• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.015 votes
Profile

Prison Break

Actionfreak

• 454 messages
  • 0 votes

Er komt ook een videogame genaamd: Prison Break: The Conspiracy (2010).

Ziet er goed uit!

Trailer:

Trailer HD

Andere Trailer HD

gamesmeter:

Prison Break: The Conspiracy (2010) - GamesMeter.nl

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Prison Break was een erg sterke serie, seizoen 1 was echt geniaal. Seizoen 2 was al minder, en seizoen 3 en 4 waren heel erg matig. Zonde is dat eigenlijk.

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Afgelopen maand alle 4 seizoenen bekeken. Ge-wel-dig. Seizoen 1 is veruit het beste seizoen, geweldig mooi verhaal, zeer sterke cast en ongeloofelijk spannend. Nergens word dit niveau weer bereikt. Seizoen 2, logisch en ook erg goed vervolg op seizoen 2. Fichtner is een briljante toevoeging aan de cast (mijn favo personage (in seizoen 2/3, naast T-Bag)! Seizoen 3 doet weinig onder voor seizoen 2, maar begint toch op een herhaling van seizoen 1 te lijken. Seizoen 4 begint erg zwak imo. Slecht acteerwerk en de personages worden ook een stuk minder boeiend en goed uitgewerkt. Het verhaal is wel oke, maar slecht uitgewerkt en erg voorspelbaar, soms ook zeer onrealistisch. Gelukkig zijn de laatste afleveringen dan toch nog erg goed en weet bijna het niveau van seizoen 2 te bereiken.

Seizoen 1: - 5.0*

Seizoen 2: - 4,5*

Seizoen 3: - 4.5*

Seizoen 4: - 3.5*

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Gisteravond seizoen 4 afgekeken. Het werd mij allemaal een beetje teveel aan plotwendingen. PFff, lastig om naar te kijken. Nu nog de film en dan beginnen aan '24'.

Seizoen 1: 4,5*

Seizoen 2: 4,0*

Seizoen 3: 3,0*

Seizoen 4: 3,5*

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Hee, das toevallig nadat ik Prison Break helemaal had gekeken begon ik ook aan 24. Nu inmiddels halverwege seizoen 3 daarmee.

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Daarjuist the final break gezien. Dus nu heb ik alles gezien van Prison Break. Leuke serie maar helaas zwakt het erg af na het 2de seizoen. Maar ik was blij dat seizoen 3 niet zolang duurde maar dan komt dat veel te lange seizoen 4 maar toch zitten daar ook nog een aantal erg leuke en spannende afleveringen tussen. Mijn favoriet seizoen blijft het 2de, dat is het meest spannende en het leukste.

The final break viel mij een beetje tegen maar uiteindelijk toch nog vermakelijk.

Hier zijn mijn cijfers:

Seizoen 1: 4,5*

Seizoen 2: 5,0*

Seizoen 3: 3,0*

Seizoen 4: 3,5*

The final break: 3*

Conclusie: vermakelijke serie

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik vond juist seizoen 2 niet echt het beste

Maar verschil moet er wezen.

van duijn

• 935 messages
  • 845 votes

Beste serie die ik ken. Alleen vanaf seizoen 4 is het gewoon een ingewikkeld grafverhaal. Als je eindelijk een nieuwe aflevering te pakken krijgt moet je weer even terugdraaien naar waar je ook weer was.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hmmm... na het zien van Lost, kan ik me niet voorstellen dat ik Prison Break onbegrijpelijk heb gevonden. Een tikkeltje verwarrend hier en daar, maar daarna volgde al snel het ; och ja! - moment.

Pi2

• 36 messages
  • 534 votes

Kunnen jullie mij helpen met 2 vragen uit seizoen 3?

Wie vermoordde Tyge (dat is die man die Whistler herkende en zei dat hij hem had gezien op De Ambassador in Nice)?

Als Whistler voor het eerst met Gretchen praat bij het hek buiten de gevangenis, ziet Scofield dat en het lijkt of hij haar herkend. Maar dat kan toch niet, hij weet niet wie zij is, toch?

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Poeh, dat is diep graven zeg. Vraag één zou ik absoluut niet weten. Over vraag twee herinner ik me vaag iets. Was het niet zo dat Whistler al een vriendin had en Michael hierdoor onraad ruikt. Wat doet dan een tweede vrouw daar. En sowieso omdat ze blank is en niet op bezoek komt om hem te ondersteunen?
Zoiets herinner ik me, maar ik ben nu nieuwsgierig dus ik ga het uitzoeken.

Pi2

• 36 messages
  • 534 votes

Ja dat zou het kunnen zijn, ik ben het nu voor de 2e keer aan het kijken en ik probeer op alles te letten. Maar soms komt iets voorbij wat vaag is. Die Tyge bijvoorbeeld, hij meent Whistler te herkennen, hij loopt Mahone een beetje in de weg en daarna is hij dood. Wat is de reden dat zo'n figuur wordt geintroduceerd? Of denk ik te ver door?!

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Pi2 wrote:
. Die Tyge bijvoorbeeld, hij meent Whistler te herkennen, hij loopt Mahone een beetje in de weg en daarna is hij dood. Wat is de reden dat zo'n figuur wordt geintroduceerd? Of denk ik te ver door?!

Nee, je hebt gelijk. Ik zie er de waarde ook niet van in. Vond je het ook niet vreemd hoe Gretchen uit de serie verdween? Vond ik wel jammer.

louisvf

• 1462 messages
  • 2523 votes

Ik heb een vraag! Zie de link niet meer tussen de bad people in het begin (vice president) en opt einde met sylla?

