- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Hoii ik heb ff een vraagje, mijn klasgenoot zegt dat hij de eerste aflevering (Redemption) van het derde seizoen 3 al te hebben gezien, kan dat? Want tot zover ik weet is hij niet eens uitgezonden...
Nou bedankt =)
Het is nog niet eens in de vs uit.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik heb na een stuk of 15 aflerveringen gestopt met Prison Break, misschien dat ik het kijken nog wel ga hervatten, maar ik vind de serie steeds zwakker worden. De serie gaat nergens heen en het is zoveel mogelijk afleveringen eruit pompen.
waxs
-
- 102 messages
- 386 votes
Hoii ik heb ff een vraagje, mijn klasgenoot zegt dat hij de eerste aflevering (Redemption) van het derde seizoen 3 al te hebben gezien, kan dat? Want tot zover ik weet is hij niet eens uitgezonden...
Nou bedankt =)
Is dat klasgenootje van jou toevallig 14?
Mythikal
-
- 125 messages
- 850 votes
Nou bedankt =)
Misschien bedoelde jouw klasgenoot dat hij de trailer heeft gezien... Die is wel te vinden op internet, maar de complete eerste aflevering van seizoen 3 ben ik nog nergens tegengekomen...
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Promo-stills
4 nieuwe personages in serie 3, die binnen zo'n dikke maand in premiere gaat op de Amerikaanse televisie.
SPOILER SEIZOEN 2: Weet iemand of ook T-Bag nog in het 3de seizoen te zien zal zijn?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik hoop het toch wel.
Vondt het zeer jammer toen Abruzzi de pijp uitging al vroeg in het 2e seizoen. Als T-Bag nu ook verdwijnt ben je de echte ijskoude killers kwijt die de serie zo lekker maakte tot nu toe.
Buiten dat vindt ik hem gewoon een geweldige coole creep neerzetten, en bij vlagen volg ik dan ook liever zijn verhaallijn dan die van de 2 broers
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Gek genoeg nog nooit gezien, ik ben altijd meer iemand die wat meer onbekende series kijkt. Maar ik moet er toch zeker eens wat meer commerciele series gaan kijken, als jullie horen wat ik allemaal voor bekends nog nooit gezien heb, dan zal dit een grote schok voor jullie zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb vanavond een 15 minuten durende promo gezien, waarschijnlijk de 1e 15 minuten van seizoen 3.
Wat duidelijk is geworden:
-Mahone is still alive en dat heeft me best verbaasd opzich. Had hem afgeschreven, dacht dat ie was overleden.
-Hij zit samen met Michael en Bellick in de zwaarbewaakte bajes.
-Broer Lincoln is een vrij man maar zet alles op alles om zijn broer eruit te halen.
-Michael wilt niks weten van Mahone. Hij zei dat hij de moordenaar van zijn pa was en dat ie zichzelf maar moest redden. Maarja, als je logisch nadenkt, dan zullen Mahone, Bellick en Michael wel samen werken om te ontsnappen.
Meer kon ik niet eruit halen. Was wel weer vet een stuk te zien!
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Prison Break vind ik echt een te gekke serie. Op 17 september begint het 3e seizoen in de VS. Ik kan niet wachten om het 3e seizoen te zien. Ik ben benieuwd. Ik heb ook gelezen dat dit seizoen meer aandacht gaat besteden aan de menselijke psychologie.
Ik wacht maar af tot seizoen 3 uitkomt in Nederland.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik ben zeer teleurgesteld in Prison Break. In het eerste seizoen zat je gewoon 21 afleveringen lang op het puntje van je stoel. Erg knap, een serie zo boeiend houden terwijl er vrijwel enkel gebeurtenissen binnen in de gevangenis te zien zijn. Seizoen twee begon heel aardig, maar zakte daarna bijna volledig in elkaar. De serie valt in de herhaling (het is een kat en muis spelletje, bijna hebben ze ze weer te pakken en dan weten ze weer net te ontsnappen).
Onlangs ben ik weer begonnen met kijken. Prison Break is nog wel kijkbaar, maar zo sterk als seizoen 1 wordt het nergens meer.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
nog 10 dagen mensen!! ik kijk zowat elke dag voor de laatste
-
- 224 messages
- 308 votes
T-Bag zit sowieso nog in seizoen 3: dat zei Lincoln bij Jensen deze week! Jipppiee.
Hij zei: T-bag is being T-bag (gna gna) :-p
nietdatdus
-
- 222 messages
- 843 votes
Ik vond het eerst seizoen echt geweldig.
Maar het word nu wel een beetje uitgemolken..
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Uitmelken vind ik het persoonlijk juist nog net niet. Als er hierna nóg een seizoen komt dan wel! Maar drie mag als een serie zo onwijs goed is!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dinsdag ein-de-lijk weer beginnen met het kijken van seizoen 3:D
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het is toch al duidelijk wie er wel en wie niet in zit? Anyway, overmorgen is het weer PB tijd!!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jeeeeeeeeeeee wat een super vette openingsaflevering weer!
