• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

24

TomPSV

• 503 messages
  • 443 votes

Toch eerst de voorkeur aan Dexter gegeven, maar daar heb ik nu alle seizoenen van gezien en daarom zaterdag met 24 begonnen. Eerste 8 afleveringen van seizoen 1 gezien, echt een heerlijke serie. Ik zit bijna de hele tijd op het puntje van me stoel omdat het zo spannend is. Blijven ze dit niveau vasthouden of worden de volgende seizoenen minder?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Seizoen 1 is nog behoorlijk kalm vergeleken met de rest!

Seizoen 2-5 zijn echt bizar sterk, vooral S5. Daarna valt seizoen 6 een beetje tegen omdat ze alles herhalen, maar 7 en 8 zijn weer lekker. Al begint 8 wel vrij zwak.

Alleen slaat 24 soms wel een beetje door met alle atoombommen, gifgasaanvallen en noem het op. Het blijft wel realistisch, maar soms wel met een knipoog. Het mooie aan 24 is dat iedereen dood kan gaan. Je zal echt vaak zat schrikken als je ziet welke regular uit de serie weer sterft. Maakt de serie vrij onvoorspelbaar, toch wel een grote plus. En het keiharde geweld inclusief martelen schuwen ze ook niet.

1 ding, Jack Bauer wordt 1 van de meest epische karakters die je ooit ziet in een serie, wat een gruwelijke rol!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Chloe is baas .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha ja Chloe

En Tony, Palmer, Buchanan, Renee... Maar de meesten ontmoet hij pas later.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heb het laatste seizoen nog liggen, echt snel eens zien, heb er wel weer zin in.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik wou dat ik nog een nooit bekeken 24 seizoen klaar had liggen. Seizoen 8 is echt fantastisch, op de 1e 10 afleveringen na. Maar daar ben je snel doorheen. Daarna wordt het gruwelijk met een losgeslagen Jack.

TomPSV

• 503 messages
  • 443 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Seizoen 1 is nog behoorlijk kalm vergeleken met de rest!

Seizoen 2-5 zijn echt bizar sterk, vooral S5. Daarna valt seizoen 6 een beetje tegen omdat ze alles herhalen, maar 7 en 8 zijn weer lekker. Al begint 8 wel vrij zwak.

Alleen slaat 24 soms wel een beetje door met alle atoombommen, gifgasaanvallen en noem het op. Het blijft wel realistisch, maar soms wel met een knipoog. Het mooie aan 24 is dat iedereen dood kan gaan. Je zal echt vaak zat schrikken als je ziet welke regular uit de serie weer sterft. Maakt de serie vrij onvoorspelbaar, toch wel een grote plus. En het keiharde geweld inclusief martelen schuwen ze ook niet.

1 ding, Jack Bauer wordt 1 van de meest epische karakters die je ooit ziet in een serie, wat een gruwelijke rol!

Klinkt goed, Jack Bauer vind ik nou al geweldig ja. Mooi dat er zoveel seizoenen zijn gemaakt

In de 8e aflevering zag je trouwens zo'n cameraman door het beeld heen lopen, dat is wel een beetje amateuristisch

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hehe, seizoen 1 is nog wat amateurisch ja. Let ook op het verhaal. Eigenlijk zou seizoen 1 maar 12 afleveringen hebben, maar het werd zo'n succes dat ze het uitgebouwd hebben naar de 24 die alle andere seizoenen sowieso hebben. Qua plot merk je dat ook wel haha. Al is het 2e deel van seizoen 1 best leuk. Qua effecten, grootschaligheid en andere verbeteringen merk je het wel in andere seizoenen, is echt goed verzorgd.

Overigens, tussen seizoen 7 en 8 zit nog een film, 24: Redemption. Moet je eerst kijken voor je aan S8 begint. Raad ik aan.

Brave-Neo

• 607 messages
  • 1826 votes

The Oceanic Six wrote:

Overigens, tussen seizoen 7 en 8 zit nog een film, 24: Redemption. Moet je eerst kijken voor je aan S8 begint. Raad ik aan.

