewoon vergat dat je te maken hebt met een normaal persoon die heus wel ziet dat het allemaal niet geloofwaardig is.
Maar goed, mooi dat er nu eindelijk een touw valt vast te knopen aan al jou opmerkingen.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Als de baas van the company een driekoppige draak blijkt de zijn zal jij het ook nog best vinden als het je toch allemaal niks kan schelen.

Ik vind het ook allemaal wat ongeloofwaardig worden.
Na het 2de seizoen is het niveau sterk naar beneden gegaan. Maar ondanks alle ongeloofwaardige plotwendingen ga ik het toch proberen vol te houden. Het duurt zowieso niet lang meer en als je zolang hebt gekeken wil je toch weten hoe het afloopt.
Moest het nog doorgaan, dan zou ik wel afhaken denk ik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind het jammer dat sommige mensen geen respect hebben voor iemand anders zijn mening, en dan maar proberen om de ander de grond in te boren met opmerkingen te nergens op slaan, of zich voor te doen als een of andere alwetende tvgod.
Al die vergelijkingen met andere series kennen we ondertussen ook wel, leuk dat iedereen zijn of haar mening heeft gegeven, respecteer dat en laat het voor wat het is.
Het is geen wedstrijdje wie-kan-het-langst-zijn-standpunt verdedigen. Jesus.
Mensen die denken dat ze het beter kunnen: move your ass to America, en kijk eens of ze daar open staan voor 'realistische en geloofwaardige' plotwendingen in series. Kijken hoe lang je die serie op gang kunt houden!