Zo gaaf, zo geweldadig!
Hoogtepunt is natuurlijk het man op man gevecht waar er 1 moest sterven tussen Michael en een medegevangene, waar Michaels leven uiteindelijk door Mahone wordt gered!
Ook Bellick en T-Bag zijn present als gevangene...
Einde van de ep blijkt dat Michael moet ontsnappen samen met iemand, of bepaalde mensen gaan de gegijzelde LJ en Sarah vermoorden....
Kijk nu al uit naar ep 2!
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
De trailer van Ep .2 is echt super vet. Ik kan niet wachten tot volgende week
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mm kan je die trailerlink eens plaatsen, nog niet gekeken 
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Vette episode, ze knalle er weer meteen in met seizoen 3
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
ik vond de eerste aflevering van het nieuwe seizoen matig. Het einde daarentegen was weer un echte prisonbreak cliffhanger. Ik ben benieuwd hoe de 2e aflevering zal zijn, hopelijk is deze un stuk spannender
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Echt een goede eerste aflevering. Heel snel afgelopen gevoelsmatig! Vooral de actie van Michael aan het begin van het gevecht. De heldendaad van Mahone. De intro van T-bag jaja, waardevolle seconden! Oja, en Lincoln is leuk als er met hem geflirt wordt, zeg! Zo kennen we hem nog niet....Maar wie is dat vreemde mannetje die bij Scofield op visite kwam met een vreemd aanbod. Die hoort dus bij Wistler, bij de dame in het restaurant én de meid die steeds buiten de muren staat te schreeuwen (wistlers vrouw)?? :-s
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
zowwwwwwww wat een opening van seizoen 3
!!!
Pfff man, 3 kwartier vermaak
:D:D!!! Kijk nu al uit naar volgende
week!!
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Damn! Wat een vette opener alweer!
Hoe weten die lui het toch elke keer weer te flikken om het zo ongelofelijk spannend te houden?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Leuke opening, ben erg benieuwd hoe dit seizoen zal gaan lopen. Wordt het een seizoen waar een 'prison break' uit Sona centraal zal gaan staan of wordt het de eerste 12 episodes en daarna weer een andere verhaal buiten de gevangenis hij heeft nu een week om die gast uit te breken, is dat genoeg voor 22 episodes. Seizoen twee ging ook over iets van drie weken en seizoen 1 weet ik niet meer
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Seizoen 1 bevatte wel enkele maanden, van wat ik kan herinneren. Maar natuurlijk wordt die week opgerekt:
Lincoln gaat op onderzoek uit, die chick valt voor hem en besluit hem te helpen, ze wordt vermoord, Lincoln weet iets meer weet het proces op te rekken, Michael plant weer een ontsnapping terwijl de machtsverhoudingen in de gevangenis veranderen e.d. Als de makers ergens goed in zijn dan is het een verhaal ontiegelijk uitrekken met elke week een wending die alles nog véél langer laat duren. Seizoen 1 was daar het bewijs van met Michael die bij elke nieuwe wending zei 'zonder dit ontsnappen we niet'.
Desondanks heb ik er wel zin in, het blijft PB dus hoe voorspelbaar en slap de wendingen ook zijn, ze zijn altijd even cool.
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Aflevering 2 was te vet. Alleen ga ik geen nadere toelichting geven, omdat sommige mensen het nog moeten zien. Maar het was un lijpe aflevering
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Hoe sterk de opening begon en de gevangenis met leader wreed leek, vond ik episode 2 ietwat teleurstellend. De wrede gevangenis is in mijn ogen wat milder geworden. Vandaar is me de spanning van de episode 1 wat ontnomen. Stuk van Sucre vond ik ook niet super, ik denk dat Angrod Pallanen gelijk krijgt:
Seizoen 1 bevatte wel enkele maanden, van wat ik kan herinneren. Maar natuurlijk wordt die week opgerekt:
Lincoln gaat op onderzoek uit, die chick valt voor hem en besluit hem te helpen, ze wordt vermoord, Lincoln weet iets meer weet het proces op te rekken, Michael plant weer een ontsnapping terwijl de machtsverhoudingen in de gevangenis veranderen e.d. Als de makers ergens goed in zijn dan is het een verhaal ontiegelijk uitrekken met elke week een wending die alles nog véél langer laat duren. Seizoen 1 was daar het bewijs van met Michael die bij elke nieuwe wending zei 'zonder dit ontsnappen we niet'.
Desondanks heb ik er wel zin in, het blijft PB dus hoe voorspelbaar en slap de wendingen ook zijn, ze zijn altijd even cool.
Maar aan de makers om het tegendeel te bewijzen! Blijft natuurlijk wel vermakelijk, maar was dit keer niet zo amused.