- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Prison Break is echt de shit man!
Bedankt voor je bijdrage.
mnrk
-
- 1876 messages
- 1733 votes
Prison Break is idd weer terug op niveau van seizoen 1, nu even de winterstop doorkomen en dan weer verder met nieuwe afleveringen in Februari.
Ik denk dat ze nog wel 1 seizoen erbij gaan maken en anders mss een film zoals ze gedaan hebben met 24:redemption.
In ieder geval is dit een serie die zeker te weten niet mis.
Donkerwoud
-
- 8662 messages
- 3941 votes
Ik heb net de meest recente episode gezien voor de winterstop. Ik blijf erbij dat het de leukste reeks is na de eerste, maar toch begint weer het gevoel te knagen dat het nou echt wel leuk is geweest. Zeker nu ik berichten meekrijg dat de schrijvers e.v.t. door zouden willen gaan als Fox het toestaat...
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Tja, rumors.....
Er is al een 2 uur durende eindaflevering gepland, dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze verder gaan. Bovendien moet Fox wel heel erg dom zijn, wou het met die steeds lager wordende kijkcijfers verder gaan.
Ik vind het zelf ook welletjes geweest. Afsluiten met een goede reeks is op dit moment het beste.
Donkerwoud
-
- 8662 messages
- 3941 votes
Agreed. Het is gewoon klaar, zeker nu een heleboel hoofdpersonages vluchten uit het script. Een spetterend einde zal de enige manier zijn om met waardigheid te stoppen.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Las het al, goed nieuws nu de serie nog boeiend is. Maar tevens ook steeds herhalend kwa opzet en verhaal. Maak er een waardig einde aan, dan kijk ik over een paar jaar met veel plezier dit nog eens weer terug.
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Dacht dat ze inmiddels al wel lang genoeg uitgebroken waren. Heeft me trouwens nooit echt getrokken, deze serie...
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Hij was weer spannend gisteravond! Ben wel benieuwd hoe ver ze nou eigenlijk zijn.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
gisteravond?
aflevering 17 is nog niet op tv geweest toch of ben ik nou gek?
Donkerwoud
-
- 8662 messages
- 3941 votes
Nee, of ze moeten opeens meerdere episodes achter elkaar hebben gedaan.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Ik heb het even opgezocht, het was gisteravond aflevering 7.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
aah okej. dat was dus op rtl 5?
Sorry, ik dacht even dat je de nieuwe aflevering in de VS bedoelde, maar dat was dus niet zo.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
aah okej. dat was dus op rtl 5?
Sorry, ik dacht even dat je de nieuwe aflevering in de VS bedoelde, maar dat was dus niet zo.
Nee nee, ik bedoelde op rtl 5. In de VS kunnen ze best wel al zo ver zijn.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Het is officieel bekend geworden vandaag dat seizoen 4 het laatste seizoen is.
Gelukkig maar...
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Jup. Vind een tv-film als afsluiter ook prima.
Captain Pervert
-
- 4644 messages
- 2100 votes
Ik heb onlangs de laatste aflevering van seizoen 4 gekeken en vind het ook welletjes. Prison Break is onderhand verworden tot een aaneenrijging van gunpoint scènes. A houdt B onder schot, op het allerlaatst verschijnt C en die schiet A neer. En varianten daarop (met een D, E, F enz). Op een gegeven moment weet je het wel.
Verstandige beslissing om er nu een punt achter te zetten. Maarre, is dat zeker, van die TV film?
Donkerwoud
-
- 8662 messages
- 3941 votes
Een mooi einde en ik vergeef ze de overbodige seizoenen. 
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Die michael scofield zal nooit een rol krijgen in een film ofzo,die gozer kan echt niet acteren,alleen maar suf kijken alle seizoenen.
Ik ben bij seizoen 3 en hoe nep dat als hij binnenkomt die gewoon rondloopt en niemand die hem aanvalt zo'n pretty boy,fake.
Jericho lijkt op abruzzi,eerst zijn ze de baas,dan keren hun eigen mensen zich tegen hun,en daarna opeens nemen ze controle weer over.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Wentworth Miller was in de eerste plaats misschien een ongelukkige keuze met z'n mooiboy uiterlijk, maar gaandeweg de seizoenen komt hij toch wel uiterst geloofwaardig over en zet ie keer op keer een verdomd goede acteerprestatie neer! Laat ik maar zeggen dat hij z'n mooiboy uiterlijk allang van zich heeft afgeschud.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Wentworth Miller was in de eerste plaats misschien een ongelukkige keuze met z'n mooiboy uiterlijk, maar gaandeweg de seizoenen komt hij toch wel uiterst geloofwaardig over en zet ie keer op keer een verdomd goede acteerprestatie neer! Laat ik maar zeggen dat hij z'n mooiboy uiterlijk allang van zich heeft afgeschud.