Redemtion zit tussen seizoen 6 en 7; dus ( vooral ) kijken voordat je aan seizoen 7 begint!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, correct. Ik maak daar een fout. Het is inderdaad de inleider van seizoen 7.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Las het al ja, knap irritant dat dit allemaal zo lang duurt. De serie is alweer 2 jaar gestopt. Film had er al moeten zijn.

Zo is er elke keer weer wat met deze film. Als fan kan ik niet wachten, maakt het frustrerend.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vind dat meneer Sutherland de makers op z'n knietjes mag denken dat hij dankzij hun nog een carriere heeft. Maar wellicht wil hij meer geld voor de film en niet alleen voor hemzelf.

Alle tafels die aan de kant gegooid moeten worden, kosten natuurlijk ook een hoop geld.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Als je het artikel leest...hij eist vooral meer budget voor de film. En deels voor zichzelf, maar dat lijkt me logisch aangezien ze hem voor de film een fooi willen geven.

Sutherland is dankzij 24 groot geworden, maar Fox is dankzij Sutherland en 24 ook stinkend rijk geworden dus het is voor 2 kanten een issue.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Als hij echt zo graag wil dat de film er komt, zou het geen issue moeten zijn. Lijkt me niet dat hij het nog voor het geld hoeft te doen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens met AHWA. De carriere van Sutherland zat volop in het slop, na gigantische missers en zal de makers inderdaad zeer dankbaar moeten zijn. Sutherland was dan ook vrij inwisselbaar, zet ee nander acteur neer en het was ook gewoon een hit geworden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Welnee. Jack Bauer spelen was een lastige rol, dat heeft hij goed gedaan. Wat ik zei, Fox heeft ook gigantisch veel aan Sutherland verdiend.

En iedereen werkt voor geld AHWA, dat is niet zo gek. Vijf miljoen is een vrij schamel salaris voor een grote franchisefilm.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Schamel? Voor een AAA filmmaatschappij vast wel te doen maar is toch redelijk veel hoor. Lastig is de rol niet echt, maar Sutherland doet het wel uitstekend maar nog steeds niet one of a kind.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hij zal voor z'n executive producer credit ook flink wat gevangen hebben. Hoe langer de film echter op zich laat wachten, hoe minder de kracht van de franchise wordt. En of het een grote franchisefilm is, weet ik niet. Ik weet niet of Sutherland nog wel een grote draw is in filmland.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Veel te lang gewacht ook natuurlijk, 24 is al bijna in de vergetelheid geraakt. En qua draw is het ook niet veel meer met Sutherland. Ik snap de geldkwestie niet aangezien hij ook zo weinig verdiende voor Melancholia. Als je dan al settled voor zo'n minimale inbreng en geld waarom nu dan zo veeleisend zijn?

Noud

• 544 messages
  • 1156 votes

Seizoen 1
Aaghh 10 of 12 jaar geleden heb ik de eerste Bauer op de tv gezien. Toen vond ik het toch zo een toffe/spannende serie. Nu 10 jaar later.... bah. Wat een slechte serie is dit. Zo langdradig en zo saai. En zulke duffe dialogen! Jack met zijn vreselijk opgefokte, schore stem. Het stomme kat en muis spelletje dat wordt opgevoerd. Het einde.... bah... Heb een vermoeden dat ze het erin hebben geplakt, want het slaat echt totaal nergens op dat Nina opeens ook een mol is. Terwijl in de hele serie totaal niet uit is gebleken, dat ze er 1 was.
Als ik nu naar de meeste series kijk (The wire/Breaking Bad/Walking Dead) die zijn vele malen beter dan de 24. Misschien dat in 10 jaar tijd de videowereld stukken vooruit op is gegaan.
Okay ik zal zeker met het 2e deel beginnen omdat deze wel beter schijnt te zijn.. toch?!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Als je seizoen 1 kut vind, dan zal je de rest ook wel kut vinden. Vind je seizoen 1 wel aardig, dan zal je je heel goed vermaken met de rest, want het wordt beter en beter. Maar als je Jack Bauer nu al niks vind en kat en muis spelletjes vervelend vind, sla de rest dan gewoon over.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Heb ooit de eerste aflevering toen die voor het eerst in NL op TV was bekeken. Was toen nogal een hype, maar na die aflevering besloten dat het absoluut niets voor mij was. Vond het helemaal niks.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

starbright boy wrote:

