• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.356 votes
Profile

24

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

24

Pas in mei 2014

12 aflevering ipv 24

Maar aangezien ik nooit meer rekening met nieuwe seizoenen hield ben ik hier nog steeds ontzettend blij mee. Sowieso heerlijk Kiefer Sutherland weer als Jack Bauer te gaan zien.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een idioten. Door te gaan voor 12 episodes gaat toch het hele concept verloren. Of die eps moeten twee uur duren maar dat lijkt me sterk.R.I.P. 24.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Of ze maken er een probleem in een halve dag van, kan ook he

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gaan ze de serie dan 12 noemen? .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jack is natuurlijk zo cool dat hij in een half dagje ook wel Amerika weet te redden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zonder Chloe gaat het 'm niet worden voor Jack .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik mag toch eisen dat Chloe ook in het nieuwe seizoen zit. Chloe is echt geweldig!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

(afbeelding)

Al moet ik S8 nog kijken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het mag dan een lekker wijf zijn maar Kim was toch wel een ergernis factor.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Mijn vriendin duikt ook echt overal op, hè?

Wordt dan dus uitgezonden in mei, juni en juli in de VS. Zegt al genoeg!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Seizoen 8 is echt zo briljant. Nouja, na een aflevering of 10 dan. Eerst denk je dat het helemaal niks wordt en dan krijg je het vetste halve seizoen 24 die je kan bedenken.

Jack in zijn iron suit

ipman-99

• 1250 messages
  • 0 votes

"Kiefer Sutherland is Jack Bauer" ... " !!!

Fantastisch spannende-reeks !!! "24 Season 7" is een geweldig seizoen dat bol

staat van de spanning, actie en de vele verrassende plotwendingen !

De aangrijpende en dramatische elementen zijn ook ruimschoots aanwezig !

Kiefer Sutherland geeft op een schitterende manier terug gestalte aan Jack Bauer !

Ik ben een grote fan van deze reeks ..., die ik echt benoem tot één van beste reeksen

aller tijden !

De voorbije jaren zag ik de vorige 6 seizoenen ... ! Privé zaken en dergelijke invloeden

van de voorbije reeksen hebben altijd nog een bepaalde rol in de daar op volgende

reeksen van deze geweldige "24" reeks ! Qua onderwerp en 'nieuwe' zaak van de dag

is het een nieuwe verhaallijn telkens !

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Sezoenen 2 t/m 5 laatst voor een prikie gevonden en 24 daarmee, na meer dan 3 jaar, weer opgepakt. En het is me werkelijk een raadsel waarom ik nooit verder ben gegaan met kijken want ik kan niet anders zeggen dan: wat is dit rete-spannend!!! Vandaag alleen al 6 afleveringen gezien waarmee ik alweer bijna op het eind van 2 zit. Jack Bauer is zo een badass.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Goed nieuws natuurlijk, maar ook wel vrij logisch.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

24: Live another day informatie:

Fox Drops More ?24: Live Another Day? Hints - craveonline.com

Geen oude castleden terug, behalve Jack en Chloe. Jammer.

Ik had ook wel een prequel op een al gemaakt seizoen willen zien, dan hadden er heel wat toffe lui weer mee kunnen doen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

'24: Live Another Day' to film in London | Inside TV | EW.com - insidetv.ew.com

Opnames beginnen in januari en het gaat zich afspelen in Engeland, specifiek Londen.

Klinkt goed.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Best wel leuk. Tenminste weer een ''regular'' en haar relatie met Jack was wel leuk. Tragisch einde in seizoen 6. Leverde wel een schitterende speech op van Jack bij haar vader.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Afgelopen weel na jaren toch eindelijk het laatste seizoen van 24 gezien. Na de eerste 7 seizoen was ik er een beetje klaar mee en tijdens het zien van seizoen 8 begreep ik ook direct weer waarom. Dit laatste seizoen leek er een beetje teveel op alsof ze nog een aantal verhaallijnen hadden liggen die ze wilden maken en omdat dit het laatste seizoen zou zijn hebben ze die maar samen gevoegd. Dit hadden ze beter als 3 seizoenen kunnen maken; 1 seizoen met de IRK, 1 seizoen met de Russen en 1 seizoen met alle randverhaaltjes met o.a. Logan die terug wilde in de politiek. Nu was het een allegaartje en kwam geen enkel verhaallijn geloofwaardig uit de verf. We hadden dit keer ook niet 1 maar wel 2 mollen, duidelijk dus niet bedoeld als 1 seizoen aangezien er best wel wat vaagheden en tegenstrijdigheden in zaten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

President Omar Hasan is ook weer van de partij zie ik.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik zag het ook ja .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Volgens mij is die man ook een hele grote Bollywood ster in India, dus het valt te snappen.

Ik zou ondertussen wel eens de eerste echte info over het nieuwe 24 seizoen willen krijgen. Ik weet alleen dat het in Londen (deels) afspeelt na het laatste seizoen en dat Jack, Chloe en Audrey weer erbij zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ben gisteravond weer met seizoen 1 gestart! Ik had een grote 24-herziening al jaren in gedachten, maar het is er nu echt van gekomen

Dat wordt weer 8 seizoenen smullen van Jack Bauer, maar het is ook geweldig om helden als Buchanan, Tony en Chloe terug te zien! En lekker genieten van sexy Kim. Wel jammer dat haar verhaallijnen vooral irritant waren.

Ik zal net als bij Lost van elk bekeken seizoen een review plaatsen. Geen idee of iemand dat interessant vind, maar ik doe het toch

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ben wel benieuwd of je S5 nog steeds zo goed vindt. Ik vind 1,2 en 6 de beste, al heb ik 8 nog niet gezien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

AHWA wrote:

Ben wel benieuwd of je S5 nog steeds zo goed vindt. Ik vind 1,2 en 6 de beste, al heb ik 8 nog niet gezien.

In mijn gedachte is seizoen 5 het beste seizoen, samen met de tweede helft van seizoen 8 en is seizoen 6 het minste, samen met de eerste helft van seizoen 8.

Maar we gaan het merken. Ik draag alle 8 seizoenen een warm hart toe. Een slecht 24 seizoen betekent niet dat het een slecht seizoen is. Alleen dat het op de schaal van 24 tegen is gevallen.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Zit er ook aan te denken om weer is 24 opnieuw te bekijken. Blijft toch een unieke serie. Met een gevoel wat je niet snel in andere series zal terugvinden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.