24
gemaster
-
- 1005 messages
- 2715 votes
Ziezo, seizoen 3 heb ik nu ook helemaal bekeken. Het is duidelijk dat er enige sleet op de formule begint te komen, maar gelukkig zien de makers dit ook in en gaan er in seizoen 4 een aantal dingen veranderen. Toch weer een heel goed seizoen van een hele goede serie.
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Ik heb binnenkort weer een 24-marathon... Ben benieuwd!
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
maar komt 'ie nu definitief 7 nov op tv dan ?
Clydorn
-
- 161 messages
- 812 votes
maar komt 'ie nu definitief 7 nov op tv dan ?
Ja, op Yorin
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Nee, tussen deel 1 en 2 zit volgens mij 2 jaar. En tussen 2 en 3, 3 jaar.
Volgens mij zit er tussen deel 1 en 2 maar 1 jaar.
Forrest G
-
- 59 messages
- 106 votes
in amerika is seizoen 4 ook nog niet begonnen 
donnie B.
-
- 632 messages
- 0 votes
in amerika is seizoen 4 ook nog niet begonnen 
blitzwingz
-
- 62 messages
- 172 votes
Hoewel ik de serie erg spanned vindt, heb ik niet de behoefte om deze serie vaker dan 1 maal te zien. Zal hem dan ook niet op DVD gaan kopen. Daarvoor hangt ie toch iets te veel op de cliffhangers, en als die eenmaal bekend zijn is de lole er wel een beetje vanaf.
Obiwannes
-
- 758 messages
- 898 votes
Hoera heb met humo een T-shirt van de 3de reeks van 24 gewonnen ^^.
Helaas kijk ik niet meer, David Palmer had niet moeten terugkomen, Bauer aan een drugsverslaving was wat te ver gezocht...dan ben ik gestopt met kijken maar zag dat ze Nina ook nog eens hadden opgegraven voor serie 3. het lijkt me allemaal wat te ver gezocht en niet meer interessant. Eerste 2 seizoenen waren echt wel spannend nochtans
.
Clydorn
-
- 161 messages
- 812 votes
Hoera heb met humo een T-shirt van de 3de reeks van 24 gewonnen ^^.
Helaas kijk ik niet meer, David Palmer had niet moeten terugkomen, Bauer aan een drugsverslaving was wat te ver gezocht...dan ben ik gestopt met kijken maar zag dat ze Nina ook nog eens hadden opgegraven voor serie 3. het lijkt me allemaal wat te ver gezocht en niet meer interessant. Eerste 2 seizoenen waren echt wel spannend nochtans
.Geloof me maar, seizoen 3 is beter dan 2. In tegenstelling tot s2, blijft s3 tot en met de laatste minuut spannend. Echt spannend!!
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Qua verhaal misschien wel ja, maar ik vind het centrale 'probleem' in seizoen 3 minder spectaculair dan die in seizoen 2. Wat kan er nu tippen aan een nuke. Niks.
Rijst dan ook de vraag wat ze nog kunnen verzinnen voor seizoen 4 om die nucleaire dreiging te overtreffen. Dat is in seizoen 3 m.i. niet gelukt.
Clydorn
-
- 161 messages
- 812 votes
Qua verhaal misschien wel ja, maar ik vind het centrale 'probleem' in seizoen 3 minder spectaculair dan die in seizoen 2. Wat kan er nu tippen aan een nuke. Niks.
Rijst dan ook de vraag wat ze nog kunnen verzinnen voor seizoen 4 om die nucleaire dreiging te overtreffen. Dat is in seizoen 3 m.i. niet gelukt.
Halverwege s2 wordt de bom gevonden, dus weg nucleaire dreiging. De rest van de afleveringen werd gevuld met het zoeken naar de daders en de problemen van de president. En natuurlijk de totaal overbodige aanwezigheid van Kim Bauer. Ik begrijp dat het beter voor de kijkcijfers is met een lekker wijf als Kim, maar voor het verhaal had het niet gehoeven. En natuurlijk, niets overtreft een nucleaire dreiging. Maar om daarmee 24 afleveringen te vullen is een beetje magertjes. Met een virusdreiging kun je veel meer. Er vallen geleidelijk aan slachtoffers en hoe langer het duurt hoe meer slachtoffers. Dit in tegenstelling tot een Atoombom, als ie afgaat is het klaar boem afgelopen. Geen happy end, wat je ook verzint, doordat ie is afgegaan weet je dat de schurken hebben gewonnen, dus geen bevredigend einde! En daarom weet je als tv kijker dat er geen Atoombom afgaat in een serie als 24
Clydorn
-
- 161 messages
- 812 votes
Ja, in een woestijn. 1 slachtoffer, ofzo! Je weet wat ik bedoel, het zou niet afgaan in een dichtbevolkt gebied
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
ik vind tot nu toe de serie weer erg goed en spannend, en het valt me allemaal niks tegen, maar mij valt wel op dat , zeker als je de eerste 2 seizoenen al gezien hebt en je de truukjes van de scenarioschrijvers al kent, de serie ietwat voorspelbaar wordt.
