- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat ik niet snap is dat het nog altijd niet bekend is of de serie nu eindigt na vandaag..
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Ik weet het niet meer, ik vond dit seizoen echt prachtig eindigen. Heel mooi gedaan. Het leek net het einde van de serie, zo mooi gemaakt. Alleen alle verhaallijnen zijn nog open, er kan nog vanalles aan vast geschreven worden. Ik hoop dat seizoen 4 komt, want als dit het einde van Prison Break moet voorstellen, dan laten ze kijker met een leeg gevoel in de maag zitten.
Seizoen 4 mag komen. Bekijk de aflevering zelf maar eens.
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Mensen volgens mij komen er nog meer afleveringen, kijk maar eens naar deze link:
DaZtorm
-
- 74 messages
- 0 votes
Wow.... wat een serie zeg.... dit overklast echt elke film, serie, game, muziek enz enz of wat dan ook dat ooit uitgebracht is. Ik vind ook dat het hierbij moet gaan stoppen.
Seizoen 1 was ge-wel-dig, seizoen 2 voor een groot gedeelte maar het kon allemaal nooit echt in de schaduw staan van seizoen 1. Ook seizoen 3 was in het begin niet geweldig maar wel beter als seizoen 2. Maar de aflevering (art of the deal) dit gister is uitgekomen overtreft voor mijn alle verwachting. Hoe deze aflevering eindigde kreeg ik echt een brok van in me keel ik was echt zeer ontroerd.
Ik denk dat nooit iets meer in de schaduw zal staan van deze geweldige serie. Wat kan er nog beter dan dit zijn?
Daarom moeten ze ook stoppen, het is mooi geweest zo. Het is net als een relatie beter 2 maanden eerder stoppen met de relatie en mooie dingen aan elkaar herinneren dan 2 maanden door 'emmeren' en later alleen de negatieve dingen erover kunnen vertellen.
Ik ben het zeker eens met Filmfreaker de personages moeten afgerond worden op een voor prison break waardige manier. Hoe ik wil dat het eindig kan ik natuurlijk niet vertellen want anders vertel ik teveel over wat ik deze aflevering gezien hebt.
Maar petje af en een groot applaus voor prison break
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geniale laatste aflevering net gezien! Met een open einde, al zit dit verhaal erop, dus ondanks dat ik eerst van niet dacht, neem ik aan dat seizoen 4 wel degelijk komt. En als ze dat doen, dan hebben ze een erg interessant verhaal open liggen.
De ruil tussen LJ en Wishler was erg goed in het museum. Wederom erg doordacht van Michael.
We eindigen dus met Sucre, Bellick en T-Bag in Sona en een Michael die op jacht gaat naar de organisatie, die Sarah hebben vermoord. Seizoen 4 kan dus wel eens een sterk wraakseizoen worden waarin Michael de organisatie plat legt en de hoofdverantwoordelijke pakt voor de moord.
Mahone heeft zich bij Whistler en de organisatie aangesloten, al weet ik niet helemaal waarom. Het was me wat onduidelijk.
Ik denk dat Lincoln en LJ dan uit beeld verdwijnen.
Kortom, we wachten af; ben heel erg benieuwd.
Patran
-
- 5 messages
- 160 votes
Tja, niet eens met bovenstaand stuk! PB komt op z'n eind, en deze aflevering merkte ik toch een foutje op:
Als ze ontsnappen, en ze gaan naar buiten is het zomaar opeens harstikke licht buiten
opeens is het midden op de dag!In de aflevering waar ontsnapt gaat worden met een helicopter zit volgens mij ook een fout, scofield en whistler hangen op een gegeven moment samen aan een touw dat door de helicopter naar beneden is gelaten, als enkele momenten later iemand uit de helicopter geschoten wordt en naar beneden valt hangt er opeens niemand meer aan het touw... Dit soort slordigheden vallen me steeds vaker op de laatste afleveringen, wat ik persoonlijk erg jammer vind.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Tip voor Daztorm: Kijk Lost! Begin maar eens met seizoen 1 
Prison Break begon laatste aflevering met veel spectakel, en ook de laatste minuten met 'muziek' vond ik erg goed 
Alleen ik zit echt niet te wachten op nóg een seizoen Prison Break... Terwijl dat nu wel moet, want wat / wie / hoe is nou de company??? Had toch echt wel gehoopt dat ik daar antwoord op zou krijgen! En ook deze afl. vond ik t weer SUPER jammer dat Sara dood is! Maargoed, achteraf is dat voor de makers maar 'goed' want nu hebben ze een reden om seizoen 4 te maken: Micheal gaat wraak nemen! En dan zal ook wel het een en ander met de company uitgelicht worden!
En niet te vergeten: de zak met miljoenen dollars ligt nog altijd in de sloot.
