• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.146 actors
  • 9.373.067 votes
Profile

Prison Break

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

bakkiepleur wrote:
En er is ook bekend gemaakt dat (mega hotte spoiler! :Sara weer terug komt! Ik ben blij! Best appart op het eerste gezicht maar ze hebben het in 3 toch zo gedaan dat dit heel goed mogelijk is!

Had ook niet anders verwacht dan Er is nog zoveel niet verteld / opgelost!! En zoals je in mijn eerdere reacties wel kunt lezen vond ik dat stuk van de serie, bijna het slechtste deel dat Sara dus 'dood' ging!

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Het plot voor seizoen 4

After engineering an escape from the hellish Panamanian prison Sona, brothers Michael Scofield and Lincoln Burrows are determined to seek justice against The Company, the shadowy group responsible for destroying their lives and killing the woman Michael loves, Dr. Sara Tancredi. During their quest for vengeance, Michael's world is turned upside down when he learns that Sara is still alive. Realizing the only way they will truly be free, Michael and Lincoln avenge to find Sara and take down The Company. With the help of a government handler, they assemble a group of allies and familiar faces including Mahone, Sucre and Bellick to aid in their seemingly impossible task. Unfortunately for the brothers, they must also enlist T-Bag, who unknowingly possesses a vital clue to help them pull off their most difficult challenge yet. They'll soon discover the only thing harder than breaking out is breaking in. Cast: Dominic Purcell as Lincoln Burrows, Wentworth Miller as Michael Scofield, William Fichtner as Alexander Mahone, Amaury Nolasco as Fernando Sucre, Wade Williams as Brad Bellick, Robert Knepper as T-Bag, Sarah Wayne Callies as Dr. Sara Tancredi, Chris Vance as James Whistler, Jodi Lyn O'Keefe as Susan B. Anthony, Danay Garcia as Sofia.

Real_Movie

• 303 messages
  • 1297 votes

Het schijnt dat 9 aug seizoen 4 van start gaat in Amerika.

Ik zal nog kijken of er nog een bron was,want het was al ruim een maand geleden dat ik het zag staan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nou....zwakke verhaallijn. Hoe verzin je het om Sara er weer bij te betrekken....

En de hele groep samen laten werken deden ze ook al in seizoen 2 na de uitbraak....dus weinig nieuws onder de zon.

Uiteraard kijk ik wel want zelfs na 3 seizoen PB blijft het leuk.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Ik vond seizoen 3 tot mijn verbazing terug beter want seizoen 2 vond ik nogal rommelig. Jammer punt is de manier waarop ze Sara eruitwerkten en hoewel ik blij ben dat ze terugkomt vind ik het toch een beetje vreemd dat ze nu ineens toch zou leven
Maar ik blijf toch wel volgen, er zijn nog veel dingen waarop ik graag een antwoord zou krijgen in het volgende seizoen, wat dan wel het laatste mag zijn voor mij.

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

Het is gewoon ubertriest dat ze er in de eerste plaats uit is geschreven op problemen met het contract. Zij was gewoon part of the crew in dat tweede seizoen. Neem haar dan mee of schrijf haar eruit, maar ga niet de zooi zitten verkankeren met van die halfslachtige plotlijnen.

Ik heb een hard hoofd erin dat het een waardig seizoen gaat worden. In 2 moest je soms echt hele stukken overslaan om tot de enigszins interessante dingen te komen; bij 3 leek het wel of je een kloon van 1 zat te kijken. Maar goed, de sfeer in de gevangenis was er Godzijdank wel weer.

Ook het karakter van Michael Scofield wordt op deze manier geen eer meer aangedaan. De lol was altijd dat hij eigenlijk niet in de gevangenis thuishoorde en dat het in wezen een vriendelijke, gevoelige jongen was. Nu ontpopt hij zich opeens tot een engel des wrake zoals zovelen...

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Ok, dit wordt weer heerlijk gerekt! Ik hoorde idd ook van een vriend dat het weer gaat starten 2e week augustus

En toch... ga ik weer kijken ! Vreemd is dat, ik weet dat het nooit weer zo goed als seizoen 1 wordt, maar toch ga ik kijken! Ben toch wel benieuwd na de antwoorden.

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

kleez wrote:

En toch... ga ik weer kijken ! Vreemd is dat, ik weet dat het nooit weer zo goed als seizoen 1 wordt, maar toch ga ik kijken! Ben toch wel benieuwd na de antwoorden.

Dat is altijd het lullige aan series, je wilt gewoon zie hoe het afloopt. Daarom hoop ik echt dat het hier eindigt, maar ik vermoed eerlijk gezegd dat er een vijfde bij komt...