Die Miller loopt al vier seizoenen erbij rond als de stoere hangjongeren hier doen voor de lokale Albert Heijn. Vind hem totaal geen uitstraling hebben met zijn een-tonige blik.
Ben dan ook niet verbaast dat de enige castlid van PB, Robert Knepper, enigszins nog werk aangeboden krijgt buiten deze show. Naar mijn inzien de enige die een beetje lol weet te krijgen met zijn absurde rol.
Donkerwoud
-
- 8662 messages
- 3941 votes
William Fichtner, oftewel agent Mahone, heeft een eigen serie te pakken, en wat mij betreft helemaal terecht. http://www.imdb.com/title/tt1231578/
Wentworth Miller en Dominic Purcell hebben de draagkracht voor pulp door hun uitstraling, maar buiten dat zijn het matige acteurs.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik ken Miller enkel van PB, dus ik kan er verder niet over oordelen. Purcell is verder een nogal matige acteur ja. Een soort van 'kijk mij stoer doen'-ventje.
Die Miller loopt al vier seizoenen erbij rond als de stoere hangjongeren hier doen voor de lokale Albert Heijn. Vind hem totaal geen uitstraling hebben met zijn een-tonige blik.
Wat een flauwekul. Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat je nog meer van 'm wilt verwachten. Zet erg sterk een joch neer, zonder ouders en rechtstreeks uit de smerige straten. Eenzaamheid heet dat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Purcell en de man die Mahone speelt ken ik wel van andere films, Miller is me inderdaad verder onbekend. Vind hem overigens een prima rol neerzetten. Hij is veel meer dan het negatieve dat een paar hier beschrijven.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Purcell speelt de badguy in blade 3,slechte rol,helemaal als je hem vergelijkt met de bad guys van de andere films.
Mahone was al een bekend gezicht voor deze rol en heeft er niks meer of minder mee bereikt.
Miller is gewoon een erg matige acteur,mensen die dat niet zien zijn gewoon te veel fan van een serie,en een rol.
Net zoals mensen de acteurs uit goede tijden slechte tijden allemaal zo goed vinden als ze fan zijn van de serie.
Als je niet samen met Scofield in een gevangenis zit mot het verschrikkelijk zijn om met hem opgescheept te zitten.
Heeft dit karakter ooit een grapje gemaakt waar we om konden lachen?
Ok,dat is een rol die die speelt maar hij is gewoon erg saai en seizoen 1 ging prima,seizoen 2 werd duidelijk dat die niks anders kan.
Ik heb Miller weleens gezien in een of andere serie waar die in een andere wereld terecht kwam met dinosaurussen ofzo,en ook daar kwam die precies hetzellfde over,als een sufkut dus.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
T-bag is een leuke rol maar wel een karikatuur,erg veel overacting.
Dit vond ik trouwens ook van t-bone.
Ik vind zowiezo de acteurs niet zo goed in prison break(de gevangenis directeur uit seizoen 1 was erg goed)
Als je kijkt naar series als OZ,lost of sopranos zie je pas echte goede acteurs die karakters neerzetten die je gelooft echt op straat tegen te kunnen komen.
Want denk er iemand nou echt dat er figuren zijn die echt als t-bag zijn?haha..
Toch is prison break entertainment,leuke cliffhangers,en hoewel je op een gegeven moment wel doorhebt dat alles altijd fout gaat,en uiteindelijk goedkomt,is de serie meestal toch wel erg leuk,soms spannend,maar nooit echt op het puntje van me stoel gezeten na seizoen 1.
Abruzzi(ben ff de naam van de acteur kwijt) vind ik ook een goede acteur,en de rol die hij speelde begon leuk,maar naarmate dat seizoen 1 naar het einde liep werd zijn rol ook minder.
Dat geloven in god,enz,maar toch voegde die wat toe.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Want denk er iemand nou echt dat er figuren zijn die echt als t-bag zijn?haha..
Eh, ja en nog erger figuren bestaan er ook. 
Dit vond ik trouwens ook van t-bone.
Wie is dat?
Abruzzi
Beste figuur van Prison Break. Toen hij eruit ging vond in het allemaal veel minder worden.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Pff ik hoop dat je niet serieus bent of je snapt het totaal niet.
Ja je hebt ergere mensen,saddam alleen al,maar al die seriemoordenaars in amerika a la bundy enz zijn natuurlijk erger.
Bedoel ik NATUURLIJK niet.
Hij is een karikatuur,begrijp je dat woord?
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes