- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik denk dat het op een andere manier er aan toe gaat in een vrouwen gevangenis...niet erg interessant hoe dan ook. Lijkt me eerder een verdoemd project en mocht het ooit wel zo ver komen dan wordt het toch een flop. No doubt.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
En de naam Molly is ook al te vaak voorgekomen...dat wordt niks...
Dark Miracle
-
- 56 messages
- 0 votes
Heb seizoen één en twee binnen een week gezien en me geen moment verveeld. Damn, wat heb ik een zin om aan het derde seizoen van Prison Break te beginnen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dus morgen een dubbele episode te zien? Netjes 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Dus morgen een dubbele episode te zien? Netjes 
een weekje wachten...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kan je het verduidelijken?
Morgen is er 1 aflevering PB of helemaal niets?
En dan de week erop een dubbele ep?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Kan je het verduidelijken? ja 
Morgen is er 1 aflevering PB of helemaal niets? helemaal niets
En dan de week erop een dubbele ep? juist 
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Ik hoop dat ze nooit meer van die irritante stops van één week erin doen. Okay, ze maken het weer goed door een dubbele aflevering. Maar er mag nog maar één stop komen (zoals gewoonlijk met series). Prison Break was net spannend aan het worden. Aflevering 6 + 7 mogen inderdaad wel eens komen. Maar dan hoe gaat het verder als ze uit de gevangenis zijn?
We zullen het wel zien.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Die 1-week breaks zullen altijd wel blijven, zeker als het om belangrijke sportuitzendingen gaan. Gelukkig probeert ABC dit jaar of de kijkcijfers hoog blijven als alle afleveringen in een ruk worden uitgezonden met Lost. Maargoed, Prison Break is op Fox en daar weet je nooit hoe de programmering zal verlopen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heftige 6e en 7e episode...
dacht dat ze echt gingen uitbreken maar dat zal dus nog even op zich laten wachten.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, vond het ook verrassend!!
Prison Break gaat echter op een korte stop. Vanwege de stakingen door scriptschrijvers in TV-land worden veel series geschapt. Maar aangezien de meeste PB afleveringen al bijna afgerond zijn gaat de productie gewoon door. Hierdoor komt PB na de winterbreak al in januar/februari terug ipv april. Indirect nadeel is dat 24 opgeschort is.
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Net aflevering 8 gezien. Het is spannend geworden. Echt een hele goede aflevering. Stoppen met kijken is vanaf nu echt heel erg onmogenlijk. Misschien een beetje laat, maar ja je weet wat ze zeggen: "Beter laat dan nooit".
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond hem juist wat tegenvallen, op de laatste 10 minuten na. Ik vind het een topserie, maar ze rekken sommige zaken wel echt te lang.
Kijk natuurlijk enorm uit naar januari, als ze verder gaan.
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Opeens wordt het weer leuk! Er zit weer kracht in! Vonden jullie het ook opvallend dat michael eerst een bruin t-shirt aan wou trekken, maar toen koos voor een t-shirt wat heel erg leek op zijn ontsnappingstshirt? :-s
Sonny2
-
- 8 messages
- 32 votes
Oooh jaah, die laatste voorlopige aflevering was echt super, vooral op dat dak! 
Jammer wel dat het pas volgend jaar verdergaat, stomme stakingen van de writers.
Zigzag
-
- 1 messages
- 9 votes
ja het duurt nog wel een tijdje voor ze weer beginnen met schrijven, die writers willen NOG meer geld...
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
een beetje meer respect voor de schrijvers aub
Ze hebben groot gelijk om meer geld te vragen, ze hebben er gewoon recht op
Real_Movie
-
- 303 messages
- 1297 votes
De schrijvers hebben groot gelijk dat ze meer geld vragen.
Weetje hoeveel Geld ze aan Prison Break verdienen.
De dvd's zijn al een tijdje uit en die woorden heel goed verkocht.
Maar toch is het vervelend dat de staking nog steeds aan de gang is.Maar ik denk dat ze de eisen van de schrijvers toch akkoord gaan.
Want ze draaien verlies.
Overigens zijn de Prison Break delen gewoon helemaal toppie.
Ik heb al die 2 Seizoenen thuis liggen en het verveelt gewoon geen moment.
Er zit Spanning in en drama en dat maakt de film zo spannend om de volgende aflevering te gaan zien.
Acteerwerk is zeker van een hoog kaliber.
