• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.698 votes
Profile

Prison Break

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kijkt er nog iemand seizoen 4 Prison Break via internet? Ik heb net aflevering 7, gister uitgekomen, gekeken.

Nog altijd een erg goede serie, dit seizoen boeit weer al is het soms wat langdradig of erg vergezocht. Maar goed, that's entertainment.

O.S.

• 248 messages
  • 0 votes

wordt het ook nog in Nederland uitgezonden?

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

al is het soms wat langdradig

integendeel juist.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Inderdaad The Last! Gaat hurry up allemaal, aflevering 7 ook! Toch beetje voorspelbaar allemaal, maar misschien komt er weer een vreemde wending binnenkort

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Ik maak wachten en zoeken vandaag! Dus maar even research gedaan: geen Prison Break deze week! Volgende week maandag wel weer. Maar toen las ik ook dat er slechts 13 uitzendingen komen?! Dat zijn er niet veel

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Nee inderdaad. Er waren er volgens mij 22 gepland voor seizoen 4.

sammie14

• 567 messages
  • 1829 votes

Hallo mensen,

Weten jullie wanneer seizoen 4 van Prison break komt?

Laat me weten

groetje Sammie14

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

sammie14 wrote:

Hallo mensen,

Weten jullie wanneer seizoen 4 van Prison break komt?

Laat me weten

groetje Sammie14

www (whenever we want )

O.S.

• 248 messages
  • 0 votes

Morge komt een terugblik van vorig seizoen en volgende week begint seizoen 4.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik heb 7 afleveringen gezien van PB 4

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

O.S. wrote:

Morge komt een terugblik van vorig seizoen en volgende week begint seizoen 4.

Morgen is inderdaad een herhaling, maar vanaf volgende week maken ze eerst seizoen 3 af alvorens ze verder gaan met seizoen 4.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Net ep 8 gezien. Heerlijke aflevering vol spanning en best veel geweld. Vooral de flashbacks waren erg boeiend. Serie heeft helaas wel een warrig verhaal. Teveel zaken, teveel doelen en teveel namen. Soms lastig te volgen wat er nu precies aan de hand is. Maar het boeit wel.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Spetie wrote:

(quote)

Morgen is inderdaad een herhaling, maar vanaf volgende week maken ze eerst seizoen 3 af alvorens ze verder gaan met seizoen 4.

Gelukkig!

Ik keek dinsdag heel toevallig, en ik zag dat die aflevering die voor tv was dat ik die als laatste toen had gezien! Happy me! Vanaf volgende week weer volgen.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Gisteren afl. 8 gezien en ik moet zeggen dat het steeds leuker wordt.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Heb er ook inmiddels 8 afleveringen op zitten. En het wordt inderdaad steeds leuker, veel harder ook. Ik had al gezegd dat het verhaal flink is uitgemolken, maar 't is als alleenstaand seizoen, allemaal meer dan prima.

CTK

• 141 messages
  • 1002 votes

Net de laatste gezien ( afl. 9 ) en er zal een dode vallen bij de zoektocht naar Scylla Kijk al uit naar de volgende!

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

Ik heb laatst de eerste twee van de vierde gezien. Te weinig om echt een mening te hebben erover. Maar het valt mij tot nog toe alleszins mee. Het heeft weinig meer van doen met een Prison Break, maar de ouderwetse spanning zit er toch wel in.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ep 10 kon er weer mee door, maar was logischerwijs nooit zo goed als de vorige die echt heel gaaf was.

Ik heb nu wel het gevoel dat men de serie mag beindigen. Het is nog wel leuk maar het heeft lang niet meer zon impact op me als met seizoen 1 en 2 toen het nog nieuws was.

clockwork

• 109 messages
  • 403 votes

Klopt, na dit seizoen stoppen ze, helaas ik vind het super vet. Na lost d vetste serie

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Afl. 8 en 9, zijn in 4 weken tijd verschenen! Nu dan eindelijk de laatste 4 afleveringen in 4 weken Opzich wel blij om, want ben wel benieuwd hoe/wat!

Aflevering 8 en 9 vond ik trouwens erg spannend en boeiend ook! Wel heel jammer, echt heel jammer dat Bellick eruit is .

Ben benieuwd na afl. 10 !

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

Inmiddels al de eerste zeven episodes tot mij genomen. Het valt me nog steeds heel erg mee, al is het echt niet zo scherp als in het eerste seizoen. Je merkt wel dat de makers in ieder geval er lol in hebben om onze helden op zulke gek mogelijke plaatsen te krijgen, dat werkt aanstekelijk voor de kijker.