LaCosaNostra

• 167 messages
  • 42 votes

Prisonbreak is toch wel een erg leuke serie, wil het wel helemaal overnieuw kijken. Seizoen 1 was super, seizoen 2 was ook nog erg spannend maar seizoen 3 heeft eigenlijk nog weinig te maken met seizoen 1 en 2.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

djganesha

• 1 messages
  • 13 votes

Seizoen 3 viel mij ook erg tegen! Alleen de laatste aflevering brengt

mij weer enigzins in het juiste gevoel seizoen 4 te willen volgen.

Hopelijk doen de schrijvers iets met de kritieken en kunnen we weer

genieten van de vernuftige en goede verhaallijnen.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Seizoen 4 promo's! 22 augustus weer in de VS.

Dat word dus weer pindakazen (en genieten uiteraard)!

Real_Movie

• 303 messages
  • 1297 votes

Ik hoop dat Seizoen 4 een topper wordt met minimaal 20 afleveringen.

Wat ik toch vaag vindt is dat Sara gewoon leeft en haar zul je ook weer tegenkomen wat het toch niet realistische maakt.

Maar ik ben wel blij dat ze terug is.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

AHAHAH, de hele serie is onrealistisch Ik heb een "nobody cares how, just let her come back" instelling over Sarah.

En seizoen 4, ach, die krijgt wel 22 afleveringen, don't worry.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Scofield is zo gay.

Jack Bauer was allang uitgebroken met enkel een tattoo-naald. Ja, binnen 24 uur he?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Kiros wrote:

Jack Bauer was allang uitgebroken met enkel een tattoo-naald. Ja, binnen 24 uur he?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kiros wrote:

Scofield is zo gay.

Sterker, Jack had het in een halve dag nog gered. Slechts een groepje bewakers...die maait er zoveel per 24 aflevering al neer

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Kiros wrote:

Scofield is zo gay.

Dat eerste is nog steeds een discussietopic in Hollywood, over dat tweede. Tja, maar Jack Bauer zou meteen de gevangenis opblazen met een tattoo-naald (vraag me niet hoe, maar op de een of andere manier slikt iedereen het als Bauer alles en nog wat weet op te blazen met weet ik veel wat voor een middelen) daar waar Scofield nog de hersens heeft om een degelijk plan op te zetten waarbij niemand dood hoeft (mits The Company er niet was geweest, hier en daar een gevangene die geen gedogenheid kent enz). Nope, 24 is wat mij betreft boring in vergelijking tot PB!!!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bruut!

En ik had je nog wel hoog zitten

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Gelukkig dat smaken verschillen, natuurlijk. Maar ik heb juist met PB dat de kijkers juist maar alles dienen te slikken wat er plaatsvindt. Wat mij betreft is PB ongeloofwaardiger dan 24. Ik denk ook -met alle respect hoor- dat kijkers van 24 iets meer van het nadenk-werk en complotdenken houden en PB kijkers/fans voornamelijk het ene spannende moment na het andere willen zien.

Ik keek ooit ( ik meen) season 3 van 24 binnen een paar dagen, het weekend wat volgde keek ik PB1. Tenminste, ik keek met mn vriendin mee, die een aflevering of 5 a 6 achter elkaar keek.

In het begin was ik reuze enthousiast, echt waar. Maar na een aflevering zoveel had ik het echt gehad met de constante aanwezigheid van spanning, ' oh-oh scenes' en cliffhangers. Het was mij een beetje too much, gewoon teveel van het goede.

Een seizoen van 24 kijk ik met gemak in twee dagen helemaal af maar PB kon me niet blijven boeien. Natuurlijk zitten er in 24 ook spannende cliffhangers maar over het algemeen is het veelal de einde`s die je een ' hmm,-hoe-zou-dat-zitten' gevoel geven.

Let wel: Ik oordeel hier over seizoen 1 van PB he? Tweede heb ik vrijwel niets van gezien en van 3 keek ik er verplicht een stuk of 3 a 4 mee.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Seizoen 1 van PB was juist de beste...die heb ik met zweet op de rug af gekeken zo spannend was ie...

Ik vind PB en 24 geniaal, 24 net wat beter alleen. Maar beiden volg ik met plezier. 24 is meer actie en idd, meer complot en PB is meer een dieper uitgewerkt totaalverhaal.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Seizoen 1 van PB was juist de beste...die heb ik met zweet op de rug af gekeken zo spannend was ie....

Yup, en wat mij betreft dus tè spannend. Op een gegeven moment werd ik echt moe van wèèr zo`n moment. Het was een totale achtbaan van spannende momenten. Dat trok mij dus niet. Ik snap overigens wel waarom PB zo populair is. Juist om die reden dus.

Geweldig gemaakte serie, alleen net niet mijn ding.

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

Voor mij is het simpel. Ik haat simplistische actiehelden, die als enige hobby hebben om de VS te redden van atoombommen en biologische wapens. Jack Bauer is zo'n beetje het prototype van alles wat ik stom vind aan dat soort helden.