Ik hoop dat er ook een Seizoen 4 aankomt.
Maar opgegeven moment gaat 1 van de twee broers toch wel dood of allebei.Respect voor Prison Break. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
ja het duurt nog wel een tijdje voor ze weer beginnen met schrijven, die writers willen NOG meer geld...
De nieuwe afleveringen komen nog steeds 14 januari, de aankomende 5 afleveringen zijn al klaar, daarom werd PB van april naarvoren geschoven naar januari, omdat het een van de weinige series is die nog nieuwe afleveringen heeft.
En ach, dan zijn we al weer 10 weken verder van af dit moment dus wie weet of de staking dan voorbij is....(denk het niet, maar wie geen hoop heeft is verloren).
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Maandag 14 januari begint Prison Break weer in Amerika, aflevering 9: Boxed in. Door de staking zal seizoen 3 van Prison Break iets korter zijn. Ze hebben nog 5 complete episodes om uit te zenden, dus na aflevering 13 zal het seizoen zijn afgelopen (ik verwacht niet dat wanneer er alsnog een deze dagen een akkoord komt dat ze even snel nog 10 of 11 episodes maken).
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Was weer een prima ep, lekker met actie en eindelijk eens een aflevering waardoor het verhaal zelf wat vaart en vooruitgang krijgt.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Zéér ernstig goede serie.
Ik volgde hem al een tijdje. Maar de laatste tijd niet meer.
Het probleem is: Ik weet de tijden niet meer en de zender waar hij uitgezonden wordt.
Ik dacht dat het altijd Donderdag, half 10 was op rtl 5. Voor Jensen.
Maar zie hem nu niet meer
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Mwah. Ik heb hem wel gevolgd, maar ik vind het eigenlijk een behoorlijk zwakke serie. Uitgemolken verhaallijnen en een plot dat echt totaal ongeloofwaardig overkomt (zeker in seizoen 3). Dan kun je zeggen dat een serie niet geloofwaardig hoeft te zijn, maar Prison Break begon vrij geloofwaardig en speelt zich ook af in het heden (niet in een fictief universum).
Maargoed, PB kent zo zijn spannende momenten.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
afl. 9 van seizoen 3 is voor mij een beetje de druppel :S:S:S
HOE ACHTERLIJK KUN JE ZIJN ALS AGENT!! Een agent met zoveel macht, zoveel skills; word door zo'n vrouwtje in elkaar gekickt?! Wat een lachtertje!! Pfffffffffff
Weet niet of ik t nu nog ga volgen, seizeon 2 vond ik al matig, begin seizoen 3 was iets beter;hij zat wéér in jail -_-.
Ben32
-
- 1 messages
- 0 votes
hallo, is het afgelopen ? wanneer begint het weer ?
zelf kijk `k er nooit naar, vraag het voor een vriendin.
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
In Amerika is het inmiddels weer begonnen. Prison Break is tijdelijk gestopt vanwege de staking van scriptschrijvers. Ik weet de precieze datum niet dat het weer in Nederland begint, maar ik verwacht eind januari/begin februari.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Eens met kleez. Vond dit één van de slechtse afleveringen (so3e09) van prison break. Seizoen loopt niet lekker en het begint allemaal net iets teveel van het goede te worden. Als het zo doorgaat voel ik mezelf genoodzaakt te stoppen.
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
ik vond het ook tegenvallen. Ik wou dat het anders was. Het lijkt zo totally ondoordacht. Ze willen wel, maar het lukt niet. Maar goed.. ik kijk altijd twee keer en meestal vind ik het de tweede keer weer leuker. Misschien omdat ik dan geen verwachtingen meer heb. bellicks actie vond ik wel eventjes leuk overigens.
Meer vaart erin zou idd een hoop oplossen.
Real_Movie
-
- 303 messages
- 1297 votes
Eerlijk gezegd vondt ik de acteer prestaties een beetje onder de maat vooral de broer van Michael kwam niet echt overtuigend over in aflevering 10.
Ik hoop dat ze een beetje vaart maken met de ontsnapping uit Sona of ze dat gaat lukken weet ik niet.
Maar we zullen zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nog 3 afleveringen en dan zit het seizoen + serie erop....
Vraag me af hoe ze alles gaan oplossen in die 3 afleveringen en ook nog eens kunnen verklaren hoe het verhaal in elkaar steekt...