• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

24

donnie B.

• 632 messages
  • 0 votes

Zit nu halverwege seizoen 4 en het is weer ontzettend spannend!!

Kijk straks nog ff 1 aflevering.... en nog 1 en....... etc

Je kan niet stoppen!

De Knip

• 1885 messages
  • 3681 votes

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

Zojuist de laatste aflevering van seizoen 4 gezien en het viel me niet tegen. Blijft echt een topserie.

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Ik zag in de gids dat dag 4 vanavond op tv komt. Is het de eerste aflevering? (van 7.00 - 8.00 uur las ik)

Ik vraag me af of het niet meer van hetzelfde is..

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7937 votes

Het is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Dus je bent nog op tijd. Het schijnt toch weer een behoorlijk goed seizoen te zijn als ik de geluiden om me heen mag geloven. Ik heb er zin in, echt een fantastische serie!

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Oké mooi, ben benieuwd...

Potjandorie zeg !

Ik dacht dat de serie weer rond november zou gaan beginnen (net zoals day 3 ), maar nu lees ik net dat het over enkele uurtjes weer gaat beginnen !

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Een veelbelovende begin, met vrijwel allemaal nieuwe gezichten - behalve Jack en Chloe die constant moet poepen aan haar gezicht te zien.

Maar valt mij ook op dat er weinig promotie voor is gemaakt, ik zag het toevallig op zaterdagavond voorbij komen, anders had ik het waarschijnlijk ook gemist.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Haha, die Chloe is echt te erg inderdaad. Een erg irritant personage.

Hagele

• 184 messages
  • 821 votes

Seizoen 4 verschijnt binnenkort toch ook op DVD meen ik? Heb nu 3 seizoenen vrij snel achter elkaar bekeken. Als je eenmaal begint, kun je niet meer stoppen, althans dat had ik. Is dus vrij snel gegaan allemaal die 3 seizoenen achter elkaar. Zeker de moeite waard. Spannend en verrassende wendingen. Kan niet wachten op de release van seizoen 4.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Seizoen 4 ligt al bij FRS, het is een import versie zonder ondertitels, maar hij is dus al uit.

Hagele

• 184 messages
  • 821 votes

Dan wacht ik liever op de release met subs

gemaster

• 1005 messages
  • 2715 votes

Ik heb een DVD release met costum subs die erg goed te doen is.

Spoiler tot en met aflevering 6:
Ik zag gisteren aflevering 6 en nu word ik dat hele 'er zit een mol bij CTU' gebeuren toch wel erg beu. Kunnen ze nu niks anders verzinnen?

Achilles

• 1049 messages
  • 218 votes

jammer dat het rond dit topic al even rustig is...ben hier helemaal verslaafd aan geraakt...damn wat een wendingen, cliffhangers en voelbare spanning...echt helemaal TOP!

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Ik ben na enkele afleveringen afhaakt. RTL 5 neemt de kijker niet serieus door de begintijd steeds te veranderen (moet je het niet achter een film zetten).

Verder vond ik de eerste paar afleveringen die ik wel gezien had voornamelijk meer van hetzelfde, en proberen ze zichzelf iedere seizoen weer te overtreffen waardoor de onwaarschijnlijkheden ook toenemen.

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

spannende dag 4, beter dan dag 3

XfofaXX

• 566 messages
  • 1444 votes

Weet iemand wat de naam van de track dat speelt bij de aftiteling op het einde van elke aflevering?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Volgende week begint eindelijk dag 5, ik heb al een aantal teasers en trailers gezien en dit wordt wederom weer een topseizoen.

Dat komt ook door het budget dat ze hebben (ik weet niet hoe hoog het is), waardoor ze mooie special effects kunnen laten zien en de cast ook sterk houden.

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

aryan wrote:

Volgende week begint eindelijk dag 5, ik heb al een aantal teasers en trailers gezien en dit wordt wederom weer een topseizoen.

tja, daar hebben we niet zoveel aan. Duurt zeker nog een jaar voordat ie hier op tv komt

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Agony wrote:

(quote)
tja, daar hebben we niet zoveel aan. Duurt zeker nog een jaar voordat ie hier op tv komt

Een groot deel van de 24 liefhebbers wachten niet zo lang

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Dag 5 wordt gewoon meesterlijk.