Bij Michael Scofield voel ik altijd de sympathie die ik als kind voor MacGuyver voelde. Die gast is gewoon een vriendelijke kerel met een stel hersenen om jaloers op te zijn. Ook dat hele idee van ''de pure onschuld'' tussen al die hardboiled boefjes, spreekt mij aan. Helaas wordt deze franchise wel heel erg verwaterd door matige vervolg-reeksen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

The Oceanic Six wrote:

Bruut!

En ik had je nog wel hoog zitten

Hehe, sorry, heb meerdere malen geprobeerd om echt in 24 te komen, het kon me gewoon niet boeien. Telkens als die klok weer kwam met de zoveelste blik op alle scenes die gaande waren dacht ik echt van, niet al weer!!! En echt spannend vond ik het niet! Waarom iedereen die serie ophemelt is mij onduidelijk, maar in ieder geval kan je je portie explosies en overheidsverhalen er halen. Maargoed, ieder z'n ding. Hier toevallig nog mensen die échte spanning proeven bij Lost???? Toevallig? Misschien? Niet? Ok, ik hou als enige anti-24 m'n mond wel

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Donkerwoud wrote:

Voor mij is het simpel. Ik haat simplistische actiehelden, die als enige hobby hebben om de VS te redden van atoombommen en biologische wapens. Jack Bauer is zo'n beetje het prototype van alles wat ik stom vind aan dat soort helden.

Bij Michael Scofield voel ik altijd de sympathie die ik als kind voor MacGuyver voelde. Die gast is gewoon een vriendelijke kerel met een stel hersenen om jaloers op te zijn. Ook dat hele idee van ''de pure onschuld'' tussen al die hardboiled boefjes, spreekt mij aan. Helaas wordt deze franchise wel heel erg verwaterd door matige vervolg-reeksen.

Think again. Volg 24 goed en je merkt dat Bauer veel meer is dan een ''simplistische actieheld'' Er zit juist veel persoonlijk leed en emotie in de serie maar voor iemand die af en toe een aflevering voorbij ziet komen zal dat niet opvallen nee.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Ik heb ook een afkeer tegen de zogenaamde lonely action heroes, die alles wel even in hun eentje klaren. Maar zoals hierboven al beschreven: De serie is zo ontzettend veel meer. De aktie-scenes waarin het enkel om Bauer draait, vertegenwoordigen misschien een 15 % van de hele serie.

Ik hield persoonlijk het meeste van de CTU-werkplek scenes. Of de presidentiële stukken. Dat stukje inzage geeft mij meer voldoening dan een over-en-weer-schietgevecht. De drama`s die zich afspelen, de voortreffelijk uitgewerkte andere personages.

En dat Jack Bauer er ook nog in voorkomt, dat is de absolute vers geklopte slagroom op de taart;)

Real_Movie

• 303 messages
  • 1297 votes

Voor de mensen die de Prison Break altijd al op dvd wouden hebben,maar het te duur vonden is er 3 september bij freerecordshop een speciaal aanbieding alle 3 seizoenen voor maar 99 euro mooi prijsje zou ik zeggen.

Wel schandalig dat de 3e seizoen dik 50 euro gaat kosten voor 13 afleveringen.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Real_Movie wrote:

Voor de mensen die de Prison Break altijd al op dvd wouden hebben,maar het te duur vonden is er 3 september bij freerecordshop een speciaal aanbieding alle 3 seizoenen voor maar 99 euro mooi prijsje zou ik zeggen.

Wel schandalig dat de 3e seizoen dik 50 euro gaat kosten voor 13 afleveringen.

Ik vind het nogal een bedrag. Een mooi prijsje is voor mij toch net iets anders.

Donkerwoud

• 8664 messages
  • 3941 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Think again. Volg 24 goed en je merkt dat Bauer veel meer is dan een ''simplistische actieheld'' Er zit juist veel persoonlijk leed en emotie in de serie maar voor iemand die af en toe een aflevering voorbij ziet komen zal dat niet opvallen nee.

De eerste drie seizoenen gezien en een flink stuk van de vierde reeks, dus daarop baseer ik mijn mening. Het is dat die serie zo fucking verslavend is, anders was ik na de tweede al afgehaakt. De eerste reeks was innovatief; de tweede al minder interessant; de derde had zijn momenten en de vierde, tsja, de vierde...

Face it! Prison Break is gewoon cooler, en als je dat niet vindt, nou, dan ga je maar een 24-topic vervuilen.

MiekieMow

• 224 messages
  • 308 votes

Komt er nog een special?? voordat seizoen 4 begint op 1 september?

ik kan nieeeeeeeet wachten!

PB&LOST-fan

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.