Verder wil ik niet teveel zeiken hoor, maar ook op 't einde dat Alexander Mahone voor Wristler / The Company kiest vind ik weer ver gezocht. Hij zou er met zn gezin op uit... En ook Susan zou toch dood worden geschoten oid als ze het niet voor elkaar zou krijgen door het superieur?
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Wow, wat een aflevering.. hij was echt perfect, elke rol die in de serie zit was overweldigend.. vond het de beste episode van seizoen 2 en 3 samen.. Seizoen 1 overheerst, maar deze aflevering kan zich hieraan meten..ik hoop nog wel op een seizoen 4, want na deze ep. is alles weer open
tn2543
-
- 446 messages
- 1118 votes
Wow, wat een aflevering.. hij was echt perfect, elke rol die in de serie zit was overweldigend.. vond het de beste episode van seizoen 2 en 3 samen.. Seizoen 1 overheerst, maar deze aflevering kan zich hieraan meten..ik hoop nog wel op een seizoen 4, want na deze ep. is alles weer open
Ik kan me niet voorstellen dat ze opeens verder gaan met seizoen 4. Daarvoor was seizoen 3 iets te kort denk ik. Ik ben wel benieuwd wat er nog gebeuren gaat want alle deuren staan inderdaad open. Alleen wil ik nou wel even weten wie wie die leider (die kale generaal) nou eigenlijk is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Misschien maken ze wel de resterende aflevering van seizoen 3 (zon stuk of 10 dus nog) en laten ze dan het verhaal afsluiten. Misschien was deze week de cliffhanger waarna de makers even nadenktijd krijgen.
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Ik kan me niet voorstellen dat ze opeens verder gaan met seizoen 4. Daarvoor was seizoen 3 iets te kort denk ik. Ik ben wel benieuwd wat er nog gebeuren gaat want alle deuren staan inderdaad open. Alleen wil ik nou wel even weten wie wie die leider (die kale generaal) nou eigenlijk is.
Weet je niet, heb het wel vaker meegemaakt dat serie toch zo weinig afleveringen heeft met een seizoen..alhoewel het mij natuurlijk ook stug lijkt dat het al afgelopen is met seizoen 3 nu, maar het einde van de aflevering leek er verdacht veel op..maar inderdaad, misschien willen ze de kijker wat nadenktijd geven..enfin, of ze mogen meer afleveringen van seizoen 3 maken of seizoen 4 starten, het is nog te open.. benieuwd wat die t-bag nog kan uithalen
tn2543
-
- 446 messages
- 1118 votes
Weet je niet, heb het wel vaker meegemaakt dat serie toch zo weinig afleveringen heeft met een seizoen..alhoewel het mij natuurlijk ook stug lijkt dat het al afgelopen is met seizoen 3 nu, maar het einde van de aflevering leek er verdacht veel op..maar inderdaad, misschien willen ze de kijker wat nadenktijd geven..enfin, of ze mogen meer afleveringen van seizoen 3 maken of seizoen 4 starten, het is nog te open.. benieuwd wat die t-bag nog kan uithalen
Ik heb ook het vermoeden dat er een nieuw seizoen gestart zal worden. Alleen vind ik het wachten een beetje te lang duren. Ik denk dat ik na het uitzenden van 'seizoen 4' alle afleveringen in 1 keer ga downloaden. Dan hoef ik tenminste niet meer te lang te wachten.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik denk dat de verhaallijnen toch wel een beetje tot een einde zijn gekomen. Het was gedeeltelijk een open einde maar niet echt een cliffhanger. En ik denk niet dat het bijzonder interessant zal zijn om te kijken hoe Sucre en T-Bag proberen uit te breken en of ze dat gaan doen.
Wat wel weer interessant zou zijn is de wraak van Michael. Hij is geen koelbloedige moordenaar en zal gretchen niet zomaar neerschieten, maar eerder een superplan bedenken om mooi wraak te nemen.
Misschien wordt de Prison Break spin-off Cherry Hill toch wel concreter, want het plot en de hele serie blijven gewoon wel goed.
Wat wel jammer was is Sona, aan het einde van seizoen 2 dacht je: wow dat is echt een hel daar. Maar uiteindelijk viel het toch mee.
Real_Movie
-
- 303 messages
- 1297 votes
Ik vondt de laatste aflevering heel erg goed gemaakt.
Deze aflevering is gewoon niet te overtreffen.
Alles ligt nog open voor de 4e seizoen en ik denk dat dit toch wel de laatste aflevering is van Seizoen 3.
Wie weet trouwens hoe die liedje heet aan het einde.
Ik heb wel ergens gelezen dat er meer afleveringen gaan komen nu de staking van de schrijvers over is,maarja dat is afwachten voor mij stopt het liever nu,want de einde is zo mooi gemaakt en geeindigd dat moeten ze zo laten.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
... voor mij stopt het liever nu,want de einde is zo mooi gemaakt en geeindigd dat moeten ze zo laten.
