24
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Ben trouwens benieuwd wat ze volgend jaar gaan verzinnen om Palmer en Bauer nog in het verhaal te schrijven.
Skyper
-
- 646 messages
- 0 votes
Kan iemand mij zeggen bij welk seizoen de Nederlandse televisie nu is en wanneer dat is.
Want ik wil even weten wat ik nog allemaal moet inhalen
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
nu is de herhaling van seizoen 4 op tv (zondagavond)... volgens mij ergens tussen aflevering 15-20.
FOX zend in amerika reeds seizoen 5 uit. Zijn ergens bij aflevering 6 of 7.
Ik ben ook met seizoen 5 begonnen en ik kan je zeggen dat het weer als vanouds is. Heerlijk!
Skyper
-
- 646 messages
- 0 votes
Kijk je via internet dan?
en weet je ook wanneer seizoen 5 hier in Nederland begint?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
nu is de herhaling van seizoen 4 op tv (zondagavond)... volgens mij ergens tussen aflevering 15-20.
Herhaling? Dit seizoen is niet eerder op de Nederlandse tv geweest. Volgende week is de laatste aflevering volgens mij.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Die Vice President / President in Seizoen 4 kun je echt wel schieten. Bah.
Ik stel tevens wel voor om David Palmer kandidaat te stellen voor het presidentsschap in Amerika ipv Bush. 
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Herhaling? Dit seizoen is niet eerder op de Nederlandse tv geweest. Volgende week is de laatste aflevering volgens mij.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Exxon
-
- 57 messages
- 1469 votes
Zal wel weer September zijn, maar de kijkcijfers zijn niet echt geweldig.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Zal wel weer September zijn, maar de kijkcijfers zijn niet echt geweldig.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Is alleen maar te hopen
.
Het ligt eraan of Kiefer nog zin heeft en of seizoen 5 een succes wordt.
driverhenk
-
- 1 messages
- 0 votes
Heb de eerste 2 dvd's al weer van seizoen 5, geweldig je gaat zitten en je blijft weer kijken. Ook weer mooi dat het geluid in 5.1 is, geeft toch weer wat extra's aan het kijken
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Seizoen 4 is nu afgelopen op tv. Ik vond het beter dan seizoen 3, verhaal stak wat beter in elkaar, wat minder onlogische dingen en toevalligheden. Wel stoer dat iets wat gebeurde in seizoen 1 (of was het 2?) gewoon weer terugkomt in seizoen 4.
Ik vraag me af of seizoen 5 nog uitgezonden wordt in Nederland want er keek volgens mij geen hond naar. RTL 5 weet in ieder geval wel hoe ze een serie dood kunnen krijgen: zend het elke week op een andere tijd uit. Stelletje rukkers
.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
. RTL 5 weet in ieder geval wel hoe ze een serie dood kunnen krijgen: zend het elke week op een andere tijd uit. Stelletje rukkers
.
En ook nog op tijden waarop de meeste mensen al slapen
.
Hoop dat Yorin seizoen 5 uitzendt ( als het wordt uitgezonden)
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
jammer dat het afgelopen was, seizoen 4 is eigenlijk favoriet ten oopzichte van de andere. nu maar wachten tot september en dan gaat rtl5 weer uitzenden misschien nu wel maandagmorgen vroeg uurtje of 02.00 ofzow???
er zou een tv wet moeten zijn dat je een serie niet telkens op een andere tijd mag uitzenden!
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7937 votes
Jammer dat het weer afgelopen is
Weer een mooi seizoen, wel de minste van de vier trouwens. Maar ik heb er nog wel een ruime 4* voor over.
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
jammer dat het afgelopen was, seizoen 4 is eigenlijk favoriet ten oopzichte van de andere. nu maar wachten tot september en dan gaat rtl5 weer uitzenden misschien nu wel maandagmorgen vroeg uurtje of 02.00 ofzow???
er zou een tv wet moeten zijn dat je een serie niet telkens op een andere tijd mag uitzenden!
Amen !
Schandalig inderdaad!
Toenet trouwens met m'n domme kop, al ergens een verslag van het eerste kwartier van seizoen 5 gelezen....