Heb ooit de eerste aflevering toen die voor het eerst in NL op TV was bekeken. Was toen nogal een hype, maar na die aflevering besloten dat het absoluut niets voor mij was. Vond het helemaal niks.

Om welke reden vond je het niks?

Noud

• 544 messages
  • 1156 votes

Misschien komt het mede omdat het allemaal in 1 dag zich afspeelt. Maar toch kloppen de tijden gewoon niet! Als mensen zich van punt A naar B moeten vervoeren. Hebben ze die afstand zo snel afgelegd. Wat mij ook niet zind, is dat er misschien teveel aflveringen zijn.En de muziek is zo cheap. Jaja.. genoeg negatieve commentaar gegeven.

Toch maar aan het 2e deel begonnen...:)

@ starboy... geef je het dan geen kans... is zo lang geleden dat deze serie op de tv kwam.

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

Dacht altijd dat dit zo'n standaard slappe Net 5 serie was dus heb me er eigenlijk nooit in verdiept. Totdat vorige week een vriend van mij zei: Je moet toch eens gaan kijken, alleen even de pilot. Verdomd als het niet waar is, ik ben er aan verslingerd. Ben nu bijna klaar met seizoen 1 en och, wat een niveau. Jack Bauer scoort ook hoog op mijn lijstje ''meest favoriete personage spelend in een serie''. Nee dit is echt genieten, ik leg hiervoor Boardwalk Empire en de hele rits even apart. Tot over 180 afleveringen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dikke ellende, bah. Niet blij mee. Maar het hoeft bijna ook niet meer, de serie is alweer bijna 3 jaar geleden geëindigd. Belachelijk dat die film er al niet allang is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

’24′ Eyes Return As Limited Series On Fox, Howard Gordon To EP, Kiefer Sutherland In Talks To Star

The clock may start ticking again on Fox. I’ve learned that the network is looking to bring back its signature real-time drama 24 as a limited series. Kiefer Sutherland is in talks to reprise his Emmy-winning role as Agent Jack Bauer. No deals are in place, but Fox is eying 24 as part of its recent push in limited event series. Since 24 ended its eight-season run on Fox in 2010, there have been efforts to continue the story as a feature, which ultimately didn’t take off. I hear the idea to do another 24 chapter on TV came from longtime 24 showrunner Howard Gordon, now executive producer on Showtime’s Homeland. I hear he pitched the plan, which would start from scratch with a new story arc, to 24 producers 20th Century Fox TV and studio-based Imagine TV as well as Fox, which all jumped on board. Gordon will likely executive produce through his 20th TV-based company Teakwood Lane. In addition to Homeland, Gordon executive produces the newly picked up TNT series Legends and high-profile FX pilot Tyrant, which is being directed by Ang Lee. Sutherland most recently starred on the Fox/20th TV drama Touch, which is being cancelled after two seasons. The original 24 was created by Joel Surnow and Bob Cochran, who executive produced with Gordon, Brian Grazer, Sutherland, Evan Katz and Tony Krantz. At the 2006 Emmys, the show won five Emmys, including best drama series and best actor in a drama series for Sutherland.

UPDATE: Former 24 executive producer David Fury said on Twitter that he also is involved in the reboot. “I’m pulling double duty along with Tyrant,” he wrote.

'24' Eyes Return As Limited Series On Fox, Howard Gordon To EP, Kiefer Sutherland In Talks To Star - Deadline.com

Wauw, wat zou dit epic zijn

En schiet ook eens op met de film verdomme.

Edit: Producent bevestigt terugkeer tv-serie 24 | nu.nl/film | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.