Tja, dat vind ik wel heel erg makkelijk voor de 'makers' van Prison Break! Dat is ook heel handig TV maken zo; allemaal vragen oproepen, maar geen antwoorden!
Wat is nou The Company dan?? En die tegenhangers, zoals hun vader, die hadden toch ook behoorlijk wat macht?
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik heb de afgelopen maanden Prison Break ook ontdekt en alhoewel het erg makkelijk wegkijkt, vind ik het ook geen bijster sterke serie...
Ik vraag me af of de schrijvers er zelf al uit zijn wat 'The Company' nu eigenlijk is. Ik hoop dat ze er dit seizoen (of uiterlijk het volgende) een einde aan breien, want anders zitten we in seizoen V weer te kijken naar een Scofield die uit een of andere gevangenis moet breken.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Ik vraag me af of de schrijvers er zelf al uit zijn wat 'The Company' nu eigenlijk is. Ik hoop dat ze er dit seizoen (of uiterlijk het volgende) een einde aan breien, want anders zitten we in seizoen V weer te kijken naar een Scofield die uit een of andere gevangenis moet breken.
Volledig mee eens 
Slynkin
-
- 268 messages
- 454 votes
Alleen vind ik het wachten een beetje te lang duren. Ik denk dat ik na het uitzenden van 'seizoen 4' alle afleveringen in 1 keer ga downloaden. Dan hoef ik tenminste niet meer te lang te wachten.
Dan zit je na die afleveringen weer met hetzelfde probleem 
Real_Movie
-
- 303 messages
- 1297 votes
Seizoen 3 van Prison Break is afgelopen met een mooie einde.
Er is maar 13 afleveringen uitgezonden en ze zouden er nog 7 bij moeten maken.Ik hoop dat ze de volgende seizoen wat meer afleveringen bijgooien.Als ze er tenminste uit zijn wat alles inhoud want volgens mij weten ze niet meer wie wat is. 
dever
-
- 3 messages
- 2 votes
wat research gedaan
der komt een 4de seizoen maar het wordt uitgezonden door een andere zender.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Die schrijversstaking heeft echt alles verneukt..
verhenne
-
- 2 messages
- 28 votes
Weet iemand de titel van het openingsliedje van Seizoen 3? Ik weet niet of het in Nederland hetzelfde is als België maar..
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Goed nieuws/slecht nieuws, oordeel zelf:
FOX renews Prison Break
After much speculation and "on the bubble" murmurs, Variety is confirming that FOX has gone ahead and renewed Prison Break, one of the more popular guilty pleasures currently on network television. Prison Break has been picked up for a possible 23 episode fourth season, set to return in the fall.
Is the show that good? Sort of. Do the plots always make sense? Sometimes. Do I love it anyway? Absolutely. After a mediocre second season, the show roared back with a pretty enjoyable third season that got cut short to thirteen episodes by the WGA strike.
The season ended with Wentworth Miller's Michael breaking out of Sona and chasing down the people responsible for the death of Dr. Sara Tancredi. I think it's safe to say that most fans would have been pretty angry if that drive off into the Panamanian sunset turned out to be the series finale.
Is this good news though? Is there really enough story to stretch out Michael's hunt for Gretchen, Whistler, and Mahone into 22-plus episodes? Plus, get ready for some overload. That female character that we never met this season? According to The Hollywood Reporter, she's still getting a spin-off after she appears. I can see the tagline already. "This Fall, prison has a new bitch."
tn2543
-
- 446 messages
- 1118 votes
Ik ben nog steeds benieuwd hoe het verhaal nu verder gaat. Dus Prison Break doet het nog steeds goed.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Laat het maar gewoon lekker doorgaan. De meeste series kunnen tegenwoordig toch niet tippen aan Prison Break.
De titel van de serie zal dan wel niet zo veel meer te maken hebben met het vervolg.
Maar ze hebben denk ik nog genoeg stof om in dezelfde ''Prison Break''-sfeer ermee door te gaan.
1 seizoen zit er sowieso nog wel in lijkt me..
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Seizoen 3 eindelijk afgekeken. Heb gelezen dat er een seizoen 4 in de maak is. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Zwak einde seizoen 3.
Zwakkest seizoen tot nu toe sowieso. boehoe.
bakkiepleur
-
- 20 messages
- 48 votes
Ik heb alle seizoenen nu gezien voor de 2e keer gezien.
Seizoen
1. super,
2. goed,
3 leuk..
Hoop dat 4 dus een stuk beter wordt ! En er is ook bekend gemaakt dat (mega hotte spoiler! :Sara weer terug komt! Ik ben blij! Best appart op het eerste gezicht maar ze hebben het in 3 toch zo gedaan dat dit heel goed mogelijk is!
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hoe zou dat dan mogelijk zijn volgens jou?
En heb je ook een bron ofzow.?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik weet ook niet meer waar ik het las, maar het is toch echt zo. Sarah komt terug en het hoofd dat we zagen is niet echt Sarah's....(duh)