Gaat behoorlijk stevig van start...
tiem
-
- 1 messages
- 0 votes
Hoi ik heb het 2de seizoen gewonnen van deze reeks maar nog nooit een afl gezien. Kan ik deze bekijken zonder eerst het 1ste gezien te hebben? Alvast bedankt.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik zou eerst seizoen 1 toch eerst kijken.
Zo worden de personages geintroduceert en komen er wat plotontwikkelingen voor die essentieel zijn voor de verdere seizoenen.
Je kan met 2 beginnen, maar dan is het allemaal onduidelijker dan dat als je gewoon met 1 begint.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Wat is dit een geweldige serie zeg 
Ik heb van mijn neef het 1e seizoen op dvd te leen gekregen en ik vind het helemaal geweldig 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Haa, in seizoen 1 is Jack nog braafjes
Dat veranderd wel in de andere seizoenen
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Goed nieuws
Jack Bauer nog zeker 3 seizoenen te zien!
Hij krijgt 40 miljoen dollar voor 3 seizoenen 24.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
.
Gvd man, het beste nieuws wat ik in maanden gehoord heb 
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ik zou eerst seizoen 1 toch eerst kijken.
Zo worden de personages geintroduceert en komen er wat plotontwikkelingen voor die essentieel zijn voor de verdere seizoenen.
Ik ben net begonnen met seizoen 3 en wist werkelijk niets van wat voorafging. Je leert alles zo wel, grote vraagtekens zijn er niet echt...
Wat is de algemene mening trouwens over het 3e seizoen? Positief/negatief, beter/slechter dan de andere seizoenen. Na 5 afleveringen vind ik het allemaal best, dus...
PS: Elk seizoen is dus één dag? Wanneer slapen die mannen dan? 
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Toch een dringend vraagje:
Kan iemand het personage Nina een beetje duiden, met name wat ze in de eerste 2 seizoenen precies doet?
Alvast bedankt...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik ben net begonnen met seizoen 3 en wist werkelijk niets van wat voorafging. Je leert alles zo wel, grote vraagtekens zijn er niet echt...
Wat is de algemene mening trouwens over het 3e seizoen? Positief/negatief, beter/slechter dan de andere seizoenen. Na 5 afleveringen vind ik het allemaal best, dus...
PS: Elk seizoen is dus één dag? Wanneer slapen die mannen dan?

Een mens kan wel 24u zonder slaap hoor .

Maar persoonlijk vindt ik seizoen sterker dan 1 & 4.
Veel gebeurtenissen en fantastische & onverwachtse plotwendingen.
Op seizoen 2 na, vindt ik deze de betere van de 4.
Wat Nina Meyers betreft.
Zij werkte vroeger voor Ctu maar was daadwerkelijk een verraadster.
Om haar eigen veiligheid te garanderen omdat ze was ontdekt als verraadster vermoordde ze Jack's vrouw.
Jammer genoeg voor haar werd ze toch nog die dag opgepakt.
Ook was ze medeplichtig aan de kidnapping van Jack's dochter Kim.
Ze werd vanzelfsprekend opgepakt maar in seizoen 2 kwam ze weer in het stuk voor en hielp terroristen met een aanslag op Ctu.
De details weet je nu enigzins, maar ik raad je alsnog aan om te beginnen bij seizoen 1 voordat je met 3 begint.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Een mens kan wel 24u zonder slaap hoor . 
Ja, maar elk seizoen speelt zich toch niet, zoals IMDb vermeld, na elkaar af?
Te laat, ik zit nu al aan aflevering 10 ofzo. Bedankt voor de uitleg...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Nee, tussen de seizoenen in zit een lange tijd.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Van filmtotaal.nl
Kiefer over 24: The Movie
Geplaatst op 19-04-2006 om 07:59 door FilmTotaal
Kiefer Sutherland liet tegenover MTV wat los over de verfilming van de succesvolle televisieserie 24. De afleveringen daarvan duren telkens één uur, die ook voor één uur in het verhaal staan, maar daar wordt volgens de acteur in de filmversie van afgeweken.
"The script is actually in development right now. It's something that we would shoot for doing next summer, during the next break. [It will be] a two-hour representation of a 24-hour day. That would be the first time that we would not do something in real time, but the characters would obviously all be derivative of the show."