Maar voorals nog is dit uurtje tv , voor mij persoonlijk, het enigste uurtje tv per week wat ik echt de moeite waard vind om te volgen!
Tompie film
-
- 96 messages
- 129 votes
Persoonlijk vind ik deze serie wat overroepen. Ok, zeer goeie vondst om een serie te maken in 24 delen, die in real time samen één dag beslaan.
Maar ik vind het soms wat te traag en iets te commercieel.
Ik zeg dus niet dat ik deze serie slecht vind, alleen dat er, naar mijn mening, een beetje te enthousiast wordt over gedaan.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Serie 3 is wederom m.i. briljant! Ik geniet er in ieder geval enorm van. Is deze serie eigenlijk erg succesvol ??? Niet zo heel veel mensen in mijn omgeving kijken 'm.
Koen@moviemeter
-
- 49 messages
- 202 votes
In Nederland valt het mee, maar in Amerika is het een van de best bekeken series. Ik heb gehoord dat het in Japan ook erg populair is.
Ik ben net klaar met het bekijken van s3. Het ingrijpendste moment vond ik denk ik de dood van Ryan Chappelle Wat jullie? Ook een knap staaltje acteerwerk dat Kiefer Sutherland liet zien in de laatste minuut van het seizoen.
De Knip
-
- 1885 messages
- 3681 votes
Ik kijk nu wekelijks seizoen 4, heb nu net de laatste uitzending die in Amerika draait achter de rug. Aflevering 9 welteverstaan. Het is en blijft spannend, ook nu ik het met slechts 1 keer in de week moet doen 
Clydorn
-
- 161 messages
- 812 votes
Hebben ze nog iets veranderd aan de format? Want volgens mij was dat de bedoeling voor S4
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Nu het seizoen over is moet ik stellen dat het wederom een goede reeks was. Ik vind wel dat er teveel geforceerde subplotjes zijn om de tijd door te komen. Het gedoe rondom de president wordt nagal overdreven en die baby sloeg ook nergens op.
Pluspunt van dit seizoen is dat Kim niet weer 5 keer op één dag ontvoert werd (seizoen 2)...
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7936 votes
Het was weer een fantastische reeks! Vooral de 2e helft van dit seizoen was gewoon echt TE spannend. Het kwam er bijna altijd op neer dat ik even de 1e van de 2 uitgezonden afleveringen wou kijken maar dat ik niet kon stoppen en ze allebei ademloos uitkeek. Jammer dat je niet kunt stemmen op deze sublieme serie...5*!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Iets te veel kunstgrepen en relatiegedoe in het derde deel maar nog steeds erg spannend. Bij CTU zijn ze er niet slimmer op geworden trouwens: hoe Saunders aan zijn eind kwam was wel een beetje knullig. Zou denk ik een 4 geven.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Bij CTU zijn ze er niet slimmer op geworden trouwens: hoe Saunders aan zijn eind kwam was wel een beetje knullig.
Dat vond ik ook. In normale films zou James Bond bijvoorbeeld ook niet zo dood gaan.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Logische vergelijking.. 
Wat eigenlijk belachelijk is dat die Chapelle zomaar neergeknald wordt om een eis van die Saunders in te willigen, maar bij de volgende eis (iets met een lijst met buitenlandse medewerkers) weigert de president ineens. Lekker lullig.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Logische vergelijking..

Wat eigenlijk belachelijk is dat die Chapelle zomaar neergeknald wordt om een eis van die Saunders in te willigen, maar bij de volgende eis (iets met een lijst met buitenlandse medewerkers) weigert de president ineens. Lekker lullig.
dat was ook om meer tijd te krijgen voor CTU en door die eis in te willigen had CTU meer tijd waar door ze erachter kwamen dat saunders een dochter had
idd niet echt een logische vergelijking, bond is een held saunders niet. maar ook de badguy hoort niet zo makkelijk dood te gaan
Koen@moviemeter
-
- 49 messages
- 202 votes
Zijn er trouwens nog meer mensen op deze site, behalve De Knip dan, die seizoen 4 volgen? Wat vinden jullie ervan in vergelijking tot seizoen 3?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik heb de eerste 4 afleveringen gezien en ik ga de komende dagen de overige 8 bekijken (die dus al uit zijn). Tot nu toe is er best wel veel gebeurd. Erg spannend, boeiend en onvoorspelbaar. Enige minpuntje is dat er enkele nieuwe karakters bij CTU zijn gekomen
De Knip
-
- 1885 messages
- 3681 votes
En deze jongen heeft zojuist de laatste 2 afleveringen gezien van Dag 4, een dubbele aflevering dus in the USA gisteravond.
Voor een ieder: blijft geweldig deze serie!