Na lange tijd eindelijk het laatste seizoen bekeken en the final break en ik had het beter niet gedaan...

Zowel seizoen 1 als 2 zijn super, 3 en 4 echter helemaal niet.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

De link is volgens mij aldoor ''The Company''.

Die beginnen zich zorgen te maken wanneer er in seizoen 1 onderzocht wordt, door bekenden en verwanten van Lincoln, hoe Lincoln in de gevangenis kon komen. Ook krijgt The Company door dat Michael onder verdachte omstandigeheden in de gevangenis is gekomen bij zijn broer, en meer kan weten over de samenzwering waarmee Lincoln in de gevangenis kwam.

In seizoen 2 besluit The Company om de Fox River 8 te zoeken en te doden, omdat ze misschien meer weten over de samenzwering tegen Lincoln. Vice-president Reynolds is trouwens slechts een speelpop van The Company, waarmee ze publiekelijk veel macht hebben.

Uiteindelijk besluit The Company om Michael te gaan gebruiken in plaats van te vermoorden, om zo Whistler uit Sona te krijgen. De andere mensen uit de omgeving van Michael lopen natuurlijk nog steeds gevaar.

In seizoen is Michael weer eens een ''vrij'' man, en ontdekt waar ''The Company'' voor staat en besluit ze te vernietigen. Iets wat hem natuurlijk erg moeilijk wordt gemaakt door The Company.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Duidelijke uitleg maar een spoiler zou welkom zijn!

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Ik wist dat ik iets vergeten was. Sorry, en bedankt.

JanDahler

• 199 messages
  • 262 votes

seizoen 1 was werkelijk geweldig!!! had het hele seizoen gehuurd en heb deze op 2 dagen helemaal bekeken. na iedere aflevering móest je er gewoon nog een zien! met als hoogtepunt de laatste afleveringen waarin ze hun plan eindelijk gaan uitvoeren.

4.5*

Seizoen 2 was héél wat minder maar nog om aan te zien.

3.0*

daarna vond ik er niets meer aan en veel te ver gezocht en ZWAAR uitgemolken. 1.0

dit was overigens ook het geval bij Lost...

Pi2

• 36 messages
  • 534 votes

Ben nu alweer bij seiz. 4 aanbeland die ik voor de 2e keer bekijk en ik moet zeggen dat het toch wel knap gemaakt is. Het blijf me boeien en ik kan me er moeilijk van losmaken. Als je het ook voor de 2e keer bekijkt, gaat je aandacht ook naar andere zaken uit en vallen div. dingen op.

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

Bijna helemaal gezien en tot hiertoe echt de geweldigste serie ooit !! en man man wat is die Miller toch heet

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

In Sona zal Miller het best heet gehad hebben ja

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

Materny wrote:

In Sona zal Miller het best heet gehad hebben ja

Haha grapjas !

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

Even opmerking ... De overstap van seizoen 3 naar 4 viel me tegen : Ik wist dat Sara nog leefde maar dat ze haar levendigheid zomaar zonder iets speciaal of spannends aan het licht brachten vond ik zeer ondermaats en teleurstellend

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Horrorfreak12 wrote:
Even opmerking ... De overstap van seizoen 3 naar 4 viel me tegen : Ik wist dat Sara nog leefde maar dat ze haar levendigheid zomaar zonder iets speciaal of spannends aan het licht brachten vond ik zeer ondermaats en teleurstellend

Past goed bij het laatste seizoen, daar waar ondermaats en teleurstellend de sleutelwoorden van zijn. Final Break is nog belachelijker.

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

Ondanks vele mindere reacties over seizoen 4, ben ik toch zeer tevreden met dit seizoen! Ik blijf er zeer veel van genieten !

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

Even iets dat ik mij net afvroeg !

Als Lincoln en Michael dezelfde vader hebben ? Waarom dan een verschillende naam ? ( Burrows en Scofield )

Of heb ik iets over het hoofd gezien ?

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Horrorfreak12 wrote:

Even iets dat ik mij net afvroeg !

Als Lincoln en Michael dezelfde vader hebben ? Waarom dan een verschillende naam ? ( Burrows en Scofield )

Of heb ik iets over het hoofd gezien ?

ik weet het niet heel zeker, omdat het een tijd geleden is, maar volgens mij komt dat door of dat ze allebei een andere vader hebben of omdat de vader wegging toen ze nog heel jong waren en lincoln nam geloof ik de meisjesnaam van z'n moeder over

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

Sasja wrote:

(quote)

ik weet het niet heel zeker, omdat het een tijd geleden is, maar volgens mij komt dat door of dat ze allebei een andere vader hebben of omdat de vader wegging toen ze nog heel jong waren en lincoln nam geloof ik de meisjesnaam van z'n moeder over

Ah ja je hebt gelijk volgens mij is het dat tweede ! Dank je

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

ik wist dat het een van de 2 was. Ik moet binnenkort de serie nog maar eens bekijken

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

Ik heb mij net bijna doodgeweend bij het einde van Prison Break!! Dat laatste had ik totaal niet zien aankomen.

Het is één van de beste series dat ik tot nu toe heb gezien, elk seizoen is anders en vernieuwend!

Voor iedereen een absolute aanrader.

Toch blijf ik wegens het einde met een zeer slecht gevoel zitten!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.