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

En kudos aan ( not so ) gay Sucre.

Mr.VS

• 69 messages
  • 2148 votes

Weet iemand hoeveel afleveringen seizoen 4 in totaal krijgt. Ik heb nu tot en met 12 gezien

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

Volgens mij zijn ze er nog niet helemaal over uit of het een seizoen van 22 afleveringen wordt, of dat er een dubbele episode komt om de boel af te sluiten.

Ik heb net 11 en 12 in een ruk gekeken. Ze behoren voor mij tot de beste afleveringen na het eerste seizoen. Weer ouderwets nagelbijtend spannend, met een uitkomst die alle kanten op kan gaan. De toon is gelijk aan de tweede serie, maar nu met een solide script en goede acteurs. Ergens vind ik het jammer dat er, vermoedelijk, geen vijfde seizoen meer komt. Misschien dat Cherry Hill de mogelijke leegte vult?

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Even over het aantal afleveringen van seizoen 4:

Er waren in de eerste instantie inderdaad 22 afleveringen bestelt, en die worden ook gewoon afgemaakt. Episode 16 is de laatste die dit jaar wordt uitgezonden, daarna komt er een korte(?) winterstop en worden de afleveringen 17 t/m 22 rond de lente hervat.

We zullen dit jaar na 4 afleveringen dus even moeten wachten.

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

Een beetje zoals ze bij The Sopranos hebben gedaan. Ik hoop dat de episodes de moeite waard zijn en dat ze de nieuwe twist een beetje tof vorm weten te geven.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

The Last wrote:

Even over het aantal afleveringen van seizoen 4:

Er waren in de eerste instantie inderdaad 22 afleveringen bestelt, en die worden ook gewoon afgemaakt. Episode 16 is de laatste die dit jaar wordt uitgezonden, daarna komt er een korte(?) winterstop en worden de afleveringen 17 t/m 22 rond de lente hervat.

We zullen dit jaar na 4 afleveringen dus even moeten wachten.

Dan heb jij nog geluk, bij ons in België hebben ze gisteren de 9de aflevering uitgezonden en nu moeten we wachten tot maart.

clockwork

• 109 messages
  • 403 votes

Prison break!

prachtige serie die ik met smart volg. Nu vond ik persoonlijk de domper van heel seizoen 4 het volgende:
The general, hoofd van het ziekste bedrijf ooit in televisie is vertoond, laat zich beroven van het Scylla omdat zijn dochter onder schot wordt gehouden door een dokter die nooit van der leven een vlieg kwaad zou doen. Absurd en ongeloofwaardig vind ik, hij kon makkelijk Scofield onderschot houden en eisen dat die chick zijn dochter moet laten gaan toch?
of ben ik de enige die dat zo ziet. ik vind het jammer

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

clockwork wrote:
Prison break!

prachtige serie die ik met smart volg. Nu vond ik persoonlijk de domper van heel seizoen 4 het volgende:
The general, hoofd van het ziekste bedrijf ooit in televisie is vertoond, laat zich beroven van het Scylla omdat zijn dochter onder schot wordt gehouden door een dokter die nooit van der leven een vlieg kwaad zou doen. Absurd en ongeloofwaardig vind ik, hij kon makkelijk Scofield onderschot houden en eisen dat die chick zijn dochter moet laten gaan toch?
of ben ik de enige die dat zo ziet. ik vind het jammer

Het werd verklaard met het argument dat Sarah zo pissed is dat ze die wanhoopsdaad zou kunnen doen. En ergens zit daar wel iets in, als je mishandeld, vernederd en achtervolgd bent. Ik heb ongeloofwaardigere dingen gezien dit seizoen.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Enige ongeloofwaardigheid zit wel in elke 'realistische' complot serie.....

Episodes 10 t/m 13 ook inmiddels gekeken. Zinderend. Tot nu toe absoluut behorend tot het beste van S4. Vooral de scripts steken erg slim in elkaar, de ene na de andere fantastische wending in een strak neergezet (mysterieuze) rode lijn.

Mensen die zijn afgehaakt na seizoen 2/3 zullen spijt krijgen. Afkijken met tegenzin is nooit fijn, maar met seizoen 4 gaat er een heel nieuw dimensie voor je open. Daarnaast is dit gewoon veel beter en spannender(!) dan dat oeverloos saai geleuter van bijv. Lost (of heroes). Kijken dus!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.