Ik heb alle 4 seizoenen tegelijk aangeschaft en binnen 1.1/2 week had ik alle 96 afleveringen gezien.

Kiefer Sutherland is werkelijk de Master in 24!.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Materny wrote:

Dag 5 wordt gewoon meesterlijk.

Ik heb alle 4 seizoenen tegelijk aangeschaft en binnen 1.1/2 week had ik alle 96 afleveringen gezien.

Kiefer Sutherland is werkelijk de Master in 24!.

wow, dat zijn dus de echte fans.

fokkit08

• 14 messages
  • 64 votes

Pitbull wrote:

Een veelbelovende begin, met vrijwel allemaal nieuwe gezichten - behalve Jack en Chloe die constant moet poepen aan haar gezicht te zien.

Maar valt mij ook op dat er weinig promotie voor is gemaakt, ik zag het toevallig op zaterdagavond voorbij komen, anders had ik het waarschijnlijk ook gemist.

Inmiddels de meeste bekende gezichten wel weer aanwezig. Het blijft alleen jammer dat Kim Bauer (Elisha Cuthbert) niet in deze serie voorkomt. Ondanks het feit dat de serie nooit verveelt, was dat toch net even een extra reden om te kijken.

De Knip

• 1885 messages
  • 3681 votes

De eerste 4 afleveringen van dag 5 zijn alweer geweest en het is weer een superstart geworden! Die prequel kwam er bijvoorbeeld niet eens in voor. Was een zoethoudertje....

Overklast iig Lost qua beleving. Top!

Het was wederom ouderwets. Even een aflevering zien (gisteravond om half elf). Uiteindelijk ga je steeds zo van: volgende uur ook ff zien....en ja hoor! Voor ik het wist was het alweer half 2 geweest vannacht

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

De Knip wrote:

Het was wederom ouderwets. Even een aflevering zien (gisteravond om half elf). Uiteindelijk ga je steeds zo van: volgende uur ook ff zien....en ja hoor! Voor ik het wist was het alweer half 2 geweest vannacht

Heel herkenbaar idd

movielauxje

• 137 messages
  • 168 votes

In Films > Spoilers > 24 seizoen 4:

kan iemand mij zeggen hoe het vierde seizoen van 24 is geëindigt?

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7937 votes

Op internet is altijd wel een lijst te vinden met een samenvatting per episode.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

De Knip wrote:

Hahaaa, heb je ook bij bijv : Lost & The Shield enzow.

Maar bij 24 is toch unieker.

Wel bijzonder dat er telkens om het hele uur iets gebeurd of bekend wordt .

Hahaaaa.

Fantastische serie.......

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Uietraard wordt Tony gered en Habib Marwan pleegt zelfmoord. De bom wordt net op tijd van koers verandert. Jack Bauer moet sterven om de vrede te bewaren met China, ex-President Palmer verteld hem dat er een man onderweg is naar het CTU om hm te vermoorden (gezonden door de nieuwe president). Als de huurmoordenaaar hem vraagt mee naar buiten te gaan, vlucht hij. Ze beginnen alletwee te schieten, en enkele seconden later zie je Bauer op de grond liggen, hij is dood, of zo moet het lijken. Hij zette immers z'n eigen dood in scène. Als Almeida en Michelle Desler hem naar het mortuarium moeten brengen, droppen ze hem ergens.

Hij belt dan nog een laatste keer naar Palmer om te zeggen dat hij nog leeft. Palmer zegt hem dan dat als hij dit gesprek beëindigt dat Jack Bauer voor de buitenwereld MOET dood zijn. Als hij ophangt zet hij een pet en een zonnebril op en volgt de spoorweg.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Silvio Dante wrote:

Als hij ophangt zet hij een pet en een zonnebril op en volgt de spoorweg.

Prachtig einde. .

Vondt het in 't begin een beetje wennen met alleen Jack & Chloe als bekende gezichten.

Maar gelukkig keren Tony, Michelle en Palmer weer terug later in 't seizoen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.